Syheriat! Dat is lang geleden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:48 schreef Syheriat het volgende:
Mijn God, nog zo´n saaie, routineuze kneus die overdreven lief is tegen alles wat hem over z´n been wilt wrijven. Denk nou even goed na, zou jij zelf met een overdreven aanhankelijk, altijd positief en volledig stabiel iemand willen zijn? Sleur is toch nog niet nodig?
Nee daar heb je gelijk in. Maar ik zou zelf direct afknappen op iemand die geen fatsoen voor een ander kan opbrengen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:48 schreef Syheriat het volgende:
Mijn God, nog zo´n saaie, routineuze kneus die overdreven lief is tegen alles wat hem over z´n been wilt wrijven. Denk nou even goed na, zou jij zelf met een overdreven aanhankelijk, altijd positief en volledig stabiel iemand willen zijn? Sleur is toch nog niet nodig?
Maar voorheen wel?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:53 schreef agentstarling het volgende:
nee man die schoften lator daar prik je zo doorheen. niet dat ik een softie wil maar dat hele badboy verhaal trekt voor mij voor geen ene meter..
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:10 schreef Dirk1990 het volgende:
Wijffen houden hier zeker van haha, daarom ben ik ook een van de grootste schoften.
Lekkere mensen om mij heen, heerlijk hoor!
Beproefde selectie-methode, om de vrouwen die er niet in tuinen te scheiden van de doelgroep.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Slecht spellen is een vereiste voor succes bij de vrouwtjes ofzo?
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:45 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben niet bekend met dit probleem. Vrouwen kiezen juist voor mijn charme en het feit dat ik door-en door romantisch ben..
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Of in ieder geval dat schofterige gedrag, dat vinden zij namelijk aantrekkelijk bij mannen. Een arrogantie, een voorkomen van "ongenaakbaarheid", hoogmoedigheid, en ook wel dat te makkelijke gedrag. Vieten op tafel, wijdbeens zitten, van alle problemen een grap maken. Volgens mij is dat precies wat vrouwen afentoe doet walgen, maar in essentie (diep van binnen) zoeken vrouwen vnl. mannen met zo'n persona. Omdat dat hen beweegt en beroerd.
Sub-conclusie: vrouwen zoeken zelf alle problemen op. Van allochtoon-gespuis tot loverboy..
Merken jullie dat ook?
Daarom zijn negers ook zo populair toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:04 schreef Manono het volgende:
[..]
gelukkig heb je meer verstand van mannen![]()
vrouwen willen geen oppervlakkige deurmat die hen niet begrijpt - een beetje zoals, nou ja
Negers zijn populair omdat wij opegroeid zijn waarbij donker = aggressie.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daarom zijn negers ook zo populair toch?
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:28 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Negers zijn populair omdat wij opegroeid zijn waarbij donker = aggressie.
Een Lieve neger (mag dan even hopilihoj zijn zoals een melige aanhankelijke nederlander) oogt spannender/aggresiever doordat we een donkere huid associeren met aggresie en gevaar.
En dan met name mannen die zich als nichten kledenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Vrouwen houden van NICHTEN.
Er valt wel wat voor te zeggen. Hoe worden ze uitgebeeld in films, tv, reklame, ecetera?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
en jij komt uit lutjebroek??? geloof me 'lieve negers' zien er net zo vriendelijk uit als 'lieve bleekgezichten'. Volgens mij bedoelde iemand met 'negers' meer die wannabe gangster-negers. Dat JIJ door jouw leefomgeving (ergens in een klein dorpje) hebt aangeleerd dat een donkere huid gelijk staat aan aggresie en gevaar wil niet betekenen dat heel het westen of heel nederland dat denkt. Gelukkig niet zeg!
wat ik toen ik heel jong was een tijdje wel heb gedacht was dat alle donkere mensen grappenmakers waren en dansjes deden, vanwege de zwarte pieten en een hele aardige kennis van mijn familie uit senegal![]()
Worden ze in films, tv en reclame neergezet als aggresieve mensen??? Dan heb ik zeker andere films, tv-programma's en reclames gezien... 40 jaar geleden was het wel zo, ik bedoel ik ben (nog maar) 21, maar ikzelf kan me niet herinneren dat zwarte mensen als verkeerd werden bestempeld in films, tv-programma's en reclames en witte mensen als goed, om het maar zo zwart-wit uit te drukken. Volgens mij slaat het eerder door naar positieve discriminatie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er valt wel wat voor te zeggen. Hoe worden ze uitgebeeld in films, tv, reklame, ecetera?
Welke associaties haal jij in je hoofd als je met antillianen of surinamers te maken krijgt en je wilt een gesprek aangaan? It's all been planted there by the media...
Vrouwen vallen op schofterige nichten. Type Gordon. Nietwaar dames??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:54 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik vind dat hele idee van dat vrouwen op 'schoften' vallen ook weer zo'n typische Lutjebroekse gedachte. In dat geval vallen vrouwen ook op 'nichten'.
De eerste film die me te binnen schiet waarin een neger redelijk positief wordt neergezet is i am legend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:54 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Worden ze in films, tv en reclame neergezet als aggresieve mensen??? Dan heb ik zeker andere films, tv-programma's en reclames gezien... 40 jaar geleden was het wel zo, ik bedoel ik ben (nog maar) 21, maar ikzelf kan me niet herinneren dat zwarte mensen als verkeerd werden bestempeld in films, tv-programma's en reclames en witte mensen als goed, om het maar zo zwart-wit uit te drukken. Volgens mij slaat het eerder door naar positieve discriminatie.
Ik zeg ook niet dat lieve negers niet zo lief zijn als lieve blanken... maar dat de INTERPRETATIE ervan anders is.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
en jij komt uit lutjebroek??? geloof me 'lieve negers' zien er net zo vriendelijk uit als 'lieve bleekgezichten'. Volgens mij bedoelde iemand met 'negers' meer die wannabe gangster-negers. Dat JIJ door jouw leefomgeving (ergens in een klein dorpje) hebt aangeleerd dat een donkere huid gelijk staat aan aggresie en gevaar wil niet betekenen dat heel het westen of heel nederland dat denkt. Gelukkig niet zeg!
wat ik toen ik heel jong was een tijdje wel heb gedacht was dat alle donkere mensen grappenmakers waren en dansjes deden, vanwege de zwarte pieten en een hele aardige kennis van mijn familie uit senegal![]()
Ik weet niet waarom je door een film als bijvoorbeeld the Pursuit of Happyness negatief over zwarte mannen gaat denken? Het is helaas zo dat (in dit voorbeeld) in de VS zwarten nog steeds worden achtergesteld en dat de enige verandering is dat ze gelijk zijn volgens de wet en dat er nu een zwarte president is. Die film is heel realistisch omdat het gaat over een zwarte man die wel alle capaciteiten heeft, maar door zijn kleur heel veel moeite moet doen om die te kunnen benutten. Ik vind dat niet negatief voor het beeld van afro-amerikanen. Er gaan heel veel films over mensen die niet rijk zijn, of zeg maar gewoon arm, maar mensen die arm zijn in films, zijn meestal de good-guys. Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen door zo'n film helemaal geilen op zwarte mannen, omdat zwarte mannen arm zijn, en arme mannen schoften zijn en schoften aantrekkelijk zijn... Wat is dat voor een rare redenatie? Als je dit serieus denkt dan is er toch een hoop mis.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:55 schreef Ra-z het volgende:
[..]
De eerste film die me te binnen schiet waarin een neger redelijk positief wordt neergezet is i am legend.
In bijna alle andere films zijn het armen,dieven, moordenaars ,gangsters,rappers, combinatie van de laatste 2,kip en meloen vretende stuntelige figuren waar iedereen om moet lachen of kanonnenvoer
Kijk het gaat om dit stukjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je door een film als bijvoorbeeld the Pursuit of Happyness negatief over zwarte mannen gaat denken? Het is helaas zo dat (in dit voorbeeld) in de VS zwarten nog steeds worden achtergesteld en dat de enige verandering is dat ze gelijk zijn volgens de wet en dat er nu een zwarte president is. Die film is heel realistisch omdat het gaat over een zwarte man die wel alle capaciteiten heeft, maar door zijn kleur heel veel moeite moet doen om die te kunnen benutten. Ik vind dat niet negatief voor het beeld van afro-amerikanen. Er gaan heel veel films over mensen die niet rijk zijn, of zeg maar gewoon arm, maar mensen die arm zijn in films, zijn meestal de good-guys. Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen door zo'n film helemaal geilen op zwarte mannen, omdat zwarte mannen arm zijn, en arme mannen schoften zijn en schoften aantrekkelijk zijn... Wat is dat voor een rare redenatie? Als je dit serieus denkt dan is er toch een hoop mis.
Ik denk niet negatief over negers, maar de media zet wel een 'fout' beeld neer in 9 van de 10 films met een neger erin zijn ze niet serieus te nemenquote:Worden ze in films, tv en reclame neergezet als aggresieve mensen??? Dan heb ik zeker andere films, tv-programma's en reclames gezien... 40 jaar geleden was het wel zo, ik bedoel ik ben (nog maar) 21, maar ikzelf kan me niet herinneren dat zwarte mensen als verkeerd werden bestempeld in films, tv-programma's en reclames en witte mensen als goed, om het maar zo zwart-wit uit te drukken. Volgens mij slaat het eerder door naar positieve discriminatie.
Wat een bullshit. Misschien moet je eens andere films kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:55 schreef Ra-z het volgende:
[..]
De eerste film die me te binnen schiet waarin een neger redelijk positief wordt neergezet is i am legend.
In bijna alle andere films zijn het armen,dieven, moordenaars ,gangsters,rappers, combinatie van de laatste 2,kip en meloen vretende stuntelige figuren waar iedereen om moet lachen of kanonnenvoer
Het is zoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Misschien moet je eens andere films kijken
Geef eens een voorbeeld (of meerdere). Het is echtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Het is zonegers worden 9 van de 10 keer gewoon als schorem of sukkels neergezet in de media/films bijna ( <- ) nooit de good guy, en als ze dan de good guy zijn zijn ze de underdog
En dan heb ik et niet over die kut films waar ze het in het film & tv forum over hebben die niemand ziet maar O ZO GOED ZIJN, maar gewoon de mainstream film die in de bios uitkomt![]()
Precies.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Precies. Daarom vroeg ik eerder of hij wel eens goed naar de meisjes gekeken had die zich met dat soort gespuis inlaten. Naar mijn ervaring zijn het in elke bevolkingsgroep de uitvreters die de labiele meisjes op hun hand krijgen.
Ik zeg alleen ( ! ) dat negers op tv / in films / reclame VEELAL neergezet worden als, badguys, sukkels, underdogs of iets anders minder positief en nooit als echt de held die de dag red en ook nog eens geliefd is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:59 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld (of meerdere). Het is echtals jij denkt dat vrouwen op schoften vallen omdat komedie-koning Eddie Murphy bestaat of omdat ze heel veel naar bad boys hebben gekeken... Zó makkelijk zijn vrouwen ook weer niet te beinvloeden.
Even een greep uit de top 250 van imdb - afgelopen jaarquote:Worden ze in films, tv en reclame neergezet als aggresieve mensen??? Dan heb ik zeker andere films, tv-programma's en reclames gezien... 40 jaar geleden was het wel zo, ik bedoel ik ben (nog maar) 21, maar ikzelf kan me niet herinneren dat zwarte mensen als verkeerd werden bestempeld in films, tv-programma's en reclames en witte mensen als goed, om het maar zo zwart-wit uit te drukken. Volgens mij slaat het eerder door naar positieve discriminatie.
Will Smith heeft ons dus nooit van aliens gered?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:47 schreef Ra-z het volgende:
Ik zeg alleen ( ! ) dat negers op tv / in films / reclame VEELAL neergezet worden als, badguys, sukkels, underdogs of iets anders minder positief en nooit als echt de held die de dag red en ook nog eens geliefd is.
Het is geen kwestie van merken, het is al jaaaaren een voldongen feit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Of in ieder geval dat schofterige gedrag, dat vinden zij namelijk aantrekkelijk bij mannen. Een arrogantie, een voorkomen van "ongenaakbaarheid", hoogmoedigheid, en ook wel dat te makkelijke gedrag. Vieten op tafel, wijdbeens zitten, van alle problemen een grap maken. Volgens mij is dat precies wat vrouwen afentoe doet walgen, maar in essentie (diep van binnen) zoeken vrouwen vnl. mannen met zo'n persona. Omdat dat hen beweegt en beroerd.
Sub-conclusie: vrouwen zoeken zelf alle problemen op. Van allochtoon-gespuis tot loverboy..
Merken jullie dat ook?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef technojunk het volgende:
k mach nit klage heb der zow 34 wijve op me msn
neej k tel me moeder nit mee dan hadt k der wel 35quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:24 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
(ik hoop dat je een grapje maakt)
Nou ik denk dat er toch niet zo heel veel Geert Wilders fans onder het vrouwenvolk rondlopen. Hij valt wel op, maar denk niet dat er zoveel vrouwen zijn die met hem willen doen wat jouw avatar uitbeeld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Vrouwen houden van mannen die opvallen, het gaat er niet om of je een schoft bent.
Ken je ze ook echt persoonlijk...?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef technojunk het volgende:
k mach nit klage heb der zow 34 wijve op me msn
ja, maar dan nog... Het is maar msn... Ik had van heel veel meiden hun msn (msn nu al meer dan een jaar niet meer, want zonde van mijn tijd) en ik kende ze ook allemaal persoonlijk (waarom zou je onbekenden toevoegen op je msn?), maar wat zegt dat? Dat is net zoiets als hyves... Ik bedoel het zijn pas vrienden, neukertjes, of dates, als je ze wat vaker en op andere plekken spreekt dan msn. Vandaar ook mijn keus voor de volgende emotion als reactie op zijn opmerking:quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ken je ze ook echt persoonlijk...?
Ik heb wekelijks van dit soort crap op profielensites en dergelijken:
[ afbeelding ]
Onzin, crap, ik trap er niet in en doe er geen fuck mee.
Ik overbaas jou met 36 dames met een leeftijd van tussen de 20 en 28 jaar. Dat is zonder m'n moeder.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:42 schreef technojunk het volgende:
[..]
neej k tel me moeder nit mee dan hadt k der wel 35
en jij bent niet dat neukertje begrijp ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef Houdnini het volgende:
Maar wat ik niet zeg is dat de helft al bezet is en de helft van de overgebleven helft al een neukertje heeft![]()
3 van de 4........ good enough for you?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef quatara het volgende:
.........
Ikzelf zou erg op prijs stellen als een man maagd blijft tot het huwelijk en geen drinker of roker.
Het liefst behaard...overal en veel, ok ik ga off-topic.![]()
Dus of je hebt geen haar of je bent nog maagdquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
3 van de 4........ good enough for you?
fout: behaard en geen maagd meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Dus of je hebt geen haar of je bent nog maagd...........om van drank niet te praten.
![]()
Viezerik, te desperate
Wat ie volgens mij had moeten zeggen (als het echt was geweest en geen dom forum met relklonen) was;quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Dus of je hebt geen haar of je bent nog maagd...........om van drank niet te praten.
![]()
Viezerik, te desperate
oh ik ben af en toe echt wel een klootzak......... maar tegenover vrouwen lukt het me echt niet om een klootzak/schoft te zijn. niet dat ik nou de typische softy ben (hoop ik, denk ik), ik weet wat ik wil en dat laat ik duidelijk merken, maar ik blijf (te) lief en aardig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat ie volgens mij had moeten zeggen (als het echt was geweest en geen dom forum met relklonen) was;
"Sorry, geen van die eigenschappen. Beetje oppervlakkig dat je zoveel eisen stelt aan iemand, trouwens.
Een kan ik niet meer terugdraaien, mijn beharing heb ik geen invloed op, maar ik kan misschien wel minderen met drinken en roken, als je echt de moeite waard bent.
Maar dan zal je toch eerst even moeten wachten of het echt wat kan worden, ik ga niet voor zomaar iemand mijn gewoontes opgeven..."
En daarna gewoon door blijven roken en zuipen.
De perfecte klootzak in een notedop.
Had ik ook altijd, heeft me (in relaties dus, seks en relaties zijn 2 verschillende dingen) alleen maar narigheid opgeleverd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:25 schreef Feestkabouter het volgende:
....maar ik blijf (te) lief en aardig.
zou je dat stukje eens kunnen herschrijven?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Had ik ook altijd, heeft me (in relaties dus, seks en relaties zijn 2 verschillende dingen) alleen maar narigheid opgeleverd.
Totdat een collega een keer, na een zeer fout afspraakje met een andere collega, die ik eigenlijk niet zag zitten, maar wiens karakter me niet zo aanstond en ik haar daarom een beetje wilde peilen, na datzelfde stiekem expres mislukte afspraakje zei, dat ik veel te leuk en aardig voor die hoer was.
Waarop ik vervolgens, omdat ik haar wel echt aardig en interessant vond, een poging deed bij haar, en toen was er ineens bij voorbaat al geen "klik".
........
-gelogen ongemeend afspraakje met iemand die ik niet mocht, omdat ze dat ECHT verdiende, omdat ze andere collega's beroerd behandeld had.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:51 schreef Feestkabouter het volgende:
zou je dat stukje eens kunnen herschrijven?
ik versta er geen barst van
het is nog steeds een beetje een puzzel, maar dit keer heb ik die denk ik wel weten op te lossenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
-gelogen ongemeend afspraakje met iemand die ik niet mocht, omdat ze dat ECHT verdiende, omdat ze andere collega's beroerd behandeld had.
-lieve vrouw wist dat niet, en vond me te leuk en aardig voor dat meisje.
-maar daarna toch bij voorbaat weer niet leuk en aardig genoeg voor haar voor een relatie, na tig rotrelaties die ze zelf had meegemaakt.
-was de druppel van een scala aan kutervaringen, vandaar het klaar zijn met lief proberen te zijn, en gewoon mezelf zijn, en als dat ze niet bevalt, rotten ze maar lekker een eind op.
Duidelijker?
Van een aantal geweest totdat zequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:49 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
en jij bent niet dat neukertje begrijp ik
yeah life's a bitch......... and then they fall in love with another guyquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:19 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Van een aantal geweest totdat zeverliefd
werden op iemand
Dan maak je het veelste genuancerd imo.. alsof het maar zou gaan om sporadische voorvallen ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
Nee. Onzin.
Je stelling was: vrouwen houden van schoften.
Verbeterde stelling: vrouwen vallen op schoften.
Nee. Iets minder onzin.
Nog betere stelling: sommige vrouwen vallen op schoften.
True.
Wel als schreeuwlelijkerds die steeds hetzelfde trucje doen. En nogsteeds. Die associaties heb jij wellicht ook in je hoofd opgeslagen. En je handelt er vast vaker naar dan je denkt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:54 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Worden ze in films, tv en reclame neergezet als aggresieve mensen??? Dan heb ik zeker andere films, tv-programma's en reclames gezien...
Niet "another", er was geen sprake van liefdequote:Op donderdag 21 mei 2009 01:21 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
yeah life's a bitch......... and then they fall in love with another guy
Er zijn genoeg vrouwen die op Geert vallen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er toch niet zo heel veel Geert Wilders fans onder het vrouwenvolk rondlopen. Hij valt wel op, maar denk niet dat er zoveel vrouwen zijn die met hem willen doen wat jouw avatar uitbeeld.
Deze vrouw houdt gewoon van MANNEN, geen watjes. Een echte man is in mijn ogen geen schoft, maar ook geen deurmat.
...en dat is wat eens om moet slaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Dit heeft er mee te maken dat vrouwen veel mannen op zich af krijgen en je je moet onderscheiden om de aandacht te krijgen.
Emancipatie is oost-indisch, als het uitkomt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
...en dat is wat eens om moet slaan.
Ik weet niet precies wat het percentage man/vrouw is in de wereld, maar volgens mij is het redelijk gelijk.
Dus icm "emancipatie" is het nu wel mooi geweest met mannen die achter vrouwen aan moeten zitten. Ze doen het maar eens lekker omgekeerd, als ze zo gelijkwaardig willen zijn, schijnheilige wijven.
Wat ongelooflijk mis gaat op lange termijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Hoeveel zwakke figuren ik wel niet ken in of buiten relaties. Altijd maar achter die vrouwtjes aanrennen.
Zie hier het begin van een opstand, een revolutie door mannen, voor meer gelijkwaardigheid, tegen de tsunami van feminisering van de samenleving. Wij mannen vallen bij bosjes bij het aanpassen en toeschietelijk zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef Lamon het volgende:
Of een relatie wordt ECHT gelijkwaardig, of ik blijf gewoon eeuwig vrijgezel, dit gezemel is echt mooi geweest inmiddels. Ik zie ze om me heen als bosjes vallen, met hun aanpassen en toeschietelijk zijn..
weet ik, zeg ik toch ook niet, ik snap wel dat je het zo kunt lezen.....maar letterlijk gezien klopt het gewoon wat er staat? (en dat impliceert dat de dan voor de sex overstappen naar die other guy)quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:58 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Niet "another", er was geen sprake van liefde
Gentlemen, thank you for coming. In three hours I want confirmation that all H&M's, boutiques and other women's installations are in our hands. The Opzij headquarters must be cleared of every living soul. You all know it must be done! By nightfall I want confirmation that Balkenende's feminist paradise has seen its last sunrise!! Long live our sacred manhood!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Zie hier het begin van een opstand, een revolutie door mannen, voor meer gelijkwaardigheid, tegen de tsunami van feminisering van de samenleving. Wij mannen vallen bij bosjes bij het aanpassen en toeschietelijk zijn.
REVOLUTIE! OPSTAND! OP NAAR HET HOOFDKANTOOR VAN OPZIJ!!! (dat was toch dat geemancipeerde vrouwenmagazine???)
I think that you can better just speak Dutchquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:21 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Gentlemen, thank you for coming. In three hours I want confirmation that all H&M's, boutiques and other women's installations are in our hands. The Opzij headquarters must be cleared of every living soul. You all know it must be done! By nightfall I want confirmation that Balkenende's feminist paradise has seen its last sunrise!! Long live our sacred manhood!!!
Ik denk dat jij niet veel kennis hebt van recente filmsquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:43 schreef Houdnini het volgende:
[..]
I think that you can better just speak Dutch
quote:Emancipatie is oost-indisch, als het uitkomt.
Mannen lokken het gedrag ook zelf uit met dat kwijlerige hondjesgedrag. Hoeveel zwakke figuren ik wel niet ken in of buiten relaties. Altijd maar achter die vrouwtjes aanrennen. Meestal zijn vrouwen ook geshoqueerd als ze merken dat ik dus aan al die onzin niet meedoen.
Soms lijkt het wel alsof je als man geacht wordt jezelf constant kapot te beuken op een muur van ' afwijzing' om nog eens aandacht te krijgen. En zat mannen die dat dan ook doen en uiteindelijk hun 'zin krijgen'. Mij niet gezien! Ik voel niet de noodzaak iemand te 'overtuigen'.
Als je niet laat zien wat jij te bieden hebt, ga ik er ook geen energie in steken
Je bent haar hondje? En, heeft het al veel opgeleverd?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:56 schreef picardmike het volgende:
Noem me maar een mietje maar ik vind dit gewoon bot, een man hoort gewoon achter een vrouw aantelopen.
Nee, dat is jouw probleem, want zij wil geen seks meer met jou.quote:Maar als een vrouw een man seksueel niet meer aantrekkelijk vind is dat haar probleem
Dan moet je ervoor zorgen dat je die interesse weer bij haar opwekt. Je bent een vent! Grijp je knuppel en verover haar!quote:maar aan de andere kant mannen verpesten dit door niet adequaat de reageren als een vrouw geen seksuele interesse meer heeft.
Wacht.. Dus volgens jou zouden vrouwen gewillig moeten staan springen om mannen die letterlijk liggen te wachten seks aan te bieden? Huh?quote:Als elk vent dat nou is zou doen dan zouden vrouwen wel 2 keer nadenken een man aftewijzen die achter hen aanloopt.
Hoe kan je iemand playen voor de seks wanneer die persoon nog nooit een greintje interesse in jou heeft gehad en ook niet gaat krijgen? Man, je hebt wel een heel erg vervormd wereldbeeld hoor...quote:Als ik een vrouw tegenkomt die mij zielig vind omdat ik constant achter haar aanloop ga ik haar irriteren door extra hard achter haar aantelopen en dan lig ik in een deuk, omdat ik het arrogant vind, als ze dan nog omgaat dan heb ik ineens geen interesse meer of ik ga haar playen alleen voor de seks.
Maar dat is dan toch hetzelfde als achter haar aanlopen als ze niet wil dan wil ze niet.quote:[Maar als een vrouw een man seksueel niet meer aantrekkelijk vind is dat haar probleem /quote]
Ja een vrouw moet zichzelf ook aantrekkelijk maken voor een man, soms denken vrouwen dat ze al aantrekkelijk zijn terwijl ze zelf geen moeite meer doen. Daar is de mening van de man ook heel erg mee gebonden hoe hij op een vrouw reageerd. En ok als ze geen seks meer wil waarom wil jij dan nog wel als ze niet objectief meer reageerd. Dit staat voor mij los van achter vrouwen aanlopen dit hoort zo, het is een mannelijke manier dat kan uitlopen in seks ja, maar dat is veelste kort door de bocht.
[quote]Dan moet je ervoor zorgen dat je die interesse weer bij haar opwekt. Je bent een vent! Grijp je knuppel en verover haar!
quote:Wacht.. Dus volgens jou zouden vrouwen gewillig moeten staan springen om mannen die letterlijk liggen te wachten seks aan te bieden? Huh?
Waarom moet een vrouw interesse tonen in een man, een man moet een vrouw veroveren zo is het altijd al en dat is de rede dat mannen nog als het dominante geslacht worden gezien, vrouwen willen maar al te graag dat de rollen omgaan en de man zich laat overpraten door een vrouw. Er kan er maar 1 het initatief nemen, gelijktijdige liefde is zeer zeldzaam en vrouwen willen dat iniatief graag hebben. Ik laat me echt niet benaderen door een vrouw die ineens zegt een relatie met mij te willen hoe lekker ze ook is. Al is het een hoer die zegt dat ze seks met mij wil als ik langs een hoerenbuurt loop, ik zoek ze nog steeds zelf op. Geen grapje.quote:Hoe kan je iemand playen voor de seks wanneer die persoon nog nooit een greintje interesse in jou heeft gehad en ook niet gaat krijgen? Man, je hebt wel een heel erg vervormd wereldbeeld hoor...
Er is maar 1 manier om het te krijgen zoals jij dat wil en dat is via een hoer.
Weet je zeker dat je geen troll bent en ik me nu onsterfelijk belachelijk heb gemaakt door te happen?
Met zo'n denkwijze is het ook niet zo vreemd dat gelijktijdige liefde zeer zeldzaam is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:08 schreef picardmike het volgende:
gelijktijdige liefde is zeer zeldzaam
Of ze gaan meteen wanhopig op zoek naar de volgende klootzak en krijgen daar ook nog leuk een kindje van..quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En vervolgens strikken ze een lieve sukkel die voor dat kindje van die loverboy mag gaan zorgen.
Dus heren: trouw nóóit met een tienermoedertje, anders leren die wijven het nooit af!
Door figuren zoals jij wordt het in stand gehouden. Er hoort helemaal niets. Vrouwen studeren tegenwoordig en verdienen hun eigen geld. Nu hebben we ze meer kansen gegeven dan baren, dan wil ik ook wat actie voor terugzien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Noem me maar een mietje maar ik vind dit gewoon bot, een man hoort gewoon achter een vrouw aantelopen. Maar als een vrouw een man seksueel niet meer aantrekkelijk vind is dat haar probleem , maar aan de andere kant mannen verpesten dit door niet adequaat de reageren als een vrouw geen seksuele interesse meer heeft. Als elk vent dat nou is zou doen dan zouden vrouwen wel 2 keer nadenken een man aftewijzen die achter hen aanloopt. Het hoort gewoon zo vind ik, een man die zelfrespekt heeft die krijgt gewoon wat ie wilt. Net zoals vroeger als holbewoner ik wil vrouw! En jij bent van mij!
Als ik een vrouw tegenkomt die mij zielig vind omdat ik constant achter haar aanloop ga ik haar irriteren door extra hard achter haar aantelopen en dan lig ik in een deuk, omdat ik het arrogant vind, als ze dan nog omgaat dan heb ik ineens geen interesse meer of ik ga haar playen alleen voor de seks.
Jouw opmerking is dus juist het gevolg van de emancipatie.
quote:Door figuren zoals jij wordt het in stand gehouden. Er hoort helemaal niets. Vrouwen studeren tegenwoordig en verdienen hun eigen geld. Nu hebben we ze meer kansen gegeven dan baren, dan wil ik ook wat actie voor terugzien.
Hoezo mag een vrouw een man niet versieren? Word je dan verlegen knullie?
Ik zie nog niet precies waardoor mijn opmerking tot iets in jouw straatje lijkt, logische gevolgtrekking is het allemaal niet. Misschien kun je het nog een keer uitleggen? Zoals ik het zie, baseer jij je man zijn nog altijd op wat vrouwen denken, dan heb je dus nog een lange weg te gaan. Een beetje van het niveau van ' mn zusje zegt iets gemeens tegen me en dus ga ik haar speeltje afpakken. Grow up in jezusnaam.
Dit is nu zo'n vent die eindeloos achter een meisje aan blijft zeveren van 'toe nou, toe nou'. Misschien moet je eens wat aan je zelfvertrouwen werken, makker.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:56 schreef picardmike het volgende:
Als ik een vrouw tegenkomt die mij zielig vind omdat ik constant achter haar aanloop ga ik haar irriteren door extra hard achter haar aantelopen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:59 schreef picardmike het volgende:
ik las je post verkeerd zie ik nu, ik dacht dat je over vrouwen aanlopen in het algemeen bedoelde, maar jij bedoelt mannen die zeuren, daar geef ik je wel gelijk in mannen moeten ook niet zeuren bij vrouwen als ze afgewezen worden.
Sinds wanneer luisteren zeurende mensen? Die zijn toch alleen maar bezig met zichzelf en hun gezeur? In beide gevallen ben je gewoon rete irritant.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Het verschil tussen zeuren en achteraan lopen is dat je in het eerste geval naar haar luistert en er nog over wil praten en in het tweede geval gewoon negeert wat ze gezegd heeft en de jacht niet opgeeft.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat iemand als eerste zegt. Je hebt namelijk al in de seconden voorafgaand aan de eerste zin besloten of ze kans maakt of niet. Blijkbaar was je al niet danig onder de indruk en kon ze het heel misschien nog recht breien, maar dat verneukte ze - in jouw ogen- door met aannames aan te komen. Ze zag je iig voor een schoft aan mét vriendin en had als nog de ballen je (daarop) aan te spreken. Ik vind dr wel stoerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Heeft iemand de rode draad nog van het verhaal? Zo ja, kan iemand die mij aanwijzen?![]()
Ik vind vrouwen die me( mannen) aanspreken. Het komt zelfverzekerd over en dat is een turn-on. Ik hou niet echt van vrouwen die je maar een beetje verlegen aangapen en proberen te lokken. Dat is toch vaak eigen onvermogen en als er iets onaantrekkelijk is, is het gebrek aan zelfvertrouwen.
Het is alleen een beetje jammer als ze hele affaires in hun hoofd hebben daarbij en vaak nog niet echt de skills om echt indruk te maken. Zo werd ik gisteren aangesproken met ' Jij bent lekker bezig he, je vriendin jaloers te maken?' .
Aanname 1: een meisje uit de groep is mijn vriendin
Aanname 2: Zo ja, dan ben ik iemand die zijn vriendin jaloers probeert te maken door naar anderen te.. euhm kijken?... Nee daar wordt mijn vriendin benauwd van zeg.
Aanname 3: ik heb interesse in haar
Bij de laatste aanname denk ik nog, prima... gewoon ervoor gaan. Kijk ik snap best dat het een verkapte vraag was van ' heb jij een vriendin' ... maar op deze manier vragen... hmm daar hou ik niet zo van.
Ik zeg, blijven oefenen op de openingszin maar dan zonder aanname 1 en 2 daarin.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |