En vervolgens strikken ze een lieve sukkel die voor dat kindje van die loverboy mag gaan zorgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:18 schreef OiFromTheStreets het volgende:
[..]
Ze komen er vanzelf wel achter als hun vriendje er vandoor gaat en ze met zo'n 'schattig kindje' achter laten.
Verveel je je?? Ik ook, dus ik reageer maar even: duidelijk dat vrouwen niet geinteresseerd zijn in sukkels die alles volgens de regels doen en naar hun opkijken als naar hun mama. Voor de rest denk ik dat de meeste vrouwen best grenzen stellen en geen zin hebben in constant vloekende mannen die met hun benen op tafel halve liter na halve liter opzuipen en hun voor domme koe uitmaken. Ongetwijfeld zoeken ze een balans.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Of in ieder geval dat schofterige gedrag, dat vinden zij namelijk aantrekkelijk bij mannen. Een arrogantie, een voorkomen van "ongenaakbaarheid", hoogmoedigheid, en ook wel dat te makkelijke gedrag. Vieten op tafel, wijdbeens zitten, van alle problemen een grap maken. Volgens mij is dat precies wat vrouwen afentoe doet walgen, maar in essentie (diep van binnen) zoeken vrouwen vnl. mannen met zo'n persona. Omdat dat hen beweegt en beroerd.
Sub-conclusie: vrouwen zoeken zelf alle problemen op. Van allochtoon-gespuis tot loverboy..
Merken jullie dat ook?
Nee, wij zijn lekker onbekommerde schoften die zich nooit schuldig voelen!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:17 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat alles aan de vrouw moet liggen.
De vrouw valt op foute mannen, de vrouw zorgt dat mannen in de friend zone komen, de vrouw is een slet...
En de man dan, doet die nooit iets verkeert?
Altijd wel grappig om te zien dat mannen denken verstand van vrouwen hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Om iedere vrouw over een kam te scheren. ok. dat kan te ver gaan. 'Over het algemeen dan'. En deze vrouwen die zich niet zo inlaten met schoften durven gewoon niet naar mijn mening. Maar die voorkeur zit alsnog wel biologisch bij ze ingebakken.
Bek dicht, trut.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:25 schreef Dididi het volgende:
Je hebt gelijk TS. Mannen die zeggen waar het op staat en zich assertief gedragen zijn veel aantrekkelijker dan slappe hypocriete slijmballetjes.
Dat zeg ik niet, maar het lijkt wel of vrouwen overal de schuldt van krijgen als het gaat om de relatie tussen man en vrouw.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Nee, wij zijn lekker onbekommerde schoften die zich nooit schuldig voelen!!
'De man' doet in zoverre iets verkeerd dat hij het gewoon niet snapt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:17 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat alles aan de vrouw moet liggen.
De vrouw valt op foute mannen, de vrouw zorgt dat mannen in de friend zone komen, de vrouw is een slet...
En de man dan, doet die nooit iets verkeert?
Psst, je draait gewoon te lang mee op Fokquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
God hoe vaak zijn dit soort topics van sociaal retarded mannen al langs gekomen?
té vaakquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
God hoe vaak zijn dit soort topics van sociaal retarded mannen al langs gekomen?
Te vaak. Kan hier niet een quotum opkomen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Welk werkwoord is dit?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het lijkt wel of vrouwen overal de schuldt van krijgen als het gaat om de relatie tussen man en vrouw.
Alsof mannen geen eigen wil hebben.
Zelf vertrouwen is wel belangrijk, maar daar hoeft hij geen schoft voor te zijn.
te vaak, ik denk eraan om er een centraal topic over te makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt geen fatsoenlijke houding, geen zelfrespect en je vind jezelf benadeeld omdat 'schoften' wel chickies hebben en jij niet ( zieluuggquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja zoe je daar is weer bewijs. ik ben namelijk geen onbeschofte met zulu of beber accent pratende troubemaker. Dus dermate niet aantrekkelijk en gewoon oninteresant. Ik oop niet met mn kin naar voren en een zelfvoldane smile op mn gezicht.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:25 schreef Dididi het volgende:
Je hebt gelijk TS. Mannen die zeggen waar het op staat en zich assertief gedragen zijn veel aantrekkelijker dan slappe hypocriete slijmballetjes.
Ok. dan zal de aantrekkelijkheid van een man wel in de houding zitten. Maar dan snap ik nogsteeds niet dat vrouwen het liefst aanpappen met mannen waarvan je weet dat ze vroeg of laat problemen veroorzaken. Dat zijn gasten die dus meer dan alleen rechtop lopen, die hebben meer in hun houding zitten. Dan vind ik vrouwen op z'n minst naief. Om mij heen wel in ieder geval.. En ik kijk natuurlijk vooral naar jonge vrouwen ban 16 - 30 ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:30 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Je hebt geen fatsoenlijke houding, geen zelfrespect en je vind jezelf benadeeld omdat 'schoften' wel chickies hebben en jij niet ( zieluugg) .... raar dat je single bent
![]()
![]()
![]()
[..]
dan denk ik toch dat je naar de verkeerde groep vrouwen aan het kijken bent hoor, het zijn natuurlijk wel altijd dezelfde (type) vrouwen die het hardste aan het janken zijn als het weer eens mis is gegaan. die vallen dan ook meer opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ok. dan zal de aantrekkelijkheid van een man wel in de houding zitten. Maar dan snap ik nogsteeds niet dat vrouwen het liefst aanpappen met mannen waarvan je weet dat ze vroeg of laat problemen veroorzaken. Dat zijn gasten die dus meer dan alleen rechtop lopen, die hebben meer in hun houding zitten. Dan vind ik vrouwen op z'n minst naief. Om mij heen wel in ieder geval.. En ik kijk natuurlijk vooral naar jonge vrouwen ban 16 - 30 ofzo.
Dus ik ga weer terug naar mijn oorsprinkelijke concusie, dat vrouwen vallen op schofterige types. Het is ws. die gevaarlijkheidsfactor wat kennelijk aantrekkelijk is. Anders weet ik het ook niet meer.
Dat zijn doorgaans boeren, geen pooierboys.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Vieten op tafel, wijdbeens zitten, van alle problemen een grap maken.
Bingo!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Ok. dan zal de aantrekkelijkheid van een man wel in de houding zitten.
Vergeet niet bescherming van hun kinderen, en haarzelf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vrouwen hebben gewoon tegenstrijdige belangen qua partnerkeus.
Voor het beste erfelijk materiaal willen ze een sterk alfamannetje, dominant, stoer, 'fout'
Om voor hun kinderen te zorgen willen ze een lieve trouwe sukkel.
Dat excuus gebruiken sukkels altijd. Dan hoeven ze niet onder ogen te zien dat ze niet kunnen scoren omdat ze sociaal autistisch, lelijk of ronduit saai zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ok. dan zal de aantrekkelijkheid van een man wel in de houding zitten. Maar dan snap ik nogsteeds niet dat vrouwen het liefst aanpappen met mannen waarvan je weet dat ze vroeg of laat problemen veroorzaken. Dat zijn gasten die dus meer dan alleen rechtop lopen, die hebben meer in hun houding zitten. Dan vind ik vrouwen op z'n minst naief. Om mij heen wel in ieder geval.. En ik kijk natuurlijk vooral naar jonge vrouwen ban 16 - 30 ofzo.
Dus ik ga weer terug naar mijn oorsprinkelijke concusie, dat vrouwen vallen op schofterige types. Het is ws. die gevaarlijkheidsfactor wat kennelijk aantrekkelijk is. Anders weet ik het ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |