abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69228712
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:24 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

(ik hoop dat je een grapje maakt)
neej k tel me moeder nit mee dan hadt k der wel 35
wursjip technojunk _O_
pi_69229996
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Vrouwen houden van mannen die opvallen, het gaat er niet om of je een schoft bent.
Nou ik denk dat er toch niet zo heel veel Geert Wilders fans onder het vrouwenvolk rondlopen. Hij valt wel op, maar denk niet dat er zoveel vrouwen zijn die met hem willen doen wat jouw avatar uitbeeld.

Deze vrouw houdt gewoon van MANNEN, geen watjes. Een echte man is in mijn ogen geen schoft, maar ook geen deurmat.
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:07:05 #153
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_69231693
Voor alle mannen die in deze tijd moeite hebben een vrouw te vinden, misschien kan je harvey mansfield om hulp vragen

17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_69234229
Ik weet bijna wel zeker dat veel vrouwen het super spannend vinden om vreemd te gaan.
Al een aantal keer meegemaakt, ik doe me best voor haar heb alles voor haar over,
en voor je het weet ligt je vrouw met een macho figuur in bed want oh ow, het is zo spannend om je te laten neuken door een sterke foute kerel terwijl je eigen goed eerlijke man lekker thuis zit. is het niet dames ?
Als man zou ik maar oppassen wat je vrouw allemaal uitspookt als ze alleen uitgaat, want tegenwoordig kan je daar niet zeker van zijn.
Natuurlijk zijn er wel vrouwen die dat niet doen, en die zijn gelukkig wel trouw.

[ Bericht 4% gewijzigd door gogogo123 op 20-05-2009 18:43:04 ]
pi_69236657
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef technojunk het volgende:
k mach nit klage heb der zow 34 wijve op me msn
Ken je ze ook echt persoonlijk...?

Ik heb wekelijks van dit soort crap op profielensites en dergelijken:

Onzin, crap, ik trap er niet in en doe er geen fuck mee.
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:59:21 #156
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_69237442
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:41 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ken je ze ook echt persoonlijk...?

Ik heb wekelijks van dit soort crap op profielensites en dergelijken:

[ afbeelding ]

Onzin, crap, ik trap er niet in en doe er geen fuck mee.
ja, maar dan nog... Het is maar msn... Ik had van heel veel meiden hun msn (msn nu al meer dan een jaar niet meer, want zonde van mijn tijd) en ik kende ze ook allemaal persoonlijk (waarom zou je onbekenden toevoegen op je msn?), maar wat zegt dat? Dat is net zoiets als hyves... Ik bedoel het zijn pas vrienden, neukertjes, of dates, als je ze wat vaker en op andere plekken spreekt dan msn. Vandaar ook mijn keus voor de volgende emotion als reactie op zijn opmerking:
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_69238964
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:42 schreef technojunk het volgende:

[..]

neej k tel me moeder nit mee dan hadt k der wel 35
Ik overbaas jou met 36 dames met een leeftijd van tussen de 20 en 28 jaar. Dat is zonder m'n moeder.

Maar wat ik niet zeg is dat de helft al bezet is en de helft van de overgebleven helft al een neukertje heeft
pi_69243251
Ik geloof niet dat er echt een verschil is tussen schoften en softies, het gaat om de mannelijkheid. Je kunt rustig,lief en mannelijk zijn, wees lief en zelfverzekerd ik denk dat dat een goed combinatie is.

En er zijn genoeg meisjes die niet op schoften vallen, kijk beetje naar een hogere stad of een andere stad??

Ikzelf zou erg op prijs stellen als een man maagd blijft tot het huwelijk en geen drinker of roker.

Het liefst behaard...overal en veel, ok ik ga off-topic.
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 23:49:19 #159
21636 Feestkabouter
pi_69246623
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef Houdnini het volgende:

Maar wat ik niet zeg is dat de helft al bezet is en de helft van de overgebleven helft al een neukertje heeft
en jij bent niet dat neukertje begrijp ik
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 23:50:41 #160
21636 Feestkabouter
pi_69246675
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef quatara het volgende:
.........
Ikzelf zou erg op prijs stellen als een man maagd blijft tot het huwelijk en geen drinker of roker.

Het liefst behaard...overal en veel, ok ik ga off-topic.
3 van de 4........ good enough for you?
pi_69246966
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

3 van de 4........ good enough for you?
Dus of je hebt geen haar of je bent nog maagd ...........om van drank niet te praten.

Viezerik, te desperate
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 00:02:04 #162
21636 Feestkabouter
pi_69247117
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 23:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Dus of je hebt geen haar of je bent nog maagd ...........om van drank niet te praten.

Viezerik, te desperate
fout: behaard en geen maagd meer.

Fok-tip: ik wil 2 icons: leeg 4kantje en gevinkt 4kantje

V Behaard
O Onbehaard

O Drinker
V Alcoholvrij

O Roker
V Niet-roker

O Maagd
V Ontmaagd
pi_69247348
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 23:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Viezerik, te desperate
Wat ie volgens mij had moeten zeggen (als het echt was geweest en geen dom forum met relklonen) was;

"Sorry, geen van die eigenschappen. Beetje oppervlakkig dat je zoveel eisen stelt aan iemand, trouwens.
Een kan ik niet meer terugdraaien, mijn beharing heb ik geen invloed op, maar ik kan misschien wel minderen met drinken en roken, als je echt de moeite waard bent.
Maar dan zal je toch eerst even moeten wachten of het echt wat kan worden, ik ga niet voor zomaar iemand mijn gewoontes opgeven..."
En daarna gewoon door blijven roken en zuipen.

De perfecte klootzak in een notedop.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 00:25:17 #164
21636 Feestkabouter
pi_69247938
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:

[..]

Wat ie volgens mij had moeten zeggen (als het echt was geweest en geen dom forum met relklonen) was;

"Sorry, geen van die eigenschappen. Beetje oppervlakkig dat je zoveel eisen stelt aan iemand, trouwens.
Een kan ik niet meer terugdraaien, mijn beharing heb ik geen invloed op, maar ik kan misschien wel minderen met drinken en roken, als je echt de moeite waard bent.
Maar dan zal je toch eerst even moeten wachten of het echt wat kan worden, ik ga niet voor zomaar iemand mijn gewoontes opgeven..."
En daarna gewoon door blijven roken en zuipen.

De perfecte klootzak in een notedop.
oh ik ben af en toe echt wel een klootzak......... maar tegenover vrouwen lukt het me echt niet om een klootzak/schoft te zijn. niet dat ik nou de typische softy ben (hoop ik, denk ik), ik weet wat ik wil en dat laat ik duidelijk merken, maar ik blijf (te) lief en aardig.

en wat betreft de eigenschappen: ik rook en drink en scheer toevallig echt niet (ik neuk ook alweer een tijdje niet trouwens, telt dat? maar dat is niet zozeer vrijwillig maar meer vanuit omstandigheden)
pi_69248495
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:25 schreef Feestkabouter het volgende:
....maar ik blijf (te) lief en aardig.
Had ik ook altijd, heeft me (in relaties dus, seks en relaties zijn 2 verschillende dingen) alleen maar narigheid opgeleverd.
Totdat een collega een keer, na een zeer fout afspraakje met een andere collega, die ik eigenlijk niet zag zitten, maar wiens karakter me niet zo aanstond en ik haar daarom een beetje wilde peilen, na datzelfde stiekem expres mislukte afspraakje zei, dat ik veel te leuk en aardig voor die hoer was.
Waarop ik vervolgens, omdat ik haar wel echt aardig en interessant vond, een poging deed bij haar, en toen was er ineens bij voorbaat al geen "klik".

Vanaf dat moment heb ik besloten om dan maar niet meer zo lief en aardig te zijn, aangezien ik geen enkele behoefte meer had aan nog meer van dat schijnheilige jankgeneuzel.
Het was zeg maar de druppel, ik ga haar er ooit nog wel eens voor bedanken.

Niettemin is er ook een middenweg, je hoeft geen enorme klootzak of meteen een loverboy te zijn, maar je kunt wel op je strepen staan.
En vrouwen mogen best eens beseffen, dat ik soms net zo weinig behoefte aan hen heb, op bepaalde momenten.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 00:51:04 #166
21636 Feestkabouter
pi_69248741
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Lamon het volgende:

[..]

Had ik ook altijd, heeft me (in relaties dus, seks en relaties zijn 2 verschillende dingen) alleen maar narigheid opgeleverd.
Totdat een collega een keer, na een zeer fout afspraakje met een andere collega, die ik eigenlijk niet zag zitten, maar wiens karakter me niet zo aanstond en ik haar daarom een beetje wilde peilen, na datzelfde stiekem expres mislukte afspraakje zei, dat ik veel te leuk en aardig voor die hoer was.
Waarop ik vervolgens, omdat ik haar wel echt aardig en interessant vond, een poging deed bij haar, en toen was er ineens bij voorbaat al geen "klik".

........
zou je dat stukje eens kunnen herschrijven?
ik versta er geen barst van

op zich zie ik mezelf wel als redelijk middenweg. wel softe kant en niet echt schofterige kant, maar wel heel duidelijk en direct in mijn communicatie (wat door sommigen ook al als bot en schofterig wordt gezien af en toe) en erg zelfverzekerd en op 1 of andere manier kan ik daarmee mijn doelgroep wel aardig bereiken.
pi_69248974
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:51 schreef Feestkabouter het volgende:
zou je dat stukje eens kunnen herschrijven?
ik versta er geen barst van
-gelogen ongemeend afspraakje met iemand die ik niet mocht, omdat ze dat ECHT verdiende, omdat ze andere collega's beroerd behandeld had.
-lieve vrouw wist dat niet, en vond me te leuk en aardig voor dat meisje.
-maar daarna toch bij voorbaat weer niet leuk en aardig genoeg voor haar voor een relatie, na tig rotrelaties die ze zelf had meegemaakt.
-was de druppel van een scala aan kutervaringen, vandaar het klaar zijn met lief proberen te zijn, en gewoon mezelf zijn, en als dat ze niet bevalt, rotten ze maar lekker een eind op.

Duidelijker?
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 01:08:22 #168
21636 Feestkabouter
pi_69249148
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:59 schreef Lamon het volgende:

[..]

-gelogen ongemeend afspraakje met iemand die ik niet mocht, omdat ze dat ECHT verdiende, omdat ze andere collega's beroerd behandeld had.
-lieve vrouw wist dat niet, en vond me te leuk en aardig voor dat meisje.
-maar daarna toch bij voorbaat weer niet leuk en aardig genoeg voor haar voor een relatie, na tig rotrelaties die ze zelf had meegemaakt.
-was de druppel van een scala aan kutervaringen, vandaar het klaar zijn met lief proberen te zijn, en gewoon mezelf zijn, en als dat ze niet bevalt, rotten ze maar lekker een eind op.

Duidelijker?
het is nog steeds een beetje een puzzel, maar dit keer heb ik die denk ik wel weten op te lossen
pi_69249400
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 23:49 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en jij bent niet dat neukertje begrijp ik
Van een aantal geweest totdat ze verliefd werden op iemand
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 01:21:48 #170
21636 Feestkabouter
pi_69249459
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:19 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Van een aantal geweest totdat ze verliefd werden op iemand
yeah life's a bitch......... and then they fall in love with another guy
  donderdag 21 mei 2009 @ 03:16:37 #171
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69250933
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
Nee. Onzin.

Je stelling was: vrouwen houden van schoften.

Verbeterde stelling: vrouwen vallen op schoften.

Nee. Iets minder onzin.

Nog betere stelling: sommige vrouwen vallen op schoften.

True.
Dan maak je het veelste genuancerd imo.. alsof het maar zou gaan om sporadische voorvallen ofzo
Ik zeg ALLE vrouwen hebben die behoefte aan dergelijke mannen in zich, ook diegenen die zeggen niets te willen van dat gespuis. Ze hebben er geen verweer voor en worden automatisch aangetrokken door die arrogante/schofterige trekjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 21-05-2009 03:24:23 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 21 mei 2009 @ 03:26:49 #172
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69251021
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:54 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Worden ze in films, tv en reclame neergezet als aggresieve mensen??? Dan heb ik zeker andere films, tv-programma's en reclames gezien...
Wel als schreeuwlelijkerds die steeds hetzelfde trucje doen. En nogsteeds. Die associaties heb jij wellicht ook in je hoofd opgeslagen. En je handelt er vast vaker naar dan je denkt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69251238
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:21 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

yeah life's a bitch......... and then they fall in love with another guy
Niet "another", er was geen sprake van liefde
pi_69253656
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Nou ik denk dat er toch niet zo heel veel Geert Wilders fans onder het vrouwenvolk rondlopen. Hij valt wel op, maar denk niet dat er zoveel vrouwen zijn die met hem willen doen wat jouw avatar uitbeeld.

Deze vrouw houdt gewoon van MANNEN, geen watjes. Een echte man is in mijn ogen geen schoft, maar ook geen deurmat.
Er zijn genoeg vrouwen die op Geert vallen.

Heksekiel houdt van mannen omdat ze door 'mannelijke trekjes' opvallen.

Het wonderlijke fenomeen is ook goed zichtbaar als je een keer uitgaat met een nieuwe groep met een aantal dames en echt overdreven boers gedraagd. De kans is groot dat vrouwen je een hufter vinden, maar je staat de keer erop wel met 1 van die meisjes te klefbekken.

Echter, ga je uit met een nieuwe groep met dames en gedraag je je gewoon netjes en ouwehoert wat links en rechts, dan zul je een hoop meer moeite moeten doen eruit te springen.

Dit heeft er mee te maken dat vrouwen veel mannen op zich af krijgen en je je moet onderscheiden om de aandacht te krijgen.

Overigens ben ik zelf meer een 1 op 1 persoon en in groepen vaak wat meer teruggetrokken. Ik heb niet zo'n behoefte haantjesgedrag te vertonen, ik besef terdege dat ik het grootste haantje ben van nature. Daar hoef ik geen grote bakkes voor op te zetten aan het bier.
Verbaal terrorist
pi_69253796
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Dit heeft er mee te maken dat vrouwen veel mannen op zich af krijgen en je je moet onderscheiden om de aandacht te krijgen.
...en dat is wat eens om moet slaan.
Ik weet niet precies wat het percentage man/vrouw is in de wereld, maar volgens mij is het redelijk gelijk.
Dus icm "emancipatie" is het nu wel mooi geweest met mannen die achter vrouwen aan moeten zitten. Ze doen het maar eens lekker omgekeerd, als ze zo gelijkwaardig willen zijn, schijnheilige wijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')