quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou het enorm flauw vinden. eigenlijk zou ik het zelfs treitergedrag noemen.
Verklaar je nader Danny.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
De opdracht stond toch duidelijk beschreven dus het ligt aan hun als ze het fout doen. Vind wel dar er een poll mag komen om in ieder geval de inzet te belonen met bijvoorbeeld fanmail of bier zoiets. maar de opdracht zelf zou ik erg raar vinden als ze nu ineens gaan zeggen ja okay tis goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Welcome to the bunker,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:
Ze hebben kort een foto gezien en moeten dus zonder enige architectonische kennis op het oog bepalen op welke schaal ze moeten bouwen om exact alle lucifers te gebruiken. Dat kan NIEMAND, behalve misschien een ergens in het wild lopende sauvant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens vooral omdat ik durf te beweren dat NIEMAND hier (of daar) de opdracht onder die voorwaarden zou halen.
Een plein is zo aangelegd toch? Lijm erover uitsmeren. klaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens vooral omdat ik durf te beweren dat NIEMAND hier (of daar) de opdracht onder die voorwaarden zou halen.
Als bobby er nog in zou zitten zou hij de wiskundige berekening doen om te berekenen hoe de eiffeltoren gebouwd moet worden om alle stokjes te kunnen consumerenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten geen plein bouwen, maar een torenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een plein is zo aangelegd toch? Lijm erover uitsmeren. klaar.
Ze moeten de lucifers gebruiken, waarvoor staat er niet bijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten geen plein bouwen, maar een toren
Dat vind ik ook. Boor dan zo je creativiteit aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, de stokjes die over zijn moeten ze maar gebruiken voor iets anders. Een extra hek of een extra vloermat ofzo.
dus ze mogen ook gewoon hekken en vloermatten bouwen. ok. ik dacht dat het om een eiffeltoren ging. mijn fout. staat vast ook zo in de opdracht dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als bobby er nog in zou zitten zou hij de wiskundige berekening doen om te berekenen hoe de eiffeltoren gebouwd moet worden om alle stokjes te kunnen consumeren.
Anyway, de stokjes die over zijn moeten ze maar gebruiken voor iets anders. Een extra hek of een extra vloermat ofzo.
ah ok. dan gebruiken ze de overgebleven lucifers om peuken mee aan te steken en de tafel en vloer te versierenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze moeten de lucifers gebruiken, waarvoor staat er niet bij
De foto die ze als voorbeeld kregen, had ook een vaag piramideachtig iets onder de toren. Weet ook niet waar dat vandaan kwam eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Danny het volgende:
[..]
dus ze mogen ook gewoon hekken en vloermatten bouwen. ok. ik dacht dat het om een eiffeltoren ging. mijn fout. staat vast ook zo in de opdracht dan.
Het wordt ook een eiffeltoren. Hoe je 'm bouwt maakt niet zoveel uit als het eindresultaat maar op de eiffeltoren lijkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Danny het volgende:
[..]
dus ze mogen ook gewoon hekken en vloermatten bouwen. ok. ik dacht dat het om een eiffeltoren ging. mijn fout. staat vast ook zo in de opdracht dan.
Een beetje buiten de box denken wordt toch juist aangemoedigd?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Danny het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef beequeen het volgende:
Waar komt die verwarring dan vandaan bij Jeroen. Hij zegt dat er 5500 zijn en ze er 5000 moeten gebruiken. Heeft ie dat zelf verzonnen ofzo?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje buiten de box denken wordt toch juist aangemoedigd?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ah ok. dan gebruiken ze de overgebleven lucifers om peuken mee aan te steken en de tafel en vloer te versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |