en dan had hij ook nog een deurbelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En toen bukte hij ook nog en ik zág het
Ok, dat wist ik niet!! terecht dan...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Eline haar warme douche beurten werden ook afgenomen ....
Of Pim moet van te voren vertellen dat ze dan een KrultangenTje, FohnTje, WimpertangenTje en MascaraaTje mee verdiend.quote:
wetrustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:58 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik ga slapen,![]()
slaap lekker allemaal
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met uïtzicht op een kastanjeboom vermoedelijk
Trustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou ik ging maar eens naar mn warme, comfortabele kingsize bed![]()
je gaat die dingen wel enorm waarderen na het kijken van zo'n stream zeg!
tot morgen
Dat zou mooi zijn.. Hoppa Marielin laat je gevoelens losquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja de beste moet winnen, maar zo werkt het dus niet met dat stemmen.
Ik geloof dat Marielin een beetje boos wordt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:58 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik ga slapen,![]()
slaap lekker allemaal
hij was gisteren nog op TV geloof ik en hij is nog steeds zo groots of misschien wel groterquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:58 schreef wicky. het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook dikker geworden sinds hij weer vrij is(ik kan het mis hebben)
Dat zal Robert niet fijn vindenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.. Hoppa Marielin laat je gevoelens los
"You can ring my behehell ring my bell ding dong dingedingedong "quote:
en Marilien klaagt daarover .... iemand haar horen snurken vanmiddag?quote:
Ja laatste denk ik eerderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hij was gisteren nog op TV geloof ik en hij is nog steeds zo groots of misschien wel groter
Zoo en hoequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef snetje het volgende:
[..]
en Marilien klaagt daarover .... iemand haar horen snurken vanmiddag?
wat dacht je van dat net vol met kroost waar hij iedereen mee achter aan liepquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat is dus het enige wat ik me herinner van de DGK camping
Dat mensen roepen dat het te hard wordt zal te maken hebben dat hun favo het misschien niet trekt. Niets liever dat alles dan dolletjes, liefjes en leukjes is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja de beste moet winnen, maar zo werkt het dus niet met dat stemmen.
Ik geloof dat Marielin een beetje boos wordt.
Nope, zie alleen zijn ass(hole)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wat dacht je van dat net vol met kroost waar hij iedereen mee achter aan liep
ja is ook niet gek he als je zoiets ziet je hebt er gelijk een trauma van over gehoudenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat is dus het enige wat ik me herinner van de DGK camping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |