abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69258298
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Zie hier het begin van een opstand, een revolutie door mannen, voor meer gelijkwaardigheid, tegen de tsunami van feminisering van de samenleving. Wij mannen vallen bij bosjes bij het aanpassen en toeschietelijk zijn.

REVOLUTIE! OPSTAND! OP NAAR HET HOOFDKANTOOR VAN OPZIJ!!! (dat was toch dat geemancipeerde vrouwenmagazine???)
Gentlemen, thank you for coming. In three hours I want confirmation that all H&M's, boutiques and other women's installations are in our hands. The Opzij headquarters must be cleared of every living soul. You all know it must be done! By nightfall I want confirmation that Balkenende's feminist paradise has seen its last sunrise!! Long live our sacred manhood!!!
pi_69258940
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:21 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Gentlemen, thank you for coming. In three hours I want confirmation that all H&M's, boutiques and other women's installations are in our hands. The Opzij headquarters must be cleared of every living soul. You all know it must be done! By nightfall I want confirmation that Balkenende's feminist paradise has seen its last sunrise!! Long live our sacred manhood!!!
I think that you can better just speak Dutch

@hieronder: mensen die engels praten

[ Bericht 11% gewijzigd door Houdnini op 21-05-2009 15:50:03 ]
pi_69259357
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:43 schreef Houdnini het volgende:

[..]

I think that you can better just speak Dutch
Ik denk dat jij niet veel kennis hebt van recente films doe gewoon als je t niet snapt, amigo.
pi_69262238
Beetje opgeschoond. En dan nu weer lekker ontopic .
pi_69273837
quote:
Emancipatie is oost-indisch, als het uitkomt.

Mannen lokken het gedrag ook zelf uit met dat kwijlerige hondjesgedrag. Hoeveel zwakke figuren ik wel niet ken in of buiten relaties. Altijd maar achter die vrouwtjes aanrennen. Meestal zijn vrouwen ook geshoqueerd als ze merken dat ik dus aan al die onzin niet meedoen.

Soms lijkt het wel alsof je als man geacht wordt jezelf constant kapot te beuken op een muur van ' afwijzing' om nog eens aandacht te krijgen. En zat mannen die dat dan ook doen en uiteindelijk hun 'zin krijgen'. Mij niet gezien! Ik voel niet de noodzaak iemand te 'overtuigen'.

Als je niet laat zien wat jij te bieden hebt, ga ik er ook geen energie in steken

Noem me maar een mietje maar ik vind dit gewoon bot, een man hoort gewoon achter een vrouw aantelopen. Maar als een vrouw een man seksueel niet meer aantrekkelijk vind is dat haar probleem , maar aan de andere kant mannen verpesten dit door niet adequaat de reageren als een vrouw geen seksuele interesse meer heeft. Als elk vent dat nou is zou doen dan zouden vrouwen wel 2 keer nadenken een man aftewijzen die achter hen aanloopt. Het hoort gewoon zo vind ik, een man die zelfrespekt heeft die krijgt gewoon wat ie wilt. Net zoals vroeger als holbewoner ik wil vrouw! En jij bent van mij!

Als ik een vrouw tegenkomt die mij zielig vind omdat ik constant achter haar aanloop ga ik haar irriteren door extra hard achter haar aantelopen en dan lig ik in een deuk, omdat ik het arrogant vind, als ze dan nog omgaat dan heb ik ineens geen interesse meer of ik ga haar playen alleen voor de seks.
Jouw opmerking is dus juist het gevolg van de emancipatie.

[ Bericht 4% gewijzigd door picardmike op 21-05-2009 22:03:54 ]
UITGESCHREVEN
pi_69277371
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:56 schreef picardmike het volgende:
Noem me maar een mietje maar ik vind dit gewoon bot, een man hoort gewoon achter een vrouw aantelopen.
Je bent haar hondje? En, heeft het al veel opgeleverd?
quote:
Maar als een vrouw een man seksueel niet meer aantrekkelijk vind is dat haar probleem
Nee, dat is jouw probleem, want zij wil geen seks meer met jou.
quote:
maar aan de andere kant mannen verpesten dit door niet adequaat de reageren als een vrouw geen seksuele interesse meer heeft.
Dan moet je ervoor zorgen dat je die interesse weer bij haar opwekt. Je bent een vent! Grijp je knuppel en verover haar!
quote:
Als elk vent dat nou is zou doen dan zouden vrouwen wel 2 keer nadenken een man aftewijzen die achter hen aanloopt.
Wacht.. Dus volgens jou zouden vrouwen gewillig moeten staan springen om mannen die letterlijk liggen te wachten seks aan te bieden? Huh?
quote:
Als ik een vrouw tegenkomt die mij zielig vind omdat ik constant achter haar aanloop ga ik haar irriteren door extra hard achter haar aantelopen en dan lig ik in een deuk, omdat ik het arrogant vind, als ze dan nog omgaat dan heb ik ineens geen interesse meer of ik ga haar playen alleen voor de seks.
Hoe kan je iemand playen voor de seks wanneer die persoon nog nooit een greintje interesse in jou heeft gehad en ook niet gaat krijgen? Man, je hebt wel een heel erg vervormd wereldbeeld hoor...

Er is maar 1 manier om het te krijgen zoals jij dat wil en dat is via een hoer.

Weet je zeker dat je geen troll bent en ik me nu onsterfelijk belachelijk heb gemaakt door te happen?
pi_69278520
[quoteJe bent haar hondje? En, heeft het al veel opgeleverd?][/quote]

Nee het leverd niet veel op maar je bent een man dus het hoort gewoon zo. Als een man iets wil dan pakt ie dat en laat zich niet zomaar afwijzen, ik vind dat juist een teken van te weinig doorzettingsvermogen bij een man.
quote:
[Maar als een vrouw een man seksueel niet meer aantrekkelijk vind is dat haar probleem /quote]

Ja een vrouw moet zichzelf ook aantrekkelijk maken voor een man, soms denken vrouwen dat ze al aantrekkelijk zijn terwijl ze zelf geen moeite meer doen. Daar is de mening van de man ook heel erg mee gebonden hoe hij op een vrouw reageerd. En ok als ze geen seks meer wil waarom wil jij dan nog wel als ze niet objectief meer reageerd. Dit staat voor mij los van achter vrouwen aanlopen dit hoort zo, het is een mannelijke manier dat kan uitlopen in seks ja, maar dat is veelste kort door de bocht.

[quote]Dan moet je ervoor zorgen dat je die interesse weer bij haar opwekt. Je bent een vent! Grijp je knuppel en verover haar!
Maar dat is dan toch hetzelfde als achter haar aanlopen als ze niet wil dan wil ze niet.
quote:
Wacht.. Dus volgens jou zouden vrouwen gewillig moeten staan springen om mannen die letterlijk liggen te wachten seks aan te bieden? Huh?

Nee dat zeg ik niet, vrouwen moeten mannen de kansgeven hen te versieren door erachter aantelopen de rede dat vrouwen dat steeds minder willen, soms is de rede dat een man aanhoudt al een rede voor een vrouw geen interesse erin te tonen. Zoals al gezegt werd het is onzin, en dat noem ik gewoon een vrouwelijk middel om mannen uittezoeken. Omdat vrouwen het lastig vinden om door meerdere mannen benadert te worden en daardoor overstag gaan terwijl ze later een leuker iemand zien, dat noem ik gewoon communicatiegebrek bij vrouwen.
quote:
Hoe kan je iemand playen voor de seks wanneer die persoon nog nooit een greintje interesse in jou heeft gehad en ook niet gaat krijgen? Man, je hebt wel een heel erg vervormd wereldbeeld hoor...

Er is maar 1 manier om het te krijgen zoals jij dat wil en dat is via een hoer.

Weet je zeker dat je geen troll bent en ik me nu onsterfelijk belachelijk heb gemaakt door te happen?
Waarom moet een vrouw interesse tonen in een man, een man moet een vrouw veroveren zo is het altijd al en dat is de rede dat mannen nog als het dominante geslacht worden gezien, vrouwen willen maar al te graag dat de rollen omgaan en de man zich laat overpraten door een vrouw. Er kan er maar 1 het initatief nemen, gelijktijdige liefde is zeer zeldzaam en vrouwen willen dat iniatief graag hebben. Ik laat me echt niet benaderen door een vrouw die ineens zegt een relatie met mij te willen hoe lekker ze ook is. Al is het een hoer die zegt dat ze seks met mij wil als ik langs een hoerenbuurt loop, ik zoek ze nog steeds zelf op. Geen grapje.
UITGESCHREVEN
pi_69279596
Mannen moeten zich gewoon nooit laten benaderen door vrouwen, want de man voelt zich dan niet gewaardeert en de vrouw die krijgt niet genoeg aandacht, maar dat hoeft niet perse het einde van een relatie te betekenen.
UITGESCHREVEN
pi_69279951
Welke relatie?
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:08 schreef picardmike het volgende:
gelijktijdige liefde is zeer zeldzaam
Met zo'n denkwijze is het ook niet zo vreemd dat gelijktijdige liefde zeer zeldzaam is.

Liefde is een gevoel dat bij twee personen groeit, je plukt het niet zomaar ergens van een boom.
pi_69286430
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

En vervolgens strikken ze een lieve sukkel die voor dat kindje van die loverboy mag gaan zorgen.

Dus heren: trouw nóóit met een tienermoedertje, anders leren die wijven het nooit af!
Of ze gaan meteen wanhopig op zoek naar de volgende klootzak en krijgen daar ook nog leuk een kindje van..
pi_69293279
quote:

[..]

Noem me maar een mietje maar ik vind dit gewoon bot, een man hoort gewoon achter een vrouw aantelopen. Maar als een vrouw een man seksueel niet meer aantrekkelijk vind is dat haar probleem , maar aan de andere kant mannen verpesten dit door niet adequaat de reageren als een vrouw geen seksuele interesse meer heeft. Als elk vent dat nou is zou doen dan zouden vrouwen wel 2 keer nadenken een man aftewijzen die achter hen aanloopt. Het hoort gewoon zo vind ik, een man die zelfrespekt heeft die krijgt gewoon wat ie wilt. Net zoals vroeger als holbewoner ik wil vrouw! En jij bent van mij!

Jouw opmerking is dus juist het gevolg van de emancipatie.
Door figuren zoals jij wordt het in stand gehouden. Er hoort helemaal niets. Vrouwen studeren tegenwoordig en verdienen hun eigen geld. Nu hebben we ze meer kansen gegeven dan baren, dan wil ik ook wat actie voor terugzien.

Hoezo mag een vrouw een man niet versieren? Word je dan verlegen knullie?

Ik zie nog niet precies waardoor mijn opmerking tot iets in jouw straatje lijkt, logische gevolgtrekking is het allemaal niet. Misschien kun je het nog een keer uitleggen? Zoals ik het zie, baseer jij je man zijn nog altijd op wat vrouwen denken, dan heb je dus nog een lange weg te gaan. Een beetje van het niveau van ' mn zusje zegt iets gemeens tegen me en dus ga ik haar speeltje afpakken. Grow up in jezusnaam.

Dit is nu zo'n vent die eindeloos achter een meisje aan blijft zeveren van 'toe nou, toe nou'. Misschien moet je eens wat aan je zelfvertrouwen werken, makker.
Verbaal terrorist
pi_69295548
Ja, hij spreekt over een communicatiegebrek bij vrouwen, maar eh... ik snap werkelijk geen drol van wat hij allemaal probeert te zeggen
pi_69296799
quote:
Door figuren zoals jij wordt het in stand gehouden. Er hoort helemaal niets. Vrouwen studeren tegenwoordig en verdienen hun eigen geld. Nu hebben we ze meer kansen gegeven dan baren, dan wil ik ook wat actie voor terugzien.

Hoezo mag een vrouw een man niet versieren? Word je dan verlegen knullie?

Ik zie nog niet precies waardoor mijn opmerking tot iets in jouw straatje lijkt, logische gevolgtrekking is het allemaal niet. Misschien kun je het nog een keer uitleggen? Zoals ik het zie, baseer jij je man zijn nog altijd op wat vrouwen denken, dan heb je dus nog een lange weg te gaan. Een beetje van het niveau van ' mn zusje zegt iets gemeens tegen me en dus ga ik haar speeltje afpakken. Grow up in jezusnaam.

Dit is nu zo'n vent die eindeloos achter een meisje aan blijft zeveren van 'toe nou, toe nou'. Misschien moet je eens wat aan je zelfvertrouwen werken, makker.

Ja vrouwen kunnen veel, ik kijk ook niet op ze neer. Alleen mannen horen vrouwen gewoon te veroveren, je laat je als man niet veroveren door een vrouw. Een man hoort zich kapot te beuken op een steen daar word ie hard van en doelgericht. Bij mij werkt het gewoon zo hoe meer moeite ik moet doen voor een vrouw, hoe meer moeite ik ook ga doen. Een man is van nature een lui wezen als hij dingen aangereikt krijgt dan doet hij erook niks voor. Een man is wel objectief ingesteld, hij kan zich beter concentreren op 1 ding en zo houd hij zichzelf ook scherp.

Als vrouwen mij proberen te versieren streel ik alleen mijn ego daarmee, voor een relatie kan je dat nooit serieus noemen, ik zie ook altijd al weken van tevoren als een vrouw mij leuk vind en zeg altijd nee als ze aangeeft iets te willen, ik ben geen mietje, kom op zeg!

Of ik mijn man zijn baseer op vrouwen?

Ik vind van niet, ik wil juist dat vrouwen zich gemancipeerd voelen, maar ik voel ook aan dat ze dan gewoon niet kunnen. Vrouwen die op mannen aflopen vinden zichzelf ook gemancipeerd, maar ik vind dat ze zichzelf overschatten. Juist dit geeft aan dat ik niet meega wat vrouwen denken, daarom jmoet je juist achter ze aanlopen, anders ga je er in mee.

ik las je post verkeerd zie ik nu, ik dacht dat je over vrouwen aanlopen in het algemeen bedoelde, maar jij bedoelt mannen die zeuren, daar geef ik je wel gelijk in mannen moeten ook niet zeuren bij vrouwen als ze afgewezen worden.

Ik bedoel het meer als volgt, als je een leuk buurmeisje heb die jaren naast je woont dan stop je niet haar te benaderen als ze je 1 keer afgewezen heeft. Een mooi voorbeeld ook was van een man die een tijdje geleden op het nieuws was doordat hij een vliegtuig tot stilstand bracht omdat zijn vriendin vertrok. Eigenlijk zie ik een grote scheiding tussen echt slijmen bij een vrouwen of gewoon vechten voor wat je waard bent. Kijk er komt altijd een tijd dat je moet concurerren met andere mannen om je eigen vrouw.

[ Bericht 9% gewijzigd door picardmike op 22-05-2009 17:13:42 ]
UITGESCHREVEN
pi_69297609
quote:
Als ik een vrouw tegenkomt die mij zielig vind omdat ik constant achter haar aanloop ga ik haar irriteren door extra hard achter haar aantelopen
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:59 schreef picardmike het volgende:
ik las je post verkeerd zie ik nu, ik dacht dat je over vrouwen aanlopen in het algemeen bedoelde, maar jij bedoelt mannen die zeuren, daar geef ik je wel gelijk in mannen moeten ook niet zeuren bij vrouwen als ze afgewezen worden.
pi_69297771
Het verschil tussen zeuren en achteraan lopen is dat je in het eerste geval naar haar luistert en er nog over wil praten en in het tweede geval gewoon negeert wat ze gezegd heeft en de jacht niet opgeeft.
pi_69299422
Heeft iemand de rode draad nog van het verhaal? Zo ja, kan iemand die mij aanwijzen?

Ik vind vrouwen die me( mannen) aanspreken . Het komt zelfverzekerd over en dat is een turn-on. Ik hou niet echt van vrouwen die je maar een beetje verlegen aangapen en proberen te lokken. Dat is toch vaak eigen onvermogen en als er iets onaantrekkelijk is, is het gebrek aan zelfvertrouwen.

Het is alleen een beetje jammer als ze hele affaires in hun hoofd hebben daarbij en vaak nog niet echt de skills om echt indruk te maken. Zo werd ik gisteren aangesproken met ' Jij bent lekker bezig he, je vriendin jaloers te maken?' .

Aanname 1: een meisje uit de groep is mijn vriendin
Aanname 2: Zo ja, dan ben ik iemand die zijn vriendin jaloers probeert te maken door naar anderen te.. euhm kijken?... Nee daar wordt mijn vriendin benauwd van zeg.
Aanname 3: ik heb interesse in haar

Bij de laatste aanname denk ik nog, prima... gewoon ervoor gaan. Kijk ik snap best dat het een verkapte vraag was van ' heb jij een vriendin' ... maar op deze manier vragen... hmm daar hou ik niet zo van.

Ik zeg, blijven oefenen op de openingszin maar dan zonder aanname 1 en 2 daarin.

[ Bericht 43% gewijzigd door Verloren_onschuld op 22-05-2009 18:49:31 ]
Verbaal terrorist
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:58:21 #197
242755 Landslide
Landslide
pi_69309321
Is dit weer zo'n topic van zo'n lieve aardige jongen, die gefrustreerd raakt omdat hij elke keer in de friends-zone terecht komt?
Vrouwen vallen heus niet allemaal op loverboys, maar ook zeker niet op de lieve softies. Een beetje arrogantie/ hard to get (spelen) of hoe je het ook wil noemen kan geen kwaad.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:03:25 #198
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69309575
Ik volg het niet meer
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69310417
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Het verschil tussen zeuren en achteraan lopen is dat je in het eerste geval naar haar luistert en er nog over wil praten en in het tweede geval gewoon negeert wat ze gezegd heeft en de jacht niet opgeeft.
Sinds wanneer luisteren zeurende mensen? Die zijn toch alleen maar bezig met zichzelf en hun gezeur? In beide gevallen ben je gewoon rete irritant.
pi_69310695
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Heeft iemand de rode draad nog van het verhaal? Zo ja, kan iemand die mij aanwijzen?

Ik vind vrouwen die me( mannen) aanspreken . Het komt zelfverzekerd over en dat is een turn-on. Ik hou niet echt van vrouwen die je maar een beetje verlegen aangapen en proberen te lokken. Dat is toch vaak eigen onvermogen en als er iets onaantrekkelijk is, is het gebrek aan zelfvertrouwen.

Het is alleen een beetje jammer als ze hele affaires in hun hoofd hebben daarbij en vaak nog niet echt de skills om echt indruk te maken. Zo werd ik gisteren aangesproken met ' Jij bent lekker bezig he, je vriendin jaloers te maken?' .

Aanname 1: een meisje uit de groep is mijn vriendin
Aanname 2: Zo ja, dan ben ik iemand die zijn vriendin jaloers probeert te maken door naar anderen te.. euhm kijken?... Nee daar wordt mijn vriendin benauwd van zeg.
Aanname 3: ik heb interesse in haar

Bij de laatste aanname denk ik nog, prima... gewoon ervoor gaan. Kijk ik snap best dat het een verkapte vraag was van ' heb jij een vriendin' ... maar op deze manier vragen... hmm daar hou ik niet zo van.

Ik zeg, blijven oefenen op de openingszin maar dan zonder aanname 1 en 2 daarin.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat iemand als eerste zegt. Je hebt namelijk al in de seconden voorafgaand aan de eerste zin besloten of ze kans maakt of niet. Blijkbaar was je al niet danig onder de indruk en kon ze het heel misschien nog recht breien, maar dat verneukte ze - in jouw ogen- door met aannames aan te komen. Ze zag je iig voor een schoft aan mét vriendin en had als nog de ballen je (daarop) aan te spreken. Ik vind dr wel stoer
pi_69311804
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Sinds wanneer luisteren zeurende mensen? Die zijn toch alleen maar bezig met zichzelf en hun gezeur? In beide gevallen ben je gewoon rete irritant.
Ze zeuren om aandacht, een verklaring, nog een keer praten, zoiets.

In het geval van achteraan lopen en de boel blijven schudden is irritatie opwekken precies de bedoeling.
pi_69312849
quote:

Ze zeuren om aandacht, een verklaring, nog een keer praten, zoiets.

In het geval van achteraan lopen en de boel blijven schudden is irritatie opwekken precies de bedoeling.

Precies, soms of eigenlijk altijd houden vrouwen iets achter, mannen zijn gewoon verplicht dat eruit te versieren en soms wil een vrouw die moeilijk doet ook wel een man. Ik weet precies wanneer ik als een zeur overkom bij een vrouw en wanneer niet, dan ga ik denken waarom ik als een zeur overkom en als ik het niet eens ben met die rede ga ik door.

Een vraag aan heksenwiel

Casanova en romeo(aan het balkon) waren toch ook geen zeurpieten waren die ook lastig, ik heb steeds vaker het idee dat vrouwen zelfs dat soort types lastig vinden.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:14:34 #203
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_69312954
Wat ik nog steeds grappig vind is dat Freud schijnbaar gezegd heeft:
The great question that has never been answered, and which I have not yet been able to answer, despite my thirty years of research into the feminine soul, is "What does a woman want?

Volgens mij ben je dan wel een held als je denkt te kunnen beredeneren wat vrouwen willen. Dus of je gaat er minstens 30 jaar onderzoek naar doen, of je laat alle theorieen gewoon lekker links liggen en je doet gewoon wat voor jou werkt...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_69313178
Nou is niet zo moeilijk hoor wat vrouwen willen, het komt erop neer als iemand een kogel op een vrouw afvuurt jij dan moet gaan duiken om haar te redden. De vraag is eerder willen mannen dat wel?
UITGESCHREVEN
pi_69313302
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef picardmike het volgende:

Precies, soms of eigenlijk altijd houden vrouwen iets achter, mannen zijn gewoon verplicht dat eruit te versieren en soms wil een vrouw die moeilijk doet ook wel een man. Ik weet precies wanneer ik als een zeur overkom bij een vrouw en wanneer niet, dan ga ik denken waarom ik als een zeur overkom en als ik het niet eens ben met die rede ga ik door.
Dus jij kan bepalen of de ander mag vinden dat jij je als een zeur gedraagt of niet?
quote:
Een vraag aan heksenwiel
Ik neem aan dat je mij daarmee bedoelt...
quote:
Casanova en romeo(aan het balkon) waren toch ook geen zeurpieten waren die ook lastig, ik heb steeds vaker het idee dat vrouwen zelfs dat soort types lastig vinden.
Formuleer je vraag nog eens goed. Je geeft aan dat je ze lastig vindt en vraagt vervolgens of vrouwen dat ook vinden? Wat is dan je vraag?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:24:41 #206
67978 HenryHill
pi_69313349
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef picardmike het volgende:
Nou is niet zo moeilijk hoor wat vrouwen willen, het komt erop neer als iemand een kogel op een vrouw afvuurt jij dan moet gaan duiken om haar te redden. De vraag is eerder willen mannen dat wel?

En dat is jou al hoevaak overkomen?
Lekker realistisch scenario
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_69313437
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef picardmike het volgende:
Nou, zou je dat doen voor de liefde van je leven?
pi_69313649
quote:
Dus jij kan bepalen of de ander mag vinden dat jij je als een zeur gedraagt of niet?

Nee, maar ik kan het wel onredelijk vinden als iemand mij een zeur vindt en daarmee te snel oordeelt. Ik relativeer het dus weg.
quote:
Formuleer je vraag nog eens goed. Je geeft aan dat je ze lastig vindt en vraagt vervolgens of vrouwen dat ook vinden? Wat is dan je vraag?

Ik heb het idee dat vrouwen types als romeo en casanova steeds vaker lastig vinden. En vraag aan jouw of je die ook lastig vind?
UITGESCHREVEN
pi_69313913
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:31 schreef picardmike het volgende:

Nee, maar ik kan het wel onredelijk vinden als iemand mij een zeur vindt en daarmee te snel oordeelt. Ik relativeer het dus weg.
Ok, maar ik neem aan dat je juist indruk wil maken. Als de dame vindt dat je zeurt, kun je het er wel niet mee eens zijn, maar feit blijft dat ZIJ dat vindt, dus maak je geen kans meer.
quote:
Ik heb het idee dat vrouwen types als romeo en casanova steeds vaker lastig vinden. En vraag aan jouw of je die ook lastig vind?
Ik denk dat je een belangrijk aspect vergeet. Namelijk hun reputatie, met name casanova. Het was een aantrekkelijke dude en elke vrouw wist dat hij iedereen kon krijgen, maar bij niemand bleef hangen. Met name het aspect dat hij zich niet bindt is interessant. In het geval van Romeo ging het erom dat het een verboden liefde was, dus ook niet bereikbaar. Julia wilde wel, maar mocht niet, dus daarom hield ze afstand, niet omdat hij achter haar aan liep.
pi_69314374
quote:
En dat is jou al hoevaak overkomen?
Lekker realistisch scenario
Dat was vroeger in het verleden zo, maar wat ik bedoel is dat mannen door vrouwen als overlevingsmechanisme worden gebruikt. Zou een vrouw dat niet vinden dan vinden ze ons ook niet aantrekkelijk meer.
quote:
Nou, zou je dat doen voor de liefde van je leven?
Ik kan het me niet voorstellen, daar zijn vrouwen beter in.
quote:
Ok, maar ik neem aan dat je juist indruk wil maken. Als de dame vindt dat je zeurt, kun je het er wel niet mee eens zijn, maar feit blijft dat ZIJ dat vindt, dus maak je geen kans meer.

Ja maar ook vrouwen kunnen het verkeerd hebben, zij kan op verkeerde argumenten iets vinden. Als je een vrouw kan overtuigen van haar ongelijk maak je juist indruk. Een man die altijd maar vind dat een vrouw gelijk heeft alsof vrouwen dat wel willen? Ik kan het als man ook verkeerd hebben als ik een vrouw heb afgewezen die eigenlijk heel leuk is naarmate ik meer van haar weet.
quote:
Ik denk dat je een belangrijk aspect vergeet. Namelijk hun reputatie, met name casanova. Het was een aantrekkelijke dude en elke vrouw wist dat hij iedereen kon krijgen, maar bij niemand bleef hangen. Met name het aspect dat hij zich niet bindt is interessant. In het geval van Romeo ging het erom dat het een verboden liefde was, dus ook niet bereikbaar. Julia wilde wel, maar mocht niet, dus daarom hield ze afstand, niet omdat hij achter haar aan liep.
Maar vrouwen houden automatisch altijd al afstand, een vrouw wil altijd zeker weten of ze genoeg weet hoe aantrekkelijk een man ook is, hij moet altijd een betrouwbaarheidscheck ondergaan. Bij allebei zowel romeo en casanova is het sleutelwoord betrouwbaarheid en dat is mysterieus voor een vrouw. Correct me if i am wrong.

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 23-05-2009 01:01:55 ]
UITGESCHREVEN
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:00:57 #211
67978 HenryHill
pi_69314578
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:53 schreef picardmike het volgende:
<Ik denk dat je een belangrijk aspect vergeet. Namelijk hun reputatie, met name casanova. Het was een aantrekkelijke dude en elke vrouw wist dat hij iedereen kon krijgen, maar bij niemand bleef hangen. Met name het aspect dat hij zich niet bindt is interessant. In het geval van Romeo ging het erom dat het een verboden liefde was, dus ook niet bereikbaar. Julia wilde wel, maar mocht niet, dus daarom hield ze afstand, niet omdat hij achter haar aan liep.>

Maar vrouwen houden automatisch altijd al afstand, een vrouw wil altijd zeker weten of ze genoeg weet hoe aantrekkelijk een man ook is, hij moet altijd een betrouwbaarheidscheck ondergaan. Bij allebei zowel romeo en casanova is het sleutelwoord betrouwbaarheid en dat is mysterieus voor een vrouw. Correct me if i am wrong.
Hoeveel miscommunicatie kun je hebben in twee posts...

Oh, en nee. Betrouwbaar heeft er meestal niet zoveel mee van doen, tenzij je gaat trouwen.
pi_69314663
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:53 schreef picardmike het volgende:
Ja maar ook vrouwen kunnen het verkeerd hebben, zij kan op verkeerde argumenten iets vinden. Als je een vrouw kan overtuigen van haar ongelijk maak je juist indruk. Een man die altijd maar vind dat een vrouw gelijk heeft alsof vrouwen dat wel willen?
Je maakt idd indruk als je een vrouw kan overtuigen van haar ongelijk. Maar geloof me, als ik iemand een zeur vindt, dan kan hij zijn gelijk misschien nog krijgen in het argument, maar het gevoel dat hij een zeur is gaat niet weg. Dus discussie gewonnen, maar gezicht verloren.
quote:
Maar dan moeten ze eerst niet betrouwbaar overkomen, anders is de check niet nodig. Als je vanaf het begin als een hondje achter ze aanloopt, dan valt er toch niets te checken? En nee het sleutelwoord bij casanova en romeo is niet betrouwbaarheid, maar mysterieusheid! Vrouwen zoeken naar zekerheid, maar willen die eigenlijk niet hebben. Dat betekent niet dat ze een onbetrouwbare klootzak willen!
pi_69314704
[quote][Hoeveel miscommunicatie kun je hebben in twee posts...

Oh, en nee. Betrouwbaar heeft er meestal niet zoveel mee van doen, tenzij je gaat trouwen/quote]

Nou ik heb me anders vaak genoeg laten vertellen dat vrouwen eigenlijk een betrouwbare man willen, hoe moet ik dat dan zien?... en als ik eerlijk ben en oplettend, zie je ook dat knappe mannen die veel vrouwen hebben meestal het meest betrouwbaar lijken. Het is in mijn ogen dus met elkaar verbonden.
UITGESCHREVEN
pi_69314758
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:06 schreef picardmike het volgende:

[quote][Hoeveel miscommunicatie kun je hebben in twee posts...

Oh, en nee. Betrouwbaar heeft er meestal niet zoveel mee van doen, tenzij je gaat trouwen/quote]

Nou ik heb me anders vaak genoeg laten vertellen dat vrouwen eigenlijk een betrouwbare man willen, hoe moet ik dat dan zien?... en als ik eerlijk ben en oplettend, zie je ook dat knappe mannen die veel vrouwen hebben meestal het meest betrouwbaar lijken. Het is in mijn ogen dus met elkaar verbonden.
Knappe mannen die veel vrouwen hebben zijn betrouwbaar??? Uhm nee, die zijn aantrekkelijk.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:14:55 #215
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69314900
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:05 schreef heksehiel het volgende:
Vrouwen zoeken naar zekerheid, maar willen die eigenlijk niet hebben. Dat betekent niet dat ze een onbetrouwbare klootzak willen!
wah?

verstand vs. gevoel probleem denk ik zo. gevoel wint het altijd dus gaan ze uiteindelijk voor de schoften. point made. topic kan dicht.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69314947
quote:
Je maakt idd indruk als je een vrouw kan overtuigen van haar ongelijk. Maar geloof me, als ik iemand een zeur vindt, dan kan hij zijn gelijk misschien nog krijgen in het argument, maar het gevoel dat hij een zeur is gaat niet weg. Dus discussie gewonnen, maar gezicht verloren.
Ja maar dat is een gevecht om intelligentie en niet om geslacht vind ik, als ik iets gewoon niet zie en toch door blijf gaan dan loop ik een blauwje maar in weze loop je dat mij elk gebrek aan intelligentie. Als iemand intelligenter is moet je dat ook snel genoeg doorhebben.
quote:
Maar dan moeten ze eerst niet betrouwbaar overkomen, anders is de check niet nodig. Als je vanaf het begin als een hondje achter ze aanloopt, dan valt er toch niets te checken? En nee het sleutelwoord bij casanova en romeo is niet betrouwbaarheid, maar mysterieusheid! Vrouwen zoeken naar zekerheid, maar willen die eigenlijk niet hebben. Dat betekent niet dat ze een onbetrouwbare klootzak willen!
Maar wat is mysterieus?

Casanova was ook betrouwbaar maar voelde zich aangetrokken door andere vrouwen, mannen vinden zich betrouwbaarder bij een vrouw die hen ook daartoe aanspoort( in mijn geval dan). Ik snap niet echt wat je wil zeggen? Het lijkt alsof je jezelf tegenspreekt, ze mogen niet onbetrouwbaar zijn maar het maakt niet uit of ze onbetrouwbaar zijn?
UITGESCHREVEN
pi_69315022
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:14 schreef Schenkstroop het volgende:

wah?
Tja, hoe leg ik dat uit. Laat ik maar ophouden te generaliseren en het op mezelf te betrekken, voordat ik andere vrouwen voor het hoofd stoot, die een andere mening hebben.

Ik wil graag dat mijn partner trouw en betrouwbaar is, mij nooit zou verlaten, alles voor me over heeft, etc. Maar op het moment dat ik dit 100% zeker zou weten zou het ook saai voor me worden, dat zou mij namelijk het gevoel geven dat ik alles kan flikken en hij toch wel als een puppy achter me aan zou lopen. Dus ik wil graag dat hij dat is, maar heb ergens ook een stukje onzekerheid nodig om het spannend te houden. Dit betekent niet dat hij zich als een lul moet gedragen, vreemd moet gaan, mij opzettelijk jaloers moet maken of andere flauwe kul moet toepassen, maar het moet een natuurlijk iets zijn, wat mij triggert om ook moeite voor hem te blijven doen. Ik denk dat het vice versa net zo werkt.
pi_69315035
quote:
Knappe mannen die veel vrouwen hebben zijn betrouwbaar??? Uhm nee, die zijn aantrekkelijk.
Zijn ze alleen aantrekkelijk?.. of zijn ze aantrekkelijk omdat ze betrouwbaar lijken en daardoor dus zekerheid lijken te bieden. Of handhaaf ik een verkeerde definitie van zekerheid?
UITGESCHREVEN
pi_69315081
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:17 schreef picardmike het volgende:

Maar wat is mysterieus?

Datgene dat niet in woorden te vatten is
pi_69315141
quote:
Tja, hoe leg ik dat uit. Laat ik maar ophouden te generaliseren en het op mezelf te betrekken, voordat ik andere vrouwen voor het hoofd stoot, die een andere mening hebben

Ik wil graag dat mijn partner trouw en betrouwbaar is, mij nooit zou verlaten, alles voor me over heeft, etc. Maar op het moment dat ik dit 100% zeker zou weten zou het ook saai voor me worden, dat zou mij namelijk het gevoel geven dat ik alles kan flikken en hij toch wel als een puppy achter me aan zou lopen. Dus ik wil graag dat hij dat is, maar heb ergens ook een stukje onzekerheid nodig om het spannend te houden. Dit betekent niet dat hij zich als een lul moet gedragen, vreemd moet gaan, mij opzettelijk jaloers moet maken of andere flauwe kul moet toepassen, maar het moet een natuurlijk iets zijn, wat mij triggert om ook moeite voor hem te blijven doen. Ik denk dat het vice versa net zo werkt
Zeg ik dat niet dan?

Een man moet zo betrouwbaar zijn dat ie net een kogel kan vangen voor je voor de rest niet, dat is gewoon evolutie. Een man die als een hondje achter je aanloopt zal op ten duur geen kogels vangen, ongeloofwaardig voor een vrouw want iedereen die haakt een keer af. Kortom ongevreest moet die ook betrouwbaar zijn.
UITGESCHREVEN
pi_69315154
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef picardmike het volgende:

[..]

Zijn ze alleen aantrekkelijk?.. of zijn ze aantrekkelijk omdat ze betrouwbaar lijken en daardoor dus zekerheid lijken te bieden. Of handhaaf ik een verkeerde definitie van zekerheid?
Nee, in dit geval gaat het om het concurrentie-principe. Als veel vrouwen een man aantrekkelijk vinden, willen ze ook deel uitmaken voor de strijd, omdat ze misschien kunnen winnen. Zoveel verschillen wij niet van mannen hoor
pi_69315195
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:26 schreef picardmike het volgende:
Zeg ik dat niet dan?

Een man moet zo betrouwbaar zijn dat ie net een kogel kan vangen voor je voor de rest niet, dat is gewoon evolutie. Een man die als een hondje achter je aanloopt zal op ten duur geen kogels vangen, ongeloofwaardig voor een vrouw want iedereen die haakt een keer af.
You totally lost me there... Zoals Henry Hill al aanhaalde... miscommunicatie van de bovenste plank.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:31:40 #223
67978 HenryHill
pi_69315248
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:17 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja maar dat is een gevecht om intelligentie en niet om geslacht vind ik, als ik iets gewoon niet zie en toch door blijf gaan dan loop ik een blauwje maar in weze loop je dat mij elk gebrek aan intelligentie. Als iemand intelligenter is moet je dat ook snel genoeg doorhebben.
[..]

Maar wat is mysterieus?

Casanova was ook betrouwbaar maar voelde zich aangetrokken door andere vrouwen, mannen vinden zich betrouwbaarder bij een vrouw die hen ook daartoe aanspoort( in mijn geval dan). Ik snap niet echt wat je wil zeggen? Het lijkt alsof je jezelf tegenspreekt, ze mogen niet onbetrouwbaar zijn maar het maakt niet uit of ze onbetrouwbaar zijn?
Ja, dude, wake up call.

Je kan 100 vrouwen uithoren over dit onderwerp, maar je gaat het gewoon niet snappen totdat je zelf eens een keer de moed verzamelt om eens te gaan flirten met een meid. Je denkt teveel in concepten, in extremen. Flirten is een spel, push and pull, beetje uitdagen, beetje toegeven maar niet teveel. Een balans.

Maar er gaat gewoon niets gebeuren totdat je zelf eens een keer de moed bijeen raapt.
pi_69315326
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:31 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ja, dude, wake up call.

Je kan 100 vrouwen uithoren over dit onderwerp, maar je gaat het gewoon niet snappen totdat je zelf eens een keer de moed verzamelt om eens te gaan flirten met een meid. Je denkt teveel in concepten, in extremen. Flirten is een spel, push and pull, beetje uitdagen, beetje toegeven maar niet teveel. Een balans.

Maar er gaat gewoon niets gebeuren totdat je zelf eens een keer de moed bijeen raapt.
Misschien kun jij als man nog een poging wagen, want jij lijkt het wel te begrijpen
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:37:41 #225
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69315365
Vrouwen kijken mij al raar aan als ik ze (zonder bijbedoelingen) om de tijd vraag. Zo van "ojee hij moet iets van me!" Negers daarentegen slaan een arm om een blond grietje en het meisje gaat vrijwillig met ze mee. vrouwen hebben daar geen weerstand voor ofzo.

Hoe moet ik dan met vrouwen en meisjes omgaan, hoe moet ik mij opstellen. Ik kan niks meer zeggen zonder dat zij mij gelijk de bitch-houding geven.

[ Bericht 12% gewijzigd door Schenkstroop op 23-05-2009 01:44:03 ]
pi_69315389
quote:
Ja, dude, wake up call.

Ik flirt genoeg en doe het ook redelijk goed en zie het ook als een spel waar ik dagelijks veel lol aan beleef.
Maar waar ik vervolgens op afhaak is dat vrouwen het op ten duur nooit eens met mij zijn. Ik kan er gewoon niet tegen dat ik ook bij het spel van een vrouw hoort, opzettelijk miscommuniceren.
UITGESCHREVEN
pi_69315403
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen kijken mij al raar aan als ik ze (zonder bijnedoelingen) om de tijd vraag op. Zo van "ojee hij moet iets van me!" Negers daarentegen slaan een arm om een blond grietje en het meisje gaat vrijwillig met ze mee naar waar de gozert hen naartoe leidt. vrouwen hebben daar geen weerstand voor ofzo.
Ongelooflijk.
pi_69315459
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:39 schreef picardmike het volgende:
Ik flirt genoeg en doe het ook redelijk goed en zie het ook als een spel waar ik dagelijks veel lol aan beleef.
Maar waar ik vervolgens op afhaak is dat vrouwen het op ten duur nooit eens met mij zijn.
Nee, maar dat komt omdat je blijkbaar op een andere golflengte communiceert... zelfs in dit topic ontstaat er al miscommunicatie.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:43:05 #229
67978 HenryHill
pi_69315478
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:39 schreef picardmike het volgende:

[..]

Maar waar ik vervolgens op afhaak is dat vrouwen het op ten duur nooit eens met mij zijn.
1) Het is niet Het Lagerhuis
2) Cognitieve dissonantie

3) Ik ben pitten, welterusten
pi_69315525
quote:
Nee, maar dat komt omdat je blijkbaar op een andere golflengte communiceert... zelfs in dit topic ontstaat er al miscommunicatie.
Jij weet waar de miscommunicatie uit ontstaat heb ik het vermoeden, kan je het me nog 1 keer uitleggen? Want ik ben hem effe kwijt. Moet ik het dan wel eens zijn met vrouwen, ook al vind ik van niet zoals jan smith en yolanthe?

Welterusten, thanks for the realitycheck
UITGESCHREVEN
pi_69315609
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:45 schreef picardmike het volgende:

[..]

Jij weet waar de miscommunicatie uit ontstaat heb ik het vermoeden, kan je het me nog 1 keer uitleggen? Want ik ben hem effe kwijt.
Zou je graag willen helpen dit probleem te ontrafelen, maar je begrijpt het gewoon niet en ik kan het je niet duidelijk maken. Je wil het in een hokje vangen, maar het gaat juist om out of the box denken. Het is als het 1+1=3 principe, dat begrijp je of begrijp je niet, maar is niet uit te leggen.
pi_69315651
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar het lijkt wel of vrouwen overal de schuldt van krijgen als het gaat om de relatie tussen man en vrouw.
Alsof mannen geen eigen wil hebben.
Zelf vertrouwen is wel belangrijk, maar daar hoeft hij geen schoft voor te zijn.
ik ben normaal niet zo'n spellingsnsb'er... maar schuldt
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_69315685
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:45 schreef picardmike het volgende:

[..]

Jij weet waar de miscommunicatie uit ontstaat heb ik het vermoeden, kan je het me nog 1 keer uitleggen? Want ik ben hem effe kwijt. Moet ik het dan wel eens zijn met vrouwen, ook al vind ik van niet zoals jan smith en yolanthe?

Welterusten, thanks for the realitycheck
Ok voorbeeldje. je haalt er nu iets bij waar ik geen reet van snap. Je doet blijkbaar een aanname ' moet ik het dan wel eens zijn met vrouwen' --> nee, als je het er niet mee eens bent niet nee. En dan kom je daarna met een vaag iets waardoor het totaal onduidelijk wordt voor de ander 'ook al vind ik van niet zoals Jan Smit en Yolanthe'. Dan denk ik WTF bedoel je?
pi_69315696
Ja maar dan denk ik dat die andere 1 onzichtbaar is en er is om vrouwen het hand boven het hoofd te houden.
UITGESCHREVEN
pi_69315708
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:52 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ok voorbeeldje. je haalt er nu iets bij waar ik geen reet van snap. Je doet blijkbaar een aanname ' moet ik het dan wel eens zijn met vrouwen' --> nee, als je het er niet mee eens bent niet nee. En dan kom je daarna met een vaag iets waardoor het totaal onduidelijk wordt voor de ander 'ook al vind ik van niet zoals Jan Smit en Yolanthe'. Dan denk ik WTF bedoel je?
volgens mij heeft ie gewoon teveel gedronken
pi_69315800
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:52 schreef picardmike het volgende:
Ja maar dan denk ik dat die andere 1 onzichtbaar is en er is om vrouwen het hand boven het hoofd te houden.
Vraagje en niet lullig bedoeld, maar heb jij autistische neigingen voor zover je weet?
pi_69315836
Jan smith moest ook aan de media vertellen dat hij de klootzak was en vreemd was gegaan. Anders werd yolanthe doodgegooid door al die verlaten mannen, die je hier ook welleens ziet. En kon ze haar carriere niet meer voortzetten. Mannen daarentegen mogen vreemdgaan en iedereen zegt wat een superman. En dat is juist de rede waarom Jan wel om moest gaan als goede vent. Kortom wederom kannonenvoer.
UITGESCHREVEN
pi_69315857
picardmike... ik snap er geen fuck van
pi_69315914
quote:
Vraagje en niet lullig bedoeld, maar heb jij autistische neigingen voor zover je weet?
Ja een beetje maar ik kan het ook goed verbergen als ik wil, behalve als ik het meen.
UITGESCHREVEN
pi_69315950
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:58 schreef picardmike het volgende:
Jan smith moest ook aan de media vertellen dat hij de klootzak was en vreemd was gegaan. Anders werd yolanthe doodgegooid door al die verlaten mannen, die je hier ook welleens ziet. En kon ze haar carriere niet meer voortzetten. Mannen daarentegen mogen vreemdgaan en iedereen zegt wat een superman. En dat is juist de rede waarom Jan wel om moest gaan als goede vent.
Naar wat ik zie waarom de communicatie misgaat is omdat je alles letterlijk neemt en je er dingen bijhaalt die niet relevant zijn en het alleen maar onduidelijker maken en daardoor van de hak op de tak springt. Je denkwijze is niet te volgen. Aangezien jij vast zit in jouw denkpatroon kun jij een ander ook niet volgen. Meer kan ik er niet van maken, maar dit moet je vast niet geheel onbekend voorkomen en lijkt me niet alleen een probleem met vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')