Promotie gesprekkies.
Om de beurt mogen de overlevers buiten zichzelf promoten. Als de camera weg draait is het over.
Peter geeft aan dat hij soms beslissingen maakt uit frustratie en impuls. Hij vraagt de streamer om toch te stemmen op hem om er in te blijven. Ook als de stemmer dat niet wilt dan is de keuze natuurlijk aan diegene om min te stemmen. Hij wenst iedereen een fijne kijkavond.
Jeroen geeft aan. Haal de watjes eruit en dan gaan wij lol maken. Stem op mij dan komt er nog meer chaos.
Eline: Dag lieve streamers ik zit hier al 17 dagen en ik heb het toch maar volgehouden.
Blijf op mij stemmen want ik stop zout in de pannekoeken en ik zing valse liedjes.
Zingt iik wil met de poet naar huis.
Marielin: Hallo streamers ik wil jullie bedanken voor de spullen en voedsel wat ik heb gehad. Jullie konden zien dat ik hardstikke heimwee heb naar mijn vriendje en thuis. Maar blijf op mij stemmen want ik wil echt niet naar huis. Ik wens jullie veel plezier bij de eliminatie net als ik.
Pim: Ik zit al zo lang in het programma. Ik vind het leuk om hier te zijn en blijven. Dus ik hoop dat jullie blijven stemmen op mij. Doei!
STEMMEN KAN VANDAAG OP JOUW FAVORIET TOT 19.55H. Dan komt de eliminatie! Heb jij al gestemd op jouw favoriet... houdt de lijst goed in de gaten zodat jij weet waar jouw favoriete overlever in de Bunkerranglijst staat en op tijd kan reageren door positief of negatief te stemmen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+