Nou Harry is hopelijk niet de laatste en toch vind ik het heerlijk om filmpjes terug te zien van toen hij baby was. En hopelijk vindt hij het later ook tof dat er úuuren aan videomateriaal is (om maar niet te spreken van de hoeveelheid foto'squote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef DJMO het volgende:
mjah, klinkt raar Asy, maar Geert is zo goed als zeker m'n laatste. Ook m'n gyn (die nu helaas een andere baan heeft) zei al dat mijn lichaam het (voorlopig) gewoon niet aan kan om nog een bevalling te doorstaan. Dus van Geert leg ik wel de echte baby dingetjes vast, of althans dat probeer ik heel bewust te beleven. Nóg bewuster dan van Jan
Ja! Hij is echt gek op kidneybonenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Twinkly, haha, wat een heerlijk jong! Wat vist hij er nou uit? Zijn dat kidney beans? Of olijven?
Maar S, ze zijn toch lekker zoet! Wat gek he, dat de smaak ineens om kan slaan. Zo at Niels maandenlang met smaak broccoli en nu pielt hij er stukjes af waarvan soms wat in zijn mond terecht komt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S heeft dat ook maanden en maanden het lekkerste gevonden wat er was. Nu vist ze ze eruit en krijg ik ze.
Ja, en net dingen als kidneybeans en olijven enzo vind ik zo leuk als ze daar zo van smullen. Twee jaar geleden at ze in een tapasbar met smaak vis met olijventapenade op vakantie. Nu eet ze alleen nog maar Hollandse kost. Vandaag at ze weer eens garnalen, daar was ik al heel blij meequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Maar S, ze zijn toch lekker zoet! Wat gek he, dat de smaak ineens om kan slaan. Zo at Niels maandenlang met smaak broccoli en nu pielt hij er stukjes af waarvan soms wat in zijn mond terecht komt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef happyme28 het volgende:
Wat een heerlijk filmpjes weer![]()
Asy, ik zag dat filmpje van de tapdansende Harry. Daan doet dat ook (alleen noemde wij het stampen)
quote:
SPOILER: heej vlindur:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
tis van spielmaus; http://www.speldorado.com/products/information.php?product=10372quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:30 schreef Asyniur het volgende:
Ravi, goed zeg!
simmu, waar heb je dat hamerbankje/ding vandaan? Die wil ik ook voor Harry!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |