Ja soms voel ik me gezegend dat het beeld nog niet werkt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef Dakota het volgende:
ik ben t zooooooo zat ..al die uren ollefnarkjesaars
Mooie woordspelingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef PM-girl het volgende:
Hebben de verzorgers nog iets gezegd over het verloop? Dat het nu nog maximaal ... uur gaat duren, naar verwachting?
Nou ja ze kunnen weinig anders dan afwachten, een keizersnede is niet mogelijk bij olifanten omdat dan de moeder het leven zal kosten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef PM-girl het volgende:
Hebben de verzorgers nog iets gezegd over het verloop? Dat het nu nog maximaal ... uur gaat duren, naar verwachting?
Ik vraag me dus wel af tot hoever dat 'afwachten' duurt? Ze kan zo toch niet dagen rondlopen lijkt mij?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja ze kunnen weinig anders dan afwachten, een keizersnede is niet mogelijk bij olifanten omdat dan de moeder het leven zal kosten.
Maar het babyfantje is nog wel gezond?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja ze kunnen weinig anders dan afwachten, een keizersnede is niet mogelijk bij olifanten omdat dan de moeder het leven zal kosten.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:40 schreef maok het volgende:
De kraamvisite was iets te vroeg:
[ afbeelding ]
Ja nou ik ookquote:
Ga er naar toe en por haar wakkerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja nou ik ook![]()
Ik vind dat ze het niet kan maken om gewoon te gaan staan snurken hoor
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja nou ik ook![]()
Ik vind dat ze het niet kan maken om gewoon te gaan staan snurken hoor
ghehe ik flikkerde ook in slaap..of ik viel flauw..ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:41 schreef shmoopy het volgende:
[..]
dat deed ik ook tussen de weeën, door trouwens![]()
sinds gisteren bezig, het olifantje zal vanacht, morgen, morgennacht wel ergens zijn. Wie het weet mag het zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef Min-e het volgende:
Hoe lang is ze al bezig? Wanneer denken ze ongeveer dat we het kleine olifantje kunnen zien?
Bedankt voor de samenvattingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:43 schreef maok het volgende:
[..]
sinds gisteren bezig, het olifantje zal vanacht, morgen, morgennacht wel ergens zijn. Wie het weet mag het zeggen.
Mooie foto.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:48 schreef Mellow_ het volgende:
Ik ben vorige maand nog naar de Zoo in Antwerpen geweest, toen stond ze lekker met d'r kont in de zon
[ afbeelding ]
Hoop dat die bevalling een beetje opschiet, het arme beest zal wel doodmoe zijn..
quote:Phyo probeert de aandacht van Dumbo te trekken. Yu Yu Yin en May Tagu reageren hier ook op.
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef CartWOman het volgende:
De voortekenen die we eerder zagen lijken over te zijn.![]()
Tante en dochter ook weer wakker en aanwezig; Dumbo (buurmanvrouw olifant) stond even te tetteren en direct stonden ze weer met z'n drietjes bij elkaar.
Ogen vallen dicht![]()
Succes Phyo Phyo, morgen hoop ik een gezond kalfje aan te treffen.
Ik wacht nog even, zal je altijd zien als ik nu ga slapen bevalt ze over 10 minuten of zoquote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef CartWOman het volgende:
De voortekenen die we eerder zagen lijken over te zijn.![]()
Tante en dochter ook weer wakker en aanwezig; Dumbo (buurman olifant) stond even te tetteren en direct stonden ze weer met z'n drietjes bij elkaar.
Ogen vallen dicht![]()
Succes Phyo Phyo, morgen hoop ik een gezond kalfje aan te treffen.
En hetzelfde denk je over 10 minuten, en dan weer over 10 minuten etc etcquote:Op zondag 17 mei 2009 00:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, zal je altijd zien als ik nu ga slapen bevalt ze over 10 minuten of zo
Ja, dat zit er wel in jaquote:Op zondag 17 mei 2009 00:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hetzelfde denk je over 10 minuten, en dan weer over 10 minuten etc etc
Check!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, zal je altijd zien als ik nu ga slapen bevalt ze over 10 minuten of zo
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Check!![]()
* CartWOman gaat voor de derde keer laatste peukje roken
Ze moet wel echt heel erg moe zijn nu hoor, ik hoop echt dat het niet heel erg lang meer gaat duren voor haar (en mijquote:Op zondag 17 mei 2009 00:37 schreef MissBliss het volgende:
Nog niet!Jeetje, arm beest.. Nou over een half uurtje dan maar, als ik thuis ben en de stream kan kijken
Ja zielig he?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:38 schreef shmoopy het volgende:
Ze zit nu op een houtje te bijten.
Wijfie toch, ik heb met je te doen.
Ze schijnt wel wat geslapen te hebben, wat korte dutjes al staande.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef shmoopy het volgende:
Heeft ze eigenlijk vannacht/gisternacht geslapen of is ze sinds de boel begon wakker geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog geen bult onder de staart te zien.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ze kon niet echt makkelijk liggen en heeft wat staan slapen met haar slurf op het traliewerk rustend.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef shmoopy het volgende:
Heeft ze eigenlijk vannacht/gisternacht geslapen of is ze sinds de boel begon wakker geweest?
Die voelt natuurlijk ook dat er iets aan de hand is. Mama doet vreemd.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:06 schreef b_nr1 het volgende:
May Tagu voelt zich wat verwaarloosd en uit dat door regelmatig de deugniet uit te hangen bij haar moeder. Let maar op hoe vaak ze met de staart speelt.
Ik niet. Wat is die olifant op de achtergrond (achter het hek) trouwens onrustig....quote:Op zondag 17 mei 2009 01:13 schreef tony_clifton- het volgende:
Hebben jullie ook continu ruis? Server overbelast ofzo...
Soms wel maar dan doe ik even F5 en dan is het weer goedquote:Op zondag 17 mei 2009 01:13 schreef tony_clifton- het volgende:
Hebben jullie ook continu ruis? Server overbelast ofzo...
Das Dumbo... de "vriendin"van Phyo.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik niet. Wat is die olifant op de achtergrond (achter het hek) trouwens onrustig....
Arm kalf snapt er natuurlijk helemaal niets van.quote:Je hebt misschien gemerkt dat May Tagu door Phyo Phyo aan de kant wordt geschoven.
Ik hang rond de PCquote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk ondertussen nog? Ik zit gitaarstukjes te oefenen op snelheid... Doe dat eigenlijk altijd voor de tv.
Dat lijkt echt wel zo he? Het is wel een heel schattig tafereeltjequote:
Beetje hier en daar lezen, surfen, muziekjes luisterenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk ondertussen nog? Ik zit gitaarstukjes te oefenen op snelheid... Doe dat eigenlijk altijd voor de tv.
Speel ondertussen Yahtzee.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Heel erg schattigquote:Op zondag 17 mei 2009 01:36 schreef senesta het volgende:
Dat lijkt echt wel zo he? Het is wel een heel schattig tafereeltje
Ik probeer al een uur mandwaarts te gaan, maar ik kan gewoon niet weg!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga slapenHoop voor mama dat het er al is als ik weer wakker wordt
![]()
Yup, zag 't ook... Ben eens benieuwd voor wanneer 't zal zijn... 'T kan gerust nog 12 uur duren btw, zo'n beesten doen er 24 uur over somsquote:
Das dan heul geenquote:
Ja preciesquote:Op zondag 17 mei 2009 04:24 schreef yavanna het volgende:
Onrustig, veel staart zwiepen en staart omhoog en die kleine slaapt, nog, overal doorheen.
Ik heb zo met haar te doenquote:Phyo Phyo is heel onrustig en heeft duidelijk moeite met produceren van mest en urine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |