escape the fate was zalig !quote:Op zondag 17 mei 2009 20:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Groezrock?![]()
ik ben jaloers![]()
was escape the fate goed?
Jij ookquote:Op maandag 18 mei 2009 11:27 schreef _LotT het volgende:
ik ga vooral naar festivals, bijna geen concerten
al geweest dit jaar: groezrock
komende zomer nog: graspop, dour (mss), fihp
festivals
Dat heb ik vorig jaar ook gedaan, een vriendin van me woonde in de buurt. Maar dat is toch veel minder gezellig? Ik vind de sfeer bij de camping júist leuk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:00 schreef tjuppi het volgende:
PinkPop yeeuhj3 dagen
maar ik blijf niet slapen, woon in de buurt
Het valt doorgaans teveel in het water. Gatverdamme als er iets kut is, is het kut kamperen met kut weerquote:Op zondag 24 mei 2009 14:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar ook gedaan, een vriendin van me woonde in de buurt. Maar dat is toch veel minder gezellig? Ik vind de sfeer bij de camping júist leuk!
Ik kan er niet veel van lezen, maar ik zie toch wel een paar leuke namenquote:Op zondag 24 mei 2009 16:59 schreef dekloonvanzuen het volgende:
http://oyafestivalen.com/
waarschijnlijk
Dat lijkt me best tof.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:59 schreef dekloonvanzuen het volgende:
waarschijnlijk
Dananananaykroyd gezien?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef bierbart het volgende:
Vanaf begin mei:
1&2 mei: London Calling Festival @ Paradiso (The Cinematics, Noisettes, The Backhand Compliments, etc.)
Tof.quote:
Jij bent ook bij Green Day! Dan gaan we weer meeten, heb ik zojuist besloten! En op Lowlands ook!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef bierbart het volgende:
Vanaf begin mei:
1&2 mei: London Calling Festival @ Paradiso (The Cinematics, Noisettes, The Backhand Compliments, etc.)
8 mei: The Rock 'n Roll Revue @ Metropool (The Deaf, The Spades)
10 mei: The Veils @ Doornroosje
14 mei: Babylon Circus @ Atak
22 mei: Infadels @ de Kelder (met Diesel Disko)
29 mei: Kyteman @ Jazz festival Enschede
30 mei: Wintersleep @ Ekko
3 juni: The Maccabees @ Doornroosje
11 juni: The Strike @ de Tapperij Hengelo
21,22,23 augustus: Lowlands
16 oktober: Greenday @ Ahoy
Dat was m wel voorlopig
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb alleen nog maar The Rasmus gehad begin dit jaar. Verder niet heel veel op de planning behalve:
10 juni - Dir en Grey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
27 september - Miyavi![]()
![]()
Misschien Appelpop omdat het gratis is en Golden Earring komt. Nog even de rest van de line-up afwachten.
Verder geen festivals. Lowlands, Pinkpop, Rock am Ring, etc zijn het gewoon niet waard voor het geld en de artiesten die er komen.
Ohja Lacuna Coilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:56 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Dir en Grey tof, ik ben er misschien ook![]()
Na Lowlands en Coldplay komt Lacuna Coil erbij op 5 augustus
Ja!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:24 schreef cowboycat het volgende:
[..]
Dananananaykroyd gezien?ik vind t nog steeds jammer dat ik hun gemist heb.
[..]
Tof.
Oh ok..quote:Op maandag 25 mei 2009 23:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij bent ook bij Green Day! Dan gaan we weer meeten, heb ik zojuist besloten! En op Lowlands ook!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja Lacuna Coil![]()
![]()
Daar wil ik ook wel heen.
Dat valt reuze mee ja. Hun laatste CD vond ik niet zo geweldig eigenlijk. Zo'n beetje alles ervoor was beter.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Voor 17,50 maar in Utrechtprijs valt reuze mee nog, en die laatste cd van hun is erg goed
goede lineup van 5 days off, jammer dat ik niet weet of ik dan op vakantie ben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Jazzmaster het volgende:
22 juni: Gogol Bordello @ Tivoli
15 juli: 5 Days Off @ Paradiso & Melkweg. En dan voornamelijk voor Does it Offend You, Yeah, Chrystal Castles en Simian Mobile Disco.![]()
Lowlands!
En verder misschien nog een concertje wat tussendoor komt.
Enorm leuk festivalquote:Op zondag 24 mei 2009 16:59 schreef dekloonvanzuen het volgende:
waarschijnlijk
Tofquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef Noortje. het volgende:
Oja! Appelpop ga ik ook heen! Golden EarringEn Lieke en Maik enzuks zijn tof.
Nog wat meer en we kunnen er een meet organiserenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:13 schreef Hpzone het volgende:
Concerts:
10 Juni - Dir en Grey
4 juli - Megapiratenfestijn ()
16 oktober - Green Day
6 december - Rammstein
Festivals:
21 augustus - Lowlands
Dat was het wel even.
Jimbo gaat ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef bierbart het volgende:
[..]
Nog wat meer en we kunnen er een meet organiseren
calvin harris is goed live!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 07:49 schreef Christiaan het volgende:
Oh losse concerten:
2 april - Maxïmo Park
9 mei - Voicst, Triggerfinger, Das Pop, Giovanca, Hit me TV etc.
12 mei - Calvin Harris
24 mei - Patrick Watson
26 mei - nog eens Patrick Watson
10 september - Coldplay
En waarschijnlijk nog wel een keer Muse in het najaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |