ja ze kletst de hele boel bij elkaarquote:
Nouja, is toch juist schattig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ze kletst de hele boel bij elkaar
vandaag ook in V&D, hele verhalen iddmensen keken ietwat geirriteerd mijn kant op
muppets.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Tazz het volgende:
Ik kom te weinig in dit topic, ik maak niet zoveel filmpjes en vergeet hier dan te kijken.
Vandaag een leuk filmpje gemaakt: we gingen cake bakken... een kleine compilatie.
Trouwens, deze was van vorig jaar..
Ze zou zo met Ivan een kapsalon kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef huuphuup het volgende:
BE wat schattig!![]()
mijn uiterst charmante babbelaartje![]()
ik vind dat kuiltje onder haar ene oogje zo schattigdies hier goed te zien maar ik krijg hem haast nooit op de foto
[ link | afbeelding ]
Wat leuk gemaakt! En erg knap, hoor, dat ze al een cake kan bakken. Doe ik haar niet na.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Tazz het volgende:
Ik kom te weinig in dit topic, ik maak niet zoveel filmpjes en vergeet hier dan te kijken.
Vandaag een leuk filmpje gemaakt: we gingen cake bakken... een kleine compilatie.
Het was ook een korte opname dat ze het beslag in de vorm deed, het dreigde ernaast te gaan..quote:Op zondag 14 februari 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk gemaakt! En erg knap, hoor, dat ze al een cake kan bakken. Doe ik haar niet na.![]()
Ik vind het trouwens ook leuk om te zien hoe jullie de ruimte geven. Veel ouders zouden die bak al uit haar handen gegrist hebben.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:15 schreef Tazz het volgende:
En die van vorig jaar eindigde heel abrupt omdat mevrouw even de mixer uit de kom haalde...
Jeetje simmu wat kleinquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef simmu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
dit is met kiro, de kleinste.
*smelt*quote:
en één van het bezoek van afgelopen zaterdag:quote:
Jan kan nog een hoop leren van zijn zus (soms is leeftijdsverschil wél handigquote:
das gewoon plat brabantsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Groofsken het volgende:
Wat knap Eva. Ze zegt net als S vèf, voor vijf. Klinkt zo grappig vind ik.
belangrijk is ook dat hij van perzikken houdt, en zij duidelijk nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Heerlijk die ongecontroleerde bewegingen!![]()
M'n zoon zingt een zelfverzonnen lied. Hij heeft goed begrepen wat the bottom line is van veel liedjes: liefde & dan samen naar bed. ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |