Gekke belgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
-knip-
Volgens mij flatst het er dan heel snel uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:48 schreef Rica het volgende:
Weet iemand dat wanneer het echt begint hoe snel het kalfje er dan is?
Volgens mij max 20 minuten omdat de navelstreng eerst knapt en het kalfje er dan pas uit gaat komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:48 schreef Rica het volgende:
Weet iemand dat wanneer het echt begint hoe snel het kalfje er dan is?
idd!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ja die laatste cap
Komt wel goed, schatje
Ah ok Dan moet je maar net op het moment supreme kijken dus. Om het niet te missenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij flatst het er dan heel snel uit.
Ik meende van welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef Aventura het volgende:
Hebben olifanten eigenlijk een band met elkaar, als in bv. familiebanden? Weten deze twee van elkaar dat ze moeder en dochter zijn bijvoorbeeld?
Zeer zeker!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef Aventura het volgende:
Hebben olifanten eigenlijk een band met elkaar, als in bv. familiebanden? Weten deze twee van elkaar dat ze moeder en dochter zijn bijvoorbeeld?
Familiebanden bij olifanten zijn heel sterk volgens mij. Ze blijven ook hun hele leven bij elkaar in de groep.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef Aventura het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |