Syheriat! Dat is lang geleden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:48 schreef Syheriat het volgende:
Mijn God, nog zo´n saaie, routineuze kneus die overdreven lief is tegen alles wat hem over z´n been wilt wrijven. Denk nou even goed na, zou jij zelf met een overdreven aanhankelijk, altijd positief en volledig stabiel iemand willen zijn? Sleur is toch nog niet nodig?
Nee daar heb je gelijk in. Maar ik zou zelf direct afknappen op iemand die geen fatsoen voor een ander kan opbrengen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:48 schreef Syheriat het volgende:
Mijn God, nog zo´n saaie, routineuze kneus die overdreven lief is tegen alles wat hem over z´n been wilt wrijven. Denk nou even goed na, zou jij zelf met een overdreven aanhankelijk, altijd positief en volledig stabiel iemand willen zijn? Sleur is toch nog niet nodig?
Maar voorheen wel?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:53 schreef agentstarling het volgende:
nee man die schoften lator daar prik je zo doorheen. niet dat ik een softie wil maar dat hele badboy verhaal trekt voor mij voor geen ene meter..
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:10 schreef Dirk1990 het volgende:
Wijffen houden hier zeker van haha, daarom ben ik ook een van de grootste schoften.
Lekkere mensen om mij heen, heerlijk hoor!
Beproefde selectie-methode, om de vrouwen die er niet in tuinen te scheiden van de doelgroep.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Slecht spellen is een vereiste voor succes bij de vrouwtjes ofzo?
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:45 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben niet bekend met dit probleem. Vrouwen kiezen juist voor mijn charme en het feit dat ik door-en door romantisch ben..
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Of in ieder geval dat schofterige gedrag, dat vinden zij namelijk aantrekkelijk bij mannen. Een arrogantie, een voorkomen van "ongenaakbaarheid", hoogmoedigheid, en ook wel dat te makkelijke gedrag. Vieten op tafel, wijdbeens zitten, van alle problemen een grap maken. Volgens mij is dat precies wat vrouwen afentoe doet walgen, maar in essentie (diep van binnen) zoeken vrouwen vnl. mannen met zo'n persona. Omdat dat hen beweegt en beroerd.
Sub-conclusie: vrouwen zoeken zelf alle problemen op. Van allochtoon-gespuis tot loverboy..
Merken jullie dat ook?
Daarom zijn negers ook zo populair toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:04 schreef Manono het volgende:
[..]
gelukkig heb je meer verstand van mannen![]()
vrouwen willen geen oppervlakkige deurmat die hen niet begrijpt - een beetje zoals, nou ja
Negers zijn populair omdat wij opegroeid zijn waarbij donker = aggressie.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daarom zijn negers ook zo populair toch?
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:28 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Negers zijn populair omdat wij opegroeid zijn waarbij donker = aggressie.
Een Lieve neger (mag dan even hopilihoj zijn zoals een melige aanhankelijke nederlander) oogt spannender/aggresiever doordat we een donkere huid associeren met aggresie en gevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |