Kijk dit is nou waarom hij niet welkom isquote:Op zondag 17 mei 2009 21:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd: na Koeman is het nooit meer beter geworden.
Onzin. Als het aan hem lag was intussen de schade wel hersteld.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kijk dit is nou waarom hij niet welkom is
cijfers m'n waarde...quote:Op zondag 17 mei 2009 21:58 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Andersom zie ik anders ook nog geen onderbouwing.
PSV is toch niet zo lang geleden!? Ben je nu al vergeten hoe dat ging.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:02 schreef koemleit het volgende:
[..]
cijfers m'n waarde...
na Koeman deed niemand het beter bij Ajax... Co deed het ook niet beter bij Ajax maar die vinden we ineens allemaal wel goed.
PSV maaktie ook kampioen..maar das natuurlijk allemaal niet zijn verdienste.
Nja, met het ajax van de afgelopen 4 jaar had iedereen ook "zomaar' kampioen MOETEN worden, Niemand lukte het maar hem wel als laatste... zegt dus blijkbaar wel wat.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PSV is toch niet zo lang geleden!? Ben je nu al vergeten hoe dat ging.
Eerste seizoenshelft was prima, voornamelijk omdat PSV gewoon bleef spelen zoals destijds onder Hiddink. Na de winterstop viel het echt COMPLEET weg, Koeman kreeg het totaal niet meer op de rails, en in de allerlaatste wedstrijd sleept Cocu PSV naar een dikke overwinning terwijl AZ het uit handen geeft, mede omdat de AZ keeper een strenge rode kaart krijgt, en Van Gaal Koevermans niet gewoon in de basis zette zoals normaal. Ga nu alsjeblieft niet verkondigen dat die kampioensschaal door Ronald Koeman kwam...
Als PSV destijds gewoon Rutten had aangesteld als opvolger van Hiddink, dan was die ook gewoon met dat PSV kampioen geworden, en waarschijnlijk nog een stuk eerder ook.
Preciesquote:Op zondag 17 mei 2009 22:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nja, met het ajax van de afgelopen 4 jaar had iedereen ook "zomaar' kampioen MOETEN worden, Niemand lukte het maar hem wel als laatste... zegt dus blijkbaar wel wat.
-edit- wat ik bedoel te zeggen is, dat iedereen altijd wel mooi roept van "ja wat koeman deed kan/kon iedereen". Iets wat dus niet zo blijkt te zijn.
ook dat nog eensquote:Op zondag 17 mei 2009 22:11 schreef Kopbal het volgende:
Zowel met Ajax als PSV heeft Koeman het ook uitstekend gedaan in de CL toch?
Idd, en met Benfica ook trouwens.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:11 schreef Kopbal het volgende:
Jongen die titel vind ik echt belangrijker dan het ene goeie wedstijdje onder van Basten...quote:Op zondag 17 mei 2009 21:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vergeten hoe Ajax destijds voetbalde onder Koeman.
De enige hoogtepunten kwamen voornamelijk door individuele klasse van een aantal spelers, maar tactisch was dat voetbal een ramp en niet om aan te zien. Een beetje zoals Oranje onder Van Basten de laatste jaren. (Onder Van Marwijk zie je dat dit Oranje gewoon weer echt een structuur heeft, dat men weer speelt vanuit een vaste organisatie, vanuit een bepaalde spelopvatting en tactiek)
Koeman heeft geen enkel team echt aan het voetballen gekregen.
Dat was een hele knappe prestatie hoor. Piepjong team en dan zo ongelukkig uitgeschakeld worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
ook dat nog eens. En wat ik me herriner met ajax met nog een redelijk jong team (dus geen "opgemaakt bedje) ook nog.
Yup dat heeft hij prima gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:11 schreef Kopbal het volgende:
AZ, Vitesse, Ajax, PSV, Valencia, Benfica en ?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zijn 7e club in 10 jaar overigens.
Tegen Valencia werd Ajax toch echt wel weggetikt.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Van Basten was als coach nog een grotere lutser dan Koeman
Ajax seizoen 2002/2003 was geweldig(in de Champions League)
Valencia, AS Roma, Lyon, Arsenal, Milaan, Ajax werd nergens weggetikt. Alleen jammer dat het daarna alleen maar bergafwaarts is gegaan.
Hij is gewoon boos dat ze hem niet gepolst hebben.quote:Van Hanegem snapt keuze AZ voor Koeman niet
Willem van Hanegem is verrast dat AZ in de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer is uitgekomen bij Ronald Koeman. De landskampioen van Nederland kondigde zondag de komst van de oud-international aan als opvolger van de naar Bayern München vertrokken Louis van Gaal. Koeman tekent maandag voor twee seizoenen. "Bij AZ wilden ze eens van werkwijze veranderen, anders begrijp ik de keuze voor Koeman niet", stelt hij in zijn column in AD/Sportwereld. "Toen ik hoorde van zijn aanstelling, dacht ik dat AZ het gedaan heeft uit nijd. Want Van Gaal kan onmogelijk blij zijn dat een tegenpool van hem nu met zijn AZ Europa in gaat. Hij zal hem zeker niet aanbevolen hebben."
"Ik weet niet of Koeman de beste keuze is", vervolgt Van Hanegem. "Ik had niet meteen aan hem gedacht. Bij mij stond Henk ten Cate als eerste op de lijst. Die man heeft interessante ervaring opgedaan in de Champions League met Barcelona, Chelsea en Panathinaikos. Maar goed, laten we Koeman zijn kans gunnen."
"En ik neem aan dat ze bij AZ goed nagedacht hebben over deze keus. Ze wilden Louis niet kwijt, spraken toch met Co Adriaanse en kwamen daarna bij Ronald uit. De logica wordt me later misschien duidelijk. Nu kan ik die nog niet ontdekken", aldus Van Hanegem, die tussen 1997 en 1999 zelf ook voor de selectie van AZ stond.
En vice versa.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:22 schreef GGMM het volgende:
Dit topic moet m'n bookmarks in, even terughalen volgend jaar voor de mensen die het een goede keuze vonden.
Sowieso vind ik van Hanegem weinig geloofwaardig meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos dat ze hem niet gepolst hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |