ik heb nog nooit de natte lap van vrienden binnen gehad trouwens. Maar jouw verhaal is wederom een turfje in mijn 'klopt danny's alle vrouwen zijn bi theorie' aan de 'ja' kantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb in mijn leven nog nooit met een vrouw gezoend, met tongen. Oh wacht, dat lieg ik: één keer dronken de even dronken natte lap van een vriendin binnen gehad. Vond er geen zak aan.
Tering... wat een mollenactie weer.quote:
Dronken. Hahaha even zoenen. Twee seconden later: Niet mijn ding. Ja, ik ben zo bi als mijn naam doet vermoeden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:01 schreef Danny het volgende:
Je vond er geen zak aan, maar staat er kennelijk dus ook niet afwijzend tegenover.
Twee uur toch ?quote:
Ik bedoelde de tandenborstel opdracht van Marielin.quote:
altijd fijn een medestander te vindenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dronken. Hahaha even zoenen. Twee seconden later: Niet mijn ding. Ja, ik ben zo bi als mijn naam doet vermoeden.
Want je bent immers al bi als je een keertje halfslachtig tongt. In dronken toestand. Met iemand van hetzelfde geslacht.
daar ga ik van uit. maar ja, we weten niet of marielin de tandenborstels heeft verstopt of de kaboutertjesquote:
Ouwe relnicht van me!quote:
misschien dat Bart het ook aan jou nog een keer kan uitleggen .....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bedoelde de tandenborstel opdracht van Marielin.
Ah, ok...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
dat moest ze voor 24.00 uur doen toch? en dat is het al geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze dat briefje nog? dan is de opdracht mislukt! Dat briefje moest vernietigd worden!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:50 schreef snetje het volgende:
[..]
het excuus was dat ze niet alle plasbeurtjes van Marilien in beeld wouden brengen daar de gesprekken aan de tafel interessanter waren ....
wat ik ook raar vind is als je je opdracht al hebt volbracht dan ga je toch niet nog eens 2 keer dat briefje lezen?
vlak voor het slapen nog en vanmorgen bij de douches... ik bedoel zo moeilijk is het toch niet wat er op het briefje staat...
Van 24.00 uur tot 12.00 uur.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
dat moest ze voor 24.00 uur doen toch? en dat is het al geweest
Voor 24:00 moesten de borstels wel, tot 12:00 moest het nog geheim zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:08 schreef snetje het volgende:
[..]
misschien dat Bart het ook aan jou nog een keer kan uitleggen .....24.00
dat stond er niet opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heeft ze dat briefje nog? dan is de opdracht mislukt! Dat briefje moest vernietigd worden!
Niks mis met bi!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dronken. Hahaha even zoenen. Twee seconden later: Niet mijn ding. Ja, ik ben zo bi als mijn naam doet vermoeden.
Want je bent immers al bi als je een keertje halfslachtig tongt. In dronken toestand. Met iemand van hetzelfde geslacht.
Dus ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:08 schreef snetje het volgende:
misschien dat Bart het ook aan jou nog een keer kan uitleggen .....24.00
het waren geen lucifers die hij verbranddequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:10 schreef Nostalgist het volgende:
Van de site:
De Overlevers zijn druk bezig met het bouwen van de Eiffeltoren. Luciferhoutjes en houtlijm zijn de bouwstenen. Jeroen dacht dat het wel leuk zou zijn om een doosje lucifers in de hens te steken, daarvoor heeft hij direct een zware waarschuwing gekregen. Als hij zoiets nog een keer doet volgt er een hele zware sanctie! Er zijn natuurlijk wel goede brandblussers en blusdekens in The Bunker aanwezig maar voorkomen is beter dan genezen ...
Daarbij lijkt het er nu toch echt op dat Jeroen (onbewust) weer eens een opdracht verknald heeft want ALLE lucifers moeten gebruikt worden in de toren... Hoe zullen de andere Overlevers daarop reageren?
Ik zeg 24 uur Jeroen en Eline in de isoleer !
Dat zeg ik toch ook niet? Het heeft alleen mijn persoonlijke voorkeur niet. Totaal niet.quote:
Ok, Thanks.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:11 schreef Danny het volgende:
[..]
het waren geen lucifers die hij verbrandde
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heeft ze dat briefje nog? dan is de opdracht mislukt! Dat briefje moest vernietigd worden!
En Pim en Marielin helemaal los op een karaoke met drank feestje zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:10 schreef Nostalgist het volgende:
quote:
je moet niet alles geloven wat daar staat ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:10 schreef Nostalgist het volgende:
Van de site:
De Overlevers zijn druk bezig met het bouwen van de Eiffeltoren. Luciferhoutjes en houtlijm zijn de bouwstenen. Jeroen dacht dat het wel leuk zou zijn om een doosje lucifers in de hens te steken, daarvoor heeft hij direct een zware waarschuwing gekregen. Als hij zoiets nog een keer doet volgt er een hele zware sanctie! Er zijn natuurlijk wel goede brandblussers en blusdekens in The Bunker aanwezig maar voorkomen is beter dan genezen ...
Daarbij lijkt het er nu toch echt op dat Jeroen (onbewust) weer eens een opdracht verknald heeft want ALLE lucifers moeten gebruikt worden in de toren... Hoe zullen de andere Overlevers daarop reageren?
Het is maar goed dat er hier wordt opgelet anders zou idd alles voor zoete koek worden aangenomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:10 schreef Nostalgist het volgende:
Van de site:
nee,is niet verteld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hmm bij de andere welHeeft Bart het er niet bijverteld? Ze kreeg er een aardige mondelinge uitleg bij!
En fagsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Pim en Marielin helemaal los op een karaoke met drank feestje zeker
Ah oké, ik geloof je wel... maar ik kijk toch even het filmpje terugquote:
Ik geloof dat deze fase een benaming heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Het heeft alleen mijn persoonlijke voorkeur niet. Totaal niet.
Peter terug?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En fagsAnders wordt het een hoerenfeeest
go your gengquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ah oké, ik geloof je wel... maar ik kijk toch even het filmpje terug
Tegen mijn zestigste zal ik dan wel beginnen met experimenteren met dezelfde sekse.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik geloof dat deze fase een benaming heeft.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef Danny het volgende:
[..]
go your geng
http://www.clipser.com/watch_video/1312057
dat ging om de luchtplaats. het touwtje dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hmm die is niet volledig, ze werd nog een keer teruggeroepen om het bewijsmateriaal op te ruimen
Mja, is lullig cappen zoquote:
Oké, je hebt gelijk, I rest my casequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:20 schreef Danny het volgende:
[..]
dat ging om de luchtplaats. het touwtje dus.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=516529
Kan het schelen, ik zeg "overgebleven luficers in de fik" dan weet niemand hoeveel lucifers er echt gebruikt zijn, tenzij ze dat ding lucifer voor lucifer weer afbreken en het gaan natellenquote:
Wat multicultureel, die Eiffel/Pisa-fusion.quote:
+1quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 'm prachtig. Wat mij betreft is de opdracht geslaagd.
Met een vleugje Gaudiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat multicultureel, die Eiffel/Pisa-fusion.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 'm prachtig. Wat mij betreft is de opdracht niet geslaagd.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef Danny het volgende:
[..]
en hoe harder ze 't ontkennen hoe duidelijker het is dat mijn theorie (mijn dannyfeit) klopt
Eén Europa je weets.... ook handig voor die Yanks die denken dat ze Europa in 8 dagen kunnen doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat multicultureel, die Eiffel/Pisa-fusion.
Handig, zo'n makkelijke vrouwquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Jeweets.quote:
ah, bulgaarse kogelstootstersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Laat mij dan de uitzondering op die regel zijn?
Ik val op spieren en borsthaar
Heb je die lekker tetten nog niet gezien danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou ff wat anders, keek net de Foto`s op TBO, er staat een groepsfoto, maar Marilien is echt een dame, mantelpakje, hoge hakken heel anders dan dit.ze ziet er goed uit mag ook wel even gezegt worden.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou ff wat anders, keek net de Foto`s op TBO, er staat een groepsfoto, maar Marilien is echt een dame, mantelpakje, hoge hakken heel anders dan dit.ze ziet er goed uit mag ook wel even gezegt worden.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
nee daar ben ik niet in geintreseerd, en voor Danny, niet elke vrouw is BI dus datte, maar viel me gewoon op mooie meid netjes, hoge hakken en omdat je haar nu zo ziet in trui en spijkerbroek.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heb je die lekker tetten nog niet gezien dan
natuurlijk niet. dat moet je niet zo letterlijk nemenquote:
Hij is beter zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Angstaanjagend....![]()
Maar het lijkt goed te gaan
Dan gooien ze er toch even een Poll tegenaan (om 14.00 uur uiteraard, eindtijd van de opdracht) om te zien of de streamers de opdracht geslaagd of mislukt vinden??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:39 schreef Marrije het volgende:
Ik zou het jammer vinden als de redactie de opdracht nu als geslaagd ziet omdat de meerderheid op Fok! niet toe is aan fase 2, laat staan fase 3.
Nou durf ik niet meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:36 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wij zijn wel goed in precies dezelfde caps maken
Fase 2 is Fase 2quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gooien ze er toch even een Poll tegenaan (om 14.00 uur uiteraard, eindtijd van de opdracht) om te zien of de streamers de opdracht geslaagd of mislukt vinden??
en in fase 2 beslist de streamer ALLES. Bart's eigen woorden.quote:
Ze vinden de opdracht geslaagd,omdat ze vanavond een feestjewillen zien.Ja gezellig een feestje met zijn vierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |