quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed zo, doorgaan met dat soort dreigementen, daar is de redactie gevoelig voor
Dus Pim kan er nog uit!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef Espabilado het volgende:
Wel bizar dat ze allemaal binnen 200 stemmen staan...
Doe eens een gokquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:51 schreef bunkerman het volgende:
gaat die peter nu nog weg?............of is onze heintje davids weer veranderd van mening?
Als je hem er echt in wilt houden, gewoon stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik hoop dat er iemand op tijd nog even op wil reagerenik moet er niet aandenken The Bunker zonder Jeroen dat kan toch niet
-quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een super actie van je, ik hoop dat er iemand is die mee wil doen, vast wel:
[ afbeelding ]
Stuk of 2 3 keer maarquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:51 schreef bunkerman het volgende:
gaat die peter nu nog weg?............of is onze heintje davids weer veranderd van mening?
Komt sommige "mensen" héél goed uit.... Big smiles een verdieping hogerquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef Espabilado het volgende:
Wel bizar dat ze allemaal binnen 200 stemmen staan...
Alsof het tot dusverre nou zo geweldig is geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef chicozippo het volgende:
Stem op Jeroen mensen!!! Anders wordt het een week lang saaie streams met gapende mensen...
ga jij me helpen hem omhoog te krikken, al wil ik eigenlijk Eline ook niet kwijt wat een dilemma die komt dan onderaanquote:
Ik ben echt zo straatarm, ik betaal m'n boodschappen van m'n creditcardquote:
Vanmiddag alquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:51 schreef bunkerman het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart : Blijf je erbij?
Peuter... eehm...tja.... blablabla
Duurt te lang... hij krabbelt alweer terug!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Danny het volgende:
Pff, peuter krabbelt ALWEER terug.
vanavond als hij blijft fase 3
Ik wacht tot het laatstquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik hoop dat er iemand op tijd nog even op wil reagerenik moet er niet aandenken The Bunker zonder Jeroen dat kan toch niet
Pim eruit kan ook nogquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben echt zo straatarm, ik betaal m'n boodschappen van m'n creditcard
Waarom denk je dat ik meedeed?
Ga werken, houd je van de straat en van het internet en je verdient er wat aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben echt zo straatarm, ik betaal m'n boodschappen van m'n creditcard
Waarom denk je dat ik meedeed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |