quote:16 mei om 17u17: Zonet verloor Phyo een grote slijmsliert en Yu Yu Yin heeft er duidelijk interesse in.
quote:16 mei om 15u29: Rond 16u00 krijgen de olifanten hun avondmaal: hooi,groenten en fruit en wat takken om te knabbelen.
quote:16 mei om 14u22: Je zal merken dat Phyo Phyo regelmatig haar achterpoten kruist. Dit doet ze omdat ze last heeft van de nakende geboorte.
quote:16 mei om 09u23: Phyo verliest momenteel zeer veel slijm.
quote:16 mei om 09u11: Zoals elke ochtend nemen de verzorgers een bloedstaaltje bij Phyo om de progesteronwaarde en de calcium in het bloed te bepalen. Deze waardes worden bepaald in het Stuyvenbergziekenhuis.
quote:16 mei om 07u06: Phyo laat uitzonderlijk het grootste gedeelte van haar ontbijt links liggen. Af en toe eet ze wel wat maar zeker niet zoals gewoonlijk.
quote:15 mei om 01u22: De vermoeidheid is groot. Liggen is echter niet comfortabel, dus zoekt ze steun met haar slurf op het traliewerk.
quote:15 mei om 00u14: Phyo Phyo verliest kleinere mestballen die uit elkaar vallen, een teken van toenemende druk op haar darmen.
.quote:15 mei om 23u42: Phyo Phyo ontlast haar achterpoten regelmatig, teken dat er toch wat beweegt
quote:16 mei om 17u17: Zonet verloor Phyo een grote slijmsliert en Yu Yu Yin heeft er duidelijk interesse in.
quote:16 mei om 15u29: Rond 16u00 krijgen de olifanten hun avondmaal: hooi,groenten en fruit en wat takken om te knabbelen.
quote:16 mei om 14u22: Je zal merken dat Phyo Phyo regelmatig haar achterpoten kruist. Dit doet ze omdat ze last heeft van de nakende geboorte.
quote:16 mei om 09u23: Phyo verliest momenteel zeer veel slijm.
quote:16 mei om 09u11: Zoals elke ochtend nemen de verzorgers een bloedstaaltje bij Phyo om de progesteronwaarde en de calcium in het bloed te bepalen. Deze waardes worden bepaald in het Stuyvenbergziekenhuis.
quote:16 mei om 07u06: Phyo laat uitzonderlijk het grootste gedeelte van haar ontbijt links liggen. Af en toe eet ze wel wat maar zeker niet zoals gewoonlijk.
quote:15 mei om 01u22: De vermoeidheid is groot. Liggen is echter niet comfortabel, dus zoekt ze steun met haar slurf op het traliewerk.
quote:15 mei om 00u14: Phyo Phyo verliest kleinere mestballen die uit elkaar vallen, een teken van toenemende druk op haar darmen.
.quote:15 mei om 23u42: Phyo Phyo ontlast haar achterpoten regelmatig, teken dat er toch wat beweegt
Echt waar!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is haar dochter die nog bij haar drinkt
Deze was eerst of niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:21 schreef maok het volgende:
Ik moest een nieuwe openen toch? Mijn op is iig uitgebreider en ik ben nog bezig: Nu een live bevalling van een olifant! #2
en wie hem sluit zal ook openen.. (is een ongeschreven regel geloof ik...)quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef Sanne het volgende:
Wordt deze het?
Ja kun je aan het topicnummer zien. De openingspost van die andere kan eventueel wel gekopieerd worden naar deze misschien.quote:
Ik merge ze wel even.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja kun je aan het topicnummer zien. De openingspost van die andere kan eventueel wel gekopieerd worden naar deze misschien.
[ afbeelding ]
Mergen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:25 schreef Grulez het volgende:
Is er geen mod die kan copy pasten? Of misschien de huidige TS'er.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Het kan nog wel anderhalve dag duren
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:32 schreef blup het volgende:
[..]
jij bent toch de mod van een anders subforum?
Ai, dan moet TS hem maar even in zijn OP plakkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef shmoopy het volgende:
Gemerged, maar de uitgebreide OP als eerste pakt ie niet, helaas.
En als 24 weeën? Het arme beest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |