En als TS dan maar een openingsfilmpje van mijn hummel die melig was van moeheid en niet wilde slapen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef Ireth het volgende:
Vier weken geleden heb ik haar echt compleet in paniek het zwembad in moeten duwen. Ze durfde niet, ze wou niet, ze ging niet. Een langslopende badmeester pakte haar op en sindsdien zit ze in zijn groepje. Eerst een les 1 op 1 gehad van hem en nu dus vandaag de derde keer in zijn groepje. Zie mijn held!(groen badpakje, vlechtjes)
Suus zwemmen!
Waar ik 4 weken geleden stond te janken van ellende barste ik nu uit mijn voegen van trotsheid!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:43 schreef freecell het volgende:
Ben het met je eens hoorPaniekerig hoeft van mij niet, voorzichtig wel
(met zwemles foto's, prima! Als Leander bij dat filmpje opgestaan had in zwembroek: PRIMA! Op het CB zijn ze naakt, liever geen foto's dan
)
Ik heb zelf ook wel de *niet meer tof alsie 16 is* foto's van in bad en dergelijke, maar die verspreid ik liever niet zeg maar. Zoiets.
CB?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:43 schreef freecell het volgende:
Ben het met je eens hoorPaniekerig hoeft van mij niet, voorzichtig wel
(met zwemles foto's, prima! Als Leander bij dat filmpje opgestaan had in zwembroek: PRIMA! Op het CB zijn ze naakt, liever geen foto's dan
)
Ik heb zelf ook wel de *niet meer tof alsie 16 is* foto's van in bad en dergelijke, maar die verspreid ik liever niet zeg maar. Zoiets.
Dat is echt schattigquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:23 schreef desiredbard het volgende:
Pappa aan het helpen met zijn nieuwe kamer
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef HarryP het volgende:
Iris begint met tijgeren.
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Reinhilde het volgende:
Veel op mij lijkt? Ah lief! Je bent echt de eerste die dat zegt![]()
Ja, grappig is dat he?quote:
shinnie idd ook, alhoewel die geloof ik ideeen begint te krijgen richting "spelen met selene", want die staat ronduit uit te dagen soms. dat zachte klauwloos mepjes geven als ze niet meer willen doen ze allebei. shinnie wil nog wel eens zachtjes blazen als ze schrikt. ik vind het zo grappig om te zien dat ze selene precies als een kitten behandelen. ze zijn er echt heel lief voor. selene mag trouwens niet lelijk doen, meestal moet ik die wegsturenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:31 schreef freecell het volgende:
Whehe
Bekend
Alleen mijn kat loopt sneller weg en mijn zoon dioet iets zachter
Roy heeft een modellenhoofd.quote:
Wat een snoetje!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg het verzoek om een foto, die ik dus niet hebDus dan maar een stukje bewegend beeld.
[ link | afbeelding ]
Het gaat helemaal nergens over en het is ook nog eens donker en korrelig, maar het is wel gewoon Oscar.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef Vicky het volgende:
Oscar
IvanWat een lachebekkie!
Ik heb een buikschuiver
quote:
Leuk filmpje! En wat is ze groot gewordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:21 schreef simmu het volgende:
we waren toevallig selene met haar hondje aan het filmpen toen shinnie ging spelen met een blokje wortel. ziehier het resultaat:
ja ze kletst de hele boel bij elkaarquote:
Nouja, is toch juist schattig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ze kletst de hele boel bij elkaar
vandaag ook in V&D, hele verhalen iddmensen keken ietwat geirriteerd mijn kant op
muppets.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Tazz het volgende:
Ik kom te weinig in dit topic, ik maak niet zoveel filmpjes en vergeet hier dan te kijken.
Vandaag een leuk filmpje gemaakt: we gingen cake bakken... een kleine compilatie.
Trouwens, deze was van vorig jaar..
Ze zou zo met Ivan een kapsalon kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef huuphuup het volgende:
BE wat schattig!![]()
mijn uiterst charmante babbelaartje![]()
ik vind dat kuiltje onder haar ene oogje zo schattigdies hier goed te zien maar ik krijg hem haast nooit op de foto
[ link | afbeelding ]
Wat leuk gemaakt! En erg knap, hoor, dat ze al een cake kan bakken. Doe ik haar niet na.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Tazz het volgende:
Ik kom te weinig in dit topic, ik maak niet zoveel filmpjes en vergeet hier dan te kijken.
Vandaag een leuk filmpje gemaakt: we gingen cake bakken... een kleine compilatie.
Het was ook een korte opname dat ze het beslag in de vorm deed, het dreigde ernaast te gaan..quote:Op zondag 14 februari 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk gemaakt! En erg knap, hoor, dat ze al een cake kan bakken. Doe ik haar niet na.![]()
Ik vind het trouwens ook leuk om te zien hoe jullie de ruimte geven. Veel ouders zouden die bak al uit haar handen gegrist hebben.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:15 schreef Tazz het volgende:
En die van vorig jaar eindigde heel abrupt omdat mevrouw even de mixer uit de kom haalde...
Jeetje simmu wat kleinquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef simmu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
dit is met kiro, de kleinste.
*smelt*quote:
en één van het bezoek van afgelopen zaterdag:quote:
Jan kan nog een hoop leren van zijn zus (soms is leeftijdsverschil wél handigquote:
das gewoon plat brabantsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Groofsken het volgende:
Wat knap Eva. Ze zegt net als S vèf, voor vijf. Klinkt zo grappig vind ik.
belangrijk is ook dat hij van perzikken houdt, en zij duidelijk nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Heerlijk die ongecontroleerde bewegingen!![]()
M'n zoon zingt een zelfverzonnen lied. Hij heeft goed begrepen wat the bottom line is van veel liedjes: liefde & dan samen naar bed. ♥
ja he! ik dacht een tijdje dat ik het me maar verbeeldde, maar nee. hij oogt gewoon echt al een stuk groter.ouder dan de twee maanden die hij volgens de uitgerekende datum isquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:04 schreef Asyniur het volgende:
Wat een leuke filmpjes!
en wat is Ravi een klein reusje
ja nou, als je bedenkt dat mijn Harry (a terme kindje van 4,5m) in maat 62 zit met opgerold mouwen en te lange broekspijpenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef simmu het volgende:
[..]
ja he! ik dacht een tijdje dat ik het me maar verbeeldde, maar nee. hij oogt gewoon echt al een stuk groter.ouder dan de twee maanden die hij volgens de uitgerekende datum isals mensen me vragen hoe oud hij is zeg ik tegenwoordig maar: "ergens tussen de 2 en de 4 maanden"
maak je huis maar vast kindveilig hoor, want die kruipt zoquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:15 schreef Ssserpente het volgende:
Wel eens een pratende krentenbol gezien?![]()
[ link | afbeelding ]
Is jouw meisje nou zo lang?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:37 schreef simmu het volgende:
hier de beloofde verklaring voor mijn behoefte aan behang + plaksel. begrijp me goed; tis heus lollig om het te zien, maar na 3 dagen word ik er onderhand wel horendol van.....
ja, ze is zo de lengte in gegaan. ze is langer dan het kindje van een vriendin van me. een jongetje die 3 maanden ouder isquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je krentebolletje, lekkere brabbel
[..]
Is jouw meisje nou zo lang?Ze kan wel heel leuk dansen
![]()
Had ik het toch goed gezien, gevalletje groeispurt dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:46 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, ze is zo de lengte in gegaan. ze is langer dan het kindje van een vriendin van me. een jongetje die 3 maanden ouder is
het lijkt wellicht nog veel groter vanwege de way te kleine luierquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik het toch goed gezien, gevalletje groeispurt dus
Lente, wat zie je er verschrikkelijk toegetakeld uit joh!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:15 schreef Ssserpente het volgende:
Wel eens een pratende krentenbol gezien?![]()
[ link | afbeelding ]
wat goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:00 schreef miss_sly het volgende:![]()
[ link | afbeelding ]
Ik vind het zo onwijs knap!
djeez staat er ook opquote:Op maandag 19 juli 2010 10:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is goed hoor, filmpjes ( en foto's) waar Kim en Tyler op staan mag je plaatsen.
Ko heeft geen groene maar zwarte vingersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:14 schreef oeke het volgende:
Asy, helaas blijft er niet veel over van de pasgezaaide Afrikaantjes.
Ko heeft namelijk een nieuwe hobby in de tuin:
[ link | afbeelding ]
Dat mannetje is mooi voor twee was het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef simmu het volgende:
ziehier een momentopname van een lekkere luie ochtend bij ons thuis
en ravi mag soepstengels. het wil niet zo (merendeel filmpje is ravi die ligt te genieten hoe wij met hem bezigzijn, eten doet hij pas aan het eind)
Wat een mooi meisje hebben jullie gemaakt, Fan.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef Fannetje het volgende:
Haha Oscar, leuk hè, kiekeboe spelen?
En Ravi
Anne in het grote bad (en let vooral niet op mijn stem):
Ze is zo leuk!! En vlotte Henkie met haar lopen.. Wist overigens niet dat ze KMA heeft!! Sneu...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:56 schreef becky27 het volgende:
kan hier geen filmpjes bekijken (op kantoor en herrie en zo) maar heb er wel te delen:
jaaaaa knikken
Aan de wandel
Een oudje, in de tijd dat wij nog niet wisten dat ze KMA heeft en heeeeel veel huilde
haha, ik dacht even dat je het liedje van Criss Cross eronder had geplakt... (geen idee hoe dat moet trouwens)quote:
quote:
Ooohh, kíjk dan hoe cutequote:
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef mefke79 het volgende:
Zwemmen! (en slechte telefoonkwaliteit, maar goed, het geeft een idee)
Nou Harry is hopelijk niet de laatste en toch vind ik het heerlijk om filmpjes terug te zien van toen hij baby was. En hopelijk vindt hij het later ook tof dat er úuuren aan videomateriaal is (om maar niet te spreken van de hoeveelheid foto'squote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef DJMO het volgende:
mjah, klinkt raar Asy, maar Geert is zo goed als zeker m'n laatste. Ook m'n gyn (die nu helaas een andere baan heeft) zei al dat mijn lichaam het (voorlopig) gewoon niet aan kan om nog een bevalling te doorstaan. Dus van Geert leg ik wel de echte baby dingetjes vast, of althans dat probeer ik heel bewust te beleven. Nóg bewuster dan van Jan
Ja! Hij is echt gek op kidneybonenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Twinkly, haha, wat een heerlijk jong! Wat vist hij er nou uit? Zijn dat kidney beans? Of olijven?
Maar S, ze zijn toch lekker zoet! Wat gek he, dat de smaak ineens om kan slaan. Zo at Niels maandenlang met smaak broccoli en nu pielt hij er stukjes af waarvan soms wat in zijn mond terecht komt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S heeft dat ook maanden en maanden het lekkerste gevonden wat er was. Nu vist ze ze eruit en krijg ik ze.
Ja, en net dingen als kidneybeans en olijven enzo vind ik zo leuk als ze daar zo van smullen. Twee jaar geleden at ze in een tapasbar met smaak vis met olijventapenade op vakantie. Nu eet ze alleen nog maar Hollandse kost. Vandaag at ze weer eens garnalen, daar was ik al heel blij meequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Maar S, ze zijn toch lekker zoet! Wat gek he, dat de smaak ineens om kan slaan. Zo at Niels maandenlang met smaak broccoli en nu pielt hij er stukjes af waarvan soms wat in zijn mond terecht komt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef happyme28 het volgende:
Wat een heerlijk filmpjes weer![]()
Asy, ik zag dat filmpje van de tapdansende Harry. Daan doet dat ook (alleen noemde wij het stampen)
quote:
SPOILER: heej vlindur:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
tis van spielmaus; http://www.speldorado.com/products/information.php?product=10372quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:30 schreef Asyniur het volgende:
Ravi, goed zeg!
simmu, waar heb je dat hamerbankje/ding vandaan? Die wil ik ook voor Harry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |