abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69133119
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

Kijk dit is nou waarom hij niet welkom is
Onzin. Als het aan hem lag was intussen de schade wel hersteld.
-
pi_69133149
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:58 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Andersom zie ik anders ook nog geen onderbouwing.
cijfers m'n waarde...

na Koeman deed niemand het beter bij Ajax... Co deed het ook niet beter bij Ajax maar die vinden we ineens allemaal wel goed .

PSV maaktie ook kampioen..maar das natuurlijk allemaal niet zijn verdienste .
pi_69133191
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Idd, al die danceliefhebbers...
Dat is hier 1 % van de bezoekers, 'wij' zijn hier eerder alto's dan.
-
  zondag 17 mei 2009 @ 22:05:43 #206
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_69133296
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:02 schreef koemleit het volgende:

[..]

cijfers m'n waarde...

na Koeman deed niemand het beter bij Ajax... Co deed het ook niet beter bij Ajax maar die vinden we ineens allemaal wel goed .

PSV maaktie ook kampioen..maar das natuurlijk allemaal niet zijn verdienste .
PSV is toch niet zo lang geleden!? Ben je nu al vergeten hoe dat ging.

Eerste seizoenshelft was prima, voornamelijk omdat PSV gewoon bleef spelen zoals destijds onder Hiddink. Na de winterstop viel het echt COMPLEET weg, Koeman kreeg het totaal niet meer op de rails, en in de allerlaatste wedstrijd sleept Cocu PSV naar een dikke overwinning terwijl AZ het uit handen geeft, mede omdat de AZ keeper een strenge rode kaart krijgt, en Van Gaal Koevermans niet gewoon in de basis zette zoals normaal. Ga nu alsjeblieft niet verkondigen dat die kampioensschaal door Ronald Koeman kwam...

Als PSV destijds gewoon Rutten had aangesteld als opvolger van Hiddink, dan was die ook gewoon met dat PSV kampioen geworden, en waarschijnlijk nog een stuk eerder ook.
  zondag 17 mei 2009 @ 22:05:55 #207
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69133306
Kan dus ook weer van het Ajax-lijstje af, wie houden ze nog over daar?
pi_69133428
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:05 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

PSV is toch niet zo lang geleden!? Ben je nu al vergeten hoe dat ging.

Eerste seizoenshelft was prima, voornamelijk omdat PSV gewoon bleef spelen zoals destijds onder Hiddink. Na de winterstop viel het echt COMPLEET weg, Koeman kreeg het totaal niet meer op de rails, en in de allerlaatste wedstrijd sleept Cocu PSV naar een dikke overwinning terwijl AZ het uit handen geeft, mede omdat de AZ keeper een strenge rode kaart krijgt, en Van Gaal Koevermans niet gewoon in de basis zette zoals normaal. Ga nu alsjeblieft niet verkondigen dat die kampioensschaal door Ronald Koeman kwam...

Als PSV destijds gewoon Rutten had aangesteld als opvolger van Hiddink, dan was die ook gewoon met dat PSV kampioen geworden, en waarschijnlijk nog een stuk eerder ook.
Nja, met het ajax van de afgelopen 4 jaar had iedereen ook "zomaar' kampioen MOETEN worden, Niemand lukte het maar hem wel als laatste... zegt dus blijkbaar wel wat.

-edit- wat ik bedoel te zeggen is, dat iedereen altijd wel mooi roept van "ja wat koeman deed kan/kon iedereen". Iets wat dus niet zo blijkt te zijn.
  zondag 17 mei 2009 @ 22:11:26 #209
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69133515
Zowel met Ajax als PSV heeft Koeman het ook uitstekend gedaan in de CL toch?
pi_69133526
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:09 schreef koemleit het volgende:

[..]

Nja, met het ajax van de afgelopen 4 jaar had iedereen ook "zomaar' kampioen MOETEN worden, Niemand lukte het maar hem wel als laatste... zegt dus blijkbaar wel wat.

-edit- wat ik bedoel te zeggen is, dat iedereen altijd wel mooi roept van "ja wat koeman deed kan/kon iedereen". Iets wat dus niet zo blijkt te zijn.
Precies

Al die Koeman haters
pi_69133550
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:11 schreef Kopbal het volgende:
ook dat nog eens . En wat ik me herriner met ajax met nog een redelijk jong team (dus geen "opgemaakt bedje) ook nog.
pi_69133557
quote:
Idd, en met Benfica ook trouwens.
pi_69134019
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Volgens mij ben je vergeten hoe Ajax destijds voetbalde onder Koeman.

De enige hoogtepunten kwamen voornamelijk door individuele klasse van een aantal spelers, maar tactisch was dat voetbal een ramp en niet om aan te zien. Een beetje zoals Oranje onder Van Basten de laatste jaren. (Onder Van Marwijk zie je dat dit Oranje gewoon weer echt een structuur heeft, dat men weer speelt vanuit een vaste organisatie, vanuit een bepaalde spelopvatting en tactiek)

Koeman heeft geen enkel team echt aan het voetballen gekregen.
Jongen die titel vind ik echt belangrijker dan het ene goeie wedstijdje onder van Basten...
  zondag 17 mei 2009 @ 22:38:28 #214
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69134520
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:12 schreef koemleit het volgende:

[..]

ook dat nog eens . En wat ik me herriner met ajax met nog een redelijk jong team (dus geen "opgemaakt bedje) ook nog.
Dat was een hele knappe prestatie hoor. Piepjong team en dan zo ongelukkig uitgeschakeld worden.
  Forum Admin maandag 18 mei 2009 @ 02:22:55 #215
35723 crew  GGMM
pi_69139485
Dit topic moet m'n bookmarks in, even terughalen volgend jaar voor de mensen die het een goede keuze vonden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_69140753
quote:
Yup dat heeft hij prima gedaan.
pi_69140816
Van Basten was als coach nog een grotere lutser dan Koeman
Ajax seizoen 2002/2003 was geweldig (in de Champions League)
Valencia, AS Roma, Lyon, Arsenal, Milaan, Ajax werd nergens weggetikt. Alleen jammer dat het daarna alleen maar bergafwaarts is gegaan.
pi_69143117
Koeman. Pff.
Een aardige trainer maar laat hem niet mee beslissen bij aankopen! Lange termijn is ook niet aan hem besteed, dus zoek alvast maar een opvolger voor volgend seizoen.

Zijn 7e club in 10 jaar overigens.
  maandag 18 mei 2009 @ 10:27:08 #219
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69143182
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zijn 7e club in 10 jaar overigens.
AZ, Vitesse, Ajax, PSV, Valencia, Benfica en ?
pi_69143248
quote:
Op maandag 18 mei 2009 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Van Basten was als coach nog een grotere lutser dan Koeman
Ajax seizoen 2002/2003 was geweldig (in de Champions League)
Valencia, AS Roma, Lyon, Arsenal, Milaan, Ajax werd nergens weggetikt. Alleen jammer dat het daarna alleen maar bergafwaarts is gegaan.
Tegen Valencia werd Ajax toch echt wel weggetikt.
Het was dat Didulica toen een wereldpot keepte.
  maandag 18 mei 2009 @ 10:43:10 #221
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69143642
quote:
Van Hanegem snapt keuze AZ voor Koeman niet

Willem van Hanegem is verrast dat AZ in de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer is uitgekomen bij Ronald Koeman. De landskampioen van Nederland kondigde zondag de komst van de oud-international aan als opvolger van de naar Bayern München vertrokken Louis van Gaal. Koeman tekent maandag voor twee seizoenen. "Bij AZ wilden ze eens van werkwijze veranderen, anders begrijp ik de keuze voor Koeman niet", stelt hij in zijn column in AD/Sportwereld. "Toen ik hoorde van zijn aanstelling, dacht ik dat AZ het gedaan heeft uit nijd. Want Van Gaal kan onmogelijk blij zijn dat een tegenpool van hem nu met zijn AZ Europa in gaat. Hij zal hem zeker niet aanbevolen hebben."

"Ik weet niet of Koeman de beste keuze is", vervolgt Van Hanegem. "Ik had niet meteen aan hem gedacht. Bij mij stond Henk ten Cate als eerste op de lijst. Die man heeft interessante ervaring opgedaan in de Champions League met Barcelona, Chelsea en Panathinaikos. Maar goed, laten we Koeman zijn kans gunnen."

"En ik neem aan dat ze bij AZ goed nagedacht hebben over deze keus. Ze wilden Louis niet kwijt, spraken toch met Co Adriaanse en kwamen daarna bij Ronald uit. De logica wordt me later misschien duidelijk. Nu kan ik die nog niet ontdekken", aldus Van Hanegem, die tussen 1997 en 1999 zelf ook voor de selectie van AZ stond.
Hij is gewoon boos dat ze hem niet gepolst hebben.
  maandag 18 mei 2009 @ 10:46:41 #222
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_69143735
quote:
Op maandag 18 mei 2009 02:22 schreef GGMM het volgende:
Dit topic moet m'n bookmarks in, even terughalen volgend jaar voor de mensen die het een goede keuze vonden.
En vice versa.

Ik vind Koeman wel een goede trainer, vooral in bekertoernooien weet hij teams goed te laten presteren. Hij heeft met Valencia ook nog ff de Copa del Rey gewonnen, dat vergeet ook altijd iedereen.
Alleen die periode bij PSV was drama, toen hij PSV niet uit die dip kreeg.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 18 mei 2009 @ 10:50:12 #223
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69143832
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:43 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hij is gewoon boos dat ze hem niet gepolst hebben.
Sowieso vind ik van Hanegem weinig geloofwaardig meer.
Net als Cruijff gewoon tijd om op te houden met het geven van de mening.
pi_69143951
Seizoen daarna wel overigens.

Toen hij naar Valencia vertrok had hij 7 van de 9 gewonnen, 2 gelijk. Daarin 23 keer gescoord en 3 tegengoals.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69145829
Goede keus voor AZ, niet voor Ajax want dat is toch andere koek natuurlijk
X
  maandag 18 mei 2009 @ 12:06:08 #226
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69146239
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef Alulu het volgende:
Goede keus voor AZ, niet voor Ajax want dat is toch andere koek natuurlijk
Die hebben lagere ambities?
-
pi_69146410
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die hebben lagere ambities?
Veel grotere beerput, daar is geen eer te behalen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 18 mei 2009 @ 12:13:56 #229
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69146448
Nou benieuwd wat dit gaat worden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69147617
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:27 schreef Prosac het volgende:

[..]

AZ, Vitesse, Ajax, PSV, Valencia, Benfica en ?
1999-2000 Barcelona B
  maandag 18 mei 2009 @ 12:54:05 #231
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69147827
Was dat niet gewoon onderdeel van zijn assistent trainerschap bij Barcelona? of telt dit echt als hoofdcoach?
  maandag 18 mei 2009 @ 13:28:09 #232
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69148908
Kijk, dat je het niet ziet zitten in Koeman oké. Maar er zijn hier mij net iets te veel treurige kortzichtige types die niet snappen dat Koeman een geweldige lijst aan prestaties heeft neergezet. Ik vat nog even samen wat ik eerder zei:

• 3 keer landskampioen, waaronder 2 keer met Ajax. Is daarmee de enige in de afgelopen 10 jaar die Ajax kampioen maakte

• 3 keer kwartfinales van de Champions League behaald, met verschillende teams.

• Cupwinnaar met een slecht presterend team.

Daarbij is het echt fucking bullshit dat hij verantwoordelijk is voor het spelersbeleid dus dat is ook een kulargument.

Ik zal het zo zeggen:

Ik verwacht niet per se dat hij even kampioen gaat worden en vind het in zekere zin zelfs een risico om hem aan te nemen. Maar dat is juist de uitdaging. Dat is het goede woord: dit wordt een uitdaging, met kansen op een goed resultaat zoals ie ze al eerder heeft laten zien. De kans op een mislukking is er ook, hoewel ik dat niet verwacht omdat de druk bij AZ niet zo hoog is (geen kampioen? Prima, 3e of 4e is ook goed). Maar om dan meteen hersenloos te gaan roepen dat AZ wel even onderin t linkerrijtje of slechter gaat eindigen of dat ie AZ gaat slopen . Bij Ajax was het beleid al jaren dolende, bij PSV is achteraf ook wel gebleken dat de beleidsmakers aan het knoeien waren. En toch werd ie met beiden kampioen en staat ie binnen 10 jaar al op de helft van Van Gaal en Hiddink.

Samenvatting:

niet de coach die ik voor ogen had, maar gezien de situatie de enige en beste keus als je het op prestaties én ervaring houdt.
  •   maandag 18 mei 2009 @ 13:44:27 #233
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_69149441
    Hopelijk neemt ie Lazovic van PSV over
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      maandag 18 mei 2009 @ 13:57:17 #234
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_69149898
    Koef, Koef, Koef, Koef .

Nu van Gaal weg is, nieuwe kansen, zou ik zeggen

[ Bericht 20% gewijzigd door wallofdolls op 18-05-2009 14:07:05 ]
    pi_69149933
    Koeman gaat echt niet over de aankopen van AZ hoor... dat blijft Marcel Brands doen. En die is er vrij goed in.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
      maandag 18 mei 2009 @ 14:30:00 #236
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_69151052
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 13:58 schreef koningdavid het volgende:
    Koeman gaat echt niet over de aankopen van AZ hoor... dat blijft Marcel Brands doen. En die is er vrij goed in.
    Idd, dus leuk plaatjes van Charisteas etc...maar hij heeft niets in de pap te brokkelen wbt scouten.
    quote:
    Koeman: Arveladze blijft

Ronald Koeman vertelde vanavond in Studio Voetbal dat Tony Bruins Slot gaat opereren naast de huidige mensen die AZ in dienst heeft. Gevraagd door Jack van Gelder of Arveladze blijft, antwoordde de nieuwe trainer van AZ bevestigend.

Koeman vertelde verder dat er sinds afgelopen donderdag contact was met AZ en dat vanmiddag alles vlot werd afgerond.

Verder ziet Koeman mogelijkheden voor de selectie voor het nieuwe seizoen. Niet alleen gaat de begroting omhoog naar 40 miljoen euro, ook denkt hij dat overwinteren in de Champions League tot de mogelijkheden behoort.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_69152740
    - normaal doen, als beloning gewoon alles weggehaald -

[ Bericht 47% gewijzigd door Prosac op 18-05-2009 15:29:28 ]
    Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
    pi_69152766
      maandag 18 mei 2009 @ 15:34:10 #239
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_69153037
    Het woord prestatietrainer is overigens echt genant. Een woord dat gister verzonnen lijkt en dat volledig tegenstrijdig met de letterlijke betekenis ervan een negatieve connotatie heeft. Ik zou graag bij NAC Breda ieder jaar een andere prestatietrainer zien, als dat soort trainers echt zou bestaan
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_69153282
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 15:23 schreef Roscovitch het volgende:
    - normaal doen, als beloning gewoon alles weggehaald -
    Ok dan continu offtopic gaan en zeiken over muziek is wel normaal dan? (Y)
    Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
      maandag 18 mei 2009 @ 16:06:46 #241
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69154188
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

Ok dan continu offtopic gaan en zeiken over muziek is wel normaal dan? (Y)
    Waar wordt hier over muziek gezeurd dan? Ik zie slechts 2 posts, waarvan 1 een cynisch grapje was en de ander een reactie daarop. En met offtopic valt het ook reuze mee.
      maandag 18 mei 2009 @ 17:19:25 #242
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_69156726
    quote:
    Koeman nam zelf contact op met AZ

Dat Ronald Koeman de nieuwe trainer van AZ is heeft de Zaankanter vooral aan zijn eigen wilskracht te danken. De oefenmeester liet al op 8 mei via zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk weten dat hij de uitdaging graag aan zou willen gaan, waarna AZ na het vertrek van Louis van Gaal direct bij Koeman uitkwam. “Zo gaat dat in de voetballerij”, sprak de trainer nuchter bij zijn presentatie in Alkmaar.

Het tijdstip van het belletje van Lagendijk mag opmerkelijk genoemd waren, aangezien de competitie op dit moment nog niet afgelopen was en het vertrek van Van Gaal nog allesbehalve afgerond was. “Op 8 mei hebben we een telefoontje gehad van Ger Lagendijk, dat Ronald eventueel beschikbaar was", legde voorzitter Dirk Scheringa de gang van zaken uit. "Nadat wij er met Bayern München uit waren, hebben we gebeld met hem. Afgelopen vrijdag zijn we er in grote lijnen uitgekomen."

De trainer zelf, die voor twee jaar tekende en Tonnie Bruins Slot meeneemt naar Alkmaar, heeft zin in de nieuwe klus. Koeman zegt het niet als een nadeel te zien dat zijn voorganger Van Gaal heet. “Je volgt een grote trainer op”, zei de voormalig coach van onder andere Ajax en PSV tegen de aanwezige pers in het DSB-Stadion. “Dat is een compliment voor hem, maar ook voor mij. Een aantal jaar geleden heb ik Guus Hiddink opgevolgd en dat is ook goed gekomen."

Koeman hoopt dat de spelersgroep ongeveer hetzelfde zal blijven: "Als je door wil groeien en beter wil worden, wil je graag je beste spelers houden. Maar als er een grote club met een grote portemonnee langs komt, kun je dat moeilijk tegenhouden." De Zaankanter deed geen uitlatingen over een mogelijk lijstje van spelers die hij naar Alkmaar wil halen. "We gaan de komende dagen op technisch gebied de zaken bespreken."

Scheringa bevestigde verder nog dat het niet uitgesloten is dat er spelers van AZ in het kielzog van Van Gaal meegaan naar Duitsland. "Het is feitelijk zo dat wij met Louis en Bayern München hebben afgesproken dat er geen spelers meegaan naar Bayern”, zei de preses. “Maar mocht er een bod op een speler worden uitgebracht, dan wil hij er graag van op de hoogte worden gebracht en dan kan hij wellicht dat bod overtreffen."
    pi_69157041
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Koeman en zijn sollicitaties
    Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
    Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
    pi_69158563
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 10:50 schreef Prosac het volgende:

[..]

Sowieso vind ik van Hanegem weinig geloofwaardig meer.
    Net als Cruijff gewoon tijd om op te houden met het geven van de mening.
    Inderdaad die 2 beginnen dement te worden, ze kunnen zich beter defintiief terugtrekken uit het openbare leven
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_69158719
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]
    In het kader van als de trein niet naar mij komt, ga ik wel naar het station
    pi_69158872
    Tja, hij was niet mijn eerste keus, maar hij heeft toch redelijk wat ervaring en prestaties geleverd. Spreekt Nederlands en Spaans en waarschijnlijk genoeg Portugees om Ari op z'n flikker te geven. Nu nog een trein voor Pelle regelen...
    pi_69160641
    ja hoor, hij heeft weer eens gesolliciteerd
    pi_69160697
    Het tijdstip van het belletje van Lagendijk mag opmerkelijk genoemd waren, aangezien de competitie op dit moment nog niet afgelopen was en het vertrek van Van Gaal nog allesbehalve afgerond was.

maandag 18 mei 2009 @ 19:57:25 #249
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_69161970
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 18:26 schreef Gatalin het volgende:
    Tja, hij was niet mijn eerste keus, maar hij heeft toch redelijk wat ervaring en prestaties geleverd. Spreekt Nederlands en Spaans en waarschijnlijk genoeg Portugees om Ari op z'n flikker te geven. Nu nog een trein voor Pelle regelen...
    Een wijsman zei ooit eens..... "Ieder nadeel hep zijn voordeel"
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_69167890
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 19:26 schreef DrDentz het volgende:
    Het tijdstip van het belletje van Lagendijk mag opmerkelijk genoemd waren, aangezien de competitie op dit moment nog niet afgelopen was en het vertrek van Van Gaal nog allesbehalve afgerond was.

Hij was al zo'n goede vriend van Van Gaal
    pi_69175914
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 10:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tegen Valencia werd Ajax toch echt wel weggetikt.
    Het was dat Didulica toen een wereldpot keepte.
    Zo prachtig die goal van Zlatan op het eind. Juichen alsof ze de Champions League gewonnen hadden ook.
      dinsdag 19 mei 2009 @ 07:00:22 #252
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_69177324
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij was al zo'n goede vriend van Van Gaal
    Ik snap je opmerking niet.
    Denk jij dat Koeman de enige is die via een zaakwaarnemer bij een club polst of ze hem eventueel kunnen gebruiken?!
    Lijkt me niet..
      dinsdag 19 mei 2009 @ 20:43:47 #253
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_69202395
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 07:00 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik snap je opmerking niet.
    Denk jij dat Koeman de enige is die via een zaakwaarnemer bij een club polst of ze hem eventueel kunnen gebruiken?!
    Lijkt me niet..
    zeker niet, ik denk dat er tientallen trainers aangeboden zijn.
    "The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
      zaterdag 21 augustus 2010 @ 03:09:39 #254
    200994 Kriegel
    Dolf is rechtvaardig
    pi_85535585
    Nou, dat was een groot succes. :')
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_85536063
    quote:
    Op zaterdag 21 augustus 2010 03:09 schreef Kriegel het volgende:
    leuke kick man :')
      zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:59:04 #256
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_85537223
    quote:
    Op zaterdag 21 augustus 2010 03:09 schreef Kriegel het volgende:
    Deze kick is een nog een groter succes :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Enchanter op 21-08-2010 09:06:55 ]
    Ik ben inmiddels overleden
      zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:01:04 #257
    254662 joers1
    Calvus Interscriptus
    pi_85537237
    wat een nutteloze kick zeg!!!!!
    Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
    pi_85548119
    Ik dacht dat hij weer terug kwam :')

Hoerenkick :W
    Noot noot.
      zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:22:44 #259
    200994 Kriegel
    Dolf is rechtvaardig
    pi_85551288
    quote:
    Op zaterdag 21 augustus 2010 18:13 schreef Jojoortje het volgende:
    Ik dacht dat hij weer terug kwam :')

Hoerenkick :W
    Lol, ingetrapt. :7
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_85639794
    Ah, dit werd een groot succes, zoals door velen voorspeld.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')