quote:16 mei om 17u17: Zonet verloor Phyo een grote slijmsliert en Yu Yu Yin heeft er duidelijk interesse in.
quote:16 mei om 15u29: Rond 16u00 krijgen de olifanten hun avondmaal: hooi,groenten en fruit en wat takken om te knabbelen.
quote:16 mei om 14u22: Je zal merken dat Phyo Phyo regelmatig haar achterpoten kruist. Dit doet ze omdat ze last heeft van de nakende geboorte.
quote:16 mei om 09u23: Phyo verliest momenteel zeer veel slijm.
quote:16 mei om 09u11: Zoals elke ochtend nemen de verzorgers een bloedstaaltje bij Phyo om de progesteronwaarde en de calcium in het bloed te bepalen. Deze waardes worden bepaald in het Stuyvenbergziekenhuis.
quote:16 mei om 07u06: Phyo laat uitzonderlijk het grootste gedeelte van haar ontbijt links liggen. Af en toe eet ze wel wat maar zeker niet zoals gewoonlijk.
quote:15 mei om 01u22: De vermoeidheid is groot. Liggen is echter niet comfortabel, dus zoekt ze steun met haar slurf op het traliewerk.
quote:15 mei om 00u14: Phyo Phyo verliest kleinere mestballen die uit elkaar vallen, een teken van toenemende druk op haar darmen.
.quote:15 mei om 23u42: Phyo Phyo ontlast haar achterpoten regelmatig, teken dat er toch wat beweegt
quote:16 mei om 17u17: Zonet verloor Phyo een grote slijmsliert en Yu Yu Yin heeft er duidelijk interesse in.
quote:16 mei om 15u29: Rond 16u00 krijgen de olifanten hun avondmaal: hooi,groenten en fruit en wat takken om te knabbelen.
quote:16 mei om 14u22: Je zal merken dat Phyo Phyo regelmatig haar achterpoten kruist. Dit doet ze omdat ze last heeft van de nakende geboorte.
quote:16 mei om 09u23: Phyo verliest momenteel zeer veel slijm.
quote:16 mei om 09u11: Zoals elke ochtend nemen de verzorgers een bloedstaaltje bij Phyo om de progesteronwaarde en de calcium in het bloed te bepalen. Deze waardes worden bepaald in het Stuyvenbergziekenhuis.
quote:16 mei om 07u06: Phyo laat uitzonderlijk het grootste gedeelte van haar ontbijt links liggen. Af en toe eet ze wel wat maar zeker niet zoals gewoonlijk.
quote:15 mei om 01u22: De vermoeidheid is groot. Liggen is echter niet comfortabel, dus zoekt ze steun met haar slurf op het traliewerk.
quote:15 mei om 00u14: Phyo Phyo verliest kleinere mestballen die uit elkaar vallen, een teken van toenemende druk op haar darmen.
.quote:15 mei om 23u42: Phyo Phyo ontlast haar achterpoten regelmatig, teken dat er toch wat beweegt
Echt waar!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is haar dochter die nog bij haar drinkt
Deze was eerst of niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:21 schreef maok het volgende:
Ik moest een nieuwe openen toch? Mijn op is iig uitgebreider en ik ben nog bezig: Nu een live bevalling van een olifant! #2
en wie hem sluit zal ook openen.. (is een ongeschreven regel geloof ik...)quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef Sanne het volgende:
Wordt deze het?
Ja kun je aan het topicnummer zien. De openingspost van die andere kan eventueel wel gekopieerd worden naar deze misschien.quote:
Ik merge ze wel even.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja kun je aan het topicnummer zien. De openingspost van die andere kan eventueel wel gekopieerd worden naar deze misschien.
[ afbeelding ]
Mergen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:25 schreef Grulez het volgende:
Is er geen mod die kan copy pasten? Of misschien de huidige TS'er.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Het kan nog wel anderhalve dag duren
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:32 schreef blup het volgende:
[..]
jij bent toch de mod van een anders subforum?
Ai, dan moet TS hem maar even in zijn OP plakkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef shmoopy het volgende:
Gemerged, maar de uitgebreide OP als eerste pakt ie niet, helaas.
En als 24 weeën? Het arme beest.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Mijn jongste (5) vond het vanmiddag allemaal maar lang duren "kun je niet even vooruit spoelen mama?"
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Mijn jongste (5) vond het vanmiddag allemaal maar lang duren "kun je niet even vooruit spoelen mama?"
Best lang is nog een understatement, ik zat gisternacht om 1 uur ook al ff proberen te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:52 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Mijn dochter van eveneens 5 probeerde steeds andere olifanten die in het zicht gingen staan weg te sturen![]()
Maar het duurt best lang natuurlijk en voor kinderen helemaal maar ze komen allebei regelmatig even achter de computer zitten om te kijken, best leuk
Ik kijk sinds gisteren al met FF en heb werkelijk nog nooit problemen gehad, gebruiken jullie IE of zo?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Best lang is nog een understatement, ik zat gisternacht om 1 uur ook al ff proberen te kijken(had alleen ruis)
Ik heb ook tot 01:50 zitten kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Best lang is nog een understatement, ik zat gisternacht om 1 uur ook al ff proberen te kijken(had alleen ruis)
Google chrome, ik probeer et eens met IEquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kijk sinds gisteren al met FF en heb werkelijk nog nooit problemen gehad, gebruiken jullie IE of zo?
Ik heb op mijn laptop IE en op mijn PC FF en ik had gisteren op beiden geen beeld of met enorm veel haperingen. Vanaf vanmiddag heb ik prima beeld op mijn laptop en die zet ik dus ook niet meer afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kijk sinds gisteren al met FF en heb werkelijk nog nooit problemen gehad, gebruiken jullie IE of zo?
Ik gebruik ook Google Chrome, ik heb sinds gisteravond nog geen enkele keer gehad dat ik geen beeld had. Vreemd dat zo veel mensen last van storing hebben.quote:
Zal dat het zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Onnodig lang erover doen om aandacht te krijgen komt dus blijkbaar niet alleen bij mensen voor.
Zo zoet!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Met FF en IE ook ruisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het begint bij mij ook met ruis, maar na een halve minuut oid heb ik beeld, misschien even wachten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heb em al eens één kwartier opengelatenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het begint bij mij ook met ruis, maar na een halve minuut oid heb ik beeld, misschien even wachten?
een echte vrouw hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Onnodig lang erover doen om aandacht te krijgen komt dus blijkbaar niet alleen bij mensen voor.
Beide al geprobeerd...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Google chrome, ik probeer et eens met IE
Als je ruis hebt helpt het om een paar keer refresh te doen. Ze hebben maar een beperkte bandbreedte en bij max connections krijgt de volgende niets te zien. Daarom vraagt men nu ook om uit te loggen als je ff iets anders gaat doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het begint bij mij ook met ruis, maar na een halve minuut oid heb ik beeld, misschien even wachten?
Dat waren dus toch muizenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik ben dit van gisteren 19u aan't volgen. Rond 3u vanmorgen werd het ff spannend. Phyo Phyo maakte een oorverdovend lawaai, maar het was loos alarm. Ze heeft dan nog wat met de kop tegen het traliewerk staan slapen, toen ben ik ook maar in bed gekropen. Hopelijk gaat het vannacht gebeuren, en als het saai wordt kan je nog altijd naar muizen kijken die tussen het stro bewegen.
Ja, dat werkt prima hier.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:04 schreef shmoopy het volgende:
Na 10 minuten kijken krijg ik dat ik opnieuw moet klikken om weer beeld te krijgen! Volgens mij filteren ze de 'boodschappen doeners' er op die manier uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Als je ruis hebt helpt het om een paar keer refresh te doen. Ze hebben maar een beperkte bandbreedte en bij max connections krijgt de volgende niets te zien. Daarom vraagt men nu ook om uit te loggen als je ff iets anders gaat doen.
Is het echt zo'n lekker ding?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef Robijn1961 het volgende:
Hee grappig, ik lees net dat Alexander de vader is van het babietje, de olifant die ik laatst nog hier gezien heb in dierenpark A'foort.
Denk t ook, dat was er eerder nog nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Na 10 minuten kijken krijg ik dat ik opnieuw moet klikken om weer beeld te krijgen! Volgens mij filteren ze de 'boodschappen doeners' er op die manier uit.
Ja, hij heeft al meerdere vrouwtjes bezwangerd. Dit wordt zijn achtste kindquote:
Aah wat schattigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
May Tagu op de rug van de zwangere Phyo Phyo.![]()
![]()
Dat is al eens gebeurd...en dat liep slecht af.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:33 schreef het_fokschaap het volgende:
we zitten nou al de hele dag te kijken en het schiet nog niet echt op
ik vind wel dat wanneer bij ons de bevalling zich aandient dat er ook een webcam met live verbinding naar het olifantenhok moet
Die stond er gisteren toch al? Ik had her en der al gehoord dat er mensen hebben overnacht bij dat scherm in slaapzak?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Om 20.30 uur wordt er een groot scherm geplaatst op het Mechelseplein in Antwerpen.![]()
Dus hup in de auto naar Antwerpen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |