stemtechnisch is het beter om jeroen positief te stemmenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Eva twijfelt nu ernstig want ik kan Marielin nu ook naar huis stemmen, wat wel een gok is zelfde geld gaat Jeroen weer omlaag en krijg ik spijt wat moet ik doen ?
klein dorp wat geeft gepot voor de cruciale momentjes,,,, ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk![]()
Een heel dorp zeggen ze
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
OnTopic, beequeen kan een hondje van 10 maanden wel loops zijn?
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Loopsheid
... br />De eerste loopsheid treedt op tussen de 6-18 maanden leeftijd. Hoe groter dehond, hoe later de loopsheid begint.
http://www.hondenpage.com/zoeken/leeftijd.php
Ze zijn stiekem ook echt wel klaar voor meer ontbering.... toen fase 2 kwam riepen Eline en Jeroen al dat het net een hotel of Spa-resort was tot dan toe...quote:
Uiteraard, maar ik zit op een omslagpunt dat ik er meerdere mensen in wil houden, en eigenlijk 1 er uit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
stemtechnisch is het beter om jeroen positief te stemmen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
wat een drukte om dat grote bed..
ik heb mijn best gedaan maar nu staat hij -289quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
stemtechnisch is het beter om jeroen positief te stemmen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:42 schreef elientje7 het volgende:
-Ik heb een chihuahua als hondje, ze is nu ongeveer 10 maanden.
Dat maken we lekker zelf wel uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef jopie1983 het volgende:
Mensen met credits kunnen beter afspreken met elkaar 1 persoon in de min te stemmen ipv geld te verspillem door je eigen favoriet in de plus te stemmen. De verschillen zijn zo klein, dat alleen dat de manier is om zeker te weten dat jouw favoriet erin blijft!
Wat mij betreft Peter eruit! Wat een gezeur steeds en wat een hypocriet.
Bovendien dreigt hij zelf weg te gaan, waarmee hij de groep benadeelt MAAR OOK de streamer!
Alle negatieve stemmen op Peter dus!
Ingehuurd voor PR-zaken, zakelijke belangen, bunker-stemmingen en promotie van Peter in de Bunker op FOK!.quote:
Hoop ik wel dat ie niet zingend de bunker uitgaat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef jopie1983 het volgende:
Mensen met credits kunnen beter afspreken met elkaar 1 persoon in de min te stemmen ipv geld te verspillem door je eigen favoriet in de plus te stemmen. De verschillen zijn zo klein, dat alleen dat de manier is om zeker te weten dat jouw favoriet erin blijft!
Bovendien dreigt hij zelf weg te gaan, waarmee hij de groep benadeelt MAAR OOK de streamer!
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef jopie1983 het volgende:
Voor het zingen de Bunker uit dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Hoop ik wel dat ie niet zingend de bunker uitgaat.
Pim denkt er het zijne van.quote:
Ik hoop het ik kan er nog 30 ofzo aan hem geven heb net al mijn best gedaan en daarna stond hij ineens weer -289 voor de 4e plaatsquote:
En zonder pet!quote:
welke idioot zit jeroen naar beneden te halen dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik heb mijn best gedaan maar nu staat hij -289
zonde van mijn stemmen ik had het beter niet kunnen doen.
ik hou het nu wel in de gaten misschien als hij ineens nog maar 30 stemmen nodig heb wil ik die ook nog wel geven maar nu even niet meer is niet haalbaar voor mij
Hallo, weet je wie ik ben ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ingehuurd voor PR-zaken, zakelijke belangen, bunker-stemmingen en promotie van Peter in de Bunker op FOK!.
ik wil Pim best opvangen hoor.. schenk ik een bakkie troost inquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:32 schreef Maanvis het volgende:
staat er al een cameraploeg klaar om de exitbunkeraar op te vangen?
FF ter bevestiging, Dementor, de FOK!dracht is toch vanavond ipv de eliminatie??
Ik zit op dit moment niet op de redactie en Huub is naar huis toe.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:32 schreef Maanvis het volgende:
staat er al een cameraploeg klaar om de exitbunkeraar op te vangen?
FF ter bevestiging, Dementor, de FOK!dracht is toch vanavond ipv de eliminatie??
Make my day.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
Het is nog steeds Marielin, Pim en Eline.
Jeroen eruit en als Peter zich aan zijn woord houd stapt hij nog op.
Gezellig met z'n allen in mijn bedquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben ze het over het bed van evaxsis?
En daarna zeker wilde nuecksecks! Ik ken jouw soort welquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik wil Pim best opvangen hoor.. schenk ik een bakkie troost in
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hallo, weet je wie ik ben ofzo?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:33 schreef Espabilado het volgende:
Eigenlijk wel duf dat 50 credits op - voor Jeroen met 25 credits op + ongedaan gemaakt kunnen worden
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
Als iemand dat wil weten leest hij/zij de streamverslagen maar. Beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:32 schreef Dottey het volgende:
stukje streamverslag van interview Jeroen en Bart.
Aan de ene kant zijn Marielin, Pim en Eline saaie boelquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
Ik meende Eline gehoord te hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:32 schreef Dottey het volgende:
stukje streamverslag van interview Jeroen en Bart.
B: Er moet iemand weg vanavond.
J: Ja klopt.
B: Wie gaat dat worden?
J: Ik denk... misschien Marielin.
Welquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik iets anders hoor dan jij is het niet automatisch fout
Spannend is het, heb nog niet eens gegetenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:34 schreef Leandra het volgende:
19.30 uur, nog 25 minuten om te stemmen:
[ afbeelding ]
Marielin: 2895
Pim: 2890
Peter: 2785
Eline: 2640
Jeroen: 2470
Waar blijft Danny?quote:
Jaaaa daar kan nog meer bijquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ [url=http://gs12.rimg.info/0e203c5d52fa0d7c3f1b432ca40c66bc.png]afbeelding ] [/url]
Daar heb je wel de kern mee te pakken voor mij. Ik vind ze of nietszeggend, of gewoon niets. Da's wel jammer, met de meeste RLS had ik gelijk wel een heel duidelijke favoriet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Aan de ene kant zijn Marielin, Pim en Eline saaie boel
Aan de andere kant is Jeroens liedje oud en is Peter een aandachtshoer die die aandacht niet verdient.
Uiteindelijk moet je kijken naar wie gun je de winst?
Jeroen de gepensioneerde die Jaap nadoet? nee
Peter de kermis-artiest begging voor aandacht? nee
Dan liever iemand die dolgraag duels wil winnen (Marielin) of iemand die elke keer snel de draad oppikt en positief blijft en dat uitstraalt (Eline) en tja Pim.... die mag ook wel wieberen, is té neutraal
En dan half fok over zich heen krijgenquote:
voor marielin wel jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nog 15 minuten, Knorretje was al even in het vorig topic, komt goed.![]()
Dus dat. Waar blijft Danny? Hij heeft gezorgd dat Jeroen in de min staat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begin me zorgen te maken om Jeroen.
ik verwacht keihard bewijs in PM, zolang ik dat niet heb weet ik dat je bluft.quote:
Dat is ie al 10 jaar gewendquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan half fok over zich heen krijgen
dat heeft ie allang weer rechtgezet toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Waar blijft Danny? Hij heeft gezorgd dat Jeroen in de min staat.
als je je credits aan +stemmen voor jeroen spendeert krijg je van mij een kusjequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
voor marielin wel ja(tenminste die krijgt mijn credits)
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
Fokkers nietquote:
Kom op, je kannet!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:40 schreef R0T29 het volgende:
Oke nou ik zei de gek heb maar weer wat credit aangeschaft.
Stem op Jeroen! Dat ga ik nu ook als een mongool zitten doen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat heeft ie allang weer rechtgezet toch?
Het vrouwelijke deel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan half fok over zich heen krijgen
Alsof hij zich daar iets van aantrekt. Hij heeft zelf gezorgd voor deze kutsituatie voor Jeroen.quote:
Ah, okay, en Danny gaat nog apart stemmen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
Mag een eigen mening ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
precies een beetje samenwerken nu!!!
Je kunt keihard verwachten wat je wilt. Zonder PM kom je er vanzelf achter, wacht maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik verwacht keihard bewijs in PM, zolang ik dat niet heb weet ik dat je bluft.
Ik denk dat Danny het meest gestemd heeft van alle streamers, dus hij heeft wel genoeg gestemd zou je zeggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof hij zich daar iets van aantrekt. Hij heeft zelf gezorgd voor deze kutsituatie voor Jeroen.![]()
Danny, kom op zeg. Stemmen voor Jeroen.![]()
![]()
dan krijg ik een kusjequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je je credits aan +stemmen voor jeroen spendeert krijg je van mij een kusje
Danny had gistere voor 19H weer plus stemmen gegeven aan jeroen. Ter compensatie van de min stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat heeft ie allang weer rechtgezet toch?
Wat bedoel je ?quote:
Idd, kom op mensen, straf het af, gooi je -stemmen op die 2!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:46 schreef snetje het volgende:
Marilien en Peter zeuren alweer om sigaretten ...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt keihard verwachten wat je wilt. Zonder PM kom je er vanzelf achter, wacht maar.
En de vlieg zit alweeer bij Marielinquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:46 schreef snetje het volgende:
Marilien en Peter zeuren alweer om sigaretten ...
Die ruikt bloed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
En de vlieg zit alweeer bij Marielin
of nog steeds
(ik doe even met jou mee)quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof hij zich daar iets van aantrekt. Hij heeft zelf gezorgd voor deze kutsituatie voor Jeroen.![]()
Danny, kom op zeg. Stemmen voor Jeroen.![]()
![]()
Edit:![]()
![]()
![]()
Ik gun Marielin helemaal geen sigaretten, die zeur.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef snetje het volgende:
ik gun Marilien alle sigaretten dus Peter eruit!!!!![]()
![]()
Hopelijk doen ze dat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Maanvis het volgende:
pffffffffff dit wordt wel een atoomklok gelijk stellen op 19:55...
Dan moet de redactie dat ook doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Maanvis het volgende:
pffffffffff dit wordt wel een atoomklok gelijk stellen op 19:55...
we hebben beiden een eigen account jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, okay, en Danny gaat nog apart stemmen?![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het is echt verschrikkelijk spannend, nu.
DAt dacht ik al toen je het had over jouw credits.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:49 schreef knorretje het volgende:
[..]
we hebben beiden een eigen account ja
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
peter onderop en de laatste 5 minuten om te stemmen is ingegaan
Tijdklok op de bunker site en geen gesjoemel.quote:
quote:
Atoomklok er naast werkt ook goed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Tijdklok op de bunker site en geen gesjoemel.
Stem hem naar huis dan, kan die meteen beginnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
peter blijft een type die het goed zal doen bij die belspelletjes
Ik wacht op bericht van de staatsloterijquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:52 schreef Dottey het volgende:
KOM OP>>> stemmen![]()
peter en jeroen staan beide risicovol!
Nog 4 minuutjes zeker om te stemmen!
Die doet helemaal niks zonder haar en gel .Zeker niet op Tv.Wat is het leven mooi somsquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef NrTH het volgende:
[..]
Stem hem naar huis dan, kan die meteen beginnen
Het is mij geluk de laatste minuut heb ik er nog een zooi credits tegen aan gegooidquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DAt dacht ik al toen je het had over jouw credits.![]()
Ik vind het spannend!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Die doet helemaal niks zonder haar en gel .Zeker niet op Tv.Wat is het leven mooi soms
Het kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef Peter6000 het volgende:
Peter exit.
Gelukkig, dan is het ook niet onzerker of hij wel blijft of niet, de beste oplossing imho.quote:
Het zal je kind maar wezenquote:
Gevaarlijk om zoiets te zeggen... Gaat echt om bakken met geld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef Dementor het volgende:
Had al dicht moeten zijn..
edit: hij is nu dicht.
AJBquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:57 schreef NrTH het volgende:
Ik wil bij deze iedereen bedanken die op Eline en Jeroen hebben gestemd![]()
Peterfan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:57 schreef chevygirl het volgende:
oke jongens en meisjes ...ik heb niet veel gepost hier maar daar blijft het ook bij.
heel leuk dat alles in handen van de streamers is, maar alles in handen van streamers met een hoop geld vind ik niet leuk meer.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef Toverheks het volgende:
als peter he, als zeg ik erbij.was eigenlijk wel te verwachten, peter eruit, want als hij wel vanavond vrijwillig was vertrokken waren er nog 3 over.
misschien wel voorspelbaar maar denk dat de bunker eieren voor zijn geld kiest.
Anders de mijne wel , ging echt op de laatste minutenquote:
Dat is het kind niet. De ouders hebben per ongeluk de knuffelbeer van hun zoon naar de bunker gebracht i.p.v. hun zoon zelf.quote:
Eensquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het jammer dat Pim niet weg is.
Eigenlijk hadden Jeroen en Peter elkaar nodig.
Die handjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]P[ afbeelding ]E[ afbeelding ]T[ afbeelding ]E[ afbeelding ]R[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]P[ afbeelding ]E[ afbeelding ]T[ afbeelding ]E[ afbeelding ]R[ afbeelding ]
Het is niet anders, mijn doel was Jeroen niet weg en wilde ook geen keuze maken tussen Eline en Jeroen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het jammer dat Pim niet weg is.
Eigenlijk hadden Jeroen en Peter elkaar nodig.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef evaxsis het volgende:
Wow de laatste minuut heb Jeroen nog omhoog gekregen...pfffff![]()
![]()
![]()
![]()
dit is niet goed voor mijn gezondheid hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |