zo te zien weinigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:13 schreef NrTH het volgende:
Vraag me toch af wat er nou allemaal in dat hoofdje gebeurt..
[ afbeelding ]
Kun je haar ook niet kwalijk nemen. Da's een van de symptomen van de Garoetenga.quote:
"Asperge in parmaham"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:13 schreef NrTH het volgende:
Vraag me toch af wat er nou allemaal in dat hoofdje gebeurt..
[ afbeelding ]
Is daar al een wiki van?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Kun je haar ook niet kwalijk nemen. Da's een van de symptomen van de Garoetenga.
"Sly die danny is veel ergerder dan jij die bant me steeds en dan toch weer niet en dan weer wel dat ie de garoetenga krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef insomaniak het volgende:
Hoi![]()
heb gisteren niet kunnen kijken... is de eiffeltoren al af?
ja, ze bleken gewoon direct achter haar tepels te zitten...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:18 schreef TheBomb het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik zie dat we de borstjes van Marielin hebben gezien?
Daar kan zo al de nok op?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:21 schreef 5thencounter het volgende:
Krijg nou wat.. het wordt zowaar een toren....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ze bleken gewoon direct achter haar tepels te zitten...
hij mag eerst nog wel wat hogerquote:
Yep. Zoals het er nu uitziet, krijgen ze vijf biefstukken als de opdracht slaagt.quote:
Geen één meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel van die tussenplateaus moeten er komen?
Het was al aangegeven dat dat de prijs zou zijn voor het behalen van de opdracht?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Zoals het er nu uitziet, krijgen ze vijf biefstukken als de opdracht slaagt.
en verdiend imo. voor een stel nobody's die maar weinig creatief zijn hebben ze nog best een aardige eiffeltorenkloon gebouwd zo zonder duidelijk voorbeeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Zoals het er nu uitziet, krijgen ze vijf biefstukken als de opdracht slaagt.
Maar als hij niet slaagt, 2 mensen voor 24 uur in isoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar die optie staat momenteel het hoogst in de pollquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef D. het volgende:
Het was al aangegeven dat dat de prijs zou zijn voor het behalen van de opdracht?
Dacht het niet. Alle lucifers moesten gebruikt worden. Ze hebben ergens nog een 30+ aantal lucifersdoosjes liggen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Imo ook. Ik zou het ze niet nadoen. Met mijn twee linkerhanden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef Danny het volgende:
en verdiend imo. voor een stel nobody's die maar weinig creatief zijn hebben ze nog best een aardige eiffeltorenkloon gebouwd zo zonder duidelijk voorbeeld.
»Iedereen douchen 11 Votesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het was al aangegeven dat dat de prijs zou zijn voor het behalen van de opdracht?
Vanmiddag heeft ze ws een heel pakje, dus kan ze er dan weer tegen aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:20 schreef Hobby het volgende:
en daar zit ze weer de 5de peuk
snel voor ze afgenomen worden ha ha .![]()
8.23 peuk 1
8.31 peuk 2
9.04 peuk 3
9.24 peuk 4
10.8 peuk 5
25 peuken was leuker geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
»Iedereen douchen 11 Votes
»5 biefstukken 18 Votes
»25 sigaretten 10 Votes
»10 biertjes 9 Votes
»Pot snoep 3 Votes
»5 toiletartikelen 4 Votes
»Poll sluit 15 mei 14:00 uur 3 Votes
Doet het weer. Gisteren zijn daar immers ook de one on one gesprekjes met Bart gevoerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
leuk trouwens als ze de isoleer in moeten. die camera doet het toch niet?
Ja maar als ze alles oprookt heeft ze later weer geen sigaretten.quote:
Het ziet er naar uit dat ze haar geheime opdracht gaat halen en dan heeft ze een heel pakje tot haar beschikking.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:35 schreef TheBomb het volgende:
Ja maar als ze alles oprookt heeft ze later weer geen sigaretten.
Maar ik kan het wel begrijpen want ze heeft al een hele tijd weinig peuken gehad.
Duidelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
»Iedereen douchen 11 Votes
»5 biefstukken 18 Votes
»25 sigaretten 10 Votes
»10 biertjes 9 Votes
»Pot snoep 3 Votes
»5 toiletartikelen 4 Votes
»Poll sluit 15 mei 14:00 uur 3 Votes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |