quote:
Lijkt ze wel een beetje op jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:11 schreef Pek het volgende:
Eline zegt dat Marielin net Lara Croft is, liev
Dat zei ik net, als Pim nu van te voren vertelt wat het opleverd als hij haar even tegen het muurtje mag *nemen*, dus nog 1 keer het verlanglijstje voor Eline. een WimpertangenTje, FohnTje,KrultangenTje en een Mascaraatje.Ze zal stom zijn als ze dat geweldige aanbod niet aanneemt toch.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Eline kan echt wel een knuffeltje gebruiken, gemiste kans weer
Eline had wel een hééél kort rokje met legerprint....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:12 schreef Disana het volgende:
Heb je wel eens een legerpakje aan gehad, vraagt Pim met een ondeugend lachje.
Kijk nou hoe ze lachen. Flirterig!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Eline had wel een hééél kort rokje met legerprint....
Kom op Pim, actie!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:09 schreef Toverheks het volgende:
Leuke mensen, ik zie het in mijn glazen bolletje, dit trek ik niet een hele nacht, al ben ik natuurlijk wel een bikel.
Dus ik stap op mijn bezemsteel en vlieg naar de slaapkamer.
allemaal slaap lekker en wie er nog opblijven, veel plezier met elkaar.
Beetje respect voor mijn middelste zoonquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat zei ik net, als Pim nu van te voren vertelt wat het opleverd als hij haar even tegen het muurtje mag *nemen*, dus nog 1 keer het verlanglijstje voor Eline. een WimpertangenTje, FohnTje,KrultangenTje en een Mascaraatje.Ze zal stom zijn als ze dat geweldige aanbod niet aanneemt toch.
Ze speelt met Pim zijn gevoelens, meisjes van tegenwoordig![]()
Ja he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:15 schreef wicky. het volgende:
Je ziet er weinig van dat Pim helemaal in love is van Elientje
Pek, let jij voor me op, en als het echt gebeurd he hoe ik het allemaal beschreven heb, moet ik me toch een blauwe mantel aannemen en me naam laten verandere in Jomanda.quote:
Eenpersoonsbed. Weg droom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:16 schreef Pek het volgende:
Nachtkastje, makeupkastje, hondenmandje...please shoot me, denkt Pim
Hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:16 schreef Pek het volgende:
Nachtkastje, makeupkastje, hondenmandje...please shoot me, denkt Pim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |