Welk jaar niet bij jou...quote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef Plums het volgende:
Dit jaar is een dood jaar qua festivals voor mij.
Groezrock?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Welk jaar niet bij jou...![]()
Dit jaar al geweest bij:
Groezrock
Bevrijdingsfestival (sort of)
Ik ga naar:
Pinkpop
Urpop![]()
![]()
Misschien:
Festival de-Affaire
Pukkelpop
Concerten misschien:
Porcupine Tree
Dream Theater + Opeth
En verder waarschijnlijk nog vanalles.
Gemist.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Groezrock?![]()
ik ben jaloers![]()
was escape the fate goed?
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:46 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
Festivals alleen Lowlands en Appelpop, Rockwerchter kan er financieel helaas niet bij.
Bands/acts die ik op LL wil zien : Arctic Monkeys, Boys Noize, Prodigy, Opeth, Sonata Arctica, Delian, Kaiser Chiefs, the Whitest Boy Alive.
Wat losse concerten betreft: Coldplay in september staat al vast.
quote:
Oja, goed aangepastquote:Op zondag 17 mei 2009 20:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Zo, even een beetje aangepast.
Verder ben ik dit jaar bij al Five O'clock heroes, Back To the Zoo & the Rasmus geweest. Ben nog wel van plan naar 'n paar concerten te gaan, maar heb alleen de kaartjes van Coldplay al liggen.
Die komen sowieso nog vrij, gaat ook vermeld worden wanneer dat gebeurtquote:Op zondag 17 mei 2009 21:09 schreef Philip10 het volgende:
Wou naar Lowlands gaan, maar dat is dus al uitverkochtPaar vrienden hebben wel kaarten, dus we campen een beetje op kaarten die misschien nog vrijkomen. Anders kan Pukkelpop in België nog wel wat worden.
Ga je naar Dancetour in Maastricht?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef Remsjo het volgende:
Festivals
- Extrema Outdoor(Ja ik ga er toch maar heen, vorig jaar was het echt relaxt)
- DanceValley 15th Edition
- MysteryLand
- Dancetour(Free Dancefestival)
- Citymoves(Free Dancefestival)
Ik zit er wel over te denken!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga je naar Dancetour in Maastricht?
Ik ga dit jaar naar Pinkpop, Raving Nightmare, Try before you die, misschien MoH in Assen en nog 2 locale feesten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |