SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ze kon niet echt makkelijk liggen en heeft wat staan slapen met haar slurf op het traliewerk rustend.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef shmoopy het volgende:
Heeft ze eigenlijk vannacht/gisternacht geslapen of is ze sinds de boel begon wakker geweest?
Die voelt natuurlijk ook dat er iets aan de hand is. Mama doet vreemd.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:06 schreef b_nr1 het volgende:
May Tagu voelt zich wat verwaarloosd en uit dat door regelmatig de deugniet uit te hangen bij haar moeder. Let maar op hoe vaak ze met de staart speelt.
Ik niet. Wat is die olifant op de achtergrond (achter het hek) trouwens onrustig....quote:Op zondag 17 mei 2009 01:13 schreef tony_clifton- het volgende:
Hebben jullie ook continu ruis? Server overbelast ofzo...
Soms wel maar dan doe ik even F5 en dan is het weer goedquote:Op zondag 17 mei 2009 01:13 schreef tony_clifton- het volgende:
Hebben jullie ook continu ruis? Server overbelast ofzo...
Das Dumbo... de "vriendin"van Phyo.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik niet. Wat is die olifant op de achtergrond (achter het hek) trouwens onrustig....
Arm kalf snapt er natuurlijk helemaal niets van.quote:Je hebt misschien gemerkt dat May Tagu door Phyo Phyo aan de kant wordt geschoven.
Ik hang rond de PCquote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk ondertussen nog? Ik zit gitaarstukjes te oefenen op snelheid... Doe dat eigenlijk altijd voor de tv.
Dat lijkt echt wel zo he? Het is wel een heel schattig tafereeltjequote:
Beetje hier en daar lezen, surfen, muziekjes luisterenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk ondertussen nog? Ik zit gitaarstukjes te oefenen op snelheid... Doe dat eigenlijk altijd voor de tv.
Speel ondertussen Yahtzee.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Heel erg schattigquote:Op zondag 17 mei 2009 01:36 schreef senesta het volgende:
Dat lijkt echt wel zo he? Het is wel een heel schattig tafereeltje
Ik probeer al een uur mandwaarts te gaan, maar ik kan gewoon niet weg!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga slapenHoop voor mama dat het er al is als ik weer wakker wordt
![]()
Yup, zag 't ook... Ben eens benieuwd voor wanneer 't zal zijn... 'T kan gerust nog 12 uur duren btw, zo'n beesten doen er 24 uur over somsquote:
Das dan heul geenquote:
Ja preciesquote:Op zondag 17 mei 2009 04:24 schreef yavanna het volgende:
Onrustig, veel staart zwiepen en staart omhoog en die kleine slaapt, nog, overal doorheen.
Ik heb zo met haar te doenquote:Phyo Phyo is heel onrustig en heeft duidelijk moeite met produceren van mest en urine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |