abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:21:17 #26
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_69035561
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:18 schreef OiFromTheStreets het volgende:

[..]

Ze komen er vanzelf wel achter als hun vriendje er vandoor gaat en ze met zo'n 'schattig kindje' achter laten.
En vervolgens strikken ze een lieve sukkel die voor dat kindje van die loverboy mag gaan zorgen.

Dus heren: trouw nóóit met een tienermoedertje, anders leren die wijven het nooit af!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_69035620
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Of in ieder geval dat schofterige gedrag, dat vinden zij namelijk aantrekkelijk bij mannen. Een arrogantie, een voorkomen van "ongenaakbaarheid", hoogmoedigheid, en ook wel dat te makkelijke gedrag. Vieten op tafel, wijdbeens zitten, van alle problemen een grap maken. Volgens mij is dat precies wat vrouwen afentoe doet walgen, maar in essentie (diep van binnen) zoeken vrouwen vnl. mannen met zo'n persona. Omdat dat hen beweegt en beroerd.

Sub-conclusie: vrouwen zoeken zelf alle problemen op. Van allochtoon-gespuis tot loverboy..

Merken jullie dat ook?
Verveel je je?? Ik ook, dus ik reageer maar even: duidelijk dat vrouwen niet geinteresseerd zijn in sukkels die alles volgens de regels doen en naar hun opkijken als naar hun mama. Voor de rest denk ik dat de meeste vrouwen best grenzen stellen en geen zin hebben in constant vloekende mannen die met hun benen op tafel halve liter na halve liter opzuipen en hun voor domme koe uitmaken. Ongetwijfeld zoeken ze een balans.
pi_69035819
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:17 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat alles aan de vrouw moet liggen.
De vrouw valt op foute mannen, de vrouw zorgt dat mannen in de friend zone komen, de vrouw is een slet...
En de man dan, doet die nooit iets verkeert?
Nee, wij zijn lekker onbekommerde schoften die zich nooit schuldig voelen!!
pi_69035909
Je hebt gelijk TS. Mannen die zeggen waar het op staat en zich assertief gedragen zijn veel aantrekkelijker dan slappe hypocriete slijmballetjes.
pi_69036081
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Om iedere vrouw over een kam te scheren. ok. dat kan te ver gaan. 'Over het algemeen dan'. En deze vrouwen die zich niet zo inlaten met schoften durven gewoon niet naar mijn mening. Maar die voorkeur zit alsnog wel biologisch bij ze ingebakken.
Altijd wel grappig om te zien dat mannen denken verstand van vrouwen hebben.
ROBODEMONS..................|:(
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 mei 2009 @ 22:32:10 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69036369
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:25 schreef Dididi het volgende:
Je hebt gelijk TS. Mannen die zeggen waar het op staat en zich assertief gedragen zijn veel aantrekkelijker dan slappe hypocriete slijmballetjes.
Bek dicht, trut.
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:38:51 #32
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_69036757
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Nee, wij zijn lekker onbekommerde schoften die zich nooit schuldig voelen!!
Dat zeg ik niet, maar het lijkt wel of vrouwen overal de schuldt van krijgen als het gaat om de relatie tussen man en vrouw.
Alsof mannen geen eigen wil hebben.
Zelf vertrouwen is wel belangrijk, maar daar hoeft hij geen schoft voor te zijn.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_69036813
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Bek dicht, trut.
hallo
pi_69037166
Even markeren om te lezen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:50:03 #35
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_69037491
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:17 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat alles aan de vrouw moet liggen.
De vrouw valt op foute mannen, de vrouw zorgt dat mannen in de friend zone komen, de vrouw is een slet...
En de man dan, doet die nooit iets verkeert?
'De man' doet in zoverre iets verkeerd dat hij het gewoon niet snapt.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
God hoe vaak zijn dit soort topics van sociaal retarded mannen al langs gekomen?
Psst, je draait gewoon te lang mee op Fok Jij hebt het al 40 keer eerder gehoord, maar voor een hoop anderen is dit compleet nieuw...

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_69039119
quote:
God hoe vaak zijn dit soort topics van sociaal retarded mannen al langs gekomen?
té vaak
pi_69039306
quote:
Te vaak. Kan hier niet een quotum opkomen?
pi_69039404
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar het lijkt wel of vrouwen overal de schuldt van krijgen als het gaat om de relatie tussen man en vrouw.
Alsof mannen geen eigen wil hebben.
Zelf vertrouwen is wel belangrijk, maar daar hoeft hij geen schoft voor te zijn.
Welk werkwoord is dit?
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:42:37 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69040746
quote:
te vaak, ik denk eraan om er een centraal topic over te maken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:43:48 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69040805
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Bek dicht, trut.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_69041650
Vroeger ventileerde ik ook zo'n mening zoals de TS, nu echter niet meer en zou ik hem eerder uitlachen. Daarnaast ben ik absoluut geen schoft en sla ik ook geen vrouwen. TS heeft het gewoon allemaal nog niet echt begrepen wat een vrouw aantrekt tot een man.
pi_69042216
Iedereen is een schoft, behalve jij.
pi_69042337
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:50 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja zoe je daar is weer bewijs. ik ben namelijk geen onbeschofte met zulu of beber accent pratende troubemaker. Dus dermate niet aantrekkelijk en gewoon oninteresant. Ik oop niet met mn kin naar voren en een zelfvoldane smile op mn gezicht.
Je hebt geen fatsoenlijke houding, geen zelfrespect en je vind jezelf benadeeld omdat 'schoften' wel chickies hebben en jij niet ( zieluugg ) .... raar dat je single bent
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:25 schreef Dididi het volgende:
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:30:34 #44
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_69042338
Voor een schoft kiezen en dan vreemd opkijken als ze later in de relatie kkharde klappen ontvangen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 15 mei 2009 @ 01:40:29 #45
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69043344
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:30 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Je hebt geen fatsoenlijke houding, geen zelfrespect en je vind jezelf benadeeld omdat 'schoften' wel chickies hebben en jij niet ( zieluugg ) .... raar dat je single bent
[..]

Ok. dan zal de aantrekkelijkheid van een man wel in de houding zitten. Maar dan snap ik nogsteeds niet dat vrouwen het liefst aanpappen met mannen waarvan je weet dat ze vroeg of laat problemen veroorzaken. Dat zijn gasten die dus meer dan alleen rechtop lopen, die hebben meer in hun houding zitten. Dan vind ik vrouwen op z'n minst naief. Om mij heen wel in ieder geval.. En ik kijk natuurlijk vooral naar jonge vrouwen ban 16 - 30 ofzo.

Dus ik ga weer terug naar mijn oorsprinkelijke concusie, dat vrouwen vallen op schofterige types. Het is ws. die gevaarlijkheidsfactor wat kennelijk aantrekkelijk is. Anders weet ik het ook niet meer.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69043475
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 01:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ok. dan zal de aantrekkelijkheid van een man wel in de houding zitten. Maar dan snap ik nogsteeds niet dat vrouwen het liefst aanpappen met mannen waarvan je weet dat ze vroeg of laat problemen veroorzaken. Dat zijn gasten die dus meer dan alleen rechtop lopen, die hebben meer in hun houding zitten. Dan vind ik vrouwen op z'n minst naief. Om mij heen wel in ieder geval.. En ik kijk natuurlijk vooral naar jonge vrouwen ban 16 - 30 ofzo.

Dus ik ga weer terug naar mijn oorsprinkelijke concusie, dat vrouwen vallen op schofterige types. Het is ws. die gevaarlijkheidsfactor wat kennelijk aantrekkelijk is. Anders weet ik het ook niet meer.
dan denk ik toch dat je naar de verkeerde groep vrouwen aan het kijken bent hoor, het zijn natuurlijk wel altijd dezelfde (type) vrouwen die het hardste aan het janken zijn als het weer eens mis is gegaan. die vallen dan ook meer op
pi_69044147
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Vieten op tafel, wijdbeens zitten, van alle problemen een grap maken.
Dat zijn doorgaans boeren, geen pooierboys.
quote:
Ok. dan zal de aantrekkelijkheid van een man wel in de houding zitten.
Bingo!

Niemand is aantrekkelijk als hij over straat loopt met zijn kin op de borst en een uitdrukking op het gezicht alsof zijn hondje net vier keer is overreden.

Misschien dat het volgende je gaat helpen om je gedachtes hierover in de goede volgorde te krijgen:

Jij zegt steeds dat je seks wil toch? Als je dat echt graag wil, weet dan dat seks ook een vorm van plezier is. Straal jij geen plezier uit, dan trek je ook geen plezier (dus ook seks) aan...
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:14:16 #48
153954 NZYM
Genosha Records
pi_69047300
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vrouwen hebben gewoon tegenstrijdige belangen qua partnerkeus.

Voor het beste erfelijk materiaal willen ze een sterk alfamannetje, dominant, stoer, 'fout'

Om voor hun kinderen te zorgen willen ze een lieve trouwe sukkel.
Vergeet niet bescherming van hun kinderen, en haarzelf.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:23:46 #49
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_69047616
En bloemen houden van mensen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:34:35 #50
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_69047964
quote:

[..]

Dat excuus gebruiken sukkels altijd. Dan hoeven ze niet onder ogen te zien dat ze niet kunnen scoren omdat ze sociaal autistisch, lelijk of ronduit saai zijn
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')