Het is een recept van Nigellaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh coldfeet, met zure room... al eens eerder gedaan? Lijkt me wel bijzonder. Vast heel lekker hoor, maar dat zou ik zelf zo snel niet verzinnen.
Van dat puddingpoeder? Indien ja, krijgt je botercreme daar dan een lekker frambozensmaakje van en hoef je er geen andere smaakstof meer door te doen?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister geprobeerd om cupcakes op te spuiten met toeven van botercreme. Ik moet nog even oefenen, denk ik, maar ze waren wel enorm lekker! Ik was eerst bang dat je alleen boter zou proeven, maar dat is helemaal niet zo. Had er wel Saroma framboos en roze kleurstof door gedaan.
Ja, helemaal zelf gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, mooi zeg! Heb je die taart ook zelf bekleed?. Superstrak! Schilderen, dat is toch met poeder en alcohol, of niet?
Deze workshops worden gegeven in Boskoop. Moet je anders maar eens kijken op www.4theloveofcake.nlquote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef tessie het volgende:
Waar zijn die workshops dan? Klinkt wel heel leuk!
Bij Ellen's Creative Cakes in Donderen (half uurtje rijden vanaf mijn huis). Dank je wel trouwens voor het compliment.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:11 schreef Vlitsie het volgende:
@ Spuuglokje: Wauw supergaaf gedaan man! Waar heb je die workshop gedaan trouwens?
Oeh, wat een ontzettend mooi strakke taartquote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Van dat puddingpoeder? Indien ja, krijgt je botercreme daar dan een lekker frambozensmaakje van en hoef je er geen andere smaakstof meer door te doen?![]()
Wat een lief kikkertaartje.![]()
Vanmorgen had ik een Patchwork Cutter workshop. Voor het eerst met fondant gewerkt. Wat is dat leuk spul! En voor de figuurtjes een ander elastischer spulletje. En de haren zijn geverfd (eetbaar). Op de tasjes aan de zijkant heb ik nog glitterpoeder aangebracht, maar dat is niet goed te zien op de foto. Dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi gemaakt, simpel en gewoon leuk om te zien. En inderdaad mooi glad zeg! Ik krijg gelijk zin om ook een workshop te doen als ik dat zie. Alleen dat je er zo kooplustig van wordt is natuurlijk wat minder.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Van dat puddingpoeder? Indien ja, krijgt je botercreme daar dan een lekker frambozensmaakje van en hoef je er geen andere smaakstof meer door te doen?![]()
Wat een lief kikkertaartje.![]()
Vanmorgen had ik een Patchwork Cutter workshop. Voor het eerst met fondant gewerkt. Wat is dat leuk spul! En voor de figuurtjes een ander elastischer spulletje. En de haren zijn geverfd (eetbaar). Op de tasjes aan de zijkant heb ik nog glitterpoeder aangebracht, maar dat is niet goed te zien op de foto. Dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |