zo te zien weinigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:13 schreef NrTH het volgende:
Vraag me toch af wat er nou allemaal in dat hoofdje gebeurt..
[ afbeelding ]

.
.

Kun je haar ook niet kwalijk nemen. Da's een van de symptomen van de Garoetenga.quote:

"Asperge in parmaham"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:13 schreef NrTH het volgende:
Vraag me toch af wat er nou allemaal in dat hoofdje gebeurt..
[ afbeelding ]

Is daar al een wiki van?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Kun je haar ook niet kwalijk nemen. Da's een van de symptomen van de Garoetenga.

"Sly die danny is veel ergerder dan jij die bant me steeds en dan toch weer niet en dan weer wel dat ie de garoetenga krijgt.quote:

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef insomaniak het volgende:
Hoi
heb gisteren niet kunnen kijken... is de eiffeltoren al af?
 in Parijs wel, hier nog niet
  in Parijs wel, hier nog niet   

ja, ze bleken gewoon direct achter haar tepels te zitten...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:18 schreef TheBomb het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik zie dat we de borstjes van Marielin hebben gezien?

Daar kan zo al de nok op?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:21 schreef 5thencounter het volgende:
Krijg nou wat.. het wordt zowaar een toren....
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ze bleken gewoon direct achter haar tepels te zitten...

hij mag eerst nog wel wat hogerquote:
 .
. 

Yep. Zoals het er nu uitziet, krijgen ze vijf biefstukken als de opdracht slaagt.quote:

Geen één meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel van die tussenplateaus moeten er komen?

Het was al aangegeven dat dat de prijs zou zijn voor het behalen van de opdracht?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Zoals het er nu uitziet, krijgen ze vijf biefstukken als de opdracht slaagt.

en verdiend imo. voor een stel nobody's die maar weinig creatief zijn hebben ze nog best een aardige eiffeltorenkloon gebouwd zo zonder duidelijk voorbeeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Zoals het er nu uitziet, krijgen ze vijf biefstukken als de opdracht slaagt.

Maar als hij niet slaagt, 2 mensen voor 24 uur in isoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]

Nee, maar die optie staat momenteel het hoogst in de pollquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef D. het volgende:
Het was al aangegeven dat dat de prijs zou zijn voor het behalen van de opdracht?
 .
 .

Dacht het niet. Alle lucifers moesten gebruikt worden. Ze hebben ergens nog een 30+ aantal lucifersdoosjes liggen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]

Imo ook. Ik zou het ze niet nadoen. Met mijn twee linkerhanden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef Danny het volgende:
en verdiend imo. voor een stel nobody's die maar weinig creatief zijn hebben ze nog best een aardige eiffeltorenkloon gebouwd zo zonder duidelijk voorbeeld.

»Iedereen douchen 11 Votesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het was al aangegeven dat dat de prijs zou zijn voor het behalen van de opdracht?

Vanmiddag heeft ze ws een heel pakje, dus kan ze er dan weer tegen aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:20 schreef Hobby het volgende:
en daar zit ze weer de 5de peuk
snel voor ze afgenomen worden ha ha .
8.23 peuk 1
8.31 peuk 2
9.04 peuk 3
9.24 peuk 4
10.8 peuk 5

25 peuken was leuker geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
»Iedereen douchen 11 Votes
»5 biefstukken 18 Votes
»25 sigaretten 10 Votes
»10 biertjes 9 Votes
»Pot snoep 3 Votes
»5 toiletartikelen 4 Votes
»Poll sluit 15 mei 14:00 uur 3 Votes

Doet het weer. Gisteren zijn daar immers ook de one on one gesprekjes met Bart gevoerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
leuk trouwens als ze de isoleer in moeten. die camera doet het toch niet?

Ja maar als ze alles oprookt heeft ze later weer geen sigaretten.quote:

Het ziet er naar uit dat ze haar geheime opdracht gaat halen en dan heeft ze een heel pakje tot haar beschikking.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:35 schreef TheBomb het volgende:
Ja maar als ze alles oprookt heeft ze later weer geen sigaretten.
Maar ik kan het wel begrijpen want ze heeft al een hele tijd weinig peuken gehad.

Duidelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
»Iedereen douchen 11 Votes
»5 biefstukken 18 Votes
»25 sigaretten 10 Votes
»10 biertjes 9 Votes
»Pot snoep 3 Votes
»5 toiletartikelen 4 Votes
»Poll sluit 15 mei 14:00 uur 3 Votes

Voor jou ook zo te zienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef moniquemuts het volgende:
8.23 peuk 1
8.31 peuk 2
9.04 peuk 3
9.24 peuk 4
10.08 peuk 5
10.33 peuk 6
topsport voor merielin

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Voor jou ook zo te zien
ze org wel dat ik blijf kijken verder niemand dus go merielin

dus datquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Maanvis het volgende:
Ze mogen van mij ook wel winnen maar dan moeten ALLE stokjes op! Staat niet voor niets in de opdracht.

Waar dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Maanvis het volgende:
Ze mogen van mij ook wel winnen maar dan moeten ALLE stokjes op! Staat niet voor niets in de opdracht.

ja daaaag, als je een opdracht krijgt dan lees je m goed en het woord alle lijkt me essentieel in deze. Dat is net zoiets als, je mag 8 uur niet praten en na 7 uur zeggen tis mooi geweest nu. Oh, moest het 8 uur? Ja, hoe moet ik dat zonder opdrachtbriefje kunnen onthoudenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef TheBomb het volgende:
Ze moesten toch alle plaatjes van het voorbeeld weer inleveren, dus hebben ze nog wel een envelop waar de opdracht in zit?
Want anders kunnen ze toch niet echt meer weten dat ze ALLE luciferstokjes moeten gebruiken.

ik vind het knap 4 biefstukken en wijntje als bonis verdienen ze welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef Marrije het volgende:
En je kunt ze ook zeggen dat de opdracht in mislukt.
Maar dat ze voor de moeite een half biefstukje pp mogen.

Ze hadden het vamorgen over 5.000 lucifer, Jeroen heeft uitgeteld wat ze nog moesten gebruiken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef TheBomb het volgende:
Ze moesten toch alle plaatjes van het voorbeeld weer inleveren, dus hebben ze nog wel een envelop waar de opdracht in zit?
Want anders kunnen ze toch niet echt meer weten dat ze ALLE luciferstokjes moeten gebruiken.

ja, 7 uur je mond houden is ook knap, 23 uur isoleercel ook, maar daarmee heb je de opdracht nog niet gehaald.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ik vind het knap 4 biefstukken en wijntje als bonis verdienen ze wel

Vind ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja daaaag, als je een opdracht krijgt dan lees je m goed en het woord alle lijkt me essentieel in deze. Dat is net zoiets als, je mag 8 uur niet praten en na 7 uur zeggen tis mooi geweest nu. Oh, moest het 8 uur? Ja, hoe moet ik dat zonder opdrachtbriefje kunnen onthouden

Niks ervan. Gewoon de prijs die ervoor staat. Geen plaats voor bonussen in fase 2 en verder. Vind ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef moniquemuts het volgende:
ik vind het knap 4 biefstukken en wijntje als bonis verdienen ze wel

Daar maken ze dus de fout.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze hadden het vamorgen over 5.000 lucifer, Jeroen heeft uitgeteld wat ze nog moesten gebruiken.

hij is nog niet af maar een keer belonen vind ik best kunnen anders had er een duidelijke tekening bij gemoeten hoe ze het precies moesten doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, 7 uur je mond houden is ook knap, 23 uur isoleercel ook, maar daarmee heb je de opdracht nog niet gehaald.

Ja klopt je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja daaaag, als je een opdracht krijgt dan lees je m goed en het woord alle lijkt me essentieel in deze. Dat is net zoiets als, je mag 8 uur niet praten en na 7 uur zeggen tis mooi geweest nu. Oh, moest het 8 uur? Ja, hoe moet ik dat zonder opdrachtbriefje kunnen onthouden

Ik ben wel toe aan fase 3, maar ik vraag me af of Fok! daar klaar voor is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks ervan. Gewoon de prijs die ervoor staat. Geen plaats voor bonussen in fase 2 en verder. Vind ik.

Niet zo handig van Jeroen, het staat echt duidelijk in de opdracht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:45 schreef blomst het volgende:
Ze hadden het vamorgen over 5.000 lucifer, Jeroen heeft uitgeteld wat ze nog moesten gebruiken.
quote:De uitslag van de poll wijst uit dat de Overlevers zich de komende dagen mogen bezighouden met het maken van een maquette. De streamer heeft beslist dat er een Eiffeltoren nagebouwd wordt. Er zijn bijna vijf en een half duizend lucifers, die ze allemaal moeten gebruiken. Houden ze de aandacht er bij en de ogen open? Er kan heel wat op het spel staan...

quote:
quote:Vrijdag 15-5-2009, 9.35 uur
Rise and shine!
De sanctie op het overtreden van het slaapkamerprotocol, gisterochtend heeft eindelijk indruk gemaakt. Vanmorgen waren de Overlevers direct uit de veren. Het tanden poetsen werd provisorisch met de vingers uitgevoerd maar geeft in ieder geval een frisse adem.
Toen de boodschappen kwamen dook Marielin direct op de bak af op zoek naar sigaretten. Tot haar grote teleurstelling zat er alleen een afgepast portie shag bij. In de tussentijd besloot Jeroen dat het tijd was om een nieuw slachtoffer te maken en opende zijn aanval op Eline.
Ondertussen wordt er nog druk gebouwd aan de Eiffeltoren van Pisa, want sinds Peter The Bunker heeft verlaten lijkt de rechte lijn volledig uit het oog verloren te zijn. Maar halen de Overlevers het om de Eiffeltoren voor twee uur vanmiddag af te hebben, en hebben zij dan ALLE lucifers gebruikt?
quote:Donderdag 14-05-2009 14:42 uur
Lekker knutselen
De Eiffeltoren neemt al duidelijke vormen aan. Aardig wat uurtjes zijn dan ook gestoken in dit project. Dan kan ook niet anders, veel andere soorten van tijdverdrijf zijn er niet in The Bunker.
Wij vragen ons af of ze alle lucifers zullen gebruiken. De tijd zal het leren.
quote:Donderdag 14 mei,
10.00 uur
Sanctie overtreding slaapkamerprotocol
Vanmorgen om 8.00 uur ging de tune voor de Overlevers, Jeroen, Pim en Eline waren direct uit de veren. Peter en Marielin vonden het blijkbaar wel even best. Terwijl de regisseur naar de klok staarde en zijn sigaret rookte, verstreken de minuten. Na enkele minuten was bij ons toch echt de maat vol. Dit betekent een sanctie! En omdat de sanctie van de slaapzakken de vorige keer niet voldoende bleek te zijn, wordt er ditmaal ook een geldboete opgelegd van ¤ 500,-. Zullen de Overlevers het nu nogmaals in hun hoofd halen het slaapkamerprotocol te overtreden?
De boodschappen zijn inmiddels binnen gebracht en Eline is zo wijs om het broodmeel over twee broden te willen verdelen. Het noodrantsoen in fase II is nog steeds van kracht en de porties zijn erg afgepast. Portioneren is dus uitermate belangrijk. Dit heeft Eline goed door.
Ondertussen wordt er stevig doorgebouwd aan de Eiffeltoren. Visueel een prachtig plaatje, maar denken de Overlevers eraan ALLE lucifers te gebruiken?
De elimininatie komt nu heel erg dichtbij, maar de bewoners hebben hier nog geen bevestiging van gehad. Toch zijn ze er erg mee bezig. Wie mag er blijven?? Er kan nog tot vanavond gestemd worden, stem! 'Cause you control the game!
Ik zou zeggen, ga er maar vanuit dat de redactie de opdracht afkeurt als niet alle lucifers gebruikt zijnquote:Eiffeltoren van lucifers
Woensdag 13 mei
18.31 uur
De uitslag van de poll wijst uit dat de Overlevers zich de komende dagen mogen bezighouden met het maken van een maquette. De streamer heeft beslist dat er een Eiffeltoren nagebouwd wordt. Er zijn bijna vijf en een half duizend lucifers, die ze allemaal moeten gebruiken. Houden ze de aandacht er bij en de ogen open? Er kan heel wat op het spel staan...

dįt wil ik ook graag zienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef tjeez3 het volgende:
zou eerlijk zijn als ze nog eens de opdracht mogen lezen en ff de voorbeeldjes weer erbij mogen hebben voor de laatste uurtjes, wil de paniek wel zien als ze inzien dat het nu eigenlijk niet helemaal volgens de opdraht is

was jij niet anti-marielin?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:35 schreef Dottey het volgende:
Ik vond het leuk om de cam van de douche te draaien etc
viel denk ik niet zo op
hahahahaha.. Mooie shotjes overgenomen!! super..
Goede morgen ook..

Dan voel ik 24 uur iso voor 2 mensen aankomenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Ik zou zeggen, ga er maar vanuit dat de redactie de opdracht afkeurt als niet alle lucifers gebruikt zijn

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga er maar vanuit dat de redactie de opdracht afkeurt als niet alle lucifers gebruikt zijn

ik zou het enorm flauw vinden. eigenlijk zou ik het zelfs treitergedrag noemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou het enorm flauw vinden. eigenlijk zou ik het zelfs treitergedrag noemen.

Verklaar je nader Danny.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]

De opdracht stond toch duidelijk beschreven dus het ligt aan hun als ze het fout doen. Vind wel dar er een poll mag komen om in ieder geval de inzet te belonen met bijvoorbeeld fanmail of bier zoiets. maar de opdracht zelf zou ik erg raar vinden als ze nu ineens gaan zeggen ja okay tis goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]

Welcome to the bunker,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]

quote:
Ze hebben kort een foto gezien en moeten dus zonder enige architectonische kennis op het oog bepalen op welke schaal ze moeten bouwen om exact alle lucifers te gebruiken. Dat kan NIEMAND, behalve misschien een ergens in het wild lopende sauvant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens vooral omdat ik durf te beweren dat NIEMAND hier (of daar) de opdracht onder die voorwaarden zou halen.

Een plein is zo aangelegd toch? Lijm erover uitsmeren. klaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens vooral omdat ik durf te beweren dat NIEMAND hier (of daar) de opdracht onder die voorwaarden zou halen.

Als bobby er nog in zou zitten zou hij de wiskundige berekening doen om te berekenen hoe de eiffeltoren gebouwd moet worden om alle stokjes te kunnen consumerenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
 .
. 

ze moeten geen plein bouwen, maar een torenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een plein is zo aangelegd toch? Lijm erover uitsmeren. klaar.

Ze moeten de lucifers gebruiken, waarvoor staat er niet bijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten geen plein bouwen, maar een toren

Dat vind ik ook. Boor dan zo je creativiteit aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, de stokjes die over zijn moeten ze maar gebruiken voor iets anders. Een extra hek of een extra vloermat ofzo.

dus ze mogen ook gewoon hekken en vloermatten bouwen. ok. ik dacht dat het om een eiffeltoren ging. mijn fout. staat vast ook zo in de opdracht dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als bobby er nog in zou zitten zou hij de wiskundige berekening doen om te berekenen hoe de eiffeltoren gebouwd moet worden om alle stokjes te kunnen consumeren.
Anyway, de stokjes die over zijn moeten ze maar gebruiken voor iets anders. Een extra hek of een extra vloermat ofzo.

ah ok. dan gebruiken ze de overgebleven lucifers om peuken mee aan te steken en de tafel en vloer te versierenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze moeten de lucifers gebruiken, waarvoor staat er niet bij

De foto die ze als voorbeeld kregen, had ook een vaag piramideachtig iets onder de toren. Weet ook niet waar dat vandaan kwam eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Danny het volgende:
[..]
dus ze mogen ook gewoon hekken en vloermatten bouwen. ok. ik dacht dat het om een eiffeltoren ging. mijn fout. staat vast ook zo in de opdracht dan.

En ondanks dat ze maar goed op hadden moeten leggen wil ik nog wel met mn hand over mn hart strijken en zeggen wat Peter fout heeft gedaan zien we door de vingers omdat hij exit is.
 En ondanks dat ze maar goed op hadden moeten leggen wil ik nog wel met mn hand over mn hart strijken en zeggen wat Peter fout heeft gedaan zien we door de vingers omdat hij exit is. 

Het wordt ook een eiffeltoren. Hoe je 'm bouwt maakt niet zoveel uit als het eindresultaat maar op de eiffeltoren lijkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Danny het volgende:
[..]
dus ze mogen ook gewoon hekken en vloermatten bouwen. ok. ik dacht dat het om een eiffeltoren ging. mijn fout. staat vast ook zo in de opdracht dan.

Een beetje buiten de box denken wordt toch juist aangemoedigd?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Danny het volgende:

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef beequeen het volgende:
Waar komt die verwarring dan vandaan bij Jeroen. Hij zegt dat er 5500 zijn en ze er 5000 moeten gebruiken. Heeft ie dat zelf verzonnen ofzo?

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje buiten de box denken wordt toch juist aangemoedigd?

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ah ok. dan gebruiken ze de overgebleven lucifers om peuken mee aan te steken en de tafel en vloer te versieren

Foei , stout.
 Foei , stout.

Tsja, das niet zo handig natuurlijk. We wachten maar rustig af.quote:

dat is een nogal subjectieve beoordeling van 'outside of the box' natuurlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Dat is niet meer outside of the box maar out of this world, Danny.

Wel creatief danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef beequeen het volgende:
Waar komt die verwarring dan vandaan bij Jeroen. Hij zegt dat er 5500 zijn en ze er 5000 moeten gebruiken. Heeft ie dat zelf verzonnen ofzo?

ach, is weer wat anders dan rotjes in je bed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef Loedertje het volgende:
Bijna brand , nooit meer doen JeroenFoei , stout.

Da's leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef beequeen het volgende:
Zo hé, Jeroen zet een aantal luciferkoppen in de fik. Gevolg, een steekvlam.

Ik heb het niet over een paar lucifers die ze niet gebruiken maar over een 30+ aantal doosjes die niet gebruikt worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten geen plein bouwen, maar een toren

Uiteraard. Maar objectiviteit bestaat dan ook niet, imo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef Danny het volgende:
dat is een nogal subjectieve beoordeling van 'outside of the box' natuurlijk

De piramide bij het louvre en de eiffeltoren zijn iig niet echt in 1 shot te vangenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:58 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
De foto die ze als voorbeeld kregen, had ook een vaag piramideachtig iets onder de toren. Weet ook niet waar dat vandaan kwam eigenlijk.
 .
. 

Hij gebruikt ze tochquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef Loedertje het volgende:
Bijna brand , nooit meer doen JeroenFoei , stout.

je kunt onmogelijk exact alle lucifers gebruiken. bestaat niet. en ik zou het heel flauw vinden ze een opdracht te geven die ze onmogelijk kunnen halen. Als van kleren wordt gezegd 'alles de bunker uit' blijkt dat niet zo letterlijk te moeten worden genomen. Dat zou bij deze opdracht imo dan óók moeten gelden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een paar lucifers die ze niet gebruiken maar over een 30+ aantal doosjes die niet gebruikt worden.
Peter heeft gisteren van de stapel doosjes die ze hadden er een 15 a 20 opzij gelegd. Die gingen ze gebruiken voor de Eiffeltoren. Daar werken ze nu nog mee. De rest 30+ hebben ze niet meer gebruikt.
En alle betekend toch alle?

dit is wel een goeiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Loedertje het volgende:
Dat ding lijkt inmiddels op de Toren van Pisa, hardstikke scheef"

Nee, het zou een blunder zijn van de redactie als ze de opdracht zouden goedkeuren als niet bijna alle lucifers gebruikt zijn. Okay, op een paar lucifers na missen moet natuurlijk kunnen, da's geen probleem.. maar zodra het over complete doosjes gaat vind ik dat ze gefaald hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:05 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt onmogelijk exact alle lucifers gebruiken. bestaat niet. en ik zou het heel flauw vinden ze een opdracht te geven die ze onmogelijk kunnen halen. Als van kleren wordt gezegd 'alles de bunker uit' blijkt dat niet zo letterlijk te moeten worden genomen. Dat zou bij deze opdracht imo dan óók moeten gelden.
 .
.

Ik vind het nog knap hoor, het is me een gepriegel,ik doe het ze niet eens na.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Loedertje het volgende:
Dat ding lijkt inmiddels op de Toren van Pisa, hardstikke scheef"

Tuuk niet, de toren ziet er prima uit. Het gaat om het feit dat in de opdracht staat dat ze alle lucifers moeten gebruiken. Het ziet er niet naar uit dat dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:07 schreef Stefan het volgende:
Dus de toren wordt alleen goedgekeurd als die er zo uitziet?

tuurlijk niet, maar het moet er wat op lijken, als ze maar alle lucifers gebruikenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:07 schreef Stefan het volgende:
Dus de toren wordt alleen goedgekeurd als die er zo uitziet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat kan al niet eens meer want Jeroen heeft er gisterochtend eentje aangestoken en opgefikt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Maanvis het volgende:

dan voeren ze natuurlijk geen enkele opdracht meer goed uit als het van de streamer afhangt of ze de opdracht hebben gehaald.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat kan al niet eens meer want Jeroen heeft er gisterochtend eentje aangestoken en opgefikt.
Misschien kan de BO een polletje plaatsen of we vinden of het desondanks geslaagd is of niet.

Jeroen mag alleen maar kijken naar de biefstukjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef Elske6 het volgende:
Ik vind dat, wanneer ze de opdracht halen, Jeroen maar een heeeeel klein biefstukje verdiend..... die loopt er echt de kantjes vanaf...........

Wat mij betreft krijgt ie wat plakjes rosbief van Eline.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroen mag alleen maar kijken naar de biefstukjes

Juist!!! Anders kun je iedere opdracht wel heel breed inteperteren. Een paar stokjes daar doe ik niet moeilijk over.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, het zou een blunder zijn van de redactie als ze de opdracht zouden goedkeuren als niet bijna alle lucifers gebruikt zijn. Okay, op een paar lucifers na missen moet natuurlijk kunnen, da's geen probleem.. maar zodra het over complete doosjes gaat vind ik dat ze gefaald hebben.

We hoeven niet over de hele opdracht te beslissen. Alleen of de voorwaarde van alle stokjes gebruiken door de vingers gezien kan worden of niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan voeren ze natuurlijk geen enkele opdracht meer goed uit als het van de streamer afhangt of ze de opdracht hebben gehaald.

nu ben ik echt weg.quote:De Overlevers zijn druk bezig met het bouwen van de Eiffeltoren. Luciferhoutjes en houtlijm zijn de bouwstenen. Jeroen dacht dat het wel leuk zou zijn om een doosje lucifers in de hens te steken, daarvoor heeft hij direct een zware waarschuwing gekregen. Als hij zoiets nog een keer doet volgt er een hele zware sanctie! Er zijn natuurlijk wel goede brandblussers en blusdekens in The Bunker aanwezig maar voorkomen is beter dan genezen ...
Daarbij lijkt het er nu toch echt op dat Jeroen (onbewust) weer eens een opdracht verknald heeft want ALLE lucifers moeten gebruikt worden in de toren... Hoe zullen de andere Overlevers daarop reageren?

Van mij mogen ze allemaal een biestuk van 2 ons, met het gepriegel van die scheve pisa-eifeltoren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:16 schreef Stefan het volgende:
Vind m er nog aardig uitzien triouwens, ik doe het ze niet na. Heb ook geen geduld voor dit soort dingen

Of allemaal wel of allemaal nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef Elske6 het volgende:
Ik vind dat, wanneer ze de opdracht halen, Jeroen maar een heeeeel klein biefstukje verdiend..... die loopt er echt de kantjes vanaf...........

Ah, nu weer in de toren dus. Dat wordt buiten slapen.quote:

Het zijn niet 30 stokjes maar 30+ doosjes die ze niet gebruiken!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:25 schreef Stefan het volgende:
Alle stokjes vind ik onzin, je houdt altijd materiaal over, geen ikea kast en alle schroefjes worden gebruikt. Wel vind ik dat je er niet meer dan 30 ofzo mag overhouden, bouw dan een extra rand rond de voet of de reling ofzo

Helemaal gelijk Danny.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Danny het volgende:
jeroen heeft helemaal geen lucifers gefikt redactie. wel opletten. hij fikte een doosje waar alle zwavelkopjes in verzameld waren.

Het waren toch alleen maar een doosje met luciferkopjes.quote:

ik ben voor, zeker gezien het (danny)feit dat alle vrouwen van nature biseksueel zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Debbie1977 het volgende:
Aangezien ze het voordoen komen dat door jeroen de opdracht niet gehaald is, zou het mij leuk lijken om jeroen en Pim in de isoleer te zetten voor 24 uur en dan vanavond een feestje voor eline en marilin, met veel alcohol, kijken hoe jeroentje dat vindt.

Gezellig een feestje met zijn tweeėnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Debbie1977 het volgende:
Aangezien ze het voordoen komen dat door jeroen de opdracht niet gehaald is, zou het mij leuk lijken om jeroen en Pim in de isoleer te zetten voor 24 uur en dan vanavond een feestje voor eline en marilin, met veel alcohol, kijken hoe jeroentje dat vindt.

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Wens - vader - gedachte.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:27 schreef Danny het volgende:
ik ben voor, zeker gezien het (danny)feit dat alle vrouwen van nature biseksueel zijn

Ja, oke, dat is wel veel. Dan hadden ze net zo goed een toren kunnen maken van 10 cm hoog. Aan de andere kant, amateurs kunnen nooit zo'n grote toren maken, je moet iets weten over bouwen om het te laten staan. Geef dan de optie, als er 30 doosjes over zijn, bouw de brug over de rivier Kwai na.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Het zijn niet 30 stokjes maar 30+ doosjes die ze niet gebruiken!

dat vraag ik me ook af. eerst zien ze niet dat marielin de tandenborstels verstopt (failquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Het waren toch alleen maar een doosje met luciferkopjes.
Kijken ze daar bij de redactie wel naar de streams???
 ) en nu dit.  het kan ook geen kwaad als iemand daar pemanent in de cos meeleest trouwens.  dat zou heel wat blunders schelen imo.
) en nu dit.  het kan ook geen kwaad als iemand daar pemanent in de cos meeleest trouwens.  dat zou heel wat blunders schelen imo.

Dat gifje ziet er heftig uit!quote:

quote:

Ik heb liever dat alle vrouwen zijn zoals in de Coca Cola Break Up reclame.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:27 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben voor, zeker gezien het (danny)feit dat alle vrouwen van nature biseksueel zijn

ken ik niet, ik kijk geen tv.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb liever dat alle vrouwen zijn zoals in de Coca Cola Break Up reclame.

jeroen en marielin in de isoleer levert veel meer irritatie op en eline en pim samen een feestje laten bouwen zorgt voor enige romatiekquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Debbie1977 het volgende:

quote:

Vreemd dat e regie dan niet beter Marielin in de gaten hield, ze wisten toch dat ze een geheime opdracht had???quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
De redactie heeft net als de kijker één stream, want is losgekoppeld van de regie.

dat kan bij dergelijke gevallen toch gecommuniceerd worden? ZEKER als bij de redactie degene achter de stream niet heeft opgelet. dan kun je beter navraag doen, desnoods hier in de cos, dan zelf een voorval bedenken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
De redactie heeft net als de kijker één stream, want is losgekoppeld van de regie.

En dįt mag dus meteen afgestraft worden wat mij betreft.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:28 schreef snetje het volgende:
[..]

Jeroen gaf eerder al aan dat ze alles moesten gebruiken ... waarop de rest mompelde : mwaaah ik vind het wel een keer goed zo ...
ja hij is mooi ...maar had nog veel hoger gekunt...

Waarom zit de redactie niet gewoon in de regieruimte, of althans 1? Daar hebben ze 35 schermenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:

Dat was inderdaad nogal slordig. In principe had één iemand constant de handelingen van Marielin in de gaten moeten houden. Dat 'we' gisteren met onderbezetting kampten, mag geen excuus zijn. Dit soort belangrijke dingen moeten simpelweg meegenomen worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:33 schreef blomst het volgende:
Vreemd dat e regie dan niet beter Marielin in de gaten hield, ze wisten toch dat ze een geheime opdracht had???

Omdat dat niet werkt. Is te klein en wordt te rumoerig en de redactie is tegelijk met 101 dingen bezig soms waardoor er niet stil wordt gezeten, laat staan dat er stil wordt gehouden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:34 schreef Stefan het volgende:
Waarom zit de redactie niet gewoon in de regieruimte, of althans 1? Daar hebben ze 35 schermen

Dat zeg ik net ook al, straks dondert de hele boel inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:35 schreef Stefan het volgende:
Je hebt minstens zo'n concstructie nodig om heeeeel hoog te kunnen bouwen
[ afbeelding ]

Die stream is hetzelfde als die jij thuis ziet. Dus als het door de regie niet wordt opgepikt, kan de redactie die verderop zit het ook niet meekrijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:33 schreef Danny het volgende:
dat kan bij dergelijke gevallen toch gecommuniceerd worden? ZEKER als bij de redactie degene achter de stream niet heeft opgelet. dan kun je beter navraag doen, desnoods hier in de cos, dan zelf een voorval bedenken.

dat dus ook. het zijn geen architecten. de opdracht is imo onhaalbaar. niet dat ik me nou verder druk ga maken als de opdracht WEL wordt afgekeurd ofzo, maar echt eerlijk zou ik het niet vinden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat zeg ik net ook al, straks dondert de hele boel in
zou hem maar gauw afmaken en laten staan.

Ja, maar om zo'n constructie te willen maken moet je wel een beetje krank im kopf zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:35 schreef Stefan het volgende:
Je hebt minstens zo'n concstructie nodig om heeeeel hoog te kunnen bouwen
[ afbeelding ]

wat een onzinquote:
 Peter heeft er geloof ik gisteren ook sigaretten mee aangestoken ...
 Peter heeft er geloof ik gisteren ook sigaretten mee aangestoken ...

Volgende keer gewoon meer streams, dan is het probleem opgelost.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die stream is hetzelfde als die jij thuis ziet. Dus als het door de regie niet wordt opgepikt, kan de redactie die verderop zit het ook niet meekrijgen.
Geen excuus voor deze gemiste kans, though,

ik had het nu over de zwavelkopjes die jeroen verbrandde en die op de bunkersite als een doos lucifers vermeld staan. zou toch lullig zijn als bart straks vertelt dat de opdracht is mislukt omdat oa jeroen een doosje lucifers heeft verbrand terwijl dat niet zo is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die stream is hetzelfde als die jij thuis ziet. Dus als het door de regie niet wordt opgepikt, kan de redactie die verderop zit het ook niet meekrijgen.
Geen excuus voor deze gemiste kans, though,

Ik help het je hopen. Wat mij betreft de investering meer dan waard, maar dan moet er wel investeringskapitaal zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:41 schreef Maanvis het volgende:
Volgende keer gewoon meer streams, dan is het probleem opgelost.

die lucifers kun je nog steeds gebruiken om te bouwen hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:41 schreef snetje het volgende:
[..]
wat een onzinPeter heeft er geloof ik gisteren ook sigaretten mee aangestoken ...

Dat is nou juist iets wat ze uit de COS hadden gehaald .. en toen werd het voor de redactie waarheid.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:42 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had het nu over de zwavelkopjes die jeroen verbrandde en die op de bunkersite als een doos lucifers vermeld staan. zou toch lullig zijn als bart straks vertelt dat de opdracht is mislukt omdat oa jeroen een doosje lucifers heeft verbrand terwijl dat niet zo is.
Gisteren met de deodorant was ook een flater natuurlijk. Er was niet gezegd dat er niet meer gedeeld mocht worden. Heb de filmpjes specifiek teruggekeken. Eline had gewoon gelijk.
Als je de bewoners ergens voor beloont of straft moet je natuurlijk wel zeker zijn van je zaak.

Zou jij met 1 gewillige vrouw niet al tevreden moeten zijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb liever dat alle vrouwen zijn zoals in de Coca Cola Break Up reclame.

Bart ging daar toch met een brief naar binnen de avond dat fase 2 in ging? kwestie van die brief even teruglezen en klaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:47 schreef Maanvis het volgende:
Dat is nou juist iets wat ze uit de COS hadden gehaald .. en toen werd het voor de redactie waarheid.

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:29 schreef Debbie1977 het volgende:
Nou ik denk dat ze best een feestje kunnen bouwen met zijn tweeen. Maar zou het gewoon wel eens leuk vinden dat jeroen zonder alcohol zit en de rest flink kan drinken. Kijken of die dan nog zo stoer is.
[..]

het excuus was dat ze niet alle plasbeurtjes van Marilien in beeld wouden brengen daar de gesprekken aan de tafel interessanter waren ....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was inderdaad nogal slordig. In principe had één iemand constant de handelingen van Marielin in de gaten moeten houden. Dat 'we' gisteren met onderbezetting kampten, mag geen excuus zijn. Dit soort belangrijke dingen moeten simpelweg meegenomen worden.

Die mededeling is daar beneden wel binnen gekomen alleen niet op papier maar via de telefoon.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is nou juist iets wat ze uit de COS hadden gehaald .. en toen werd het voor de redactie waarheid.

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:27 schreef Danny het volgende:
[..]

Tijd om de telefoongesprekken openbaar te maken dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die mededeling is daar beneden wel binnen gekomen alleen niet op papier maar via de telefoon.
 . Dan kunnen we jullie NOG beter helpen!
. Dan kunnen we jullie NOG beter helpen!

en hoe harder ze 't ontkennen hoe duidelijker het is dat mijn theorie (mijn dannyfeit) kloptquote:

Het zou om te beginnen al fijn zijn als ik niet meer hoef te betalenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zou jij met 1 gewillige vrouw niet al tevreden moeten zijn?

Dat soort essentiėle regels moet gewoon niet per telefoon.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tijd om de telefoongesprekken openbaar te maken dus. Dan kunnen we jullie NOG beter helpen!

Diegene gaat er straks vrijwillig weer naar toe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af. eerst zien ze niet dat marielin de tandenborstels verstopt (fail) en nu dit. het kan ook geen kwaad als iemand daar pemanent in de cos meeleest trouwens. dat zou heel wat blunders schelen imo.

goed plan. en het kan, want huub deed het eerder al met de geheime opdracht van jeroen toen hij iedereen belde met de mededeling dat er een verrader wasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tijd om de telefoongesprekken openbaar te maken dus. Dan kunnen we jullie NOG beter helpen!

Dan nog kan iemand bij de regie de taak op zich nemen/krijgen de wandelgangen van Marielin nauwlettend in de gaten te houden. Zeker bij dit soort opdrachten een must.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:50 schreef snetje het volgende:
het excuus was dat ze niet alle plasbeurtjes van Marilien in beeld wouden brengen daar de gesprekken aan de tafel interessanter waren ....

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het zou om te beginnen al fijn zijn als ik niet meer hoef te betalen

dat zei huub volgens mij ook in die bewuste COSquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die mededeling is daar beneden wel binnen gekomen alleen niet op papier maar via de telefoon.

Ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef Danny het volgende:
en hoe harder ze 't ontkennen hoe duidelijker het is dat mijn theorie (mijn dannyfeit) klopt

jij doet goed werk daar Dementorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Diegene gaat er straks vrijwillig weer naar toe.

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef Danny het volgende:
[..]
die lucifers kun je nog steeds gebruiken om te bouwen he

Fijn!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:53 schreef Dementor het volgende:
Diegene gaat er straks vrijwillig weer naar toe.

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Danny het volgende:
jeroen heeft helemaal geen lucifers gefikt redactie. wel opletten. hij fikte een doosje waar alle zwavelkopjes in verzameld waren.
In de toren, dus ook geen veldjes eromheen makenquote:want ALLE lucifers moeten gebruikt worden in de toren

ik heb nog nooit de natte lap van vrienden binnen gehad trouwens. Maar jouw verhaal is wederom een turfje in mijn 'klopt danny's alle vrouwen zijn bi theorie' aan de 'ja' kantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb in mijn leven nog nooit met een vrouw gezoend, met tongen. Oh wacht, dat lieg ik: één keer dronken de even dronken natte lap van een vriendin binnen gehad. Vond er geen zak aan.

Tering... wat een mollenactie weer.quote:

Dronken. Hahaha even zoenen. Twee seconden later: Niet mijn ding. Ja, ik ben zo bi als mijn naam doet vermoeden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:01 schreef Danny het volgende:
Je vond er geen zak aan, maar staat er kennelijk dus ook niet afwijzend tegenover.

Twee uur toch ?quote:

Ik bedoelde de tandenborstel opdracht van Marielin.quote:

altijd fijn een medestander te vindenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dronken. Hahaha even zoenen. Twee seconden later: Niet mijn ding. Ja, ik ben zo bi als mijn naam doet vermoeden.
Want je bent immers al bi als je een keertje halfslachtig tongt. In dronken toestand. Met iemand van hetzelfde geslacht.

daar ga ik van uit. maar ja, we weten niet of marielin de tandenborstels heeft verstopt of de kaboutertjesquote:

Ouwe relnicht van me!quote:

misschien dat Bart het ook aan jou nog een keer kan uitleggen .....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bedoelde de tandenborstel opdracht van Marielin.
 24.00
  24.00   

Ah, ok...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]

dat moest ze voor 24.00 uur doen toch? en dat is het al geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]

Heeft ze dat briefje nog? dan is de opdracht mislukt! Dat briefje moest vernietigd worden!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:50 schreef snetje het volgende:
[..]
het excuus was dat ze niet alle plasbeurtjes van Marilien in beeld wouden brengen daar de gesprekken aan de tafel interessanter waren ....
wat ik ook raar vind is als je je opdracht al hebt volbracht dan ga je toch niet nog eens 2 keer dat briefje lezen?
vlak voor het slapen nog en vanmorgen bij de douches... ik bedoel zo moeilijk is het toch niet wat er op het briefje staat...

Van 24.00 uur tot 12.00 uur.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
dat moest ze voor 24.00 uur doen toch? en dat is het al geweest

Voor 24:00 moesten de borstels wel, tot 12:00 moest het nog geheim zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:08 schreef snetje het volgende:
[..]
misschien dat Bart het ook aan jou nog een keer kan uitleggen .....24.00

dat stond er niet opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heeft ze dat briefje nog? dan is de opdracht mislukt! Dat briefje moest vernietigd worden!

Niks mis met bi!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dronken. Hahaha even zoenen. Twee seconden later: Niet mijn ding. Ja, ik ben zo bi als mijn naam doet vermoeden.
Want je bent immers al bi als je een keertje halfslachtig tongt. In dronken toestand. Met iemand van hetzelfde geslacht.

Dus ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:08 schreef snetje het volgende:
misschien dat Bart het ook aan jou nog een keer kan uitleggen .....24.00

het waren geen lucifers die hij verbranddequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:10 schreef Nostalgist het volgende:
Van de site:
De Overlevers zijn druk bezig met het bouwen van de Eiffeltoren. Luciferhoutjes en houtlijm zijn de bouwstenen. Jeroen dacht dat het wel leuk zou zijn om een doosje lucifers in de hens te steken, daarvoor heeft hij direct een zware waarschuwing gekregen. Als hij zoiets nog een keer doet volgt er een hele zware sanctie! Er zijn natuurlijk wel goede brandblussers en blusdekens in The Bunker aanwezig maar voorkomen is beter dan genezen ...
Daarbij lijkt het er nu toch echt op dat Jeroen (onbewust) weer eens een opdracht verknald heeft want ALLE lucifers moeten gebruikt worden in de toren... Hoe zullen de andere Overlevers daarop reageren?
Ik zeg 24 uur Jeroen en Eline in de isoleer !

Dat zeg ik toch ook niet? Het heeft alleen mijn persoonlijke voorkeur niet. Totaal niet.quote:

Ok, Thanks.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:11 schreef Danny het volgende:
[..]
het waren geen lucifers die hij verbrandde

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heeft ze dat briefje nog? dan is de opdracht mislukt! Dat briefje moest vernietigd worden!

En Pim en Marielin helemaal los op een karaoke met drank feestje zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:10 schreef Nostalgist het volgende:

quote:
 Heeft Bart het er niet bijverteld?  Ze kreeg er een aardige mondelinge uitleg bij!
  Heeft Bart het er niet bijverteld?  Ze kreeg er een aardige mondelinge uitleg bij!  

je moet niet alles geloven wat daar staat ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:10 schreef Nostalgist het volgende:
Van de site:
De Overlevers zijn druk bezig met het bouwen van de Eiffeltoren. Luciferhoutjes en houtlijm zijn de bouwstenen. Jeroen dacht dat het wel leuk zou zijn om een doosje lucifers in de hens te steken, daarvoor heeft hij direct een zware waarschuwing gekregen. Als hij zoiets nog een keer doet volgt er een hele zware sanctie! Er zijn natuurlijk wel goede brandblussers en blusdekens in The Bunker aanwezig maar voorkomen is beter dan genezen ...

Het is maar goed dat er hier wordt opgelet anders zou idd alles voor zoete koek worden aangenomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:10 schreef Nostalgist het volgende:
Van de site:

nee,is niet verteld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hmm bij de andere welHeeft Bart het er niet bijverteld? Ze kreeg er een aardige mondelinge uitleg bij!

En fagsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Pim en Marielin helemaal los op een karaoke met drank feestje zeker
 Anders wordt het een hoerenfeeest
 Anders wordt het een hoerenfeeest   

Ah oké, ik geloof je wel... maar ik kijk toch even het filmpje terugquote:

Ik geloof dat deze fase een benaming heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Het heeft alleen mijn persoonlijke voorkeur niet. Totaal niet.
 .
.

Peter terug?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En fagsAnders wordt het een hoerenfeeest

go your gengquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ah oké, ik geloof je wel... maar ik kijk toch even het filmpje terug

Tegen mijn zestigste zal ik dan wel beginnen met experimenteren met dezelfde sekse.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik geloof dat deze fase een benaming heeft.

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef Danny het volgende:
[..]
go your geng
http://www.clipser.com/watch_video/1312057

dat ging om de luchtplaats. het touwtje dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hmm die is niet volledig, ze werd nog een keer teruggeroepen om het bewijsmateriaal op te ruimen

Mja, is lullig cappen zoquote:

Oké, je hebt gelijk, I rest my casequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:20 schreef Danny het volgende:
[..]
dat ging om de luchtplaats. het touwtje dus.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=516529

Kan het schelen, ik zeg "overgebleven luficers in de fik" dan weet niemand hoeveel lucifers er echt gebruikt zijn, tenzij ze dat ding lucifer voor lucifer weer afbreken en het gaan natellenquote:

Wat multicultureel, die Eiffel/Pisa-fusion.quote:

+1quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 'm prachtig. Wat mij betreft is de opdracht geslaagd.

Met een vleugje Gaudiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat multicultureel, die Eiffel/Pisa-fusion.

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 'm prachtig. Wat mij betreft is de opdracht niet geslaagd.

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef Danny het volgende:
[..]
en hoe harder ze 't ontkennen hoe duidelijker het is dat mijn theorie (mijn dannyfeit) klopt

Eén Europa je weets.... ook handig voor die Yanks die denken dat ze Europa in 8 dagen kunnen doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat multicultureel, die Eiffel/Pisa-fusion.

Handig, zo'n makkelijke vrouwquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:

Jeweets.quote:

ah, bulgaarse kogelstootstersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]

Laat mij dan de uitzondering op die regel zijn?
Ik val op spieren en borsthaar

Heb je die lekker tetten nog niet gezien danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou ff wat anders, keek net de Foto`s op TBO, er staat een groepsfoto, maar Marilien is echt een dame, mantelpakje, hoge hakken heel anders dan dit.ze ziet er goed uit mag ook wel even gezegt worden.

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou ff wat anders, keek net de Foto`s op TBO, er staat een groepsfoto, maar Marilien is echt een dame, mantelpakje, hoge hakken heel anders dan dit.ze ziet er goed uit mag ook wel even gezegt worden.
 Ik kan alleen niet zo goed tegen  de hele dag zou zeuren, klagen en over peuken praten...
  Ik kan alleen niet zo goed tegen  de hele dag zou zeuren, klagen en over peuken praten...

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:

nee daar ben ik niet in geintreseerd, en voor Danny, niet elke vrouw is BI dus datte, maar viel me gewoon op mooie meid netjes, hoge hakken en omdat je haar nu zo ziet in trui en spijkerbroek.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heb je die lekker tetten nog niet gezien dan

natuurlijk niet. dat moet je niet zo letterlijk nemenquote:

Hij is beter zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Angstaanjagend....
Maar het lijkt goed te gaan
 Laat die biefstukken maar komen
 Laat die biefstukken maar komen

Dan gooien ze er toch even een Poll tegenaan (om 14.00 uur uiteraard, eindtijd van de opdracht) om te zien of de streamers de opdracht geslaagd of mislukt vinden??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:39 schreef Marrije het volgende:
Ik zou het jammer vinden als de redactie de opdracht nu als geslaagd ziet omdat de meerderheid op Fok! niet toe is aan fase 2, laat staan fase 3.

Nou durf ik niet meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:36 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wij zijn wel goed in precies dezelfde caps maken

Fase 2 is Fase 2quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gooien ze er toch even een Poll tegenaan (om 14.00 uur uiteraard, eindtijd van de opdracht) om te zien of de streamers de opdracht geslaagd of mislukt vinden??

en in fase 2 beslist de streamer ALLES. Bart's eigen woorden.quote:

Ze vinden de opdracht geslaagd,omdat ze vanavond een feestjewillen zien.Ja gezellig een feestje met zijn vierenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |