quote:
Noohh, liggen enzo deed ze ook al. En ze stond net ook met dr kop en slurf tegen de muur gedruktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En dit nog gevonden:
'Hoe kun je zien dat een bevalling begint?
Het is moeilijk om te zien wanneer de bevalling begint. Soms begint er bij de olifant wat melk uit de borsten te lopen. Ook kan het dier wat vreemder op de achterpoten gaan lopen. Dit komt door de stoot hormonen die vrijkomt. Door de pijn gaapt een bevallende olifant meestal veel en drukt tegen dingen aan. Ook gaan ze meestal veel liggen en staan.'
Ik denk dat het kalfje vannacht ter wereld komt. dat trek ik ook niet.
O dat zullen ze vast heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb de ZOO trouwens ff gemaild, dat we hier ook met velen meekijken en meeleven, en de verzorgers en cameramensjes bedankt, en ze succes gewenst. Linkje naar de topics erbij gezet.
Leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb de ZOO trouwens ff gemaild, dat we hier ook met velen meekijken en meeleven, en de verzorgers en cameramensjes bedankt, en ze succes gewenst. Linkje naar de topics erbij gezet.
Vonk leuk.![]()
Hara, ze is nu toch echt al een tijdje best rustig, dat wordt 'm vanavond vast niet meer. Waar is kleine May trouwens gebleven?
-Edit- Daar is ze weer.![]()
Hier kan je de afgelopen nacht bekijken achter de schermen. Kan je ook zien dat ze ook camera's hebben hangen. Bij de fanten is het stikdonker (nightvision) en waar de verzorgers zitten dus nie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wat zullen ze daar ook in spanning zitten, zullen ze ook achter de naar de camera's zitten te kijken of een ongezien plekje hebben vanwaar ze kunnen kijken?
Vast wel, dit is voor België de eerste keer begreep ik. En wat ik tot nu toe aan beelden van verzorgers heb gezien zitten ze vast te nagelbijten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wat zullen ze daar ook in spanning zitten, zullen ze ook achter de naar de camera's zitten te kijken of een ongezien plekje hebben vanwaar ze kunnen kijken?
gaan we gewoon in ploegen kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:50 schreef Grulez het volgende:
Vanavond na het stappen maar even kijkenZul je zien dat ik dan net geluk heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |