Dat is nou juist iets wat ze uit de COS hadden gehaald .. en toen werd het voor de redactie waarheid.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:42 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had het nu over de zwavelkopjes die jeroen verbrandde en die op de bunkersite als een doos lucifers vermeld staan. zou toch lullig zijn als bart straks vertelt dat de opdracht is mislukt omdat oa jeroen een doosje lucifers heeft verbrand terwijl dat niet zo is.
Gisteren met de deodorant was ook een flater natuurlijk. Er was niet gezegd dat er niet meer gedeeld mocht worden. Heb de filmpjes specifiek teruggekeken. Eline had gewoon gelijk.
Als je de bewoners ergens voor beloont of straft moet je natuurlijk wel zeker zijn van je zaak.
Zou jij met 1 gewillige vrouw niet al tevreden moeten zijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb liever dat alle vrouwen zijn zoals in de Coca Cola Break Up reclame.
Bart ging daar toch met een brief naar binnen de avond dat fase 2 in ging? kwestie van die brief even teruglezen en klaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:47 schreef Maanvis het volgende:
Dat is nou juist iets wat ze uit de COS hadden gehaald .. en toen werd het voor de redactie waarheid.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:29 schreef Debbie1977 het volgende:
Nou ik denk dat ze best een feestje kunnen bouwen met zijn tweeen. Maar zou het gewoon wel eens leuk vinden dat jeroen zonder alcohol zit en de rest flink kan drinken. Kijken of die dan nog zo stoer is.
[..]
het excuus was dat ze niet alle plasbeurtjes van Marilien in beeld wouden brengen daar de gesprekken aan de tafel interessanter waren ....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was inderdaad nogal slordig. In principe had één iemand constant de handelingen van Marielin in de gaten moeten houden. Dat 'we' gisteren met onderbezetting kampten, mag geen excuus zijn. Dit soort belangrijke dingen moeten simpelweg meegenomen worden.
Die mededeling is daar beneden wel binnen gekomen alleen niet op papier maar via de telefoon.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is nou juist iets wat ze uit de COS hadden gehaald .. en toen werd het voor de redactie waarheid.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:27 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben voor, zeker gezien het (danny)feit dat alle vrouwen van nature biseksueel zijn
Tijd om de telefoongesprekken openbaar te maken dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die mededeling is daar beneden wel binnen gekomen alleen niet op papier maar via de telefoon.
en hoe harder ze 't ontkennen hoe duidelijker het is dat mijn theorie (mijn dannyfeit) kloptquote:
Het zou om te beginnen al fijn zijn als ik niet meer hoef te betalenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zou jij met 1 gewillige vrouw niet al tevreden moeten zijn?
Dat soort essentiële regels moet gewoon niet per telefoon.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tijd om de telefoongesprekken openbaar te maken dus. Dan kunnen we jullie NOG beter helpen!
Diegene gaat er straks vrijwillig weer naar toe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af. eerst zien ze niet dat marielin de tandenborstels verstopt (fail) en nu dit. het kan ook geen kwaad als iemand daar pemanent in de cos meeleest trouwens. dat zou heel wat blunders schelen imo.
goed plan. en het kan, want huub deed het eerder al met de geheime opdracht van jeroen toen hij iedereen belde met de mededeling dat er een verrader wasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tijd om de telefoongesprekken openbaar te maken dus. Dan kunnen we jullie NOG beter helpen!
Dan nog kan iemand bij de regie de taak op zich nemen/krijgen de wandelgangen van Marielin nauwlettend in de gaten te houden. Zeker bij dit soort opdrachten een must.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:50 schreef snetje het volgende:
het excuus was dat ze niet alle plasbeurtjes van Marilien in beeld wouden brengen daar de gesprekken aan de tafel interessanter waren ....
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het zou om te beginnen al fijn zijn als ik niet meer hoef te betalen
dat zei huub volgens mij ook in die bewuste COSquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die mededeling is daar beneden wel binnen gekomen alleen niet op papier maar via de telefoon.
Ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef Danny het volgende:
en hoe harder ze 't ontkennen hoe duidelijker het is dat mijn theorie (mijn dannyfeit) klopt
jij doet goed werk daar Dementorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Diegene gaat er straks vrijwillig weer naar toe.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef Danny het volgende:
[..]
die lucifers kun je nog steeds gebruiken om te bouwen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |