Shantelquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
23 oktober Racoon (2e keer)
24 oktober De Jeugd (6e keer)
25 oktober Shantel
Leuk weekend.
Is dat Dynamo Outdoor of zijn er 2 festivals in Eindhoven? Dynamo was wel sick vorig jaar met Born from Pain en Madsinquote:19 December, Effenaar Eindhoven:: Eindhoven Metal Meeting !![]()
18 bands komen er![]()
-Nile
-Equilibrium
-Legion Of The Damned
-Impaled Nazarene
-Krisiun
-Serpent Cult
-The Devil's Blood
-Skyforger
Belphegor zou ook komen maar die heeft geloof ik afgezegt
Hm het is geloof ik gewoon een apart festival, ze zeggen dat het in 4 zalen is maar Effenaar heeft maar 2 zalen dacht ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:31 schreef MEKSS het volgende:
[..]
Is dat Dynamo Outdoor of zijn er 2 festivals in Eindhoven? Dynamo was wel sick vorig jaar met Born from Pain en Madsin
Ik ben dit jaar naar Dour festival geweest, en naar parkpop en metropolis. Ook nog naar Lowlands binnekortIk ga vooral voor de drum 'n bass, idm en nederlandstalige hiphop/rap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En the Fray was helemaal geweldigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:50 schreef xalo het volgende:
The Fray komt er bij mij ook nog bij, 17 oktober in de 013.
De helft is al geweestquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:43 schreef eucalyptus het volgende:
Qlimax
Qountdown
In Qontrol
Sector 01
Ground Zero
Defqon 1
Dominator
Q-Base
En waarschijnlijk tussendoor nog wel wat normale muziek
quote:
quote:Wie van jullie gaan er dit jaar naar concerten, of zijn jullie al naar bepaalde concerten geweest? En om welke artiesten ga je? Of is het meer dat je gezellig met een paar vrienden een dagje uit bent.
Ik doelde op de komende festivals, en dus ook voor volgemd jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |