Fokkers nietquote:
Kom op, je kannet!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:40 schreef R0T29 het volgende:
Oke nou ik zei de gek heb maar weer wat credit aangeschaft.
Stem op Jeroen! Dat ga ik nu ook als een mongool zitten doen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat heeft ie allang weer rechtgezet toch?
Het vrouwelijke deel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan half fok over zich heen krijgen
Alsof hij zich daar iets van aantrekt. Hij heeft zelf gezorgd voor deze kutsituatie voor Jeroen.quote:
Ah, okay, en Danny gaat nog apart stemmen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
voor marielin wel ja(tenminste die krijgt mijn credits)
Mag een eigen mening ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
precies een beetje samenwerken nu!!!
Je kunt keihard verwachten wat je wilt. Zonder PM kom je er vanzelf achter, wacht maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik verwacht keihard bewijs in PM, zolang ik dat niet heb weet ik dat je bluft.
Ik denk dat Danny het meest gestemd heeft van alle streamers, dus hij heeft wel genoeg gestemd zou je zeggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof hij zich daar iets van aantrekt. Hij heeft zelf gezorgd voor deze kutsituatie voor Jeroen.![]()
Danny, kom op zeg. Stemmen voor Jeroen.![]()
![]()
dan krijg ik een kusjequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je je credits aan +stemmen voor jeroen spendeert krijg je van mij een kusje
Danny had gistere voor 19H weer plus stemmen gegeven aan jeroen. Ter compensatie van de min stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat heeft ie allang weer rechtgezet toch?
Wat bedoel je ?quote:
Idd, kom op mensen, straf het af, gooi je -stemmen op die 2!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:46 schreef snetje het volgende:
Marilien en Peter zeuren alweer om sigaretten ...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt keihard verwachten wat je wilt. Zonder PM kom je er vanzelf achter, wacht maar.
En de vlieg zit alweeer bij Marielinquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:46 schreef snetje het volgende:
Marilien en Peter zeuren alweer om sigaretten ...
Die ruikt bloed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
En de vlieg zit alweeer bij Marielin
of nog steeds
(ik doe even met jou mee)quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof hij zich daar iets van aantrekt. Hij heeft zelf gezorgd voor deze kutsituatie voor Jeroen.![]()
Danny, kom op zeg. Stemmen voor Jeroen.![]()
![]()
Edit:![]()
![]()
![]()
Ik gun Marielin helemaal geen sigaretten, die zeur.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef snetje het volgende:
ik gun Marilien alle sigaretten dus Peter eruit!!!!![]()
![]()
Hopelijk doen ze dat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Maanvis het volgende:
pffffffffff dit wordt wel een atoomklok gelijk stellen op 19:55...
Dan moet de redactie dat ook doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Maanvis het volgende:
pffffffffff dit wordt wel een atoomklok gelijk stellen op 19:55...
we hebben beiden een eigen account jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, okay, en Danny gaat nog apart stemmen?![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het is echt verschrikkelijk spannend, nu.
DAt dacht ik al toen je het had over jouw credits.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:49 schreef knorretje het volgende:
[..]
we hebben beiden een eigen account ja
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
peter onderop en de laatste 5 minuten om te stemmen is ingegaan
Tijdklok op de bunker site en geen gesjoemel.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |