quote:16 mei om 17u17: Zonet verloor Phyo een grote slijmsliert en Yu Yu Yin heeft er duidelijk interesse in.
quote:16 mei om 15u29: Rond 16u00 krijgen de olifanten hun avondmaal: hooi,groenten en fruit en wat takken om te knabbelen.
quote:16 mei om 14u22: Je zal merken dat Phyo Phyo regelmatig haar achterpoten kruist. Dit doet ze omdat ze last heeft van de nakende geboorte.
quote:16 mei om 09u23: Phyo verliest momenteel zeer veel slijm.
quote:16 mei om 09u11: Zoals elke ochtend nemen de verzorgers een bloedstaaltje bij Phyo om de progesteronwaarde en de calcium in het bloed te bepalen. Deze waardes worden bepaald in het Stuyvenbergziekenhuis.
quote:16 mei om 07u06: Phyo laat uitzonderlijk het grootste gedeelte van haar ontbijt links liggen. Af en toe eet ze wel wat maar zeker niet zoals gewoonlijk.
quote:15 mei om 01u22: De vermoeidheid is groot. Liggen is echter niet comfortabel, dus zoekt ze steun met haar slurf op het traliewerk.
quote:15 mei om 00u14: Phyo Phyo verliest kleinere mestballen die uit elkaar vallen, een teken van toenemende druk op haar darmen.
.quote:15 mei om 23u42: Phyo Phyo ontlast haar achterpoten regelmatig, teken dat er toch wat beweegt
quote:16 mei om 17u17: Zonet verloor Phyo een grote slijmsliert en Yu Yu Yin heeft er duidelijk interesse in.
quote:16 mei om 15u29: Rond 16u00 krijgen de olifanten hun avondmaal: hooi,groenten en fruit en wat takken om te knabbelen.
quote:16 mei om 14u22: Je zal merken dat Phyo Phyo regelmatig haar achterpoten kruist. Dit doet ze omdat ze last heeft van de nakende geboorte.
quote:16 mei om 09u23: Phyo verliest momenteel zeer veel slijm.
quote:16 mei om 09u11: Zoals elke ochtend nemen de verzorgers een bloedstaaltje bij Phyo om de progesteronwaarde en de calcium in het bloed te bepalen. Deze waardes worden bepaald in het Stuyvenbergziekenhuis.
quote:16 mei om 07u06: Phyo laat uitzonderlijk het grootste gedeelte van haar ontbijt links liggen. Af en toe eet ze wel wat maar zeker niet zoals gewoonlijk.
quote:15 mei om 01u22: De vermoeidheid is groot. Liggen is echter niet comfortabel, dus zoekt ze steun met haar slurf op het traliewerk.
quote:15 mei om 00u14: Phyo Phyo verliest kleinere mestballen die uit elkaar vallen, een teken van toenemende druk op haar darmen.
.quote:15 mei om 23u42: Phyo Phyo ontlast haar achterpoten regelmatig, teken dat er toch wat beweegt
Echt waar!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is haar dochter die nog bij haar drinkt
Deze was eerst of niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:21 schreef maok het volgende:
Ik moest een nieuwe openen toch? Mijn op is iig uitgebreider en ik ben nog bezig: Nu een live bevalling van een olifant! #2
en wie hem sluit zal ook openen.. (is een ongeschreven regel geloof ik...)quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef Sanne het volgende:
Wordt deze het?
Ja kun je aan het topicnummer zien. De openingspost van die andere kan eventueel wel gekopieerd worden naar deze misschien.quote:
Ik merge ze wel even.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja kun je aan het topicnummer zien. De openingspost van die andere kan eventueel wel gekopieerd worden naar deze misschien.
[ afbeelding ]
Mergen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:25 schreef Grulez het volgende:
Is er geen mod die kan copy pasten? Of misschien de huidige TS'er.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Het kan nog wel anderhalve dag duren
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:32 schreef blup het volgende:
[..]
jij bent toch de mod van een anders subforum?
Ai, dan moet TS hem maar even in zijn OP plakkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef shmoopy het volgende:
Gemerged, maar de uitgebreide OP als eerste pakt ie niet, helaas.
En als 24 weeën? Het arme beest.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Mijn jongste (5) vond het vanmiddag allemaal maar lang duren "kun je niet even vooruit spoelen mama?"
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Mijn jongste (5) vond het vanmiddag allemaal maar lang duren "kun je niet even vooruit spoelen mama?"
Best lang is nog een understatement, ik zat gisternacht om 1 uur ook al ff proberen te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:52 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Mijn dochter van eveneens 5 probeerde steeds andere olifanten die in het zicht gingen staan weg te sturen![]()
Maar het duurt best lang natuurlijk en voor kinderen helemaal maar ze komen allebei regelmatig even achter de computer zitten om te kijken, best leuk
Ik kijk sinds gisteren al met FF en heb werkelijk nog nooit problemen gehad, gebruiken jullie IE of zo?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Best lang is nog een understatement, ik zat gisternacht om 1 uur ook al ff proberen te kijken(had alleen ruis)
Ik heb ook tot 01:50 zitten kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Best lang is nog een understatement, ik zat gisternacht om 1 uur ook al ff proberen te kijken(had alleen ruis)
Google chrome, ik probeer et eens met IEquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kijk sinds gisteren al met FF en heb werkelijk nog nooit problemen gehad, gebruiken jullie IE of zo?
Ik heb op mijn laptop IE en op mijn PC FF en ik had gisteren op beiden geen beeld of met enorm veel haperingen. Vanaf vanmiddag heb ik prima beeld op mijn laptop en die zet ik dus ook niet meer afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kijk sinds gisteren al met FF en heb werkelijk nog nooit problemen gehad, gebruiken jullie IE of zo?
Ik gebruik ook Google Chrome, ik heb sinds gisteravond nog geen enkele keer gehad dat ik geen beeld had. Vreemd dat zo veel mensen last van storing hebben.quote:
Zal dat het zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Onnodig lang erover doen om aandacht te krijgen komt dus blijkbaar niet alleen bij mensen voor.
Zo zoet!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Met FF en IE ook ruisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het begint bij mij ook met ruis, maar na een halve minuut oid heb ik beeld, misschien even wachten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heb em al eens één kwartier opengelatenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het begint bij mij ook met ruis, maar na een halve minuut oid heb ik beeld, misschien even wachten?
een echte vrouw hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Onnodig lang erover doen om aandacht te krijgen komt dus blijkbaar niet alleen bij mensen voor.
Beide al geprobeerd...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Google chrome, ik probeer et eens met IE
Als je ruis hebt helpt het om een paar keer refresh te doen. Ze hebben maar een beperkte bandbreedte en bij max connections krijgt de volgende niets te zien. Daarom vraagt men nu ook om uit te loggen als je ff iets anders gaat doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het begint bij mij ook met ruis, maar na een halve minuut oid heb ik beeld, misschien even wachten?
Dat waren dus toch muizenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik ben dit van gisteren 19u aan't volgen. Rond 3u vanmorgen werd het ff spannend. Phyo Phyo maakte een oorverdovend lawaai, maar het was loos alarm. Ze heeft dan nog wat met de kop tegen het traliewerk staan slapen, toen ben ik ook maar in bed gekropen. Hopelijk gaat het vannacht gebeuren, en als het saai wordt kan je nog altijd naar muizen kijken die tussen het stro bewegen.
Ja, dat werkt prima hier.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:04 schreef shmoopy het volgende:
Na 10 minuten kijken krijg ik dat ik opnieuw moet klikken om weer beeld te krijgen! Volgens mij filteren ze de 'boodschappen doeners' er op die manier uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Als je ruis hebt helpt het om een paar keer refresh te doen. Ze hebben maar een beperkte bandbreedte en bij max connections krijgt de volgende niets te zien. Daarom vraagt men nu ook om uit te loggen als je ff iets anders gaat doen.
Is het echt zo'n lekker ding?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef Robijn1961 het volgende:
Hee grappig, ik lees net dat Alexander de vader is van het babietje, de olifant die ik laatst nog hier gezien heb in dierenpark A'foort.
Denk t ook, dat was er eerder nog nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Na 10 minuten kijken krijg ik dat ik opnieuw moet klikken om weer beeld te krijgen! Volgens mij filteren ze de 'boodschappen doeners' er op die manier uit.
Ja, hij heeft al meerdere vrouwtjes bezwangerd. Dit wordt zijn achtste kindquote:
Aah wat schattigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
May Tagu op de rug van de zwangere Phyo Phyo.![]()
![]()
Dat is al eens gebeurd...en dat liep slecht af.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:33 schreef het_fokschaap het volgende:
we zitten nou al de hele dag te kijken en het schiet nog niet echt op
ik vind wel dat wanneer bij ons de bevalling zich aandient dat er ook een webcam met live verbinding naar het olifantenhok moet
Die stond er gisteren toch al? Ik had her en der al gehoord dat er mensen hebben overnacht bij dat scherm in slaapzak?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Om 20.30 uur wordt er een groot scherm geplaatst op het Mechelseplein in Antwerpen.![]()
Dus hup in de auto naar Antwerpen allemaal
Gekke belgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
-knip-
Volgens mij flatst het er dan heel snel uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:48 schreef Rica het volgende:
Weet iemand dat wanneer het echt begint hoe snel het kalfje er dan is?
Volgens mij max 20 minuten omdat de navelstreng eerst knapt en het kalfje er dan pas uit gaat komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:48 schreef Rica het volgende:
Weet iemand dat wanneer het echt begint hoe snel het kalfje er dan is?
idd!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ja die laatste cap
Komt wel goed, schatje
Ah ok Dan moet je maar net op het moment supreme kijken dus. Om het niet te missenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij flatst het er dan heel snel uit.
Ik meende van welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef Aventura het volgende:
Hebben olifanten eigenlijk een band met elkaar, als in bv. familiebanden? Weten deze twee van elkaar dat ze moeder en dochter zijn bijvoorbeeld?
Zeer zeker!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef Aventura het volgende:
Hebben olifanten eigenlijk een band met elkaar, als in bv. familiebanden? Weten deze twee van elkaar dat ze moeder en dochter zijn bijvoorbeeld?
Familiebanden bij olifanten zijn heel sterk volgens mij. Ze blijven ook hun hele leven bij elkaar in de groep.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef Aventura het volgende:
Dat dacht ik ook.quote:
Bij Animal Planet kan je regelmatig documentaires over olifanten zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef Aventura het volgende:
Waarom juichen als ze gaat liggen? Een olifant bevalt altijd staand.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:56 schreef Kings het volgende:
En dan te bedenken dat ik gisteravond ook al ging juigen toen ze ging liggen.
Ze is gewoon zooo onvoorspelbaar hahaha
Je kan idd zien als ze 'weëen' heeft, heel stil staan, ze zakt wat door en trekt aldoor een poot in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ze lijkt nu wel steeds krommer te staan, of niet? Gebogen achterpoten
Goed plan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Staat koud dus laat baby maar komen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat ze een aantal aansluitpunten heeft?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:39 schreef DolleMina het volgende:
Als haar dochter nu nog bij haar drinkt, blijft dit dan ook zo na de bevalling? Of maakt dochterlief plaats voor de kleine?
Goeie vraag...of ze drinken beiden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:39 schreef DolleMina het volgende:
Als haar dochter nu nog bij haar drinkt, blijft dit dan ook zo na de bevalling? Of maakt dochterlief plaats voor de kleine?
Ik denk dat ze plaats moet maken voor de kleine.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:39 schreef DolleMina het volgende:
Volgens de site krijgen de koeien altijd maar 1 kind tegelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef Ireth het volgende:
Soms krijgen olifanten ook 2 kalfjes.. lijkt mij dat ze meer dan 1 speen(tje) heeft?
hahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef Aventura het volgende:
Wij mensen krijgen toch ook meestal maar 1 baby, terwijl wij uitgerust zijn met 2 spenen
Nee toch? Volgens mij ook wel eens 2, maar niet meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Volgens de site krijgen de koeien altijd maar 1 kind tegelijk.
Er staat dat er maar 1 kind ter wereld komt...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij ook wel eens 2, maar niet meer
Vragen, vragen... misschien weet de site het antwoord?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:47 schreef DolleMina het volgende:
Maar mensen hebben soms 2 of meer kinderen van verschillende leeftijd die allemaal nog bij mams drinken, ook al zijn er dus meer kinderen. Ik vraag me af of dit bij olifanten ook zo is.
MAar komt wel eens voor dusquote:An elephant's gestation period lasts about 22 months (630-660 days), the longest gestation period of any mammal, after which one calf typically is born. Twins are rare.
Dus als er een nieuw kalf komt stopt de eerste?quote:A calf may nurse for up to 2 years of age or older. Complete weaning depends on the disposition of the mother, the amount of available milk, and the arrival of another calf.
Mooiste screen tot nu toequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef maok het volgende:
Iedereen wordt een beetje onrustig, ook Dumbo die in het andere hok staat wordt onrustig:
[ afbeelding ]
Ja blijkbaar dan..daar moet je dan toch niet aan denken voor de moederquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
MAar komt wel eens voor dus
[..]
Dus als er een nieuw kalf komt stopt de eerste?
Ben je mooi klaar mee, inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:05 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar dan..daar moet je dan toch niet aan denken voor de moeder
Hier ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:10 schreef Sanne het volgende:
ik denk ik blijf wel op tot dat lollerfantje er is, maar mijn ogen vallen langzaam dicht.
De mijne ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:10 schreef Sanne het volgende:
ik denk ik blijf wel op tot dat lollerfantje er is, maar mijn ogen vallen langzaam dicht.
Dit kan toch bijna niet echt zijn.quote:
Daar zit ik nu ook aan te denken.quote:
De tepels, ze hadden er ook een tekst bij geplaatst:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:06 schreef maok het volgende:
Ik weet niet wat we moeten zien maar er werd op ingezoomed dus heb ik er maar even een screenshotje van gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Ondanks het feit dat May Tagu de druk op de tepels regelmatig wegneemt bij Phyo, is met momenten duidelijk te zien hoe sterk de tepels tussen haar voorpoten gezwollen zijn.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.elephanttag.or(...)nt_reproduction.html
Helemaal onderaan, stap 1
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.elephanttag.or(...)nt_reproduction.html
Helemaal onderaan, stap 1
Ik had de tekst wel zien staan maar de link met dat moment nog niet gemaakt, tnx.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:20 schreef senesta het volgende:
[..]
De tepels, ze hadden er ook een tekst bij geplaatst:
[..]
quote:
Noohh, liggen enzo deed ze ook al. En ze stond net ook met dr kop en slurf tegen de muur gedruktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En dit nog gevonden:
'Hoe kun je zien dat een bevalling begint?
Het is moeilijk om te zien wanneer de bevalling begint. Soms begint er bij de olifant wat melk uit de borsten te lopen. Ook kan het dier wat vreemder op de achterpoten gaan lopen. Dit komt door de stoot hormonen die vrijkomt. Door de pijn gaapt een bevallende olifant meestal veel en drukt tegen dingen aan. Ook gaan ze meestal veel liggen en staan.'
Ik denk dat het kalfje vannacht ter wereld komt. dat trek ik ook niet.
O dat zullen ze vast heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb de ZOO trouwens ff gemaild, dat we hier ook met velen meekijken en meeleven, en de verzorgers en cameramensjes bedankt, en ze succes gewenst. Linkje naar de topics erbij gezet.
Leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb de ZOO trouwens ff gemaild, dat we hier ook met velen meekijken en meeleven, en de verzorgers en cameramensjes bedankt, en ze succes gewenst. Linkje naar de topics erbij gezet.
Vonk leuk.![]()
Hara, ze is nu toch echt al een tijdje best rustig, dat wordt 'm vanavond vast niet meer. Waar is kleine May trouwens gebleven?
-Edit- Daar is ze weer.![]()
Hier kan je de afgelopen nacht bekijken achter de schermen. Kan je ook zien dat ze ook camera's hebben hangen. Bij de fanten is het stikdonker (nightvision) en waar de verzorgers zitten dus nie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wat zullen ze daar ook in spanning zitten, zullen ze ook achter de naar de camera's zitten te kijken of een ongezien plekje hebben vanwaar ze kunnen kijken?
Vast wel, dit is voor België de eerste keer begreep ik. En wat ik tot nu toe aan beelden van verzorgers heb gezien zitten ze vast te nagelbijten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wat zullen ze daar ook in spanning zitten, zullen ze ook achter de naar de camera's zitten te kijken of een ongezien plekje hebben vanwaar ze kunnen kijken?
gaan we gewoon in ploegen kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:50 schreef Grulez het volgende:
Vanavond na het stappen maar even kijkenZul je zien dat ik dan net geluk heb
Ja soms voel ik me gezegend dat het beeld nog niet werkt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef Dakota het volgende:
ik ben t zooooooo zat ..al die uren ollefnarkjesaars
Mooie woordspelingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef PM-girl het volgende:
Hebben de verzorgers nog iets gezegd over het verloop? Dat het nu nog maximaal ... uur gaat duren, naar verwachting?
Nou ja ze kunnen weinig anders dan afwachten, een keizersnede is niet mogelijk bij olifanten omdat dan de moeder het leven zal kosten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef PM-girl het volgende:
Hebben de verzorgers nog iets gezegd over het verloop? Dat het nu nog maximaal ... uur gaat duren, naar verwachting?
Ik vraag me dus wel af tot hoever dat 'afwachten' duurt? Ze kan zo toch niet dagen rondlopen lijkt mij?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja ze kunnen weinig anders dan afwachten, een keizersnede is niet mogelijk bij olifanten omdat dan de moeder het leven zal kosten.
Maar het babyfantje is nog wel gezond?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja ze kunnen weinig anders dan afwachten, een keizersnede is niet mogelijk bij olifanten omdat dan de moeder het leven zal kosten.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:40 schreef maok het volgende:
De kraamvisite was iets te vroeg:
[ afbeelding ]
Ja nou ik ookquote:
Ga er naar toe en por haar wakkerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja nou ik ook![]()
Ik vind dat ze het niet kan maken om gewoon te gaan staan snurken hoor
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja nou ik ook![]()
Ik vind dat ze het niet kan maken om gewoon te gaan staan snurken hoor
ghehe ik flikkerde ook in slaap..of ik viel flauw..ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:41 schreef shmoopy het volgende:
[..]
dat deed ik ook tussen de weeën, door trouwens![]()
sinds gisteren bezig, het olifantje zal vanacht, morgen, morgennacht wel ergens zijn. Wie het weet mag het zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef Min-e het volgende:
Hoe lang is ze al bezig? Wanneer denken ze ongeveer dat we het kleine olifantje kunnen zien?
Bedankt voor de samenvattingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:43 schreef maok het volgende:
[..]
sinds gisteren bezig, het olifantje zal vanacht, morgen, morgennacht wel ergens zijn. Wie het weet mag het zeggen.
Mooie foto.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:48 schreef Mellow_ het volgende:
Ik ben vorige maand nog naar de Zoo in Antwerpen geweest, toen stond ze lekker met d'r kont in de zon
[ afbeelding ]
Hoop dat die bevalling een beetje opschiet, het arme beest zal wel doodmoe zijn..
quote:Phyo probeert de aandacht van Dumbo te trekken. Yu Yu Yin en May Tagu reageren hier ook op.
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef CartWOman het volgende:
De voortekenen die we eerder zagen lijken over te zijn.![]()
Tante en dochter ook weer wakker en aanwezig; Dumbo (buurmanvrouw olifant) stond even te tetteren en direct stonden ze weer met z'n drietjes bij elkaar.
Ogen vallen dicht![]()
Succes Phyo Phyo, morgen hoop ik een gezond kalfje aan te treffen.
Ik wacht nog even, zal je altijd zien als ik nu ga slapen bevalt ze over 10 minuten of zoquote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef CartWOman het volgende:
De voortekenen die we eerder zagen lijken over te zijn.![]()
Tante en dochter ook weer wakker en aanwezig; Dumbo (buurman olifant) stond even te tetteren en direct stonden ze weer met z'n drietjes bij elkaar.
Ogen vallen dicht![]()
Succes Phyo Phyo, morgen hoop ik een gezond kalfje aan te treffen.
En hetzelfde denk je over 10 minuten, en dan weer over 10 minuten etc etcquote:Op zondag 17 mei 2009 00:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, zal je altijd zien als ik nu ga slapen bevalt ze over 10 minuten of zo
Ja, dat zit er wel in jaquote:Op zondag 17 mei 2009 00:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hetzelfde denk je over 10 minuten, en dan weer over 10 minuten etc etc
Check!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, zal je altijd zien als ik nu ga slapen bevalt ze over 10 minuten of zo
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Check!![]()
* CartWOman gaat voor de derde keer laatste peukje roken
Ze moet wel echt heel erg moe zijn nu hoor, ik hoop echt dat het niet heel erg lang meer gaat duren voor haar (en mijquote:Op zondag 17 mei 2009 00:37 schreef MissBliss het volgende:
Nog niet!Jeetje, arm beest.. Nou over een half uurtje dan maar, als ik thuis ben en de stream kan kijken
Ja zielig he?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:38 schreef shmoopy het volgende:
Ze zit nu op een houtje te bijten.
Wijfie toch, ik heb met je te doen.
Ze schijnt wel wat geslapen te hebben, wat korte dutjes al staande.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef shmoopy het volgende:
Heeft ze eigenlijk vannacht/gisternacht geslapen of is ze sinds de boel begon wakker geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog geen bult onder de staart te zien.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ze kon niet echt makkelijk liggen en heeft wat staan slapen met haar slurf op het traliewerk rustend.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef shmoopy het volgende:
Heeft ze eigenlijk vannacht/gisternacht geslapen of is ze sinds de boel begon wakker geweest?
Die voelt natuurlijk ook dat er iets aan de hand is. Mama doet vreemd.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:06 schreef b_nr1 het volgende:
May Tagu voelt zich wat verwaarloosd en uit dat door regelmatig de deugniet uit te hangen bij haar moeder. Let maar op hoe vaak ze met de staart speelt.
Ik niet. Wat is die olifant op de achtergrond (achter het hek) trouwens onrustig....quote:Op zondag 17 mei 2009 01:13 schreef tony_clifton- het volgende:
Hebben jullie ook continu ruis? Server overbelast ofzo...
Soms wel maar dan doe ik even F5 en dan is het weer goedquote:Op zondag 17 mei 2009 01:13 schreef tony_clifton- het volgende:
Hebben jullie ook continu ruis? Server overbelast ofzo...
Das Dumbo... de "vriendin"van Phyo.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik niet. Wat is die olifant op de achtergrond (achter het hek) trouwens onrustig....
Arm kalf snapt er natuurlijk helemaal niets van.quote:Je hebt misschien gemerkt dat May Tagu door Phyo Phyo aan de kant wordt geschoven.
Ik hang rond de PCquote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk ondertussen nog? Ik zit gitaarstukjes te oefenen op snelheid... Doe dat eigenlijk altijd voor de tv.
Dat lijkt echt wel zo he? Het is wel een heel schattig tafereeltjequote:
Beetje hier en daar lezen, surfen, muziekjes luisterenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk ondertussen nog? Ik zit gitaarstukjes te oefenen op snelheid... Doe dat eigenlijk altijd voor de tv.
Speel ondertussen Yahtzee.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Heel erg schattigquote:Op zondag 17 mei 2009 01:36 schreef senesta het volgende:
Dat lijkt echt wel zo he? Het is wel een heel schattig tafereeltje
Ik probeer al een uur mandwaarts te gaan, maar ik kan gewoon niet weg!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga slapenHoop voor mama dat het er al is als ik weer wakker wordt
![]()
Yup, zag 't ook... Ben eens benieuwd voor wanneer 't zal zijn... 'T kan gerust nog 12 uur duren btw, zo'n beesten doen er 24 uur over somsquote:
Das dan heul geenquote:
Ja preciesquote:Op zondag 17 mei 2009 04:24 schreef yavanna het volgende:
Onrustig, veel staart zwiepen en staart omhoog en die kleine slaapt, nog, overal doorheen.
Ik heb zo met haar te doenquote:Phyo Phyo is heel onrustig en heeft duidelijk moeite met produceren van mest en urine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |