En om welke artiesten ga je danquote:Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef Remsjo het volgende:
Festivals
- Extrema Outdoor(Ja ik ga er toch maar heen, vorig jaar was het echt relaxt)
- DanceValley 15th Edition
- MysteryLand
- Dancetour(Free Dancefestival)
- Citymoves(Free Dancefestival)
Extrema was echt super! En de weersverwachting was dramatisch, maar uiteindelijk was het super lekker weer (met 2 keer een bui), dus echt geluk gehadquote:Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef Remsjo het volgende:
Festivals
- Extrema Outdoor(Ja ik ga er toch maar heen, vorig jaar was het echt relaxt)- DanceValley 15th Edition
- MysteryLand
Housequakequote:
Dat was echt de shit vorig jaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Extrema was echt super! En de weersverwachting was dramatisch, maar uiteindelijk was het super lekker weer (met 2 keer een bui), dus echt geluk gehad![]()
mijn plaatje is van Extrema, zonneschijn + regenboog![]()
Zitten goede namen tussen!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Housequake
Billy The Klit
Benny Roderiques
Lucien Foort
Benny Royal
Michiel de Hey
Kraak & Smaak
Hardwell
Afrojack
Roog(valt ook onder Housequake)
Erick E(valt ook onder Housequake)
Swedisch House Maffia
Sander van Doorn
Sander Kleinenberg
Markus Schulz
Kraak & Smaak dit jaar op de Mainstage op Dancevalleyquote:
Housequake is toch een feest en geen artiest?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Housequake
Billy The Klit
Benny Roderiques
Lucien Foort
Benny Royal
Michiel de Hey
Kraak & Smaak
Hardwell
Afrojack
Roog(valt ook onder Housequake)
Erick E(valt ook onder Housequake)
Swedisch House Maffia
Sander van Doorn
Sander Kleinenberg
Markus Schulz
Housequake is een formatie die bestaat uit de DJ'squote:Op zondag 17 mei 2009 19:50 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Housequake is toch een feest en geen artiest?
Sonispherequote:Op zondag 17 mei 2009 19:48 schreef DownPoison het volgende:
Festivals:
- Sonisphere,vooral om Metallica.
- Geuzenpop, omdat ik er ieder jaar heen ga, line-up is nog niet zo interessant
- De vervanger van Parelpop (naam en line-up nog niet bekend)
en vast nog wel wat meer kleine festivals...
Concerten:
geen flauw idee, in ieder geval 1 per maand
Oke, housequake is komende zaterdag! Moest eigenlijk werken op housequake, maar ik mocht niet van mijn mama omdat ik moet lerenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Housequake is een formatie die bestaat uit de DJ's
Erick E
Roog
En 1 MC
MC Gee
Maar je hebt gelijk hoor. Housequake is idd ook een feest maar dat feest is de naam van de artiesten die er draaien. Dus als je naar t feest Housequake gaat, dan zal je alleen maar Roog en Erick E achter de draaitafels zien staan. Afentoe nemen ze een paar goede bekende mee die ook plaats mogen nemen achter the wheels of steel
Hahahaquote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Oke, housequake is komende zaterdag! Moest eigenlijk werken op housequake, maar ik mocht niet van mijn mama omdat ik moet leren![]()
stiekem heeft ze gelijk ..
De muziekstijl die daar gedraait word moet je je wel aanspreken want anders denk ik dat je je gaat vervelen. Niet dat je je heel erg snel zal gaan vervelen want er is genoeg te zien op Extrema maar ik zou er niet heen gaan omdat er veel mensen over hebben dat ze er heen gaan. Ik bedoel, je moet wel van dancemuziek houden. En wat je zoal voor muziek kan verwachten op Extrema? Vooral heel veel dit:quote:Op zondag 17 mei 2009 19:43 schreef Hyman het volgende:
Dat Extrema Outdoor hoor ik wel meer mensen over, eens kijken of dat leuk is.
Welk jaar niet bij jou...quote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef Plums het volgende:
Dit jaar is een dood jaar qua festivals voor mij.
Groezrock?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Welk jaar niet bij jou...![]()
Dit jaar al geweest bij:
Groezrock
Bevrijdingsfestival (sort of)
Ik ga naar:
Pinkpop
Urpop![]()
![]()
Misschien:
Festival de-Affaire
Pukkelpop
Concerten misschien:
Porcupine Tree
Dream Theater + Opeth
En verder waarschijnlijk nog vanalles.
Gemist.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Groezrock?![]()
ik ben jaloers![]()
was escape the fate goed?
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:46 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
Festivals alleen Lowlands en Appelpop, Rockwerchter kan er financieel helaas niet bij.
Bands/acts die ik op LL wil zien : Arctic Monkeys, Boys Noize, Prodigy, Opeth, Sonata Arctica, Delian, Kaiser Chiefs, the Whitest Boy Alive.
Wat losse concerten betreft: Coldplay in september staat al vast.
quote:
Oja, goed aangepastquote:Op zondag 17 mei 2009 20:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Zo, even een beetje aangepast.
Verder ben ik dit jaar bij al Five O'clock heroes, Back To the Zoo & the Rasmus geweest. Ben nog wel van plan naar 'n paar concerten te gaan, maar heb alleen de kaartjes van Coldplay al liggen.
Die komen sowieso nog vrij, gaat ook vermeld worden wanneer dat gebeurtquote:Op zondag 17 mei 2009 21:09 schreef Philip10 het volgende:
Wou naar Lowlands gaan, maar dat is dus al uitverkochtPaar vrienden hebben wel kaarten, dus we campen een beetje op kaarten die misschien nog vrijkomen. Anders kan Pukkelpop in België nog wel wat worden.
Ga je naar Dancetour in Maastricht?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef Remsjo het volgende:
Festivals
- Extrema Outdoor(Ja ik ga er toch maar heen, vorig jaar was het echt relaxt)
- DanceValley 15th Edition
- MysteryLand
Ik zit er wel over te denken!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga je naar Dancetour in Maastricht?
Ik ga dit jaar naar Pinkpop, Raving Nightmare, Try before you die, misschien MoH in Assen en nog 2 locale feesten hier.
escape the fate was zalig !quote:Op zondag 17 mei 2009 20:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Groezrock?![]()
ik ben jaloers![]()
was escape the fate goed?
Jij ookquote:Op maandag 18 mei 2009 11:27 schreef _LotT het volgende:
ik ga vooral naar festivals, bijna geen concerten
al geweest dit jaar: groezrock
komende zomer nog: graspop, dour (mss), fihp
festivals
Dat heb ik vorig jaar ook gedaan, een vriendin van me woonde in de buurt. Maar dat is toch veel minder gezellig? Ik vind de sfeer bij de camping júist leuk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:00 schreef tjuppi het volgende:
PinkPop yeeuhj3 dagen
maar ik blijf niet slapen, woon in de buurt
Het valt doorgaans teveel in het water. Gatverdamme als er iets kut is, is het kut kamperen met kut weerquote:Op zondag 24 mei 2009 14:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar ook gedaan, een vriendin van me woonde in de buurt. Maar dat is toch veel minder gezellig? Ik vind de sfeer bij de camping júist leuk!
Ik kan er niet veel van lezen, maar ik zie toch wel een paar leuke namenquote:Op zondag 24 mei 2009 16:59 schreef dekloonvanzuen het volgende:
http://oyafestivalen.com/
waarschijnlijk
Dat lijkt me best tof.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:59 schreef dekloonvanzuen het volgende:
waarschijnlijk
Dananananaykroyd gezien?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef bierbart het volgende:
Vanaf begin mei:
1&2 mei: London Calling Festival @ Paradiso (The Cinematics, Noisettes, The Backhand Compliments, etc.)
Tof.quote:
Jij bent ook bij Green Day! Dan gaan we weer meeten, heb ik zojuist besloten! En op Lowlands ook!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef bierbart het volgende:
Vanaf begin mei:
1&2 mei: London Calling Festival @ Paradiso (The Cinematics, Noisettes, The Backhand Compliments, etc.)
8 mei: The Rock 'n Roll Revue @ Metropool (The Deaf, The Spades)
10 mei: The Veils @ Doornroosje
14 mei: Babylon Circus @ Atak
22 mei: Infadels @ de Kelder (met Diesel Disko)
29 mei: Kyteman @ Jazz festival Enschede
30 mei: Wintersleep @ Ekko
3 juni: The Maccabees @ Doornroosje
11 juni: The Strike @ de Tapperij Hengelo
21,22,23 augustus: Lowlands
16 oktober: Greenday @ Ahoy
Dat was m wel voorlopig
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb alleen nog maar The Rasmus gehad begin dit jaar. Verder niet heel veel op de planning behalve:
10 juni - Dir en Grey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
27 september - Miyavi![]()
![]()
Misschien Appelpop omdat het gratis is en Golden Earring komt. Nog even de rest van de line-up afwachten.
Verder geen festivals. Lowlands, Pinkpop, Rock am Ring, etc zijn het gewoon niet waard voor het geld en de artiesten die er komen.
Ohja Lacuna Coilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:56 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Dir en Grey tof, ik ben er misschien ook![]()
Na Lowlands en Coldplay komt Lacuna Coil erbij op 5 augustus
Ja!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:24 schreef cowboycat het volgende:
[..]
Dananananaykroyd gezien?ik vind t nog steeds jammer dat ik hun gemist heb.
[..]
Tof.
Oh ok..quote:Op maandag 25 mei 2009 23:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij bent ook bij Green Day! Dan gaan we weer meeten, heb ik zojuist besloten! En op Lowlands ook!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja Lacuna Coil![]()
![]()
Daar wil ik ook wel heen.
Dat valt reuze mee ja. Hun laatste CD vond ik niet zo geweldig eigenlijk. Zo'n beetje alles ervoor was beter.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Voor 17,50 maar in Utrechtprijs valt reuze mee nog, en die laatste cd van hun is erg goed
goede lineup van 5 days off, jammer dat ik niet weet of ik dan op vakantie ben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Jazzmaster het volgende:
22 juni: Gogol Bordello @ Tivoli
15 juli: 5 Days Off @ Paradiso & Melkweg. En dan voornamelijk voor Does it Offend You, Yeah, Chrystal Castles en Simian Mobile Disco.![]()
Lowlands!
En verder misschien nog een concertje wat tussendoor komt.
Enorm leuk festivalquote:Op zondag 24 mei 2009 16:59 schreef dekloonvanzuen het volgende:
waarschijnlijk
Tofquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef Noortje. het volgende:
Oja! Appelpop ga ik ook heen! Golden EarringEn Lieke en Maik enzuks zijn tof.
Nog wat meer en we kunnen er een meet organiserenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:13 schreef Hpzone het volgende:
Concerts:
10 Juni - Dir en Grey
4 juli - Megapiratenfestijn ()
16 oktober - Green Day
6 december - Rammstein
Festivals:
21 augustus - Lowlands
Dat was het wel even.
Jimbo gaat ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef bierbart het volgende:
[..]
Nog wat meer en we kunnen er een meet organiseren
calvin harris is goed live!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 07:49 schreef Christiaan het volgende:
Oh losse concerten:
2 april - Maxïmo Park
9 mei - Voicst, Triggerfinger, Das Pop, Giovanca, Hit me TV etc.
12 mei - Calvin Harris
24 mei - Patrick Watson
26 mei - nog eens Patrick Watson
10 september - Coldplay
En waarschijnlijk nog wel een keer Muse in het najaar.
idem !quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef nicoo het volgende:
Dit jaar ga ik zeker naar graspopen eventueel als ik het geld heb naar rammstein
+ Baggernamen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef Woortgrap het volgende:
05/07: Metropolis Festival Rotterdam.
Gratis
Bedankt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:34 schreef muay-toy het volgende:
Ik kom even melden dat de concerten van Michael Jackson volgende maand zijn afgelast.
Oud nieuws, hij is dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:34 schreef muay-toy het volgende:
Ik kom even melden dat de concerten van Michael Jackson volgende maand zijn afgelast.
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:48 schreef Elwood1802 het volgende:
Vooralsnog alleen Decibel. Defqon al geweest.
Wel opvallend veel rock figuren hier
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:20 schreef Tijgertje. het volgende:
1810 The Fray
2311 The Prodigy
Als ik kaarten kan krijgen.
meningsverschillen en het is gratis.quote:
KKV gaat ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef Woortgrap het volgende:
05/07: Metropolis Festival Rotterdam.
Gratis
Daar kunnen ook goede artiesten komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:21 schreef Elwood1802 het volgende:
Waarom gaan veel mensen hier naar gratis festivals? Te arm om kaarten te kopen voor echte festivals?
Schitterende artiesten bedoel je.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:36 schreef celineetjuh het volgende:
Artiesten:
Coldplay (090909 - schitterende datum toch?)
nicequote:Op zondag 28 juni 2009 23:12 schreef Tijgertje. het volgende:
PRODIGGYYY Gaat door!
Alleen dan wel naar België.
Dancetour, waar?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:48 schreef qbexy het volgende:
Mijn lijstje ; augustus-september:
Mysteryland
Dancetour
Q-BASE
Evolution
En dat in 1 maand
Als er niks te doen is kun je weer naar huis zonder geld kwijt te zijn aan de entree.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:58 schreef qbexy het volgende:
In doetinchem.. Persoonlijk heb ik het niet zo op die gratis feestjes hier in doetinchem, er komt toch weinig volk.
Maar ach, gratiss
Dat dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef x-tremed het volgende:
24,25 en 26 juli
Zwarte Cross - Lichtenvoorde
Wat is daar Pagan aan? Piratenmetal, come on. Zet met zo'n naam dan Drudkh, Falkenbach, of Walknut neer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef Probinski het volgende:
[..]
Paganfest:
Korpiklaani
Alestorm
Swashbuckle
Whoes, Korpiklaani. Me likes =]quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef Probinski het volgende:
[..]
Dat dus
En 25 September Paganfest 2009 in Effenaar Eindhoven
Edit: Oh en artiesten
Zwarte cross:
Korpiklaani
Opeth
Arch Enemy
Delain
Stratovarius
Legion of the damned
BZB
Mooi wark
Paganfest:
Korpiklaani
Alestorm
Swashbuckle
Tja geen idee, alst maar vet wordtquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat is daar Pagan aan? Piratenmetal, come on. Zet met zo'n naam dan Drudkh, Falkenbach, of Walknut neer.
Mooie line-upquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef Probinski het volgende:
[..]
Dat dus
En 25 September Paganfest 2009 in Effenaar Eindhoven
Edit: Oh en artiesten
Zwarte cross:
Korpiklaani
Opeth
Arch Enemy
Delain
Stratovarius
Legion of the damned
BZB
Mooi wark
Paganfest:
Korpiklaani
Alestorm
Swashbuckle
En je hebt niet toevallig een kaartje nog overquote:
29 oktober huhquote:Op maandag 13 juli 2009 01:43 schreef Andyy het volgende:
29 Oktober
August Burns Red, Bring me the horizon en A day to remember in de Melkweg
lekker tussen leuke scene meisjes staan dus![]()
13 aug Pearl Jamquote:Op zondag 28 juni 2009 12:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Festivals:
Parkpop ()
21 t/m 23 aug Lowlands (The prodigy)
28 of 29 of 30 aug Ieperfest (A Wilhelm Scream & Chuck Ragan, nog geen kaartjes voor)
En dan nog
14 nov Alexisonfire & Anti-Flag en shit
6 dec Rammstein (ik ga er allebei gratis naartoe)
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
29 oktober huh?
Eens vragen of een vriend van mij dan ook wil
Er komen soms nog kaarten vrij via internet he.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik wil ook
Heb je niet kaartje over?
23 november naar The Prodigy in de HMH
Shantelquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
23 oktober Racoon (2e keer)
24 oktober De Jeugd (6e keer)
25 oktober Shantel
Leuk weekend.
Is dat Dynamo Outdoor of zijn er 2 festivals in Eindhoven? Dynamo was wel sick vorig jaar met Born from Pain en Madsinquote:19 December, Effenaar Eindhoven:: Eindhoven Metal Meeting !![]()
18 bands komen er![]()
-Nile
-Equilibrium
-Legion Of The Damned
-Impaled Nazarene
-Krisiun
-Serpent Cult
-The Devil's Blood
-Skyforger
Belphegor zou ook komen maar die heeft geloof ik afgezegt
Hm het is geloof ik gewoon een apart festival, ze zeggen dat het in 4 zalen is maar Effenaar heeft maar 2 zalen dacht ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:31 schreef MEKSS het volgende:
[..]
Is dat Dynamo Outdoor of zijn er 2 festivals in Eindhoven? Dynamo was wel sick vorig jaar met Born from Pain en Madsin
Ik ben dit jaar naar Dour festival geweest, en naar parkpop en metropolis. Ook nog naar Lowlands binnekortIk ga vooral voor de drum 'n bass, idm en nederlandstalige hiphop/rap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En the Fray was helemaal geweldigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:50 schreef xalo het volgende:
The Fray komt er bij mij ook nog bij, 17 oktober in de 013.
De helft is al geweestquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:43 schreef eucalyptus het volgende:
Qlimax
Qountdown
In Qontrol
Sector 01
Ground Zero
Defqon 1
Dominator
Q-Base
En waarschijnlijk tussendoor nog wel wat normale muziek
quote:
quote:Wie van jullie gaan er dit jaar naar concerten, of zijn jullie al naar bepaalde concerten geweest? En om welke artiesten ga je? Of is het meer dat je gezellig met een paar vrienden een dagje uit bent.
Ik doelde op de komende festivals, en dus ook voor volgemd jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |