Tsja, das niet zo handig natuurlijk. We wachten maar rustig af.quote:
dat is een nogal subjectieve beoordeling van 'outside of the box' natuurlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Dat is niet meer outside of the box maar out of this world, Danny.
Wel creatief danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef beequeen het volgende:
Waar komt die verwarring dan vandaan bij Jeroen. Hij zegt dat er 5500 zijn en ze er 5000 moeten gebruiken. Heeft ie dat zelf verzonnen ofzo?
ach, is weer wat anders dan rotjes in je bed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef Loedertje het volgende:
Bijna brand , nooit meer doen JeroenFoei , stout.
Da's leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef beequeen het volgende:
Zo hé, Jeroen zet een aantal luciferkoppen in de fik. Gevolg, een steekvlam.
Ik heb het niet over een paar lucifers die ze niet gebruiken maar over een 30+ aantal doosjes die niet gebruikt worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten geen plein bouwen, maar een toren
Uiteraard. Maar objectiviteit bestaat dan ook niet, imo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef Danny het volgende:
dat is een nogal subjectieve beoordeling van 'outside of the box' natuurlijk
De piramide bij het louvre en de eiffeltoren zijn iig niet echt in 1 shot te vangenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:58 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
De foto die ze als voorbeeld kregen, had ook een vaag piramideachtig iets onder de toren. Weet ook niet waar dat vandaan kwam eigenlijk.
Hij gebruikt ze tochquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef Loedertje het volgende:
Bijna brand , nooit meer doen JeroenFoei , stout.
je kunt onmogelijk exact alle lucifers gebruiken. bestaat niet. en ik zou het heel flauw vinden ze een opdracht te geven die ze onmogelijk kunnen halen. Als van kleren wordt gezegd 'alles de bunker uit' blijkt dat niet zo letterlijk te moeten worden genomen. Dat zou bij deze opdracht imo dan óók moeten gelden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een paar lucifers die ze niet gebruiken maar over een 30+ aantal doosjes die niet gebruikt worden.
Peter heeft gisteren van de stapel doosjes die ze hadden er een 15 a 20 opzij gelegd. Die gingen ze gebruiken voor de Eiffeltoren. Daar werken ze nu nog mee. De rest 30+ hebben ze niet meer gebruikt.
En alle betekend toch alle?
dit is wel een goeiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Loedertje het volgende:
Dat ding lijkt inmiddels op de Toren van Pisa, hardstikke scheef"
Nee, het zou een blunder zijn van de redactie als ze de opdracht zouden goedkeuren als niet bijna alle lucifers gebruikt zijn. Okay, op een paar lucifers na missen moet natuurlijk kunnen, da's geen probleem.. maar zodra het over complete doosjes gaat vind ik dat ze gefaald hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:05 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt onmogelijk exact alle lucifers gebruiken. bestaat niet. en ik zou het heel flauw vinden ze een opdracht te geven die ze onmogelijk kunnen halen. Als van kleren wordt gezegd 'alles de bunker uit' blijkt dat niet zo letterlijk te moeten worden genomen. Dat zou bij deze opdracht imo dan óók moeten gelden.
Ik vind het nog knap hoor, het is me een gepriegel,ik doe het ze niet eens na.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Loedertje het volgende:
Dat ding lijkt inmiddels op de Toren van Pisa, hardstikke scheef"
Tuuk niet, de toren ziet er prima uit. Het gaat om het feit dat in de opdracht staat dat ze alle lucifers moeten gebruiken. Het ziet er niet naar uit dat dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:07 schreef Stefan het volgende:
Dus de toren wordt alleen goedgekeurd als die er zo uitziet?
tuurlijk niet, maar het moet er wat op lijken, als ze maar alle lucifers gebruikenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:07 schreef Stefan het volgende:
Dus de toren wordt alleen goedgekeurd als die er zo uitziet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan al niet eens meer want Jeroen heeft er gisterochtend eentje aangestoken en opgefikt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Maanvis het volgende:
Ze mogen van mij ook wel winnen maar dan moeten ALLE stokjes op! Staat niet voor niets in de opdracht.
dan voeren ze natuurlijk geen enkele opdracht meer goed uit als het van de streamer afhangt of ze de opdracht hebben gehaald.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat kan al niet eens meer want Jeroen heeft er gisterochtend eentje aangestoken en opgefikt.
Misschien kan de BO een polletje plaatsen of we vinden of het desondanks geslaagd is of niet.
Jeroen mag alleen maar kijken naar de biefstukjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef Elske6 het volgende:
Ik vind dat, wanneer ze de opdracht halen, Jeroen maar een heeeeel klein biefstukje verdiend..... die loopt er echt de kantjes vanaf...........
Wat mij betreft krijgt ie wat plakjes rosbief van Eline.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroen mag alleen maar kijken naar de biefstukjes
Juist!!! Anders kun je iedere opdracht wel heel breed inteperteren. Een paar stokjes daar doe ik niet moeilijk over.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, het zou een blunder zijn van de redactie als ze de opdracht zouden goedkeuren als niet bijna alle lucifers gebruikt zijn. Okay, op een paar lucifers na missen moet natuurlijk kunnen, da's geen probleem.. maar zodra het over complete doosjes gaat vind ik dat ze gefaald hebben.
We hoeven niet over de hele opdracht te beslissen. Alleen of de voorwaarde van alle stokjes gebruiken door de vingers gezien kan worden of niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan voeren ze natuurlijk geen enkele opdracht meer goed uit als het van de streamer afhangt of ze de opdracht hebben gehaald.
nu ben ik echt weg.quote:De Overlevers zijn druk bezig met het bouwen van de Eiffeltoren. Luciferhoutjes en houtlijm zijn de bouwstenen. Jeroen dacht dat het wel leuk zou zijn om een doosje lucifers in de hens te steken, daarvoor heeft hij direct een zware waarschuwing gekregen. Als hij zoiets nog een keer doet volgt er een hele zware sanctie! Er zijn natuurlijk wel goede brandblussers en blusdekens in The Bunker aanwezig maar voorkomen is beter dan genezen ...
Daarbij lijkt het er nu toch echt op dat Jeroen (onbewust) weer eens een opdracht verknald heeft want ALLE lucifers moeten gebruikt worden in de toren... Hoe zullen de andere Overlevers daarop reageren?
Van mij mogen ze allemaal een biestuk van 2 ons, met het gepriegel van die scheve pisa-eifeltoren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:16 schreef Stefan het volgende:
Vind m er nog aardig uitzien triouwens, ik doe het ze niet na. Heb ook geen geduld voor dit soort dingen
Of allemaal wel of allemaal nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef Elske6 het volgende:
Ik vind dat, wanneer ze de opdracht halen, Jeroen maar een heeeeel klein biefstukje verdiend..... die loopt er echt de kantjes vanaf...........
Ah, nu weer in de toren dus. Dat wordt buiten slapen.quote:
Het zijn niet 30 stokjes maar 30+ doosjes die ze niet gebruiken!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:25 schreef Stefan het volgende:
Alle stokjes vind ik onzin, je houdt altijd materiaal over, geen ikea kast en alle schroefjes worden gebruikt. Wel vind ik dat je er niet meer dan 30 ofzo mag overhouden, bouw dan een extra rand rond de voet of de reling ofzo
Helemaal gelijk Danny.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Danny het volgende:
jeroen heeft helemaal geen lucifers gefikt redactie. wel opletten. hij fikte een doosje waar alle zwavelkopjes in verzameld waren.
Het waren toch alleen maar een doosje met luciferkopjes.quote:
ik ben voor, zeker gezien het (danny)feit dat alle vrouwen van nature biseksueel zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Debbie1977 het volgende:
Aangezien ze het voordoen komen dat door jeroen de opdracht niet gehaald is, zou het mij leuk lijken om jeroen en Pim in de isoleer te zetten voor 24 uur en dan vanavond een feestje voor eline en marilin, met veel alcohol, kijken hoe jeroentje dat vindt.
Gezellig een feestje met zijn tweeënquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Debbie1977 het volgende:
Aangezien ze het voordoen komen dat door jeroen de opdracht niet gehaald is, zou het mij leuk lijken om jeroen en Pim in de isoleer te zetten voor 24 uur en dan vanavond een feestje voor eline en marilin, met veel alcohol, kijken hoe jeroentje dat vindt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zou zeggen, ga er maar vanuit dat de redactie de opdracht afkeurt als niet alle lucifers gebruikt zijn
Wens - vader - gedachte.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:27 schreef Danny het volgende:
ik ben voor, zeker gezien het (danny)feit dat alle vrouwen van nature biseksueel zijn
Ja, oke, dat is wel veel. Dan hadden ze net zo goed een toren kunnen maken van 10 cm hoog. Aan de andere kant, amateurs kunnen nooit zo'n grote toren maken, je moet iets weten over bouwen om het te laten staan. Geef dan de optie, als er 30 doosjes over zijn, bouw de brug over de rivier Kwai na.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Het zijn niet 30 stokjes maar 30+ doosjes die ze niet gebruiken!
dat vraag ik me ook af. eerst zien ze niet dat marielin de tandenborstels verstopt (failquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Het waren toch alleen maar een doosje met luciferkopjes.
Kijken ze daar bij de redactie wel naar de streams???
Dat gifje ziet er heftig uit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |