Oké, je hebt gelijk, I rest my casequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:20 schreef Danny het volgende:
[..]
dat ging om de luchtplaats. het touwtje dus.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=516529
Kan het schelen, ik zeg "overgebleven luficers in de fik" dan weet niemand hoeveel lucifers er echt gebruikt zijn, tenzij ze dat ding lucifer voor lucifer weer afbreken en het gaan natellenquote:
Wat multicultureel, die Eiffel/Pisa-fusion.quote:
+1quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 'm prachtig. Wat mij betreft is de opdracht geslaagd.
Met een vleugje Gaudiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat multicultureel, die Eiffel/Pisa-fusion.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 'm prachtig. Wat mij betreft is de opdracht niet geslaagd.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef Danny het volgende:
[..]
en hoe harder ze 't ontkennen hoe duidelijker het is dat mijn theorie (mijn dannyfeit) klopt
Eén Europa je weets.... ook handig voor die Yanks die denken dat ze Europa in 8 dagen kunnen doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat multicultureel, die Eiffel/Pisa-fusion.
Handig, zo'n makkelijke vrouwquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Jeweets.quote:
ah, bulgaarse kogelstootstersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Laat mij dan de uitzondering op die regel zijn?
Ik val op spieren en borsthaar
Heb je die lekker tetten nog niet gezien danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou ff wat anders, keek net de Foto`s op TBO, er staat een groepsfoto, maar Marilien is echt een dame, mantelpakje, hoge hakken heel anders dan dit.ze ziet er goed uit mag ook wel even gezegt worden.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou ff wat anders, keek net de Foto`s op TBO, er staat een groepsfoto, maar Marilien is echt een dame, mantelpakje, hoge hakken heel anders dan dit.ze ziet er goed uit mag ook wel even gezegt worden.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
nee daar ben ik niet in geintreseerd, en voor Danny, niet elke vrouw is BI dus datte, maar viel me gewoon op mooie meid netjes, hoge hakken en omdat je haar nu zo ziet in trui en spijkerbroek.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heb je die lekker tetten nog niet gezien dan
natuurlijk niet. dat moet je niet zo letterlijk nemenquote:
Hij is beter zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Angstaanjagend....![]()
Maar het lijkt goed te gaan
Dan gooien ze er toch even een Poll tegenaan (om 14.00 uur uiteraard, eindtijd van de opdracht) om te zien of de streamers de opdracht geslaagd of mislukt vinden??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:39 schreef Marrije het volgende:
Ik zou het jammer vinden als de redactie de opdracht nu als geslaagd ziet omdat de meerderheid op Fok! niet toe is aan fase 2, laat staan fase 3.
Nou durf ik niet meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:36 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wij zijn wel goed in precies dezelfde caps maken
Fase 2 is Fase 2quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gooien ze er toch even een Poll tegenaan (om 14.00 uur uiteraard, eindtijd van de opdracht) om te zien of de streamers de opdracht geslaagd of mislukt vinden??
en in fase 2 beslist de streamer ALLES. Bart's eigen woorden.quote:
Ze vinden de opdracht geslaagd,omdat ze vanavond een feestjewillen zien.Ja gezellig een feestje met zijn vierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |