ken je klassiekers. herr flick von der gestapo is een verwijzing naar de comedy Allo' Allo', en dat vooral omdat Bart enige gelijkenis vertoont met dat personage in die serie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Knap naīef dan hoor. Een spel genaamd The Bunker met zo'n wervingstekst. En dan wordt er hier volkomen over de top gegild over de tyfusredactie en Gestapo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Nee eerder een kwestie van niet de tijd nemen om goed te eten omdat het op dat moment te druk was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aha, dan is het dus gewoon een kwestie van verkeerd inschatten en te weinig maken
is niet erruuggh , plak je eraan vast als het al verlopen is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben nog de einddatum als optie vergeten
alo aloquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ken je klassiekers. herr flick von der gestapo is een verwijzing naar de comedy Allo' Allo', en dat vooral omdat Bart enige gelijkenis vertoont met dat personage in die serie.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ondertussen wel het enge ventje die ervoor zorgt dat ze haar bek open trekt .... iets waar Micha trots op blijkt te zijn en graag wil dat wij dat zien ....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat het laffe, vlakke, emotieloze deelnemers zonder enige vorm van assertiviteit zijn.
Maar jeroen is gewoon een eng ventje.
tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Ik vind het personage van Arthur Bostrom geweldig... Die altijd z'n klinkers door de war gooitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ken je klassiekers. herr flick von der gestapo is een verwijzing naar de comedy Allo' Allo', en dat vooral omdat Bart enige gelijkenis vertoont met dat personage in die serie.
edit: en in de wervingstekst stond niets over soldaatje spelen en verkleedpartijtjes. En tijdens het uitgebreide gesprek en de uitleg van het concept is daarvan ook NIETS ter sprake gekomen.
Maar ik ga slapen.
Tot morgen
tvpniet vergeten halverwege de opties om te gooien of er opties bij te zetten zodat je je credit voor jan lul hebt verspeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truste
Zie wat ik kijk: trakt.tv
tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
guut meuning!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik vind het personage van Arthur Bostrom geweldig... Die altijd z'n klinkers door de war gooit
Het zegt meer over de stemmer dan over de redactie als iemand die optie kiest...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
is niet erruuggh , plak je eraan vast als het al verlopen is.
Doet TBO site ook vaak, daaaggg credit
Trusten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
niet vergeten halverwege de opties om te gooien of er opties bij te zetten zodat je je credit voor jan lul hebt verspeeld
truste
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
niet vergeten halverwege de opties om te gooien of er opties bij te zetten zodat je je credit voor jan lul hebt verspeeld
truste
Ja, misschien ben ik wel naīef geweest toen ik regelmatig hoorde dat het zoiets als BB1 stijl zou worden. Gewoon bewoners in een kot die elkaar er doorheen moesten slepen, onder zware omstandigheden, dat dan weer wel. Maar niet één of andere soap met verklede apen in het groen waarvan sommigen tegen elkaar opgezet worden en anderen weer niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Knap naīef dan hoor. Een spel genaamd The Bunker met zo'n wervingstekst. En dan wordt er hier volkomen over de top gegild over de tyfusredactie en Gestapo.
Ik kan m niet wijzigen, anders had ik dat zeker gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
truste
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef evaxsis het volgende:
Bij in de straat was net meer sensatie (6 politiewagens waarvan 1 blauwe) dan wat er hierop nog op de stream te zien is. Lekker gezellig tussen Pim en Eline
trustequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
truste
Ook zo lekker spontaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef snetje het volgende:
[..]
ondertussen wel het enge ventje die ervoor zorgt dat ze haar bek open trekt
Gelul, ik stem op een poll, blijkt die a verlopen te zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Het zegt meer over de stemmer dan over de redactie als iemand die optie kiest...
Trustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
truste
Ik denk dat ze dit pas gaandeweg verzonnen hebben, ad-hoc enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Danny het volgende:
[..]
edit: en in de wervingstekst stond niets over soldaatje spelen en verkleedpartijtjes. En tijdens het uitgebreide gesprek en de uitleg van het concept is daarvan ook NIETS ter sprake gekomen.
Danny heeft daar een hele andere methode voor ..... geloof ikquote:
Allo allo ken ik wel hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ik ga slapen.
Tot morgen
Dan moet je volgende keer maar ouderwets een paar boterhammen in een zakje meenemenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee eerder een kwestie van niet de tijd nemen om goed te eten omdat het op dat moment te druk was.
Mijn credits zijn voor jan lul verspeeld door dat gegooi met credits van jouquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
truste
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Danny heeft daar een hele andere methode voor ..... geloof ik
Welteruste Danny,eff slijmen als ex Nl ver en huisvrouw bewust thuisblijvende moederquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ik ga slapen.
Tot morgen
Jij jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had hem in één keer door......
slaap lekkerquote:
Ik denk niet dat ze het nog lang trekt. Jammer, want ik vind het wel een schattig meisjes-bikkeltjequote:
dus jij denkt echt dat boven dit alles zo in scene heeft gezet???quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ook zo lekker spontaan.
[ afbeelding ]
Jeroen.
Ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Danny heeft daar een hele andere methode voor ..... geloof ik
Marielin vs Jeroen is het zelfde als Peter vs Jeroenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze zijn uiteindelijk toch nog een gesprek begonnen
Tuurlijk wel: het einde van het programma is namelijk in zicht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:37 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het nog lang trekt. Jammer, want ik vind het wel een schattig meisjes-bikkeltje
incl VIP arrangementquote:
van mij mogen ze ook weer binnen slapen en dat ze weer een normale dag en nacht ritme krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:35 schreef lies1958 het volgende:
Eline en pim zeggen het al dit is niet de bunker dit is gewoon een bootcamp.
Echt dat liggen in die kleine ruimte moeten ze de volgende keer niet meer doen. Is niet leuk om te zien voor ons en slaat nergens op. Neem dan een grotere tuin met een paar tentjes erin en laat het zich daar allemaal afspelen. Dan kunnen ze deel 2 THE TENT gaan noemen.
Ze zijn nu al 3 dagen buiten aan het kramperen is gewoon een aanslag aan het worden op hun gezondheid. Die zijn alle vier als ze straks thuis zijn uitgeput.
Maarja ze hebben zich zelf opgegeven hiervoor maar volgens mij nooit kunnen overzien wat er nu met ze gebeurt het leven in de ruimte van 5 bij 1 met 4 personen. Gevangene hebben veel meer luxe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |