Vanmiddag alquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:51 schreef bunkerman het volgende:
gaat die peter nu nog weg?............of is onze heintje davids weer veranderd van mening?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart : Blijf je erbij?
Peuter... eehm...tja.... blablabla
Duurt te lang... hij krabbelt alweer terug!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Danny het volgende:
Pff, peuter krabbelt ALWEER terug.
vanavond als hij blijft fase 3
Ik wacht tot het laatstquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik hoop dat er iemand op tijd nog even op wil reagerenik moet er niet aandenken The Bunker zonder Jeroen dat kan toch niet
Pim eruit kan ook nogquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben echt zo straatarm, ik betaal m'n boodschappen van m'n creditcard
Waarom denk je dat ik meedeed?
Ga werken, houd je van de straat en van het internet en je verdient er wat aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Kutzooi.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef Leandra het volgende:
Goed zo, doorgaan met dat soort dreigementen, daar is de redactie gevoelig voor
Staat op de kast bij het rolluik... Voor de eliminatie...quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef Maanvis het volgende:
Vraagje aan de redactie: Waarom is de poll 'Eiffeltoren gehaald' weg? Die zou tot morgenmiddag duren!
Een goed karakter mag beloond worden anno 2009. Pim komt wel los, al is het pas met die 10000 euro in z'n handjequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:54 schreef Peter6000 het volgende:
Maar echt: Pim voegt niks toe, en wil je nog een paar leuke streamdagen hebben is hij de persoon die eruit moet. Niet omdat het zo`n slecht persoon is, maar gewoon omdat hij totaal niet op zijn plaats zit, in een RLS.
Tsss.... je hebt tenminste een creditcardquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Staat de poll op de kast?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:55 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Staat op de kast bij het rolluik... Voor de eliminatie...
helaas het is niet andersquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Maar daar hebben wíj dan toch niks meer aan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een goed karakter mag beloond worden anno 2009. Pim komt wel los, al is het pas met die 10000 euro in z'n handje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |