stemtechnisch is het beter om jeroen positief te stemmenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Eva twijfelt nu ernstig want ik kan Marielin nu ook naar huis stemmen, wat wel een gok is zelfde geld gaat Jeroen weer omlaag en krijg ik spijt wat moet ik doen ?
klein dorp wat geeft gepot voor de cruciale momentjes,,,, ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk![]()
Een heel dorp zeggen ze
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
OnTopic, beequeen kan een hondje van 10 maanden wel loops zijn?
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Loopsheid
... br />De eerste loopsheid treedt op tussen de 6-18 maanden leeftijd. Hoe groter dehond, hoe later de loopsheid begint.
http://www.hondenpage.com/zoeken/leeftijd.php
Ze zijn stiekem ook echt wel klaar voor meer ontbering.... toen fase 2 kwam riepen Eline en Jeroen al dat het net een hotel of Spa-resort was tot dan toe...quote:
Uiteraard, maar ik zit op een omslagpunt dat ik er meerdere mensen in wil houden, en eigenlijk 1 er uit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
stemtechnisch is het beter om jeroen positief te stemmen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
wat een drukte om dat grote bed..
ik heb mijn best gedaan maar nu staat hij -289quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
stemtechnisch is het beter om jeroen positief te stemmen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:42 schreef elientje7 het volgende:
-Ik heb een chihuahua als hondje, ze is nu ongeveer 10 maanden.
Dat maken we lekker zelf wel uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef jopie1983 het volgende:
Mensen met credits kunnen beter afspreken met elkaar 1 persoon in de min te stemmen ipv geld te verspillem door je eigen favoriet in de plus te stemmen. De verschillen zijn zo klein, dat alleen dat de manier is om zeker te weten dat jouw favoriet erin blijft!
Wat mij betreft Peter eruit! Wat een gezeur steeds en wat een hypocriet.
Bovendien dreigt hij zelf weg te gaan, waarmee hij de groep benadeelt MAAR OOK de streamer!
Alle negatieve stemmen op Peter dus!
Ingehuurd voor PR-zaken, zakelijke belangen, bunker-stemmingen en promotie van Peter in de Bunker op FOK!.quote:
Hoop ik wel dat ie niet zingend de bunker uitgaat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef jopie1983 het volgende:
Mensen met credits kunnen beter afspreken met elkaar 1 persoon in de min te stemmen ipv geld te verspillem door je eigen favoriet in de plus te stemmen. De verschillen zijn zo klein, dat alleen dat de manier is om zeker te weten dat jouw favoriet erin blijft!
Wat mij betreft Peter eruit! Wat een gezeur steeds en wat een hypocriet.
Bovendien dreigt hij zelf weg te gaan, waarmee hij de groep benadeelt MAAR OOK de streamer!
Alle negatieve stemmen op Peter dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |