Ah, okay, en Danny gaat nog apart stemmen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
voor marielin wel ja(tenminste die krijgt mijn credits)
Mag een eigen mening ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
precies een beetje samenwerken nu!!!
Je kunt keihard verwachten wat je wilt. Zonder PM kom je er vanzelf achter, wacht maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik verwacht keihard bewijs in PM, zolang ik dat niet heb weet ik dat je bluft.
Ik denk dat Danny het meest gestemd heeft van alle streamers, dus hij heeft wel genoeg gestemd zou je zeggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof hij zich daar iets van aantrekt. Hij heeft zelf gezorgd voor deze kutsituatie voor Jeroen.![]()
Danny, kom op zeg. Stemmen voor Jeroen.![]()
![]()
dan krijg ik een kusjequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je je credits aan +stemmen voor jeroen spendeert krijg je van mij een kusje
Danny had gistere voor 19H weer plus stemmen gegeven aan jeroen. Ter compensatie van de min stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat heeft ie allang weer rechtgezet toch?
Wat bedoel je ?quote:
Idd, kom op mensen, straf het af, gooi je -stemmen op die 2!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:46 schreef snetje het volgende:
Marilien en Peter zeuren alweer om sigaretten ...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt keihard verwachten wat je wilt. Zonder PM kom je er vanzelf achter, wacht maar.
En de vlieg zit alweeer bij Marielinquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:46 schreef snetje het volgende:
Marilien en Peter zeuren alweer om sigaretten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |