Die ruikt bloed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
En de vlieg zit alweeer bij Marielin
of nog steeds
(ik doe even met jou mee)quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof hij zich daar iets van aantrekt. Hij heeft zelf gezorgd voor deze kutsituatie voor Jeroen.![]()
Danny, kom op zeg. Stemmen voor Jeroen.![]()
![]()
Edit:![]()
![]()
![]()
Ik gun Marielin helemaal geen sigaretten, die zeur.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef snetje het volgende:
ik gun Marilien alle sigaretten dus Peter eruit!!!!![]()
![]()
Hopelijk doen ze dat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Maanvis het volgende:
pffffffffff dit wordt wel een atoomklok gelijk stellen op 19:55...
Dan moet de redactie dat ook doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Maanvis het volgende:
pffffffffff dit wordt wel een atoomklok gelijk stellen op 19:55...
we hebben beiden een eigen account jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, okay, en Danny gaat nog apart stemmen?![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het is echt verschrikkelijk spannend, nu.
DAt dacht ik al toen je het had over jouw credits.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:49 schreef knorretje het volgende:
[..]
we hebben beiden een eigen account ja
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
peter onderop en de laatste 5 minuten om te stemmen is ingegaan
Tijdklok op de bunker site en geen gesjoemel.quote:
quote:
Atoomklok er naast werkt ook goed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Tijdklok op de bunker site en geen gesjoemel.
Stem hem naar huis dan, kan die meteen beginnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
peter blijft een type die het goed zal doen bij die belspelletjes
Ik wacht op bericht van de staatsloterijquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:52 schreef Dottey het volgende:
KOM OP>>> stemmen![]()
peter en jeroen staan beide risicovol!
Nog 4 minuutjes zeker om te stemmen!
Die doet helemaal niks zonder haar en gel .Zeker niet op Tv.Wat is het leven mooi somsquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef NrTH het volgende:
[..]
Stem hem naar huis dan, kan die meteen beginnen
Het is mij geluk de laatste minuut heb ik er nog een zooi credits tegen aan gegooidquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DAt dacht ik al toen je het had over jouw credits.![]()
Ik vind het spannend!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Die doet helemaal niks zonder haar en gel .Zeker niet op Tv.Wat is het leven mooi soms
Het kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef Peter6000 het volgende:
Peter exit.
Gelukkig, dan is het ook niet onzerker of hij wel blijft of niet, de beste oplossing imho.quote:
Het zal je kind maar wezenquote:
Gevaarlijk om zoiets te zeggen... Gaat echt om bakken met geld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef Dementor het volgende:
Had al dicht moeten zijn..
edit: hij is nu dicht.
AJBquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:57 schreef NrTH het volgende:
Ik wil bij deze iedereen bedanken die op Eline en Jeroen hebben gestemd![]()
Peterfan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:57 schreef chevygirl het volgende:
oke jongens en meisjes ...ik heb niet veel gepost hier maar daar blijft het ook bij.
heel leuk dat alles in handen van de streamers is, maar alles in handen van streamers met een hoop geld vind ik niet leuk meer.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef Toverheks het volgende:
als peter he, als zeg ik erbij.was eigenlijk wel te verwachten, peter eruit, want als hij wel vanavond vrijwillig was vertrokken waren er nog 3 over.
misschien wel voorspelbaar maar denk dat de bunker eieren voor zijn geld kiest.
Anders de mijne wel , ging echt op de laatste minutenquote:
Dat is het kind niet. De ouders hebben per ongeluk de knuffelbeer van hun zoon naar de bunker gebracht i.p.v. hun zoon zelf.quote:
Eensquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het jammer dat Pim niet weg is.
Eigenlijk hadden Jeroen en Peter elkaar nodig.
Die handjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]P[ afbeelding ]E[ afbeelding ]T[ afbeelding ]E[ afbeelding ]R[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]P[ afbeelding ]E[ afbeelding ]T[ afbeelding ]E[ afbeelding ]R[ afbeelding ]
Het is niet anders, mijn doel was Jeroen niet weg en wilde ook geen keuze maken tussen Eline en Jeroen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het jammer dat Pim niet weg is.
Eigenlijk hadden Jeroen en Peter elkaar nodig.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef evaxsis het volgende:
Wow de laatste minuut heb Jeroen nog omhoog gekregen...pfffff![]()
![]()
![]()
![]()
dit is niet goed voor mijn gezondheid hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |