ja ze kletst de hele boel bij elkaarquote:
Nouja, is toch juist schattig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ze kletst de hele boel bij elkaar
vandaag ook in V&D, hele verhalen iddmensen keken ietwat geirriteerd mijn kant op
muppets.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Tazz het volgende:
Ik kom te weinig in dit topic, ik maak niet zoveel filmpjes en vergeet hier dan te kijken.
Vandaag een leuk filmpje gemaakt: we gingen cake bakken... een kleine compilatie.
Trouwens, deze was van vorig jaar..
Ze zou zo met Ivan een kapsalon kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef huuphuup het volgende:
BE wat schattig!![]()
mijn uiterst charmante babbelaartje![]()
ik vind dat kuiltje onder haar ene oogje zo schattigdies hier goed te zien maar ik krijg hem haast nooit op de foto
[ link | afbeelding ]
Wat leuk gemaakt! En erg knap, hoor, dat ze al een cake kan bakken. Doe ik haar niet na.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Tazz het volgende:
Ik kom te weinig in dit topic, ik maak niet zoveel filmpjes en vergeet hier dan te kijken.
Vandaag een leuk filmpje gemaakt: we gingen cake bakken... een kleine compilatie.
Het was ook een korte opname dat ze het beslag in de vorm deed, het dreigde ernaast te gaan..quote:Op zondag 14 februari 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk gemaakt! En erg knap, hoor, dat ze al een cake kan bakken. Doe ik haar niet na.![]()
Ik vind het trouwens ook leuk om te zien hoe jullie de ruimte geven. Veel ouders zouden die bak al uit haar handen gegrist hebben.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:15 schreef Tazz het volgende:
En die van vorig jaar eindigde heel abrupt omdat mevrouw even de mixer uit de kom haalde...
Jeetje simmu wat kleinquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef simmu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
dit is met kiro, de kleinste.
*smelt*quote:
en één van het bezoek van afgelopen zaterdag:quote:
Jan kan nog een hoop leren van zijn zus (soms is leeftijdsverschil wél handigquote:
das gewoon plat brabantsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Groofsken het volgende:
Wat knap Eva. Ze zegt net als S vèf, voor vijf. Klinkt zo grappig vind ik.
belangrijk is ook dat hij van perzikken houdt, en zij duidelijk nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Heerlijk die ongecontroleerde bewegingen!![]()
M'n zoon zingt een zelfverzonnen lied. Hij heeft goed begrepen wat the bottom line is van veel liedjes: liefde & dan samen naar bed. ♥
ja he! ik dacht een tijdje dat ik het me maar verbeeldde, maar nee. hij oogt gewoon echt al een stuk groter.ouder dan de twee maanden die hij volgens de uitgerekende datum isquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:04 schreef Asyniur het volgende:
Wat een leuke filmpjes!
en wat is Ravi een klein reusje
ja nou, als je bedenkt dat mijn Harry (a terme kindje van 4,5m) in maat 62 zit met opgerold mouwen en te lange broekspijpenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef simmu het volgende:
[..]
ja he! ik dacht een tijdje dat ik het me maar verbeeldde, maar nee. hij oogt gewoon echt al een stuk groter.ouder dan de twee maanden die hij volgens de uitgerekende datum isals mensen me vragen hoe oud hij is zeg ik tegenwoordig maar: "ergens tussen de 2 en de 4 maanden"
maak je huis maar vast kindveilig hoor, want die kruipt zoquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:15 schreef Ssserpente het volgende:
Wel eens een pratende krentenbol gezien?![]()
[ link | afbeelding ]
Is jouw meisje nou zo lang?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:37 schreef simmu het volgende:
hier de beloofde verklaring voor mijn behoefte aan behang + plaksel. begrijp me goed; tis heus lollig om het te zien, maar na 3 dagen word ik er onderhand wel horendol van.....
ja, ze is zo de lengte in gegaan. ze is langer dan het kindje van een vriendin van me. een jongetje die 3 maanden ouder isquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je krentebolletje, lekkere brabbel
[..]
Is jouw meisje nou zo lang?Ze kan wel heel leuk dansen
![]()
Had ik het toch goed gezien, gevalletje groeispurt dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:46 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, ze is zo de lengte in gegaan. ze is langer dan het kindje van een vriendin van me. een jongetje die 3 maanden ouder is
het lijkt wellicht nog veel groter vanwege de way te kleine luierquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik het toch goed gezien, gevalletje groeispurt dus
Lente, wat zie je er verschrikkelijk toegetakeld uit joh!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:15 schreef Ssserpente het volgende:
Wel eens een pratende krentenbol gezien?![]()
[ link | afbeelding ]
wat goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:00 schreef miss_sly het volgende:![]()
[ link | afbeelding ]
Ik vind het zo onwijs knap!
djeez staat er ook opquote:Op maandag 19 juli 2010 10:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is goed hoor, filmpjes ( en foto's) waar Kim en Tyler op staan mag je plaatsen.
Ko heeft geen groene maar zwarte vingersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:14 schreef oeke het volgende:
Asy, helaas blijft er niet veel over van de pasgezaaide Afrikaantjes.
Ko heeft namelijk een nieuwe hobby in de tuin:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |