abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69311804
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Sinds wanneer luisteren zeurende mensen? Die zijn toch alleen maar bezig met zichzelf en hun gezeur? In beide gevallen ben je gewoon rete irritant.
Ze zeuren om aandacht, een verklaring, nog een keer praten, zoiets.

In het geval van achteraan lopen en de boel blijven schudden is irritatie opwekken precies de bedoeling.
pi_69312849
quote:
Sinds wanneer luisteren zeurende mensen? Die zijn toch alleen maar bezig met zichzelf en hun gezeur? In beide gevallen ben je gewoon rete irritant.

Ze zeuren om aandacht, een verklaring, nog een keer praten, zoiets.

In het geval van achteraan lopen en de boel blijven schudden is irritatie opwekken precies de bedoeling.

Precies, soms of eigenlijk altijd houden vrouwen iets achter, mannen zijn gewoon verplicht dat eruit te versieren en soms wil een vrouw die moeilijk doet ook wel een man. Ik weet precies wanneer ik als een zeur overkom bij een vrouw en wanneer niet, dan ga ik denken waarom ik als een zeur overkom en als ik het niet eens ben met die rede ga ik door.

Een vraag aan heksenwiel

Casanova en romeo(aan het balkon) waren toch ook geen zeurpieten waren die ook lastig, ik heb steeds vaker het idee dat vrouwen zelfs dat soort types lastig vinden.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:14:34 #203
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_69312954
Wat ik nog steeds grappig vind is dat Freud schijnbaar gezegd heeft:
The great question that has never been answered, and which I have not yet been able to answer, despite my thirty years of research into the feminine soul, is "What does a woman want?

Volgens mij ben je dan wel een held als je denkt te kunnen beredeneren wat vrouwen willen. Dus of je gaat er minstens 30 jaar onderzoek naar doen, of je laat alle theorieen gewoon lekker links liggen en je doet gewoon wat voor jou werkt...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_69313178
Nou is niet zo moeilijk hoor wat vrouwen willen, het komt erop neer als iemand een kogel op een vrouw afvuurt jij dan moet gaan duiken om haar te redden. De vraag is eerder willen mannen dat wel?
UITGESCHREVEN
pi_69313302
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef picardmike het volgende:

Precies, soms of eigenlijk altijd houden vrouwen iets achter, mannen zijn gewoon verplicht dat eruit te versieren en soms wil een vrouw die moeilijk doet ook wel een man. Ik weet precies wanneer ik als een zeur overkom bij een vrouw en wanneer niet, dan ga ik denken waarom ik als een zeur overkom en als ik het niet eens ben met die rede ga ik door.
Dus jij kan bepalen of de ander mag vinden dat jij je als een zeur gedraagt of niet?
quote:
Een vraag aan heksenwiel
Ik neem aan dat je mij daarmee bedoelt...
quote:
Casanova en romeo(aan het balkon) waren toch ook geen zeurpieten waren die ook lastig, ik heb steeds vaker het idee dat vrouwen zelfs dat soort types lastig vinden.
Formuleer je vraag nog eens goed. Je geeft aan dat je ze lastig vindt en vraagt vervolgens of vrouwen dat ook vinden? Wat is dan je vraag?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:24:41 #206
67978 HenryHill
pi_69313349
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef picardmike het volgende:
Nou is niet zo moeilijk hoor wat vrouwen willen, het komt erop neer als iemand een kogel op een vrouw afvuurt jij dan moet gaan duiken om haar te redden. De vraag is eerder willen mannen dat wel?

En dat is jou al hoevaak overkomen?
Lekker realistisch scenario
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_69313437
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef picardmike het volgende:
Nou, zou je dat doen voor de liefde van je leven?
pi_69313649
quote:
Dus jij kan bepalen of de ander mag vinden dat jij je als een zeur gedraagt of niet?

Nee, maar ik kan het wel onredelijk vinden als iemand mij een zeur vindt en daarmee te snel oordeelt. Ik relativeer het dus weg.
quote:
Formuleer je vraag nog eens goed. Je geeft aan dat je ze lastig vindt en vraagt vervolgens of vrouwen dat ook vinden? Wat is dan je vraag?

Ik heb het idee dat vrouwen types als romeo en casanova steeds vaker lastig vinden. En vraag aan jouw of je die ook lastig vind?
UITGESCHREVEN
pi_69313913
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:31 schreef picardmike het volgende:

Nee, maar ik kan het wel onredelijk vinden als iemand mij een zeur vindt en daarmee te snel oordeelt. Ik relativeer het dus weg.
Ok, maar ik neem aan dat je juist indruk wil maken. Als de dame vindt dat je zeurt, kun je het er wel niet mee eens zijn, maar feit blijft dat ZIJ dat vindt, dus maak je geen kans meer.
quote:
Ik heb het idee dat vrouwen types als romeo en casanova steeds vaker lastig vinden. En vraag aan jouw of je die ook lastig vind?
Ik denk dat je een belangrijk aspect vergeet. Namelijk hun reputatie, met name casanova. Het was een aantrekkelijke dude en elke vrouw wist dat hij iedereen kon krijgen, maar bij niemand bleef hangen. Met name het aspect dat hij zich niet bindt is interessant. In het geval van Romeo ging het erom dat het een verboden liefde was, dus ook niet bereikbaar. Julia wilde wel, maar mocht niet, dus daarom hield ze afstand, niet omdat hij achter haar aan liep.
pi_69314374
quote:
En dat is jou al hoevaak overkomen?
Lekker realistisch scenario
Dat was vroeger in het verleden zo, maar wat ik bedoel is dat mannen door vrouwen als overlevingsmechanisme worden gebruikt. Zou een vrouw dat niet vinden dan vinden ze ons ook niet aantrekkelijk meer.
quote:
Nou, zou je dat doen voor de liefde van je leven?
Ik kan het me niet voorstellen, daar zijn vrouwen beter in.
quote:
Ok, maar ik neem aan dat je juist indruk wil maken. Als de dame vindt dat je zeurt, kun je het er wel niet mee eens zijn, maar feit blijft dat ZIJ dat vindt, dus maak je geen kans meer.

Ja maar ook vrouwen kunnen het verkeerd hebben, zij kan op verkeerde argumenten iets vinden. Als je een vrouw kan overtuigen van haar ongelijk maak je juist indruk. Een man die altijd maar vind dat een vrouw gelijk heeft alsof vrouwen dat wel willen? Ik kan het als man ook verkeerd hebben als ik een vrouw heb afgewezen die eigenlijk heel leuk is naarmate ik meer van haar weet.
quote:
Ik denk dat je een belangrijk aspect vergeet. Namelijk hun reputatie, met name casanova. Het was een aantrekkelijke dude en elke vrouw wist dat hij iedereen kon krijgen, maar bij niemand bleef hangen. Met name het aspect dat hij zich niet bindt is interessant. In het geval van Romeo ging het erom dat het een verboden liefde was, dus ook niet bereikbaar. Julia wilde wel, maar mocht niet, dus daarom hield ze afstand, niet omdat hij achter haar aan liep.
Maar vrouwen houden automatisch altijd al afstand, een vrouw wil altijd zeker weten of ze genoeg weet hoe aantrekkelijk een man ook is, hij moet altijd een betrouwbaarheidscheck ondergaan. Bij allebei zowel romeo en casanova is het sleutelwoord betrouwbaarheid en dat is mysterieus voor een vrouw. Correct me if i am wrong.

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 23-05-2009 01:01:55 ]
UITGESCHREVEN
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:00:57 #211
67978 HenryHill
pi_69314578
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:53 schreef picardmike het volgende:
<Ik denk dat je een belangrijk aspect vergeet. Namelijk hun reputatie, met name casanova. Het was een aantrekkelijke dude en elke vrouw wist dat hij iedereen kon krijgen, maar bij niemand bleef hangen. Met name het aspect dat hij zich niet bindt is interessant. In het geval van Romeo ging het erom dat het een verboden liefde was, dus ook niet bereikbaar. Julia wilde wel, maar mocht niet, dus daarom hield ze afstand, niet omdat hij achter haar aan liep.>

Maar vrouwen houden automatisch altijd al afstand, een vrouw wil altijd zeker weten of ze genoeg weet hoe aantrekkelijk een man ook is, hij moet altijd een betrouwbaarheidscheck ondergaan. Bij allebei zowel romeo en casanova is het sleutelwoord betrouwbaarheid en dat is mysterieus voor een vrouw. Correct me if i am wrong.
Hoeveel miscommunicatie kun je hebben in twee posts...

Oh, en nee. Betrouwbaar heeft er meestal niet zoveel mee van doen, tenzij je gaat trouwen.
pi_69314663
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:53 schreef picardmike het volgende:
Ja maar ook vrouwen kunnen het verkeerd hebben, zij kan op verkeerde argumenten iets vinden. Als je een vrouw kan overtuigen van haar ongelijk maak je juist indruk. Een man die altijd maar vind dat een vrouw gelijk heeft alsof vrouwen dat wel willen?
Je maakt idd indruk als je een vrouw kan overtuigen van haar ongelijk. Maar geloof me, als ik iemand een zeur vindt, dan kan hij zijn gelijk misschien nog krijgen in het argument, maar het gevoel dat hij een zeur is gaat niet weg. Dus discussie gewonnen, maar gezicht verloren.
quote:
Maar dan moeten ze eerst niet betrouwbaar overkomen, anders is de check niet nodig. Als je vanaf het begin als een hondje achter ze aanloopt, dan valt er toch niets te checken? En nee het sleutelwoord bij casanova en romeo is niet betrouwbaarheid, maar mysterieusheid! Vrouwen zoeken naar zekerheid, maar willen die eigenlijk niet hebben. Dat betekent niet dat ze een onbetrouwbare klootzak willen!
pi_69314704
[quote][Hoeveel miscommunicatie kun je hebben in twee posts...

Oh, en nee. Betrouwbaar heeft er meestal niet zoveel mee van doen, tenzij je gaat trouwen/quote]

Nou ik heb me anders vaak genoeg laten vertellen dat vrouwen eigenlijk een betrouwbare man willen, hoe moet ik dat dan zien?... en als ik eerlijk ben en oplettend, zie je ook dat knappe mannen die veel vrouwen hebben meestal het meest betrouwbaar lijken. Het is in mijn ogen dus met elkaar verbonden.
UITGESCHREVEN
pi_69314758
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:06 schreef picardmike het volgende:

[quote][Hoeveel miscommunicatie kun je hebben in twee posts...

Oh, en nee. Betrouwbaar heeft er meestal niet zoveel mee van doen, tenzij je gaat trouwen/quote]

Nou ik heb me anders vaak genoeg laten vertellen dat vrouwen eigenlijk een betrouwbare man willen, hoe moet ik dat dan zien?... en als ik eerlijk ben en oplettend, zie je ook dat knappe mannen die veel vrouwen hebben meestal het meest betrouwbaar lijken. Het is in mijn ogen dus met elkaar verbonden.
Knappe mannen die veel vrouwen hebben zijn betrouwbaar??? Uhm nee, die zijn aantrekkelijk.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:14:55 #215
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69314900
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:05 schreef heksehiel het volgende:
Vrouwen zoeken naar zekerheid, maar willen die eigenlijk niet hebben. Dat betekent niet dat ze een onbetrouwbare klootzak willen!
wah?

verstand vs. gevoel probleem denk ik zo. gevoel wint het altijd dus gaan ze uiteindelijk voor de schoften. point made. topic kan dicht.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69314947
quote:
Je maakt idd indruk als je een vrouw kan overtuigen van haar ongelijk. Maar geloof me, als ik iemand een zeur vindt, dan kan hij zijn gelijk misschien nog krijgen in het argument, maar het gevoel dat hij een zeur is gaat niet weg. Dus discussie gewonnen, maar gezicht verloren.
Ja maar dat is een gevecht om intelligentie en niet om geslacht vind ik, als ik iets gewoon niet zie en toch door blijf gaan dan loop ik een blauwje maar in weze loop je dat mij elk gebrek aan intelligentie. Als iemand intelligenter is moet je dat ook snel genoeg doorhebben.
quote:
Maar dan moeten ze eerst niet betrouwbaar overkomen, anders is de check niet nodig. Als je vanaf het begin als een hondje achter ze aanloopt, dan valt er toch niets te checken? En nee het sleutelwoord bij casanova en romeo is niet betrouwbaarheid, maar mysterieusheid! Vrouwen zoeken naar zekerheid, maar willen die eigenlijk niet hebben. Dat betekent niet dat ze een onbetrouwbare klootzak willen!
Maar wat is mysterieus?

Casanova was ook betrouwbaar maar voelde zich aangetrokken door andere vrouwen, mannen vinden zich betrouwbaarder bij een vrouw die hen ook daartoe aanspoort( in mijn geval dan). Ik snap niet echt wat je wil zeggen? Het lijkt alsof je jezelf tegenspreekt, ze mogen niet onbetrouwbaar zijn maar het maakt niet uit of ze onbetrouwbaar zijn?
UITGESCHREVEN
pi_69315022
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:14 schreef Schenkstroop het volgende:

wah?
Tja, hoe leg ik dat uit. Laat ik maar ophouden te generaliseren en het op mezelf te betrekken, voordat ik andere vrouwen voor het hoofd stoot, die een andere mening hebben.

Ik wil graag dat mijn partner trouw en betrouwbaar is, mij nooit zou verlaten, alles voor me over heeft, etc. Maar op het moment dat ik dit 100% zeker zou weten zou het ook saai voor me worden, dat zou mij namelijk het gevoel geven dat ik alles kan flikken en hij toch wel als een puppy achter me aan zou lopen. Dus ik wil graag dat hij dat is, maar heb ergens ook een stukje onzekerheid nodig om het spannend te houden. Dit betekent niet dat hij zich als een lul moet gedragen, vreemd moet gaan, mij opzettelijk jaloers moet maken of andere flauwe kul moet toepassen, maar het moet een natuurlijk iets zijn, wat mij triggert om ook moeite voor hem te blijven doen. Ik denk dat het vice versa net zo werkt.
pi_69315035
quote:
Knappe mannen die veel vrouwen hebben zijn betrouwbaar??? Uhm nee, die zijn aantrekkelijk.
Zijn ze alleen aantrekkelijk?.. of zijn ze aantrekkelijk omdat ze betrouwbaar lijken en daardoor dus zekerheid lijken te bieden. Of handhaaf ik een verkeerde definitie van zekerheid?
UITGESCHREVEN
pi_69315081
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:17 schreef picardmike het volgende:

Maar wat is mysterieus?

Datgene dat niet in woorden te vatten is
pi_69315141
quote:
Tja, hoe leg ik dat uit. Laat ik maar ophouden te generaliseren en het op mezelf te betrekken, voordat ik andere vrouwen voor het hoofd stoot, die een andere mening hebben

Ik wil graag dat mijn partner trouw en betrouwbaar is, mij nooit zou verlaten, alles voor me over heeft, etc. Maar op het moment dat ik dit 100% zeker zou weten zou het ook saai voor me worden, dat zou mij namelijk het gevoel geven dat ik alles kan flikken en hij toch wel als een puppy achter me aan zou lopen. Dus ik wil graag dat hij dat is, maar heb ergens ook een stukje onzekerheid nodig om het spannend te houden. Dit betekent niet dat hij zich als een lul moet gedragen, vreemd moet gaan, mij opzettelijk jaloers moet maken of andere flauwe kul moet toepassen, maar het moet een natuurlijk iets zijn, wat mij triggert om ook moeite voor hem te blijven doen. Ik denk dat het vice versa net zo werkt
Zeg ik dat niet dan?

Een man moet zo betrouwbaar zijn dat ie net een kogel kan vangen voor je voor de rest niet, dat is gewoon evolutie. Een man die als een hondje achter je aanloopt zal op ten duur geen kogels vangen, ongeloofwaardig voor een vrouw want iedereen die haakt een keer af. Kortom ongevreest moet die ook betrouwbaar zijn.
UITGESCHREVEN
pi_69315154
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef picardmike het volgende:

[..]

Zijn ze alleen aantrekkelijk?.. of zijn ze aantrekkelijk omdat ze betrouwbaar lijken en daardoor dus zekerheid lijken te bieden. Of handhaaf ik een verkeerde definitie van zekerheid?
Nee, in dit geval gaat het om het concurrentie-principe. Als veel vrouwen een man aantrekkelijk vinden, willen ze ook deel uitmaken voor de strijd, omdat ze misschien kunnen winnen. Zoveel verschillen wij niet van mannen hoor
pi_69315195
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:26 schreef picardmike het volgende:
Zeg ik dat niet dan?

Een man moet zo betrouwbaar zijn dat ie net een kogel kan vangen voor je voor de rest niet, dat is gewoon evolutie. Een man die als een hondje achter je aanloopt zal op ten duur geen kogels vangen, ongeloofwaardig voor een vrouw want iedereen die haakt een keer af.
You totally lost me there... Zoals Henry Hill al aanhaalde... miscommunicatie van de bovenste plank.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:31:40 #223
67978 HenryHill
pi_69315248
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:17 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja maar dat is een gevecht om intelligentie en niet om geslacht vind ik, als ik iets gewoon niet zie en toch door blijf gaan dan loop ik een blauwje maar in weze loop je dat mij elk gebrek aan intelligentie. Als iemand intelligenter is moet je dat ook snel genoeg doorhebben.
[..]

Maar wat is mysterieus?

Casanova was ook betrouwbaar maar voelde zich aangetrokken door andere vrouwen, mannen vinden zich betrouwbaarder bij een vrouw die hen ook daartoe aanspoort( in mijn geval dan). Ik snap niet echt wat je wil zeggen? Het lijkt alsof je jezelf tegenspreekt, ze mogen niet onbetrouwbaar zijn maar het maakt niet uit of ze onbetrouwbaar zijn?
Ja, dude, wake up call.

Je kan 100 vrouwen uithoren over dit onderwerp, maar je gaat het gewoon niet snappen totdat je zelf eens een keer de moed verzamelt om eens te gaan flirten met een meid. Je denkt teveel in concepten, in extremen. Flirten is een spel, push and pull, beetje uitdagen, beetje toegeven maar niet teveel. Een balans.

Maar er gaat gewoon niets gebeuren totdat je zelf eens een keer de moed bijeen raapt.
pi_69315326
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:31 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ja, dude, wake up call.

Je kan 100 vrouwen uithoren over dit onderwerp, maar je gaat het gewoon niet snappen totdat je zelf eens een keer de moed verzamelt om eens te gaan flirten met een meid. Je denkt teveel in concepten, in extremen. Flirten is een spel, push and pull, beetje uitdagen, beetje toegeven maar niet teveel. Een balans.

Maar er gaat gewoon niets gebeuren totdat je zelf eens een keer de moed bijeen raapt.
Misschien kun jij als man nog een poging wagen, want jij lijkt het wel te begrijpen
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:37:41 #225
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69315365
Vrouwen kijken mij al raar aan als ik ze (zonder bijbedoelingen) om de tijd vraag. Zo van "ojee hij moet iets van me!" Negers daarentegen slaan een arm om een blond grietje en het meisje gaat vrijwillig met ze mee. vrouwen hebben daar geen weerstand voor ofzo.

Hoe moet ik dan met vrouwen en meisjes omgaan, hoe moet ik mij opstellen. Ik kan niks meer zeggen zonder dat zij mij gelijk de bitch-houding geven.

[ Bericht 12% gewijzigd door Schenkstroop op 23-05-2009 01:44:03 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')