En als TS dan maar een openingsfilmpje van mijn hummel die melig was van moeheid en niet wilde slapen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef Ireth het volgende:
Vier weken geleden heb ik haar echt compleet in paniek het zwembad in moeten duwen. Ze durfde niet, ze wou niet, ze ging niet. Een langslopende badmeester pakte haar op en sindsdien zit ze in zijn groepje. Eerst een les 1 op 1 gehad van hem en nu dus vandaag de derde keer in zijn groepje. Zie mijn held!(groen badpakje, vlechtjes)
Suus zwemmen!
Waar ik 4 weken geleden stond te janken van ellende barste ik nu uit mijn voegen van trotsheid!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:43 schreef freecell het volgende:
Ben het met je eens hoorPaniekerig hoeft van mij niet, voorzichtig wel
(met zwemles foto's, prima! Als Leander bij dat filmpje opgestaan had in zwembroek: PRIMA! Op het CB zijn ze naakt, liever geen foto's dan
)
Ik heb zelf ook wel de *niet meer tof alsie 16 is* foto's van in bad en dergelijke, maar die verspreid ik liever niet zeg maar. Zoiets.
CB?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:43 schreef freecell het volgende:
Ben het met je eens hoorPaniekerig hoeft van mij niet, voorzichtig wel
(met zwemles foto's, prima! Als Leander bij dat filmpje opgestaan had in zwembroek: PRIMA! Op het CB zijn ze naakt, liever geen foto's dan
)
Ik heb zelf ook wel de *niet meer tof alsie 16 is* foto's van in bad en dergelijke, maar die verspreid ik liever niet zeg maar. Zoiets.
Dat is echt schattigquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:23 schreef desiredbard het volgende:
Pappa aan het helpen met zijn nieuwe kamer
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef HarryP het volgende:
Iris begint met tijgeren.
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Reinhilde het volgende:
Veel op mij lijkt? Ah lief! Je bent echt de eerste die dat zegt![]()
Ja, grappig is dat he?quote:
shinnie idd ook, alhoewel die geloof ik ideeen begint te krijgen richting "spelen met selene", want die staat ronduit uit te dagen soms. dat zachte klauwloos mepjes geven als ze niet meer willen doen ze allebei. shinnie wil nog wel eens zachtjes blazen als ze schrikt. ik vind het zo grappig om te zien dat ze selene precies als een kitten behandelen. ze zijn er echt heel lief voor. selene mag trouwens niet lelijk doen, meestal moet ik die wegsturenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:31 schreef freecell het volgende:
Whehe
Bekend
Alleen mijn kat loopt sneller weg en mijn zoon dioet iets zachter
Roy heeft een modellenhoofd.quote:
Wat een snoetje!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg het verzoek om een foto, die ik dus niet hebDus dan maar een stukje bewegend beeld.
[ link | afbeelding ]
Het gaat helemaal nergens over en het is ook nog eens donker en korrelig, maar het is wel gewoon Oscar.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef Vicky het volgende:
Oscar
IvanWat een lachebekkie!
Ik heb een buikschuiver
quote:
Leuk filmpje! En wat is ze groot gewordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:21 schreef simmu het volgende:
we waren toevallig selene met haar hondje aan het filmpen toen shinnie ging spelen met een blokje wortel. ziehier het resultaat:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |