soms wordt ik nog wel eens wakker, badend in het zweet, hartslag 180/95. Na een half uurtje gaat het wel weerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:05 schreef bamby het volgende:
[..]
ja is ook niet gek he als je zoiets ziet je hebt er gelijk een trauma van over gehouden![]()
Ik vind het niet te hard, ik ben het gewoon zat tegen die brandgang aan te kijken. Iedereen trekt het tot dusverre prima en dat is misschien juist het manco: het is een beetje benauwd en saai.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat mensen roepen dat het te hard wordt zal te maken hebben dat hun favo het misschien niet trekt. Niets liever dat alles dan dolletjes, liefjes en leukjes is.
daar hebben de meeste zware rokers last vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef snetje het volgende:
[..]
en Marilien klaagt daarover .... iemand haar horen snurken vanmiddag?
ja dat vond ik nou echt sneu voor hemquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"You can ring my behehell ring my bell ding dong dingedingedong "
Maar mèn, wat een klein belletje
Eline kan echt wel een knuffeltje gebruiken, gemiste kans weerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:07 schreef Toverheks het volgende:
Vind Pim wel een lekker ding hoor, maar zo verlegen.
ik heb haar al een paar keer zo gehoord hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef snetje het volgende:
[..]
en Marilien klaagt daarover .... iemand haar horen snurken vanmiddag?
Ja lelijk is hij niet, maar idd iets te veel verlegenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:07 schreef Toverheks het volgende:
Vind Pim wel een lekker ding hoor, maar zo verlegen.
tja ze moet wat te zeiken hebben hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:09 schreef snetje het volgende:
Marilien : kunnen jullie misschien iets zachter praten?
ik versta ze al bijna niet ...zo zacht praten ze al
Ja iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Eline kan echt wel een knuffeltje gebruiken, gemiste kans weer
moet tie van de regie!! wedden!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin vraagt of ze zachter willen praten, hetgeen niet gebeurt.
En Jeroen snurkt heel erg.
Dat klopt ook wel... maar voor je het weet zitten ze weer alleen maar op de bank. Iets meer afwisseling mag dan ook wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet te hard, ik ben het gewoon zat tegen die brandgang aan te kijken. Iedereen trekt het tot dusverre prima en dat is misschien juist het manco: het is een beetje benauwd en saai.
zeker wetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:04 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja laatste denk ik eerderJaapio is cool
quote:
Lijkt ze wel een beetje op jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:11 schreef Pek het volgende:
Eline zegt dat Marielin net Lara Croft is, liev
Dat zei ik net, als Pim nu van te voren vertelt wat het opleverd als hij haar even tegen het muurtje mag *nemen*, dus nog 1 keer het verlanglijstje voor Eline. een WimpertangenTje, FohnTje,KrultangenTje en een Mascaraatje.Ze zal stom zijn als ze dat geweldige aanbod niet aanneemt toch.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Eline kan echt wel een knuffeltje gebruiken, gemiste kans weer
Eline had wel een hééél kort rokje met legerprint....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:12 schreef Disana het volgende:
Heb je wel eens een legerpakje aan gehad, vraagt Pim met een ondeugend lachje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |