stemtechnisch is het beter om jeroen positief te stemmenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Eva twijfelt nu ernstig want ik kan Marielin nu ook naar huis stemmen, wat wel een gok is zelfde geld gaat Jeroen weer omlaag en krijg ik spijt wat moet ik doen ?
klein dorp wat geeft gepot voor de cruciale momentjes,,,, ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk![]()
Een heel dorp zeggen ze
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
OnTopic, beequeen kan een hondje van 10 maanden wel loops zijn?
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Loopsheid
... br />De eerste loopsheid treedt op tussen de 6-18 maanden leeftijd. Hoe groter dehond, hoe later de loopsheid begint.
http://www.hondenpage.com/zoeken/leeftijd.php
Ze zijn stiekem ook echt wel klaar voor meer ontbering.... toen fase 2 kwam riepen Eline en Jeroen al dat het net een hotel of Spa-resort was tot dan toe...quote:
Uiteraard, maar ik zit op een omslagpunt dat ik er meerdere mensen in wil houden, en eigenlijk 1 er uit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
stemtechnisch is het beter om jeroen positief te stemmen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
wat een drukte om dat grote bed..
ik heb mijn best gedaan maar nu staat hij -289quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
stemtechnisch is het beter om jeroen positief te stemmen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:42 schreef elientje7 het volgende:
-Ik heb een chihuahua als hondje, ze is nu ongeveer 10 maanden.
Dat maken we lekker zelf wel uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef jopie1983 het volgende:
Mensen met credits kunnen beter afspreken met elkaar 1 persoon in de min te stemmen ipv geld te verspillem door je eigen favoriet in de plus te stemmen. De verschillen zijn zo klein, dat alleen dat de manier is om zeker te weten dat jouw favoriet erin blijft!
Wat mij betreft Peter eruit! Wat een gezeur steeds en wat een hypocriet.
Bovendien dreigt hij zelf weg te gaan, waarmee hij de groep benadeelt MAAR OOK de streamer!
Alle negatieve stemmen op Peter dus!
Ingehuurd voor PR-zaken, zakelijke belangen, bunker-stemmingen en promotie van Peter in de Bunker op FOK!.quote:
Hoop ik wel dat ie niet zingend de bunker uitgaat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef jopie1983 het volgende:
Mensen met credits kunnen beter afspreken met elkaar 1 persoon in de min te stemmen ipv geld te verspillem door je eigen favoriet in de plus te stemmen. De verschillen zijn zo klein, dat alleen dat de manier is om zeker te weten dat jouw favoriet erin blijft!
Bovendien dreigt hij zelf weg te gaan, waarmee hij de groep benadeelt MAAR OOK de streamer!
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef jopie1983 het volgende:
Voor het zingen de Bunker uit dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Hoop ik wel dat ie niet zingend de bunker uitgaat.
Pim denkt er het zijne van.quote:
Ik hoop het ik kan er nog 30 ofzo aan hem geven heb net al mijn best gedaan en daarna stond hij ineens weer -289 voor de 4e plaatsquote:
En zonder pet!quote:
welke idioot zit jeroen naar beneden te halen dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik heb mijn best gedaan maar nu staat hij -289
zonde van mijn stemmen ik had het beter niet kunnen doen.
ik hou het nu wel in de gaten misschien als hij ineens nog maar 30 stemmen nodig heb wil ik die ook nog wel geven maar nu even niet meer is niet haalbaar voor mij
Hallo, weet je wie ik ben ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ingehuurd voor PR-zaken, zakelijke belangen, bunker-stemmingen en promotie van Peter in de Bunker op FOK!.
ik wil Pim best opvangen hoor.. schenk ik een bakkie troost inquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:32 schreef Maanvis het volgende:
staat er al een cameraploeg klaar om de exitbunkeraar op te vangen?
FF ter bevestiging, Dementor, de FOK!dracht is toch vanavond ipv de eliminatie??
Ik zit op dit moment niet op de redactie en Huub is naar huis toe.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:32 schreef Maanvis het volgende:
staat er al een cameraploeg klaar om de exitbunkeraar op te vangen?
FF ter bevestiging, Dementor, de FOK!dracht is toch vanavond ipv de eliminatie??
Make my day.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
Het is nog steeds Marielin, Pim en Eline.
Jeroen eruit en als Peter zich aan zijn woord houd stapt hij nog op.
Gezellig met z'n allen in mijn bedquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben ze het over het bed van evaxsis?
En daarna zeker wilde nuecksecks! Ik ken jouw soort welquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik wil Pim best opvangen hoor.. schenk ik een bakkie troost in
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hallo, weet je wie ik ben ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |