Maar Eline mag er niet uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef chicozippo het volgende:
Stem op Jeroen mensen!!! Anders wordt het een week lang saaie streams met gapende mensen...
Jeroens liedje is wel gespeeld... doe maar nieuwe machtsverhoudingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef chicozippo het volgende:
Stem op Jeroen mensen!!! Anders wordt het een week lang saaie streams met gapende mensen...
ik hoop dat er iemand op tijd nog even op wil reagerenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een super actie van je, ik hoop dat er iemand is die mee wil doen, vast wel:
[ afbeelding ]
Zijn achterban kan denk ik rekenen en stemmen m naar de 10k en krijgen dan 3k van m terugquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als we heer eerlijk zijn is het toch Pim die moet vertrekken...
Voegt het minst toe...
Maar zijn achterban houdt hem er wel in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Voegt het minst toe...
Oeh! Ik zag net Eline en Marielin stuivertje wisselen, het is nog mogelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:47 schreef NrTH het volgende:
Jeroen en Eline moeten blijven, anders ga ik huilen
Mee eens. maar gaat vast niet gebeurenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Voegt het minst toe...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zijn achterban kan denk ik rekenen en stemmen m naar de 10k en krijgen dan 3k van m terug
Wil je wel troosten hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:47 schreef NrTH het volgende:
Goed zo, doorgaan met dat soort dreigementen, daar is de redactie gevoelig voorquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:47 schreef NrTH het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, laten we dat niet uit het oog verliezen!
Je haalt de woorden uit me mondquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik hoop dat er iemand op tijd nog even op wil reagerenik moet er niet aandenken The Bunker zonder Jeroen dat kan toch niet
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef sherry777 het volgende:
ik stem op jeroen! en een antistem voor pim.Lekker naar huis, je merkt er toch niets van dat ie er is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |