Ik sla deze ronde even over, maar ik ben er voor de moral supportquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jij 80 stemmen en ik 85 stemmen dan staat hij niet meer onderaan...doen!
Dat ze in de bunker zitten en dus eerst de watjes eruit moeten, maar dat hij nog voor chaos wil zorgen.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:35 schreef Espabilado het volgende:
ELINE ELINE JE VERHOOGT M'N ADRENALINE IK NEUK JE met VASELINE
JALALALALA
Goede!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
Als je gaat voor stijl en klasse
moet je er nu punten voor Eline doorheen jassen
Hmm, 100% knallen, zeker weten, morgen.... Waar hebben we dat eerder gehoord?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:37 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Dat ze in de bunker zitten en dus eerst de watjes eruit moeten, maar dat hij nog voor chaos wil zorgen.
schuldig aan beidequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef Espabilado het volgende:
Stemmen op Peter is net zoiets als Dries Roelvink aan meer mediaaandacht helpen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef Espabilado het volgende:
jammer als iemand mij wil helpen hem weer naar boven te schroeven dan wil ik die 85 stemmen geven anders bewaar ik de credits liever.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik sla deze ronde even over, maar ik ben er voor de moral support
[ afbeelding ]
Het ergste is nog dat het inderdaad zo voelt..quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef Espabilado het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jij 80 stemmen en ik 85 stemmen dan staat hij niet meer onderaan...doen!
Ja, dat eerste denk ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef Madelonna het volgende:
Het enige dat Marielin werkelijk mist, zijn toch haar sigaretten. Verder houdt dat mokkel alleen van zichzelf en arme Micha danst alleen maar naar haar pijpen. Kan zeker niks beters krijgen of is een doodsaai persoon.
Maar ik vind het wel een super actie van je, ik hoop dat er iemand is die mee wil doen, vast wel:quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jammer als iemand mij wil helpen hem weer naar boven te schroeven dan wil ik die 85 stemmen geven anders bewaar ik de credits liever.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat eerste denk ik ook.
Vriend is synoniem voor sigaret ben ik bang
Maakt niet uit, moet zelf toch veel werkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef chicozippo het volgende:
Stem op Jeroen mensen!!! Anders wordt het een week lang saaie streams met gapende mensen...
Maar Eline mag er niet uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef chicozippo het volgende:
Stem op Jeroen mensen!!! Anders wordt het een week lang saaie streams met gapende mensen...
Jeroens liedje is wel gespeeld... doe maar nieuwe machtsverhoudingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef chicozippo het volgende:
ik hoop dat er iemand op tijd nog even op wil reagerenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een super actie van je, ik hoop dat er iemand is die mee wil doen, vast wel:
[ afbeelding ]
Zijn achterban kan denk ik rekenen en stemmen m naar de 10k en krijgen dan 3k van m terugquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als we heer eerlijk zijn is het toch Pim die moet vertrekken...
Voegt het minst toe...
Maar zijn achterban houdt hem er wel in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Voegt het minst toe...
Oeh! Ik zag net Eline en Marielin stuivertje wisselen, het is nog mogelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:47 schreef NrTH het volgende:
Jeroen en Eline moeten blijven, anders ga ik huilen
Mee eens. maar gaat vast niet gebeurenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Voegt het minst toe...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zijn achterban kan denk ik rekenen en stemmen m naar de 10k en krijgen dan 3k van m terug
Wil je wel troosten hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:47 schreef NrTH het volgende:
Goed zo, doorgaan met dat soort dreigementen, daar is de redactie gevoelig voorquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:47 schreef NrTH het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, laten we dat niet uit het oog verliezen!
Je haalt de woorden uit me mondquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik hoop dat er iemand op tijd nog even op wil reagerenik moet er niet aandenken The Bunker zonder Jeroen dat kan toch niet
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef sherry777 het volgende:
ik stem op jeroen! en een antistem voor pim.Lekker naar huis, je merkt er toch niets van dat ie er is!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed zo, doorgaan met dat soort dreigementen, daar is de redactie gevoelig voor
Dus Pim kan er nog uit!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef Espabilado het volgende:
Wel bizar dat ze allemaal binnen 200 stemmen staan...
Doe eens een gokquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:51 schreef bunkerman het volgende:
gaat die peter nu nog weg?............of is onze heintje davids weer veranderd van mening?
Als je hem er echt in wilt houden, gewoon stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik hoop dat er iemand op tijd nog even op wil reagerenik moet er niet aandenken The Bunker zonder Jeroen dat kan toch niet
-quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een super actie van je, ik hoop dat er iemand is die mee wil doen, vast wel:
[ afbeelding ]
Stuk of 2 3 keer maarquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:51 schreef bunkerman het volgende:
gaat die peter nu nog weg?............of is onze heintje davids weer veranderd van mening?
Komt sommige "mensen" héél goed uit.... Big smiles een verdieping hogerquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef Espabilado het volgende:
Wel bizar dat ze allemaal binnen 200 stemmen staan...
Alsof het tot dusverre nou zo geweldig is geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef chicozippo het volgende:
ga jij me helpen hem omhoog te krikken, al wil ik eigenlijk Eline ook niet kwijt wat een dilemma die komt dan onderaanquote:
Ik ben echt zo straatarm, ik betaal m'n boodschappen van m'n creditcardquote:
Vanmiddag alquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:51 schreef bunkerman het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart : Blijf je erbij?
Peuter... eehm...tja.... blablabla
Duurt te lang... hij krabbelt alweer terug!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Danny het volgende:
Pff, peuter krabbelt ALWEER terug.
vanavond als hij blijft fase 3
Ik wacht tot het laatstquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Pim eruit kan ook nogquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben echt zo straatarm, ik betaal m'n boodschappen van m'n creditcard
Waarom denk je dat ik meedeed?
Ga werken, houd je van de straat en van het internet en je verdient er wat aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Kutzooi.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef Leandra het volgende:
Goed zo, doorgaan met dat soort dreigementen, daar is de redactie gevoelig voor
Staat op de kast bij het rolluik... Voor de eliminatie...quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef Maanvis het volgende:
Vraagje aan de redactie: Waarom is de poll 'Eiffeltoren gehaald' weg? Die zou tot morgenmiddag duren!
Een goed karakter mag beloond worden anno 2009. Pim komt wel los, al is het pas met die 10000 euro in z'n handjequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:54 schreef Peter6000 het volgende:
Maar echt: Pim voegt niks toe, en wil je nog een paar leuke streamdagen hebben is hij de persoon die eruit moet. Niet omdat het zo`n slecht persoon is, maar gewoon omdat hij totaal niet op zijn plaats zit, in een RLS.
Tsss.... je hebt tenminste een creditcardquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Staat de poll op de kast?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:55 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Staat op de kast bij het rolluik... Voor de eliminatie...
helaas het is niet andersquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Maar daar hebben wíj dan toch niks meer aan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een goed karakter mag beloond worden anno 2009. Pim komt wel los, al is het pas met die 10000 euro in z'n handje
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:56 schreef Laysa het volgende:
tis hier een grote dolle stemmins campagne
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:57 schreef R0T29 het volgende:
Mooi Jeroen even geplust, Pim is going down, ik bewaar nog wat last minute credits. Pim moet naar huis
Nee, dat heb je ook niet als je een gift geeft aan het anjerfonds, daar zie je ook niets van terugquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar daar hebben wíj dan toch niks meer aan?
Euh het is vreten van m'n creditcard of verhongerenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss.... je hebt tenminste een creditcard![]()
Die jeugd van tegenwoordig, denken al dat ze het slecht hebben als ze hun boodschappen met een creditcard betalen
Ja erg is dat hequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:54 schreef Peter6000 het volgende:
al merk ik dat de aanwezigheid van de overlevers op mijn pc wel vertrouwder begint te voelen![]()
lijken de President verkiezingen wel he, loop je al met zo een Bord over de Galerij?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:56 schreef Laysa het volgende:
tis hier een grote dolle stemmins campagne
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:57 schreef Espabilado het volgende:
[ [url=http://gs12.rimg.info/25f3371bff59dff215cba6a9c45d45d0.png]afbeelding ] [/url]
[ afbeelding ]
Foto van Jeroen staat er gewoon nog.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:56 schreef Kanjer het volgende:
waarom is die foto van jeroen al weg?
is dat niet een beetje raar
ik ook 5, zulle we samen doen of zulle we delenquote:
Ik ook denk anders dat het geen nut heeft. er zit gelukkig dus nog wel meer in het verschiet voor Jeroenquote:
ja ik loop met peter en hier kennen ze hem allemaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lijken de President verkiezingen wel he, loop je al met zo een Bord over de Galerij?
Ik heb wel Buttons en Plakstickers voor op de auto, kan je ook de scootmobiel mee opfleuren
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:57 schreef Espabilado het volgende:
[ [url=http://gs12.rimg.info/25f3371bff59dff215cba6a9c45d45d0.png]afbeelding ] [/url]
[ afbeelding ]
quote:
Doe maar Jeroen in de plus anders zijn het er maar 47 in de min voor Pim.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Heb er nog 94 en die gaan of naar Pim in de min of Jeroen in de plus
Ja word inderdaad nog ingewikkelt, want kzou graag Eline en Jeroen erin willen laten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ga jij me helpen hem omhoog te krikken, al wil ik eigenlijk Eline ook niet kwijt wat een dilemma die komt dan onderaan
Jawel hoor, ga ik gewoon even naar de Keukenhofquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat heb je ook niet als je een gift geeft aan het anjerfonds, daar zie je ook niets van terug
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Heb er nog 94 en die gaan of naar Pim in de min of Jeroen in de plus![]()
Stem jij hem ook iedere keer naar beneden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:00 schreef blomst het volgende:
Jeroen graag weer naar plaats 5, dat staat hem zo mooi
Ze lacht zo leuk en de redactie is dol op haar. Nuff said.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Besides, wat voegt Eline eigenlijk toe? Ze babbelt wel wat, maar ze zegt 99 procent van de tijd eigenlijk niets
ook al zo fanatiekquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Samen 10 credits, wij hebben de macht over wie er weg moet!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook 5, zulle we samen doen of zulle we delen
Nee, ik heb er nog maar 5 over.. al sinds gister.. ik bewaar die voor de belangrijke polls, stemmen heeft toch geen zin er mee nuquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij écht die 5 oorspronkelijke credits nog?![]()
Ga eens stemmen dan!!
Ik zou voor de plusstemmen gaan als ik jou wasquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die is leukquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef kahaarin het volgende:
[ [url=http://gs12.rimg.info/58117c044f6ef060bdb9f6d0bebbf6de.png]afbeelding ] [/url]
Helemaal niets eigenlijk, maar ze heeft een voordeel tov Pim:quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Besides, wat voegt Eline eigenlijk toe? Ze babbelt wel wat, maar ze zegt 99 procent van de tijd eigenlijk niets
Dus wij hebben de macht?? Oke, wie gaat eruit, ik stem met je mee, ben solidairquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Samen 10 credits, wij hebben de macht over wie er weg moet!!
[..]
Nee, ik heb er nog maar 5 over.. al sinds gister.. ik bewaar die voor de belangrijke polls, stemmen heeft toch geen zin er nu mee
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook denk anders dat het geen nut heeft. er zit gelukkig dus nog wel meer in het verschiet voor Jeroen
Zonder Eline, Kan ik eindelijk eens lekker Streamen.quote:
allemaal mensen met een uitgesproken persoonlijkheidquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:01 schreef Espabilado het volgende:
Voor het effect:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
EEN POT NAT
Jeroen, stem op hem anders ben je een oenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx!Ik kan alleen geen oneliner bedenken voor Jeroen, ideeen?
Ik denk dat jij haar leuker vindt als zij jou. Ze praat alleen maar negatief over je.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
eensch, maar uitte een verlangen he,
Op alle mogelijke manieren om aandacht vragen is nou niet echt hetzelfde als een uitgesproken persoonlijkheid zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
allemaal mensen met een uitgesproken persoonlijkheid
Wie is Zusjesfan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:03 schreef bunkerman het volgende:
zusjes-fan al haar vakantie geld gaat eraan en maar op die plus van eline klikken
quote:
Pim is het goedkoopstquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dus wij hebben de macht?? Oke, wie gaat eruit, ik stem met je mee, ben solidair
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeroen, stem op hem anders ben je een oen
och dat doen er zoveel..quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij haar leuker vindt als zij jou. Ze praat alleen maar negatief over je.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:07 schreef R0T29 het volgende:
stem Pim in de min en Jeroen in het groen!
Maar dat rijmt nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zonder Eline, Kan ik eindelijk eens lekker Streamen.
hahahaahah, die textquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Goeie, momentje, ik had ineens inspiratie:
[ [url=http://gs12.rimg.info/2bbeb0ae4dd3e4ae1424bd67e497093f.png]afbeelding ] [/url]
Leugens, bij marilien heb je juist veruit de minste kans om tieten te zien!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Als je stemt op Marilien, Laat ze ook op Stream haar tieten zien.
net zoals 90 % van de Fokkersquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim is 5e, staat nu 58 stemmen minder dan Jeroen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:00 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Ja word inderdaad nog ingewikkelt, want kzou graag Eline en Jeroen erin willen laten.
Wil je kans om onder de douche toch nog tieten te zien?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Als je stemt op Marilien, Laat ze ook op Stream haar tieten zien.
Wat zeg je nu?quote:
oke, dan bewaar ik ze ook, geef me maar een seintje ik blijf solidairquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:07 schreef NrTH het volgende:
[..]
Pim is het goedkoopst
maar ik bewaar m'n creditjes toch maar voor een poll waar het wél verschil kan maken
Latersquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ga de eliminatie missen, ik moet nu oefenen met de band...
Later!
Jeroen zal zich wel licht in het hoofd voelen,omhoog, omlaag, omhoogquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tussenstand van 19:00 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mensen die hun droom najagen heb ik bewondering voorquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Op alle mogelijke manieren om aandacht vragen is nou niet echt hetzelfde als een uitgesproken persoonlijkheid zijn.
BEEQUEEN WIL JEROENquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je nu?
OnTopic. Het hondje van Calimero heeft een speciaal pakje voor als ze loops is. Het mens liegt alles bij elkaar, dat beest is 7 maanden.
Komt goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan bewaar ik ze ook, geef me maar een seintje ik blijf solidair
Ik heb niet zo'n mooie reclame spot voor Pim.is niet eerlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
FF die van Lavenderrr nog:
[ [url=http://gs12.rimg.info/500c50487f8bdbd79e24f623d7abaa65.png]afbeelding ] [/url]
Joepiehhhquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:13 schreef Espabilado het volgende:
Pim van laatste naar 1e
Vind wel apart hoor dat verschil steeds 200 blijft ongeveer...
I just love itquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:13 schreef Leandra het volgende:
En Pim weer op 1...... niet te geloven dit
Ja ja ,Pim heeft veel "fans"quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:13 schreef Leandra het volgende:
En Pim weer op 1...... niet te geloven dit
What goes up must come down?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeroen zal zich wel licht in het hoofd voelen,omhoog, omlaag, omhoog
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
BEEQUEEN WIL JEROEN
DISANA WIL PETER
WAT ZULLEN WE DOEN
HET PAST VOOR GEEN METER
ach, dan ga je maar met hem PIM,pam,pettequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:13 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n mooie reclame spot voor Pim.is niet eerlijk
Loopsheidquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je nu?
OnTopic. Het hondje van Calimero heeft een speciaal pakje voor als ze loops is. Het mens liegt alles bij elkaar, dat beest is 7 maanden.
Kun je hier mee maken: http://smiles.rc-wereld.com/smiliegenerator/quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:13 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n mooie reclame spot voor Pim.is niet eerlijk
dat gaat wel heel erg verquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:15 schreef farscapevr7 het volgende:
170 euri en je favo is veilig:D
Ik weet wel iets leukers maar of Pim er blij mee is denk ik niet ha haquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, dan ga je maar met hem PIM,pam,pette
Ik help hem je erin te houdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:15 schreef Tessio het volgende:
Wie helpt mij even mee om Jeroen weer naar boven te krijgen?
Eline en Jeroenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
What goes up must come down?
[ [url=http://gs12.rimg.info/66cb7ffc18006893753d03a9806eca06.png]afbeelding ] [/url]
Laat maar een wetsartikel zien waaruit dat blijktquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:17 schreef Madelonna het volgende:
Heeft Bart wel een vergunning aangevraagd voor gokken?
Want dit valt wel degelijk onder gokken.
Nog zekerquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eline en Jeroen
stémmen, je kan het nu nog doen !!!
nice.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Inmiddels al meer gestemd dan in voorgaande weken
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je ervoor over?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eline en Jeroen
stémmen, je kan het nu nog doen !!!
anti-stem Pim denk ik, aangezien er al zat mensen op Jeroen stemmenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:17 schreef sherry777 het volgende:
wat is handiger een anti-stem op pim of pro-stem op jeroen?
OnTopic, beequeen kan een hondje van 10 maanden wel loops zijn?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:11 schreef beequeen het volgende:
OnTopic. Het hondje van Calimero heeft een speciaal pakje voor als ze loops is.
Het mens liegt alles bij elkaar, dat beest is 7 maanden.
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:42 schreef elientje7 het volgende:
-Ik heb een chihuahua als hondje, ze is nu ongeveer 10 maanden.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet wel iets leukers maar of Pim er blij mee is denk ik niet ha ha
Yesquote:
Enkel familie, vrienden en Mooiiii denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef R0T29 het volgende:
Hoe kan die doodsaaie Pim zoveel fans hebben.... ongeloofelijk
Ik geloof ook niet dat ze een leren pakje heeftquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
OnTopic, beequeen kan een hondje van 10 maanden wel loops zijn?
evaxsisquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:15 schreef Tessio het volgende:
Wie helpt mij even mee om Jeroen weer naar boven te krijgen?
Kwestie van logisch nadenkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef R0T29 het volgende:
Als je hem eruit wil hebben dan geldt het volgende:quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:17 schreef sherry777 het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:21 schreef evaxsis het volgende:
We kunnen Marielin er nu ook uit stemmen
Beste idee van de dagquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:21 schreef evaxsis het volgende:
Onbegrijpelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef R0T29 het volgende:
EN BINNEN 30 seconden weer BOVENAANquote:
vanaf 6 maanden kan een hond loops zijn al. Vanaf 9 maanden kan het eerste nestje al.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
OnTopic, beequeen kan een hondje van 10 maanden wel loops zijn?
De sector maakt niet uit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:21 schreef Bangel het volgende:
Pim heeft veel vrienden in de IT sector...;)
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:21 schreef evaxsis het volgende:
Eva twijfelt nu ernstig want ik kan Marielin nu ook naar huis stemmen, wat wel een gok is zelfde geld gaat Jeroen weer omlaag en krijg ik spijt wat moet ik doen ?quote:
tnxquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je hem eruit wil hebben dan geldt het volgende:
1. Staat hij tweede of derde, dan de anderen onder hem plus stemmen
2. Staat hij hoger, dan hem min stemmen totdat hij tweede of derde staat, vervolgen geldt weer punt 1
Pro op Jeroen dat is wat je moet doen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef Woepsje het volgende:
[quote]Op donderdag 14 mei 2009 19:17 schreef sherry777 het volgende:
[/quot
pro stem jeroen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |