zo te zien weinigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:13 schreef NrTH het volgende:
Vraag me toch af wat er nou allemaal in dat hoofdje gebeurt..
[ afbeelding ]
Kun je haar ook niet kwalijk nemen. Da's een van de symptomen van de Garoetenga.quote:
"Asperge in parmaham"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:13 schreef NrTH het volgende:
Vraag me toch af wat er nou allemaal in dat hoofdje gebeurt..
[ afbeelding ]
Is daar al een wiki van?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Kun je haar ook niet kwalijk nemen. Da's een van de symptomen van de Garoetenga.
"Sly die danny is veel ergerder dan jij die bant me steeds en dan toch weer niet en dan weer wel dat ie de garoetenga krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef insomaniak het volgende:
Hoi![]()
heb gisteren niet kunnen kijken... is de eiffeltoren al af?
ja, ze bleken gewoon direct achter haar tepels te zitten...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:18 schreef TheBomb het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik zie dat we de borstjes van Marielin hebben gezien?
Daar kan zo al de nok op?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:21 schreef 5thencounter het volgende:
Krijg nou wat.. het wordt zowaar een toren....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ze bleken gewoon direct achter haar tepels te zitten...
hij mag eerst nog wel wat hogerquote:
Yep. Zoals het er nu uitziet, krijgen ze vijf biefstukken als de opdracht slaagt.quote:
Geen één meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel van die tussenplateaus moeten er komen?
Het was al aangegeven dat dat de prijs zou zijn voor het behalen van de opdracht?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Zoals het er nu uitziet, krijgen ze vijf biefstukken als de opdracht slaagt.
en verdiend imo. voor een stel nobody's die maar weinig creatief zijn hebben ze nog best een aardige eiffeltorenkloon gebouwd zo zonder duidelijk voorbeeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Zoals het er nu uitziet, krijgen ze vijf biefstukken als de opdracht slaagt.
Maar als hij niet slaagt, 2 mensen voor 24 uur in isoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar die optie staat momenteel het hoogst in de pollquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef D. het volgende:
Het was al aangegeven dat dat de prijs zou zijn voor het behalen van de opdracht?
Dacht het niet. Alle lucifers moesten gebruikt worden. Ze hebben ergens nog een 30+ aantal lucifersdoosjes liggen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Imo ook. Ik zou het ze niet nadoen. Met mijn twee linkerhanden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef Danny het volgende:
en verdiend imo. voor een stel nobody's die maar weinig creatief zijn hebben ze nog best een aardige eiffeltorenkloon gebouwd zo zonder duidelijk voorbeeld.
»Iedereen douchen 11 Votesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het was al aangegeven dat dat de prijs zou zijn voor het behalen van de opdracht?
Vanmiddag heeft ze ws een heel pakje, dus kan ze er dan weer tegen aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:20 schreef Hobby het volgende:
en daar zit ze weer de 5de peuk
snel voor ze afgenomen worden ha ha .![]()
8.23 peuk 1
8.31 peuk 2
9.04 peuk 3
9.24 peuk 4
10.8 peuk 5
25 peuken was leuker geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
»Iedereen douchen 11 Votes
»5 biefstukken 18 Votes
»25 sigaretten 10 Votes
»10 biertjes 9 Votes
»Pot snoep 3 Votes
»5 toiletartikelen 4 Votes
»Poll sluit 15 mei 14:00 uur 3 Votes
Doet het weer. Gisteren zijn daar immers ook de one on one gesprekjes met Bart gevoerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
leuk trouwens als ze de isoleer in moeten. die camera doet het toch niet?
Ja maar als ze alles oprookt heeft ze later weer geen sigaretten.quote:
Het ziet er naar uit dat ze haar geheime opdracht gaat halen en dan heeft ze een heel pakje tot haar beschikking.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:35 schreef TheBomb het volgende:
Ja maar als ze alles oprookt heeft ze later weer geen sigaretten.
Maar ik kan het wel begrijpen want ze heeft al een hele tijd weinig peuken gehad.
Duidelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
»Iedereen douchen 11 Votes
»5 biefstukken 18 Votes
»25 sigaretten 10 Votes
»10 biertjes 9 Votes
»Pot snoep 3 Votes
»5 toiletartikelen 4 Votes
»Poll sluit 15 mei 14:00 uur 3 Votes
Voor jou ook zo te zienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef moniquemuts het volgende:
8.23 peuk 1
8.31 peuk 2
9.04 peuk 3
9.24 peuk 4
10.08 peuk 5
10.33 peuk 6
topsport voor merielin
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Voor jou ook zo te zien
ze org wel dat ik blijf kijken verder niemand dus go merielin![]()
dus datquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Maanvis het volgende:
Ze mogen van mij ook wel winnen maar dan moeten ALLE stokjes op! Staat niet voor niets in de opdracht.
Waar dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Maanvis het volgende:
Ze mogen van mij ook wel winnen maar dan moeten ALLE stokjes op! Staat niet voor niets in de opdracht.
ja daaaag, als je een opdracht krijgt dan lees je m goed en het woord alle lijkt me essentieel in deze. Dat is net zoiets als, je mag 8 uur niet praten en na 7 uur zeggen tis mooi geweest nu. Oh, moest het 8 uur? Ja, hoe moet ik dat zonder opdrachtbriefje kunnen onthoudenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef TheBomb het volgende:
Ze moesten toch alle plaatjes van het voorbeeld weer inleveren, dus hebben ze nog wel een envelop waar de opdracht in zit?
Want anders kunnen ze toch niet echt meer weten dat ze ALLE luciferstokjes moeten gebruiken.
ik vind het knap 4 biefstukken en wijntje als bonis verdienen ze welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef Marrije het volgende:
En je kunt ze ook zeggen dat de opdracht in mislukt.
Maar dat ze voor de moeite een half biefstukje pp mogen.
Ze hadden het vamorgen over 5.000 lucifer, Jeroen heeft uitgeteld wat ze nog moesten gebruiken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef TheBomb het volgende:
Ze moesten toch alle plaatjes van het voorbeeld weer inleveren, dus hebben ze nog wel een envelop waar de opdracht in zit?
Want anders kunnen ze toch niet echt meer weten dat ze ALLE luciferstokjes moeten gebruiken.
ja, 7 uur je mond houden is ook knap, 23 uur isoleercel ook, maar daarmee heb je de opdracht nog niet gehaald.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ik vind het knap 4 biefstukken en wijntje als bonis verdienen ze wel
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja daaaag, als je een opdracht krijgt dan lees je m goed en het woord alle lijkt me essentieel in deze. Dat is net zoiets als, je mag 8 uur niet praten en na 7 uur zeggen tis mooi geweest nu. Oh, moest het 8 uur? Ja, hoe moet ik dat zonder opdrachtbriefje kunnen onthouden
Niks ervan. Gewoon de prijs die ervoor staat. Geen plaats voor bonussen in fase 2 en verder. Vind ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef moniquemuts het volgende:
ik vind het knap 4 biefstukken en wijntje als bonis verdienen ze wel
Daar maken ze dus de fout.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze hadden het vamorgen over 5.000 lucifer, Jeroen heeft uitgeteld wat ze nog moesten gebruiken.
hij is nog niet af maar een keer belonen vind ik best kunnen anders had er een duidelijke tekening bij gemoeten hoe ze het precies moesten doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, 7 uur je mond houden is ook knap, 23 uur isoleercel ook, maar daarmee heb je de opdracht nog niet gehaald.
Ja klopt je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja daaaag, als je een opdracht krijgt dan lees je m goed en het woord alle lijkt me essentieel in deze. Dat is net zoiets als, je mag 8 uur niet praten en na 7 uur zeggen tis mooi geweest nu. Oh, moest het 8 uur? Ja, hoe moet ik dat zonder opdrachtbriefje kunnen onthouden
Ik ben wel toe aan fase 3, maar ik vraag me af of Fok! daar klaar voor is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks ervan. Gewoon de prijs die ervoor staat. Geen plaats voor bonussen in fase 2 en verder. Vind ik.
Niet zo handig van Jeroen, het staat echt duidelijk in de opdracht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:45 schreef blomst het volgende:
Ze hadden het vamorgen over 5.000 lucifer, Jeroen heeft uitgeteld wat ze nog moesten gebruiken.
quote:De uitslag van de poll wijst uit dat de Overlevers zich de komende dagen mogen bezighouden met het maken van een maquette. De streamer heeft beslist dat er een Eiffeltoren nagebouwd wordt. Er zijn bijna vijf en een half duizend lucifers, die ze allemaal moeten gebruiken. Houden ze de aandacht er bij en de ogen open? Er kan heel wat op het spel staan...
quote:
quote:Vrijdag 15-5-2009, 9.35 uur
Rise and shine!
De sanctie op het overtreden van het slaapkamerprotocol, gisterochtend heeft eindelijk indruk gemaakt. Vanmorgen waren de Overlevers direct uit de veren. Het tanden poetsen werd provisorisch met de vingers uitgevoerd maar geeft in ieder geval een frisse adem.
Toen de boodschappen kwamen dook Marielin direct op de bak af op zoek naar sigaretten. Tot haar grote teleurstelling zat er alleen een afgepast portie shag bij. In de tussentijd besloot Jeroen dat het tijd was om een nieuw slachtoffer te maken en opende zijn aanval op Eline.
Ondertussen wordt er nog druk gebouwd aan de Eiffeltoren van Pisa, want sinds Peter The Bunker heeft verlaten lijkt de rechte lijn volledig uit het oog verloren te zijn. Maar halen de Overlevers het om de Eiffeltoren voor twee uur vanmiddag af te hebben, en hebben zij dan ALLE lucifers gebruikt?
quote:Donderdag 14-05-2009 14:42 uur
Lekker knutselen
De Eiffeltoren neemt al duidelijke vormen aan. Aardig wat uurtjes zijn dan ook gestoken in dit project. Dan kan ook niet anders, veel andere soorten van tijdverdrijf zijn er niet in The Bunker.
Wij vragen ons af of ze alle lucifers zullen gebruiken. De tijd zal het leren.
quote:Donderdag 14 mei,
10.00 uur
Sanctie overtreding slaapkamerprotocol
Vanmorgen om 8.00 uur ging de tune voor de Overlevers, Jeroen, Pim en Eline waren direct uit de veren. Peter en Marielin vonden het blijkbaar wel even best. Terwijl de regisseur naar de klok staarde en zijn sigaret rookte, verstreken de minuten. Na enkele minuten was bij ons toch echt de maat vol. Dit betekent een sanctie! En omdat de sanctie van de slaapzakken de vorige keer niet voldoende bleek te zijn, wordt er ditmaal ook een geldboete opgelegd van ¤ 500,-. Zullen de Overlevers het nu nogmaals in hun hoofd halen het slaapkamerprotocol te overtreden?
De boodschappen zijn inmiddels binnen gebracht en Eline is zo wijs om het broodmeel over twee broden te willen verdelen. Het noodrantsoen in fase II is nog steeds van kracht en de porties zijn erg afgepast. Portioneren is dus uitermate belangrijk. Dit heeft Eline goed door.
Ondertussen wordt er stevig doorgebouwd aan de Eiffeltoren. Visueel een prachtig plaatje, maar denken de Overlevers eraan ALLE lucifers te gebruiken?
De elimininatie komt nu heel erg dichtbij, maar de bewoners hebben hier nog geen bevestiging van gehad. Toch zijn ze er erg mee bezig. Wie mag er blijven?? Er kan nog tot vanavond gestemd worden, stem! 'Cause you control the game!
Ik zou zeggen, ga er maar vanuit dat de redactie de opdracht afkeurt als niet alle lucifers gebruikt zijnquote:Eiffeltoren van lucifers
Woensdag 13 mei
18.31 uur
De uitslag van de poll wijst uit dat de Overlevers zich de komende dagen mogen bezighouden met het maken van een maquette. De streamer heeft beslist dat er een Eiffeltoren nagebouwd wordt. Er zijn bijna vijf en een half duizend lucifers, die ze allemaal moeten gebruiken. Houden ze de aandacht er bij en de ogen open? Er kan heel wat op het spel staan...
dát wil ik ook graag zienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef tjeez3 het volgende:
zou eerlijk zijn als ze nog eens de opdracht mogen lezen en ff de voorbeeldjes weer erbij mogen hebben voor de laatste uurtjes, wil de paniek wel zien als ze inzien dat het nu eigenlijk niet helemaal volgens de opdraht is
was jij niet anti-marielin?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:35 schreef Dottey het volgende:
Ik vond het leuk om de cam van de douche te draaien etc![]()
viel denk ik niet zo op![]()
hahahahaha.. Mooie shotjes overgenomen!! super..
Goede morgen ook..
Dan voel ik 24 uur iso voor 2 mensen aankomenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Ik zou zeggen, ga er maar vanuit dat de redactie de opdracht afkeurt als niet alle lucifers gebruikt zijn
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga er maar vanuit dat de redactie de opdracht afkeurt als niet alle lucifers gebruikt zijn
ik zou het enorm flauw vinden. eigenlijk zou ik het zelfs treitergedrag noemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou het enorm flauw vinden. eigenlijk zou ik het zelfs treitergedrag noemen.
Verklaar je nader Danny.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
De opdracht stond toch duidelijk beschreven dus het ligt aan hun als ze het fout doen. Vind wel dar er een poll mag komen om in ieder geval de inzet te belonen met bijvoorbeeld fanmail of bier zoiets. maar de opdracht zelf zou ik erg raar vinden als ze nu ineens gaan zeggen ja okay tis goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Welcome to the bunker,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:
Ze hebben kort een foto gezien en moeten dus zonder enige architectonische kennis op het oog bepalen op welke schaal ze moeten bouwen om exact alle lucifers te gebruiken. Dat kan NIEMAND, behalve misschien een ergens in het wild lopende sauvant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens vooral omdat ik durf te beweren dat NIEMAND hier (of daar) de opdracht onder die voorwaarden zou halen.
Een plein is zo aangelegd toch? Lijm erover uitsmeren. klaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens vooral omdat ik durf te beweren dat NIEMAND hier (of daar) de opdracht onder die voorwaarden zou halen.
Als bobby er nog in zou zitten zou hij de wiskundige berekening doen om te berekenen hoe de eiffeltoren gebouwd moet worden om alle stokjes te kunnen consumerenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten geen plein bouwen, maar een torenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een plein is zo aangelegd toch? Lijm erover uitsmeren. klaar.
Ze moeten de lucifers gebruiken, waarvoor staat er niet bijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten geen plein bouwen, maar een toren
Dat vind ik ook. Boor dan zo je creativiteit aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, de stokjes die over zijn moeten ze maar gebruiken voor iets anders. Een extra hek of een extra vloermat ofzo.
dus ze mogen ook gewoon hekken en vloermatten bouwen. ok. ik dacht dat het om een eiffeltoren ging. mijn fout. staat vast ook zo in de opdracht dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als bobby er nog in zou zitten zou hij de wiskundige berekening doen om te berekenen hoe de eiffeltoren gebouwd moet worden om alle stokjes te kunnen consumeren.
Anyway, de stokjes die over zijn moeten ze maar gebruiken voor iets anders. Een extra hek of een extra vloermat ofzo.
ah ok. dan gebruiken ze de overgebleven lucifers om peuken mee aan te steken en de tafel en vloer te versierenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze moeten de lucifers gebruiken, waarvoor staat er niet bij
De foto die ze als voorbeeld kregen, had ook een vaag piramideachtig iets onder de toren. Weet ook niet waar dat vandaan kwam eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Danny het volgende:
[..]
dus ze mogen ook gewoon hekken en vloermatten bouwen. ok. ik dacht dat het om een eiffeltoren ging. mijn fout. staat vast ook zo in de opdracht dan.
Het wordt ook een eiffeltoren. Hoe je 'm bouwt maakt niet zoveel uit als het eindresultaat maar op de eiffeltoren lijkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Danny het volgende:
[..]
dus ze mogen ook gewoon hekken en vloermatten bouwen. ok. ik dacht dat het om een eiffeltoren ging. mijn fout. staat vast ook zo in de opdracht dan.
Een beetje buiten de box denken wordt toch juist aangemoedigd?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Danny het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef beequeen het volgende:
Waar komt die verwarring dan vandaan bij Jeroen. Hij zegt dat er 5500 zijn en ze er 5000 moeten gebruiken. Heeft ie dat zelf verzonnen ofzo?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje buiten de box denken wordt toch juist aangemoedigd?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ah ok. dan gebruiken ze de overgebleven lucifers om peuken mee aan te steken en de tafel en vloer te versieren
Tsja, das niet zo handig natuurlijk. We wachten maar rustig af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |