[quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:00 schreef KD-fotografie het volgende:
Demi aan het zingen, en let niet op mijn stem, hahaha.
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha en Janus hebben een momentje samen
Janus zat al een hele tijd aan zijn handje te likken, maar het duurde even voor we de camer erbij hadden zonder ze te laten schrikken.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:20 schreef KD-fotografie het volgende:
whaha Moonah, verschrikkelijk he!
Milagro, dank je wel!
Sasha, zo lief!! en Janus ook hoor.
dat zou wel leuk klinken inderdaad, een broertje Oscar voor Fons.quote:Op maandag 21 april 2008 22:43 schreef PM-girl het volgende:
Man, Wat een stoere Fons! (met muziek, hier ook!) Waar kan ik hem nomineren voor een Oscar?
Ik bedoel eigenlijk een Oscar voor BM, for outstanding camera work!quote:Op maandag 21 april 2008 22:49 schreef bixister het volgende:
[..]
dat zou wel leuk klinken inderdaad, een broertje Oscar voor Fons.
maarre voor muziek bestaan toch andere prijzen? of denk je dat ie dit allemaal acteert!
quote:Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef Moonah het volgende:
kutmuziek
Ja , precies dat vond ik ook zo lief!quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:53 schreef Ardenlyn het volgende:
AAWWHHH op het laatst ....." is het klaarrr" en hups handjes in de lucht![]()
Prachtmannetje![]()
Ja jufquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:33 schreef Moonah het volgende:
Och, wat is Ruud al grooooot! En wat een moppie!
Toevallig vroeg ik me van de week nog af hoe het met hem gaat. Naar ik zo kan inschatten, goed dus!
Gheghe, die Dean, stoere vent! Heerlijk he Vief, bij de beestjes?! Wij zijn vandaag ook geweest, zal eens kijken of ik straks nog even een filmpje kan uploaden.
Maar je bent niet echt consequent in je opvoeding he?![]()
![]()
"Ja, sla die neuzen maar in elkaar"
En dan doetie dat en dan moet het ineens zachtjes!![]()
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef Moonah het volgende:
B-M!
Kinderarbeid.
En wát een kutmuziek heb je d'r onder gezet zeg.
Maar cuuuute!
De ene keer Mikael de andere keer Mika. Ligt eraan hoveel ie te vertellen heeft.quote:
Wat schattig! Dat stemmetjequote:
Nou he, tis ook echt een dametje...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:54 schreef Moonah het volgende:
Thies vond het een erg leuk filmpje toen we daar straks samen keken, Vicky!
Wat een griet is ze toch al he?!
Oww die met die dikke kat is lief.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:40 schreef jellyrose het volgende:
Die verschillende shots vanuit de bosjes enzo maken het wel echt afMooi gedaan Webkim
![]()
Ik voorzie een mooie toekomst als trommelaar voor Ethan![]()
Geweldig!!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Hier precies de reden waarom we Janus, ondanks het in de woonkamer zeiken nog steeds niet weggedaan hebben Het is wat lang, maar vooral de eerste 1 minuut 40 is echt de moeite waard, vinden wij.
geweldige opportunity gemist, maar im kan niet rijden en filmenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef Jelief het volgende:
kick, omdat dit topic echt veel te langzaam gaat
Die kinderstoel is in ieder geval stuiter-proof, hahaquote:Op woensdag 24 september 2008 22:26 schreef Webkim het volgende:Noodles slurpen, geweldig.
![]()
En wat is Storm onmiddellijk weer gezellig na een dut zeg, heerlijk.
Thomas eet worteltjes! En die geven hem instant energie.![]()
En nog een.
Echt wel, ik wil dat oohook!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:13 schreef Sugar het volgende:
* Sugar voelt een gat in de markt voor de papa en mama van Julius!![]()
Inderdaad cool! Nee, met hoofdletters: COOL!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:40 schreef renzell het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik deze anders neer moet zetten, maar KIJK, hij is zó cool!!!![]()
Julius heeft een filmpje gemaakt!
Wat klinkt ie al groot. Zijn stem klinkt al ouder dan ie is zeg maarquote:Op maandag 3 november 2008 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Hee, een filmpjestopicWaarom zie ik dat nu pas?
Ik heb nog wat in te halen geloof ik
Dan maar meteen een filmpje erin gooien.
Christan helemaal in de wolken met zijn late verjaarscadeau
Awwwww!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Eli en Linde in de ballenbak afgelopen zondag
Fijn he dat soort mensen hierquote:Op woensdag 19 november 2008 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WHOEAAAAH!!Een monster, kill it! Please kil it!!!!!!!
![]()
Ooh, kijk hem lopen!!quote:Op donderdag 18 december 2008 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan hier echt uren naar kijken he.![]()
Dat gebrabbel op het allerlaatst als ik naar hem toe kom lopen.
Ethan, Anna en Stella zijn ook echt om op te vreten.
Tooo cute !!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat een leuk filmpje, Rewimo!
Eli op de wipkip
De eerste keer dat hij het echt begreep
Ik vond het schattig, maar ik ben bevooroodeeld
(Ik had eerst een ander filmpje gemaakt, maar die was gekanteld, dus toen ik dit filmpje ging maken, was meneer er al best klaar mee, dus maar kort filmpje)
Eli op de wipkip
Volgens mij wel. Zit iig Mozart, Bach en Beethoven op. Altijd goed voor zijn muzikale ontwikkeling...quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:11 schreef Poppejans het volgende:
Wat een lief filmpje van TylerFijn dat hij thuis is!
Die muziekmobiel is gaaaf, das die Tiny Love symphony in motion, toch?
Wat heb je aangepast danquote:
nuriet ipv zingtquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wat heb je aangepast dan? Ik bedoelde gewoon dat het voor mij als leek onherkenbaar was
![]()
.
fDat hoofdquote:Op zondag 5 april 2009 23:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die hoeft niet in de zandbak deze zomer
hmm vreemd.. ik zie 'm wel als ik erop klikquote:
vanochtend was nog erger, toen was ze eerst onder de gym gevrot, en tijgerde ze daarna gewoon door met de gym op der rug......quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:01 schreef pinquit het volgende:
Hahaha Selene!!![]()
wat is ze sterk zeg
en blijven lachen he!
Jaaah ik hoorde de Bwaaaahhhquote:
Hee, bij mij nu ook niet. Zal eenss ff kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef freecell het volgende:
Elin Bwèèè`:D
Mila laadt bij mij niet
Kruipen!
Whehquote:Op zondag 26 april 2009 11:17 schreef Tan het volgende:
Headbangen is kennelijk een soort oerdrang bij bepaalde soorten muziek(want hij ziet dat echt niet als voorbeeld van ons en voor zover ik weet heeft hij dat ook niet op TV gezien)
Lees: dat zit in de OERGENENquote:Op zondag 26 april 2009 11:17 schreef Tan het volgende:
Headbangen is kennelijk een soort oerdrang bij bepaalde soorten muziek(want hij ziet dat echt niet als voorbeeld van ons en voor zover ik weet heeft hij dat ook niet op TV gezien)
Mag dat bij jullie?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef Ireth het volgende:
Vier weken geleden heb ik haar echt compleet in paniek het zwembad in moeten duwen. Ze durfde niet, ze wou niet, ze ging niet. Een langslopende badmeester pakte haar op en sindsdien zit ze in zijn groepje. Eerst een les 1 op 1 gehad van hem en nu dus vandaag de derde keer in zijn groepje. Zie mijn held!(groen badpakje, vlechtjes)
[ link | afbeelding ]
Waar ik 4 weken geleden stond te janken van ellende barste ik nu uit mijn voegen van trotsheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:23 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mag dat bij jullie?
Daar wordt bij ons heel moeilijk iver gedaan...al dan niet terrecht maar wel heel jammer natuurlijk.
De eerste persoon die ik verkeerde foto's zie maken gaat 10 minuten tot aan zijn enkels in het water natuurlijkWat mag en waarover wordt moeilijk gedaan bij jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Filmen en foto's van kinderen in badkleding gok ik. Jammer eigenlijk...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat mag en waarover wordt moeilijk gedaan bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |