Jaaaa daar kan nog meer bijquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ [url=http://gs12.rimg.info/0e203c5d52fa0d7c3f1b432ca40c66bc.png]afbeelding ] [/url]
Daar heb je wel de kern mee te pakken voor mij. Ik vind ze of nietszeggend, of gewoon niets. Da's wel jammer, met de meeste RLS had ik gelijk wel een heel duidelijke favoriet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Aan de ene kant zijn Marielin, Pim en Eline saaie boel
Aan de andere kant is Jeroens liedje oud en is Peter een aandachtshoer die die aandacht niet verdient.
Uiteindelijk moet je kijken naar wie gun je de winst?
Jeroen de gepensioneerde die Jaap nadoet? nee
Peter de kermis-artiest begging voor aandacht? nee
Dan liever iemand die dolgraag duels wil winnen (Marielin) of iemand die elke keer snel de draad oppikt en positief blijft en dat uitstraalt (Eline) en tja Pim.... die mag ook wel wieberen, is té neutraal
En dan half fok over zich heen krijgenquote:
voor marielin wel jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nog 15 minuten, Knorretje was al even in het vorig topic, komt goed.![]()
Dus dat. Waar blijft Danny? Hij heeft gezorgd dat Jeroen in de min staat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begin me zorgen te maken om Jeroen.
ik verwacht keihard bewijs in PM, zolang ik dat niet heb weet ik dat je bluft.quote:
Dat is ie al 10 jaar gewendquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan half fok over zich heen krijgen
dat heeft ie allang weer rechtgezet toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Waar blijft Danny? Hij heeft gezorgd dat Jeroen in de min staat.
als je je credits aan +stemmen voor jeroen spendeert krijg je van mij een kusjequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
voor marielin wel ja(tenminste die krijgt mijn credits)
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
voor marielin wel ja(tenminste die krijgt mijn credits)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |